Maraqlı

Yayda sadə və bu rəngli geyimlər dəbdə olacaq - FOTO

25 Aprel 2020 16:00
117 Şərh     Baxış: 5 782

Bu yayın modası bəlli olub. Moda mütəxəssisləri bildirir ki, ən çox sadə və canlı rənglərdə olan paltarlara üstünlük veriləcək.

Milli.Az Lent.az-a istinadən sizə bəzi nümunələri təqdim edir:

Milli.Az

Məqaləyə dair fotomateriallar:

Şərh yaz:

117 Şərh:

  • Anonim
    Melek b · 20 Sentyabr 2020 07:2430

    Təzə bölümdə salamlar Ebrim❤❤❤

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 20 Sentyabr 2020 13:3420

      Sənin qisqancliqina nə qədər gulmuşəm)))))))Əskamla mən bir gəlmişik sayta))

      Cavab yaz
    • Anonim
      ❤️Ebru❤️ · 20 Sentyabr 2020 13:3720

      Salam✋Xos gorduk Meleyimm❤️(*******)☺️

      Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 21 Sentyabr 2020 05:5120

      Analarin ən gözəli sabahlarin ən gözəl acilsin özün kimi❤mən əvvəllər səni bu qeder cox isgədiyimi demişdimmi????❤❣❤❣❤✋✋

      Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 21 Sentyabr 2020 05:5220

      Quzularim❣❤❣❤❣❤❣

      Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 21 Sentyabr 2020 05:5220

      Fotonun xanimlari❤❤❤❤❤❤❤

      Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 21 Sentyabr 2020 05:5230

      Əskam özlədim(((((

      Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 20 Sentyabr 2020 13:3720

    Quzularim istirahət gununu nece kecirirlər(*******)Mama nə edir?mən inanmiram ki.mama mənim mamam kimi yollar acilsin birdə bizlərə gönə)))))gözləri yaman qorxdu eee)))sən necesen .sənin kicik əməliyyat sösun beynimdə hey firlandi səndən dəfələrlə soruşdum cavab vermədin(

    Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 21 Sentyabr 2020 09:3420

    Sabahin xeyir Meleyim✋Necesen??Maman qaqaslar necediler? ?Kizz fotodaki 2-ci sekil senin olsun..Bir mahni varey Meleyim?Esitmisen??Senin olsun senin olsun:)))O,yadima dusdu))4-cu Gunes kimi isiq sacan Kamale bacimizin olsun.InsaAllah burnida gelib isiqladar☺️❤️:)6-cida Papatiyamin olsun❤️1-cide menimm:))Qaranliqdan qorxsamda:)amma geceni nedesen sevirem.Sakitlik Olur.Hele ayin isiqi sacmasi ulduzlarin parlamasi cox sevirem gece goy uzune baxmmaqi.Meleyimm bilirsen hemis arzum olub goyde olmaq))Gulmeli olsada heqiqeten goyde olan her seyi hemise mene maraqli gelib.Ay ulduzlar gunes planetlerr..Bu yerden o,qeder bezmisem ki,isteyirem goye cixamm:))Hec kesi olmadigi sakit bir yere.Lap ozumu beyqus hesab etdimm:)))

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 21 Sentyabr 2020 21:5400

      Axsamin xeyir analarin ən gözəli(********)göyə cixmaq istəsən mənidə apar(((

      Cavab yaz
      • Anonim
        ❤️Ebru❤️ · 22 Sentyabr 2020 09:2900

        Yoxx sen apara bilmerem:)Sen yerde lazimsann))Menense yer bezib ujek,mende yerden.Gedim bir goydekilerede bas cekimm gorum onlardi orda bezdire billemm:))

        Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 22 Sentyabr 2020 06:4400

      Hədoyyən özün kimi gözəldi❤

      Cavab yaz
      • Anonim
        ❤️Ebru❤️ · 22 Sentyabr 2020 09:3000

        Beyendinse??Sevindim☺️

        Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 22 Sentyabr 2020 06:4000

    Analarin ən gözəlinə❤quzularin ən şahzadələrinə❤❤salamlar.(************)necesiniz?mama necedi?❤

    Cavab yaz
    • Anonim
      ❤️Ebru❤️ · 22 Sentyabr 2020 09:3200

      Sabahin xeyiir olsunn.Dunen yaz bilmedim:(Internetde prablem vardi ..Biz yaxsiyiq sukur.Mamam getmeye hazirlasirr:((Turkiyye terefdenn.Artiq saxlaya bilmirikk..Sen necesen??Maman necedi??(********)

      Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 22 Sentyabr 2020 06:4100

    Bir tanəsindən bir tanəsinə(*********)məni unudana❤hec yadina düşməyənə(((((bir mələkdən salamlar(Əskam❤

    Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 22 Sentyabr 2020 06:4300

    Fotonun xanimlari ƏSİ xanim❤Sevilcanim❤xanim Asi❤Ramaşkam❤Günel❤ sabahiniz xeyir(********)

    Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 22 Sentyabr 2020 10:2100

    Fotoda 4 şəkil sənin olsun Ebruş❤

    Cavab yaz
    • Anonim
      ❤️Ebru❤️ · 22 Sentyabr 2020 13:1700

      Cann Meleyimm❤️Cox saq ol ureyimm❣️Inanirsan hec baxmamisdim fotoya:(Artiq millinin sayitin gozumden dusub.Maraqli deyil artiq serh bolumlerin baglanana!Ele ancaq bura girirem..Gozelmis secdiyin foto.Cox beyendim..Mama getmek isteyir deye kefin ehvalim tamam pozulub:((Uzum gozum oyresib ona .Onsuz ne edecemm ((Cox darixacamm:(;(((

      Cavab yaz
      • Anonim
        Melek b · 22 Sentyabr 2020 16:1600

        Ebrum ❤darixma mama gec tez evinə getməli idi.bacim❤.gözəl bacim sən belə etmə mamada üzülər (******)sən hec kimi yerdə bezdirmirsən❤zatən bezdirmək kimi xasiyyətində yoxdu.sən bir tanəsən analarin ən gözəli❤❤məndə 2 gündü aqlayiram.səbəbi yaza bilmərəm.olmaz.❤məndən asli olmayan səbəbdi.mənə elə gəlir başa düşərsən.Hər şey salamatciliqla ötüşsün.

        Cavab yaz
        • Anonim
          ❤️Ebru❤️ · 22 Sentyabr 2020 17:3220

          Aminn Meleyimm mende sen gundeyem ((InsaAllah salamatciliq olarr cox narahatamm.Mamanida saxlaya bilmirik yari cani ordadi.InsaAllah sen ozunle bagli deyil bu son zamanlarla olanlarla baglidi?((Hee.Allah ozu komek olsunn.Esgerlerimizi qorusun.Xalamin oglu Esgerdi inanirsan onu sakitlesdire bilmirik:((Ne bilim((

          Cavab yaz
          • Anonim
            Melek b · 22 Sentyabr 2020 20:0820

            Allah bu ermənilərində bəlasin versin.Amin

            Cavab yaz
            • Anonim
              ❤️Ebru❤️ · 23 Sentyabr 2020 09:2900

              Urekden aminn deyiremm..

        • Anonim
          ❤️Ebru❤️ · 22 Sentyabr 2020 17:3920

          Sehidimizde oldu dunen:(((Allah rehmet elesinn.Inanirsan o,qeder uzulurem Analar bacilar gozu yasli qalirr:((Allah ozu komek olsun.Nece gundu dusunmekdende deli olmusamm.Mamada gedir butun qohum eqraba hamisi orda cetindi.Hansin dusunesen..((

          Cavab yaz
          • Anonim
            Melek b · 22 Sentyabr 2020 20:0720

            Ebrum bütün güdənlər saq salamat olsunlar şəhidlərimizədə Allahdan rəhmət diləyirəm.Allah bu qara buludlari ölkəmizin üstündən götürsün.Amin .

            Cavab yaz
            • Anonim
              ❤️Ebru❤️ · 23 Sentyabr 2020 09:3000

              InsaAllah.Aminn Meleyimm..Analarimiz gozu yasli qalmasinn:((

  • Anonim
    Melek b · 23 Sentyabr 2020 07:3910

    Analarin ən gözəli ❤Quzularim❤❤sabahiniz xeyirlərə acilsin((****))necesiniz?mama yola düşdü?

    Cavab yaz
    • Anonim
      ❤️Ebru❤️ · 23 Sentyabr 2020 09:3200

      Cox saq ol .Cann seninle bahem☺️(******)Yaxsidi qizlarr sukur.Mende belede..Mamam sabah gedecek Allah qoysa..Senin maman necedi??

      Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 23 Sentyabr 2020 07:4110

    Əskam sabahin xeyir.❤sən niyə yazmirsan?yəqin Ramaşkam sənə deyer((((*******)

    Cavab yaz
    • Anonim
      ❤️Ebru❤️ · 23 Sentyabr 2020 09:3400

      Belkem hele danismayib?Demeyib.Dese inaniram ki,yazarr..Mende heleki sebr ediremm:))Papatiyamda yoxdu yene InsaAllah yazarlar..Mende cox ozlemisem onlari:((

      Cavab yaz
    • Anonim
      ❤️Ebru❤️ · 23 Sentyabr 2020 10:1600

      Men sene deyende ki,kuseyensen?))Boynuna almirsan:))Ay Melek xanim))Indi buna nedi sozun?))Kusmusen bacimizdanki,yazmirr:))Ay seni kiz men bacimizin fotodaki serhi qulaqimda sirqa etmisem ona gore toxtaqam:))Birdefe fotoda yazdi yeqin,seninde yadindadi??Dedeyy Melek,Ebru yazmasam bile,ele bilmeyinki qizlar sizi unutmusamm.Dediki sizi menim ureyimdesiz yadimdasiz sizi hec vaxt unutmaram.Ay Meleyimmm ona gorede men bilirem eminem,ve inaniram ki,bacim bizi oz balasi kimi cox isteyir unutmayib.Sadece yeqinki bilmir bu seyfeni.Bilse bilirem ki,yuz faiz yazarr..Biracada doz Meleyim:))Xumarimm demis))Dinlemisen o,mahnisin?))Yazarlar InsaAllah.Inan menimde burnumun ucu goyneyirr hem bacim ucun hemde Esi,xanim Sevil xanim,asi Papatiyam,Alyaska ucun,birde millide mene eziz olan serhciler ucun.Adarin yazsam bura sigmaz:)Indi sende menen kus gorumm:))Kuseyen qiz.Seni qinamiram eyy huyumm kecib sene:)Maa oxsamisan ujekk:))

