Şou-biznes

Anasını itirən Niyamdan ürək DAĞLAYAN SÖZLƏR: “Məni digər uşaqlardan ayrı tutub” - VİDEO - FOTO

6 Dekabr 2019 19:34
8 Şərh     Baxış: 3 294

İki gün öncə müğənni Niyam Salaminin anası dünyasını dəyişib.

Milli.Az bildirir ki, ARB TV-nin "Elgizlə İzlə" verilişində ifaçının anasının yas mərasimindən görüntülər yayımlanıb.

Anası haqqında danışan sənətçi çox üzüldüyünü bildirib:

"Səkkiz uşaq böyüdən ana haqqında nə deyə bilərəm?! Kənddə yaşayan ananın əziyyəti başqadır. Övlad kimi nəyə gücüm çatıbsa etdim. Amma elə bilirəm onun üçün heçnə edə bilmədim. Qan təzyiqi var idi. İllərdir təzqindən əziyyət çəkirdi. Anam məni müğənni olmağa qoymayıb. Əziyyətimə görə razı olmayıb. 8 övlad içərisində məni ayrı tutub".

Milli.Az 

Məqaləyə dair fotomateriallar:

loading...

Şərh yaz:

8 Şərh:

  • Anonim
    _ · 6 Dekabr 2019 19:55131

    Allah rəhmət eləsin.

    Cavab yaz
  • Anonim
    . · 6 Dekabr 2019 20:04280

    Qurban olum sene ana .Allah butun olen analara rehmet elsin

    Cavab yaz
  • Anonim
    Bojya korovka · 6 Dekabr 2019 21:4543

    Saqol brat,gesheng merasim klipi alinib,Allah rehmet elasun!

    Cavab yaz
  • Anonim
    Aysu · 7 Dekabr 2019 07:0920

    Analarin haqi hec vaxt odenmez ALLAH dunyasin deyisen Analarin ruhunu sad etsin heyatda olan Analarimiz heyat durduğcan dursun Amin

    Cavab yaz
  • Anonim