Şou-biznes

“Səni sevirəm” - Aparıcı Azər 3-cü həyat yoldaşı ilə - FOTO

13 Dekabr 2019 12:29
23 Şərh     Baxış: 8 360

Aparıcı Azər İsmayılov (Zahid) sosial şəbəkədə 3-cü həyat yoldaşı ilə birgə fotolarını paylaşıb.

Milli.Az Yeni Sabah-a istinadla xəbər verir ki,  o, sözügedən şəkillərə "Mən səni sevirəm" - deyə şərh verib.

Xatırladaq ki, aparıcının ötən ay üçüncü dəfə ailə həyatı quracağı deyilsə də, o, haqqında yayılan xəbərləri təkzib edərək ailəsinin yasda olduğunu bildirimişdi. Lakin bir neçə gün sonra mətbuatda Azərin toyundan görüntülər yayılaraq onun 3-cü dəfə evləndiyi qeyd olunmuşdu.

Milli.Az

 

Məqaləyə dair fotomateriallar:

loading...

Şərh yaz:

23 Şərh:

  • Anonim
    Meltem · 13 Dekabr 2019 12:37175

    Hele pozalarına baxın bunların :)))) , camaat 36 yaşa çatıb birdefede nişanlanmıyıb bu uje 3 defe toy edıb evlenib, Vüsale görüb şekilleri deli olacaq yene

    Cavab yaz
    • Anonim
      F044 · 13 Dekabr 2019 12:49250

      36 Yaşa çatıb evlenmeyen kimdiki ? Bu 100% 4cü arvadi da alacaq çünki artıq öyrenceli olub )) İnanmıram ki, Vüsü deli olsun, elə olsaydı ayrılmazdı :)

      Cavab yaz
    • Anonim
      Elvin · 13 Dekabr 2019 13:1352

      Deməli 36 yaşın var?))

      Cavab yaz
      • Anonim
        Sovet vətəndaşı · 13 Dekabr 2019 14:2783

        Yaşı 36 olanlara sən baxıb gülürsən? Özün 36 yaşa catmayacaqsan?

        Cavab yaz
      • Anonim
        Basqalsız · 13 Dekabr 2019 20:3310

        Yox>3 bıldım senı

        Cavab yaz
  • Anonim
    Ana · 13 Dekabr 2019 13:03200

    Uff belə kobud insanla qızlarınız nə ağılla ailə qurur anlamıram.Allah qızlarımızın qarşısına ağıllı,ailə qədri bilən insanlar çıxartsın

    Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 13 Dekabr 2019 13:03191

    Bunun ureyi portmanat kimidi.dolub.boşalir

    Cavab yaz
  • Anonim
    doktor · 13 Dekabr 2019 13:0965

    Hec vaxt qinamayn!!!insanin taleyi getirmeyende neylesin onada aile lazimdi ;o dediyiniz (1-ci) wekil qoymagina baxmayin icki meclislerinde daha cox olur ozude prestijli yerlerde tsdfn 2 defe rastlawmiwam

    Cavab yaz
  • Anonim
    xanim · 13 Dekabr 2019 13:1080

    Atalar 3-dən deyib)))

    Cavab yaz
    • Anonim
      guna · 13 Dekabr 2019 13:3861

      Halit Argundu e bu

      Cavab yaz
  • Anonim
    Xana · 13 Dekabr 2019 13:2770

    Xoşbəxt ol Daha boşanma

    Cavab yaz
    • Anonim
      mehparə · 13 Dekabr 2019 13:4382

      Çətin ki, boşanmasın!

      Cavab yaz
  • Anonim
    user · 13 Dekabr 2019 14:0681

    Qolleksıya edir.. xansı sirin

    Cavab yaz
  • Anonim
    Y · 13 Dekabr 2019 14:4671

    Yas yerimi var toy yalandi deyirdiki bes ne oldu?

    Cavab yaz
  • Anonim
    Uzaq · 13 Dekabr 2019 15:10130

    Sevdiyini belə asan dilə gətirənlərin sevgisinə inanmadım heç.

    Cavab yaz
  • Anonim
    xumar · 13 Dekabr 2019 15:3381

    evvel vusalede gunah gorurdum indi bu day agin cixarib

    Cavab yaz
  • Anonim
    Seva... · 13 Dekabr 2019 16:3151

    Bu ikincini ne vaxt bowadiki? Ikinciden de uwagi var bunun?

    Cavab yaz
  • Anonim
    Leyla · 13 Dekabr 2019 17:2950

    Heç Vüsaləye yaraşmirdi Azər.tayini indi tapib.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Muellime · 13 Dekabr 2019 17:2940

    Vusale kimi xanimin belesine ehtiyaci yoxdur hec.min shukur ozu qazanir kukladir

    Cavab yaz
  • Anonim
    Samire · 13 Dekabr 2019 17:5761

    Bu harasidir hele? 4 -cu defe de evlenecek Azer. Yene eyni sozleri deyecek o birisi yoldashi ucun. Azer artiq hobbisine cevirib evlenib boshanmaqi.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Samire · 13 Dekabr 2019 18:0640

    Esil arsizliq abidesidir...

    Cavab yaz
    • Anonim