      Cavab yaz
      • Anonim
        Melek b · 23 Sentyabr 2020 12:0900

        Salam Ebruşum❤mən bu dəqiqə cox sevdiyim Payiz kimiyəm.bu hadisələrdən o qeder təsirliyəm ki.özüm də nə etdiyimi bilmirəm.mama məndəndə beter.gözü yollarda qalib.hə son dəfə tovuz hadisələrinə görə cəkirəm hələ tamamlanmayib.uşaqlara vəsait kimi.bizim dərslər tam acilmayib.sənində mama saq salamat getsin.❤səndə özünü əla al.(******)yollar acilsin səndə gedersen.mamanida başa düşmək lazimdi(****)

        Cavab yaz
        • Anonim
          ❤️Ebru❤️ · 23 Sentyabr 2020 13:3500

          Basa dusrem Melek amma ne edim elimde deyil:((Men ona cox bagliyamm..Men biraz zarafat etdimm yuxarda birden xetrine deye??Dedim biraz kefin acilsin.Sozun duz mende senen beterem:(InsaAllah yaxsi olarr.Mamaya deyiremm ki,Mende girim gizlenim sumkada senen gedimm:))Ogey anaya baxmisan??Menim sevdiyim filimdi.Orda Ismayilli atasin arxasiyca aglayir eyy Ata menide apar ((.Indi mende sabah palkona cixib mamanin daliyca aglayacam ki,mama menide aparr:)Uzun gozum oyresib ona:((Darixacam onsuz..

          Cavab yaz
          • Anonim
            Melek b · 23 Sentyabr 2020 15:0200

            Can Ebrum ❤incimək nədi?mən səndən incimərəm(*******)cannnn hə baxmişam o filimə...gir sumkaya gəlim səni aparim(*******)

            Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 23 Sentyabr 2020 07:4220

    ƏSİ xanim❤Asi❤Ramaşka❤Günel❤Sevil xanim❤ YADİMDASİNİZ❤❤❤❤❣❣❣❣❣

    Cavab yaz
    • Anonim
      ❤️Ebru❤️ · 23 Sentyabr 2020 09:3530

      Menende selam olsun onlara✋:)❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

      Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 23 Sentyabr 2020 09:3630

    Meleyimm fotonun 8-,ci sekli senin olsun ureyimm❣️❣️.Sekill demis??Cekirsenmi sekill ressam qiz☺️

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 23 Sentyabr 2020 15:5100

      Hədiyyəyə görə ❤❤❤❤❣❣❣❣❣❣

      Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 23 Sentyabr 2020 09:3831

    Allah butun Esger qardaslarimizi qorusun amin.Vetenimize pis gun gostermessin InsaAllah ..

    Cavab yaz
    • Anonim
      ❤️Ebru❤️ · 23 Sentyabr 2020 12:5730

      Hansi ermeni dislike edib bu serhime!Ay alcaq ,mudar mexluq!Senin kimi ermeni qurban olsun Vetenimi qoruyan Esgerimizin sacinin bir tukune..

      Cavab yaz
  • Anonim
    Papatya · 23 Sentyabr 2020 10:4510

    Salam gözəllər. Ebruş, Mələk narahat olmayın qızlar. Bu yeni yerinizin linkini göndərəcəm. Çox keçməz sevindirərəm sizi))

    Cavab yaz
    • Anonim
      ❤️Ebru❤️ · 23 Sentyabr 2020 11:5230

      Aleykum salam Papatiya xanim:))Sukur bir salavat corunm:))Kiz haralardasan??Sen Allah bu miris kimi,salam saqol edib getme:((Bir serh yazib yoxa cixirsan.Ujek kusuremm haaa:)))Necesen?gozel qizin necedi?☺️❤️Gor neynirsen ay Papatiyam Xosu kimi qovusdu gorek bizi bacimizla:))De ki,Esi xanimla Sevil xanimada desin onlarda yazsin hec olmasa bir serh))Hee birde qudana:))Onuda unutmamisiq asini:)..

      Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 23 Sentyabr 2020 12:1000

      Salam Ramaşkam❤necesen?qizin necedi(****)?sənə qurban nə edirsen tez et.(*****)

      Cavab yaz
      • Anonim
        Melek b · 23 Sentyabr 2020 15:0500

        Mənim Ebruya yazdiqim serhləri nə ucun vermirsiz?mən uşaq deyiləm hər sözü yazmaram(((

        Cavab yaz
      • Anonim
        Melek b · 23 Sentyabr 2020 15:5200

        Ebruş Gulyanaqin Mən ömrü elə belə yaşadim cox sevirəm o mahnini.bir də Tacirin yolun düşsə bu dünyaya birdə gəl

        Cavab yaz
  • Anonim
    asi · 23 Sentyabr 2020 15:5430

    Salam hamıya və sevimli Milliyə)... Xoş gördük yenidən..Sorağınızı alınca tez qaçıb gəldim.. Necəsiz?? Çoooooxxx darıxmışdım sizin üçün.. Papatya, Ebruş, Mələk çox sevindim sizi yenidən görməyə.. Digər dostları da tezliklə tapaq).. Hər gün sizlərlə salamlaşıb hal əhval tutmaq, xəbərləri şərh etmək yaşamımın bur hissəsinə çevrilmişdi.. Uzun müddət kənar qalmaq nə isə itirmiş kimi oldu.. Daha dəqiqi illərdi qiyabi tanıdığım insanlara vərdiş etmişdim).. Ümid edirəm sevimli sayt bizi ayrı salmaz).. Ebruş qızını təbrik edirəm, məktəbli olub artıq.. Savadlı, qabiliyyətli müəllimlərinin sevimli şagirdi olsun.. Sənə də möhkəm səbr diləyirəm, karantinə təsadüf edən ilk dərs ilində))..

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 23 Sentyabr 2020 18:5930

      Salam Asi❤necesen?uşaqlar necedi?məktəbə gefirlərmi?cox sevindim səni görməyimə(*****)nə yaxsi ki yazdin.o biri xanimlarda yazsalar nə gözəl olardi.bu bölümdə coxdan yaziriq Ebruşla.sizin haminizi bir araya toplaya bilseydik nə yaxsi olardi❤Əskamdan xəbərin var?necedi?ƏSİ xanim.Sevil xanim necedi?Saq olsun Qudun zireng oldu(******)tapdi bizi.Ebruda məndə darixdişdiq sizlər ucun.yazin bura(***)

      Cavab yaz
      • Anonim
        asi · 23 Sentyabr 2020 20:5830

        Bəli, bəli mənim qudam zirək qızdı)), göz dəyməsin)).. Əska da yaxşıdı, çoxlu salamı var sizə hamınıza.. Özü yazacaq).. Başı qarışıb qış tədarükünə).. Əsi ilə Sevil də yaxşı olar yəqin ki..Bilsələr onlar da yazar..Mən bilmirdim yazdığınızı, yoxsa yazardım.. Arada bürcdəki yazıları gördüm, bildim şərh verilir, amma bizim tayfadan heç kimi görmürdüm deyə yazmadım..Uşaqlarda yaxşıdı, oxuyurlar.. ❤️.

        Cavab yaz
        • Anonim
          Melek b · 24 Sentyabr 2020 01:0930

          Cannnn .bu təmirdən sonra bu qiş tədarükü qurtarsaydi Əskaninda priyomuna düşərdik))sənin burcdə bir dəfə yazini gördüm cavab yazdim burda olduqumuzu dedim.,,,cox saq olsun,,,Milli vermədi serhimi ,,yana yana,,,qaldim.Ebruşda cox sevinəcək sənin serhinə❤yazin bura coooooox darixmişdiq sizlər ücün(*****,,)

          Cavab yaz
          • Anonim
            asi · 24 Sentyabr 2020 16:1910

            Salam Mələk)..Əskaya tezdən yazanda axşama güclə cvb gəlir, hay küylə başı alovlu başlayır cvblandırmağa)))..Bu aralar Əskanın ən sevincli günü ustaların gəlmədiyi gündü))..Bir sevinclə xəbər verirki bu gün ustalar yoxdu))...Ebruş görsənmir niyəsə..Mən arada Millinin instaqramını axtardım, dedim bəlkə burdakı qızlardan kimisə burdakı niklə görərəm..Heç kimi tanıya bilmədim, tapmadım)..Yenə də öz qudam))..Xəbər saldı bilən kimi..

            Cavab yaz
            • Anonim
              Melek b · 26 Sentyabr 2020 22:2700

              Axsamim xeyir Asi.(****)səndə tez tez Qudam deyirsən olan vaaar olmayan var)))))))zarafat edirəm❤❤❤Əksami burda görən olacaqmi?((

            • Anonim
              Melek b · 26 Sentyabr 2020 23:1300

              Asi Sevil xanim necedi?Əsi xanimdan xəbərin var?mən instaqramda yoxam.hec bir sosial şəbəkədə yoxam.bir Millidən başqa.vaxtim olmur.

    • Anonim
      ❤️Ebru❤️ · 24 Sentyabr 2020 23:3710

      Xos gelmisen asi❤️Mende seni serhini gorduyume sevindim☺️Necesen??Gozel balalarin necediler??(************)Tebrikin ucun,cox saq ol..Aminn seninkilerle bahemm ureyinde ne arzularin var,onlar saridan hamisina catasan.asi biz tereflerde nisbi sakitcilikdi hec korona vecderine doll:)))Mektebe gedirler onlayin ders kecirilmir biz tereflerde.Hami mektebe gedirr..Hedda sabraniya kecirilende direktor dediki karantin olsa bele ,onlayin ders kecirilse bele,birinci siniflere aid olmayaca.Yeni onlar derslerin mektebde kececeklerr .InsaAllah hec ciddi karantin olmaz:((Butun usaqlar mekteb geder..Heyif deyil mekteb..Sizinkiler necedi??Mektebe gedirler yoxsa??Siz tereflerd necedi veziyyet??Ne yaxsi yazdin asi☺️Cox sevindim..InsaAllah bacimda yazarr..Papatiyamda saq olsun .Qovusdurdu bizleri)).

      Cavab yaz
    • Anonim
      ❤️Ebru❤️ · 25 Sentyabr 2020 13:3720

      Menim asiye yazdigim serhi nosun vermemisen moder efendi??

      Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 24 Sentyabr 2020 07:4310

    Sabahin xeyir analarin ən gözəli❤Quzucuqlar❤❤

    Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 24 Sentyabr 2020 07:4410

    ƏSİ xanim❤Asi❤Ramaşkam❤Sevil xanim❤Günel❤ sabahiniz xeyir((******))

    Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 24 Sentyabr 2020 07:4510

    Bir tanəsindən bir tanəsinə((********))Əskam❤❤❤❤❣❣❣❣

    Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 24 Sentyabr 2020 07:4720

    Ebruş mama saq salamat getsin❤yolu uqurlu olsun(******)bir tanəm fikir etmə hər şey yaxsi olacaq.indi görüntülü danişiqlar var.bilirəm öyrəşmişdin(amma mamanida başa düşmək lazimdi bir taməm(*******)

    Cavab yaz
    • Anonim
      ❤️Ebru❤️ · 25 Sentyabr 2020 00:0220

      Cox saq ol.Meleyimm❤️Cann biliremm amma ne edim,elimde deyil:((Men mamama cox bagliyamm..Hem uzum gozum oyresmsdi:((Bu gun ele bil olu kimiydimm:((O,qeder aglamisamm seherden:(Indi-indi ozume geldimm.Gordim bura asinin,Papatiyanin serhlerin gordum biraz ozume geldim,cox sevindim onlari burda gormeme☺️InsaAllah bacim ,Esi xanmla,Sevil xanimda yazarlar..Sen ozun necesen??Maman qaqaslar necediler??Qqaqs fikirinden dasinmayib ve yaxud sen gelecek gelininize isine bbilirsinizmi?:))Hormetli balduzz:)))..

      Cavab yaz
      • Anonim
        Melek b · 25 Sentyabr 2020 14:1510

        Can Ebruşum ❤darixma mama yollar acilar birdə gələr.(****)Qardaş hələki burda yoxdu.sən bilən məsələdən((((gəlsin fikrini birdə soruşaruq.baldizliq statusu xoşuma gəldi)(******)

        Cavab yaz
  • Anonim
    Papatya · 24 Sentyabr 2020 09:4830

    Sabahınız xeyirli olsun. Ebruş , Mələk dünən işim çox idi deyə tez salam sağol elədim ki narahat qalmayasız. Qudami isə icazənizlə asobu salamlayıram) yol verin qudam gəlib, ən əziz adam gəlib) Asi xoş gördüm səni.❤❤❤ Çox sevindim. Mən də çox darıxmışdım hər kəs üçün. Bele bir səhifənin açıq olmasını bilsəydim çoxdan əl atardım bu işə) qoroskopu heç görməmişəm asi. insaAllah tezlikle köhnə halına qayıdar. Mən də ayrı soruşuram. Necəsen asi? Uşaqlar, özün? Köçə bilmisiz? Ya hələ təmir gedir? Təzə nə reseptin var? )) Həyətindəki meyvələrlə neynedin? ))

    Cavab yaz
    • Anonim
      asi · 24 Sentyabr 2020 16:0510

      Hamının hər vaxtı xeyir.. Adamın adamı olmağı nə yaxşı şeydi)), hələki quda olasan))..Həmişə xoş xəbərlərdə görüşək, Papatya..Hələki bu kritik dönəmlərdə hamımızı narahatlıqda saxlayan işlərin xoşluqla həlli xəbərlərinə toplaşaq buralara..Bu günə kimi yaxşı idim.. Bu gün əhvalım korlanıb(.. Qızın rəsm müəlliməsi koronavirus tutub, aparıblar xəstəxanaya..Tezdəndən bütün valideynlərə zəng edirlər, bizə də..Biz dedikki hələki uşaqda heç bir narahatçılıq yoxdu.. İndi bilmirəm , yəqinki analiz filan götürərlər.. Qalan hər şey yaxşıdı..Ev də içinin işi tam qurtardı, həyət işlərin edirlər, divarlarına adını bilmədiyim kərpicə oxşayan nəsə vururlar))..Pərdələri gözləyirəm, onlarda hazır olanda tamam hər şeyi qurtarır içəridə)..Bir iki dəfə qonaq qəbul etmişik artıq orda)..Meyvələri nə etmədimki?)))..Mürəbbə, cem, kompot, marmelad). Quda payı yollayacam sənə də.. Almadan marmelad hazırladım, çox dadlı oldu. Qoz da əlavə etdim. Resepti yutubda ağababa kanalından götürdüm).

      Cavab yaz
    • Anonim
      asi · 24 Sentyabr 2020 16:0910

      Başım qarışıb evin təmizliyinə, yaxşı reseptlərlə maraqlana bilmirəm)..Elə ac qalmamaq üçün tez bazar nəsə bişirib canımı qurtarıram))..Qış tədarükü, evin işi, dərslər hamısı qarışıb bir-birinə,..Milli şərhləri açsın, üzü qışa bekarçılıqda yazacam bişirdikcə))..

      Cavab yaz
    • Anonim
      ❤️Ebru❤️ · 25 Sentyabr 2020 00:0430

      Nedese Paapatiya bu mahninin cox beyenirem,hemde mene maraqli birazda gulmeli gelirr:))Qeseng mahnidi,biz yoldan cekilirik,ki senin qudan gelsin:))Bir elinde resept bir elindede kampot gelsin:)))

      Cavab yaz
  • Anonim
    Papatya · 24 Sentyabr 2020 10:1230

    Ebruş, Mələk əslində kənardan hərdən küsən, barışan kimi görünsənizdə afərin sizə ki, bir birinə qarşı səbrli olub, yaxşı mənimsəmisiniz bir birinizi. Yaxşı ikili olmusuz. Ebru qızını mən də təbrik edirəm. Siz necedi? Uşaqlar dərsə gedir? Yoxsa online olur bəzi günlər? Hər mənada uğurlar.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 24 Sentyabr 2020 16:0620

      Bilirsən Ramaşkam Ebruşda də mənim kimidi.dost yolunda boran olar qar olar..bir birimizin əlini buraxmamişiq.dost belə olur.her halinlə qəbuə etmək.yari yolda dostu buraxmamaq

      Cavab yaz
    • Anonim
      ❤️Ebru❤️ · 25 Sentyabr 2020 00:1720

      Cox saq ol.Papatiyam❤️InsaAllah burda seninde gozel qizinin mektebe getmesi munasibetiyle tebrik ederik..Yox onlayin deyil cann,mektebe gedirlerr .Sukurku buralarda sakitcilikdi:)Koronanin yadina dusmuruk,seytan gorsun onun uzun))..Papatiyamm Melekle men barede soylediklerin ucunde ayrica tesekkur .Birde bizi ezizlerimize qovusdusugn ucun seni bagrima basib mac ediremm☺️❤️❤️(******)Allah komeyin olsun..O,ki qaldi Melekle menim distluquma.Heqiqeten melek cox istiqanli mehriban can qurban edilesi dostdu bacidi❤️Men onun balaca bacim qeder cox isteyiremm.Inan.En boyuk tesekkur Meleyime dusur ki,menimkimi deliyle yol gede bilir:))Kuseyen bezen bezdiren oz xasiyyetimi biliremde kusmek barede deyirem ki,cetindi xasiyyetim:((Bezen ozumdende o,xasiyyetime gore zehlem gedirr:((Amma ne edimki deyise bilmiremm:((Ozumden asili deyill..Men de dostluqda sadiq insanam yaxsi dosta canim qurban ureyim qapim hemise aciqdi..Amma bu kuseyen xasiyyetim olmasa men yaxsi qizam:))Prostu biraz esebiyemm gerginem tez eseblesirem:((

      Cavab yaz
      • Anonim
        Melek b · 25 Sentyabr 2020 14:1610

        Ramaşkam sənə Ebru və özüm haqüimda yazmişdim.nə edim verilmədi(

        Cavab yaz
        • Anonim
          ❤️Ebru❤️ · 25 Sentyabr 2020 21:5120

          Yeqin meni teriflemisen:)Bu basi tunluk gotumeyenler qisqanib vermeyib serhi :)))

          Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 24 Sentyabr 2020 10:3030

    Şərhləri verin də(((

    Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 24 Sentyabr 2020 13:4930

    Milican etmə belə şərhləri verin siz bizləri birinci il deyil taniyirsiniz(((((❤❤❤

    Cavab yaz
  • Anonim
    Papatya · 24 Sentyabr 2020 14:1230

    Şərhləri verin de moder, xahiş

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 24 Sentyabr 2020 16:0310

      Salam Ramaşkam(****)qudanin biri gəlir .biri yox .kiz Asi nərələrdəsin)

      Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 24 Sentyabr 2020 19:5610

    Millican sərhləri verin.noldu sizə böylə davud guloqlu demişkən

    Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 24 Sentyabr 2020 21:2210

    Ebruş mama getdi?❤

    Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 24 Sentyabr 2020 21:2210

    Ebruş Volkan Konakin Her kəsin bir dərdi var qulaq asmisan?

    Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 25 Sentyabr 2020 06:5010

    Analarin ən gözəli ❤Quzular❤❤sabahiniz xeyirlərə acilsin(*****)mama getdi?bilirəm pis olmusan.etmə belə.(hər şey yaxsi olacaq❤

    Cavab yaz
    • Anonim
      ❤️Ebru❤️ · 25 Sentyabr 2020 13:4620

      Seninle bahem☺️Seninde gunun ugurlu kecsin Meleyimm❤️❤️Hee getdi mama:(Toparlaniram yavas-yavas..Sen ozun necesen??(*******)

      Cavab yaz
      • Anonim
        Melek b · 25 Sentyabr 2020 15:1210

        Mama saq salamat getsin.darixma səndə(****)mənəm də..milli şərhlərimizi verse yaxsi olaram❤

        Cavab yaz
        • Anonim
          ❤️Ebru❤️ · 25 Sentyabr 2020 21:5320

          Emir vermisemm,verejekler serhleri narahat olmaa:))bajin olmeyibb)).

          Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 25 Sentyabr 2020 06:5110

    Bir tanəsindən bir tanəsinə❤❤❤❤❤❤❤Əskam ❤dəsən(*****)

    Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 25 Sentyabr 2020 06:5210

    Asi❤❤❤Ramaşkam❤❤❤salamlar.(******)

    Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 25 Sentyabr 2020 06:5310

    ƏSİ xanim❤Sevilcanim❤Gunel❤yadimdasiz(******)

    Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 25 Sentyabr 2020 10:1810

    Yapma böylə Millican❤şərhləri ver☺️

    Cavab yaz
  • Anonim
    asi · 25 Sentyabr 2020 12:0420

    Salam hamıya..Bu şərhə Elmira xanımın İntizar mahnısını montaj edirəm zənn edin)).. Moderator yenə bizi intizarda saxlamağa qərarlıdı deyəsən).. Qızları yenidən görməyimə tam sevinib qurtarmamış yenidən ayrılıq qorxusu aldı canımı))...

    Cavab yaz
    • Anonim
      ❤️Ebru❤️ · 25 Sentyabr 2020 13:5130

      Salam asi✋Necesen?Usaqlarin necediler??(*******)Sen yuxardaki,serhine yazmisdim cavab:((Verilmedi niyye bilmiremm:(..Moder efendi yene basladi serhleri vermemeye!Xos sozlerin ucun cox saq ol.Senin usaqlarin saridan ne arzularin var catasan hamisina.Asi bizde usaqlar mektebe gedirr ele ciddi qaydalarr yoxdu.Nisbi sakitcilikdi biz tereflerde:))Siz tereflerde necedi?veziyyet.Ozun necesen??Ne yaxsi yazdinin cox sevindim serhini gordum❤️❤️Bacim necedi??O,niyye yazmirr?Darixmisiam onun ucunde ☺️Denen yazsin oda))Salamimi catdirarsan ✋(*******)

      Cavab yaz
      • Anonim
        asi · 25 Sentyabr 2020 14:2120

        Salam Ebruş..Mənim də şərhlərim verilmədi..Qudama yazdıqlarım da getdi işinin dalıyca((..Çox sağ ol, Ebruş, hamılıqla bahəm)..Bizdə də sakitçilik idi, dünənə kimi.. Amma dünən qızın rəsm məktəbindəki müəllimin virus tutduğu ortaya çıxdl..Ona görə onun yanına rəsmə gedən uşaqlar karantinə alındı, bizim qız da həmçinin..Bir müddət evdən oxuyacaq, məktəbə getməyəcək..

        Cavab yaz
        • Anonim
          ❤️Ebru❤️ · 25 Sentyabr 2020 22:0020

          Qudan neter urekden oxdusa mahninin:))Serhlerde soka dusdu yeqinnn))Hefte sonu olanda serhler yaxsi verilmir asi ona gore.Birinci gunen yoluna duser her sey.Bizim moder efendi agillidi o,bizi incitmez))Eger eledise asi.Qoymayin mekteb qizi.Uzaq olsun indi virus yaman yayilib:(

          Cavab yaz
  • Anonim
    asi · 25 Sentyabr 2020 12:0820

    Qızlar, bura oxuyub çox güldüyüm bir status yazıram, bəlkə verilər).. Karantin qaydalarına aiddi).. Biri yazmışdı ki, Nizami Gəncəvi “7 Gözəl” poamasını yazanda polis gəlib deyib ki, 5 gözəldən artığına icazə yoxdu))..Son vaxtlar ən çox güldüyüm yazı idi..Millətimizin düşüncə tərzi çox dərindi, ağıllarına hər şey gəlir)..

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 25 Sentyabr 2020 14:1610

      Asi allah səni guldursun.mən zəhməd cəkib nə qədər sərh yazmisdimsa.korona bilib 2.3 dənə veiblər))

      Cavab yaz
      • Anonim
        asi · 25 Sentyabr 2020 22:4820

        Axşamınız xeyir..Səninlə bahəm, Mələk.. Moderator bəy ya xanım bilmirəm, xəlbətcə desəydi ki, şərhləri təxmini hansı vaxtda verəcək, biz də o ərəfədə yazardıq ki, verilsin.. Yoxsa səhərə qalır, şərhlər verilmir(..

        Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 25 Sentyabr 2020 12:5000

    Millican❤❤❤❤şərhlər☺️

    Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 25 Sentyabr 2020 13:5440

    Moder efendiler??Bu serhleri niyye gec verirsen?,yazdigim serhin bezilerde vermirsiz niyye?Deyesen basiniz tunluk gotumurr:;(Basqa vat serhlerin hamisin deqe basina verirdin.Indi noldu saa noldu boyle)).Sen canin buranida foto seyfesikimi etme moder serhleri verin!Emir eleyiremm:)..

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 25 Sentyabr 2020 15:1410

      Başilari tünlük götürmür)))Allah səni güldürsün)))

      Cavab yaz
      • Anonim
        ❤️Ebru❤️ · 25 Sentyabr 2020 22:0520

        Bahem cann..Neyneyimm gormursen serhler coxaldiqca bunlarda vermir:))Mende ona gore yazdim ki,gorum basdari tunluk gotumur bunlarinn:))Noldeyy basqa vaxt ne yazirdiq veridiler indi goz deydi bullara??))

        Cavab yaz
        • Anonim
          Melek b · 26 Sentyabr 2020 22:3200

          Ebruş mama Vətənə catib?quzularim.sən necesen?

          Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 25 Sentyabr 2020 14:1210

    Bir daha salam qizlar.mənim demək olarki yari sərhlərim verilməyib((.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 25 Sentyabr 2020 14:1810

    Əskam ❤dəsən

    Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 26 Sentyabr 2020 04:5510

    Sabahiniz xeyir.Ebruş❤Quzularim❤❤

    Cavab yaz
    • Anonim
      ❤️Ebru❤️ · 26 Sentyabr 2020 13:3400

      Her vaxtin xeyir Meleyim❤️❤️Gozun aydin serhler verilib:))Dedimde saa bajin olmeyif))Emir alankimi veriblerr:))Eslinde bunlarin basi tunluk gotururmuseyy prostu biz sebirsiz olmusuq:))Saq olsunlar yox moder efendi bizi cox isteyirr..Verdi serhlerimizi ✋

      Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 26 Sentyabr 2020 04:5610

    Sabahiniz xeyir.ƏSi xanim❤Ramaşkam❤Sevilcan xanim❤Alyaska❤

    Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 26 Sentyabr 2020 04:5710

    Asi saıam❤

    Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 26 Sentyabr 2020 04:5710

    Bir tanəsindən bir tanəsinə salamlar❤❤❤❤Əskam ❤

    Cavab yaz
  • Anonim
    asi · 26 Sentyabr 2020 10:1210

    Sabahı xeyir hamının..Moderator, çox sağ olun, əvvəlki şərhləri də verdiniz, təşəkkür)..Ebruş, sağ salamat oxusun qızın, indən belə də uzaq olun karantindən.. Bizdə sizin kimi idik, adi qaydada oxuyurdular.. Amma indi niyəsə müəllimlər başlayıb tutmağa.. Hansı nüəllim tutsa, onun dərs keçdiyi şagirdlər karantinə gedir.. Ya yenidən məktəbi onlayna keçirmək üçün hoqqadı, ya da nə bilim.. Ancaq bağça, məktəb müəllimləri tutur indi biz tərəfdə)..İkinci sinifi artıq bağlayıblar karantinə..

    Cavab yaz
    • Anonim
      ❤️Ebru❤️ · 26 Sentyabr 2020 13:3100

      Salam asi❤️Her vaxtin xeyirr olsun☺️Cox saq ol.Seninkilerle bahem..InsaAllah ciddi karantin olmazz:(Bezdik bu koronadan heqiqeten ((Zeli kimi,yapisib ele cekmir bu milletlerden..asi yuxarda ki,serhinde oxudum temir isleri gedir sizdede deyesen?))Xeyirli olsun baci.Saglam canla xeyir gunler goresiz yeni evinizde.Can saqliqiniza qismet olsun amin.Balalarin xeyir islerin goresen qiz kocurub,gelin getiresen.Nevelerde ki,aboylarin cirsin difarlari boyasinlarr,meyveleri qirib toksunler:)))Xos gunler gorunu InsaAllah..asi siz heyet evinde qalirsiz??Heyet evi qesengdi,bizimde qizlara babasi alib bu il.Bizimkindede temir gedir ujek yarisi duzelib ele rahatdiki asi.Ora gedende ele bil oz kendimize gediremm:(Sakitcilik ses kuyden uzaq..Yay olanda Seherde adam qalmir,qosularimiz da tapmaq olmur:)Hamisi gedib qalirlar bunlar daca deyirlerde orda qalirlar.Ujek mekteb acilana yaxin gorursen masinin arxasi doludi bankalar baglayirlar murebeler ey o,qeder sey getirirler ki.Hamisda ag gedif qara gelirler:)))

      Cavab yaz
    • Anonim
      ❤️Ebru❤️ · 26 Sentyabr 2020 13:4200

      Asi bacimiza de gor yaza bilermi bize:((Ujek fikirlesirem ki,o,bizim ucun darixmayib ((Darixsa yazardi bax sen esiden kim,yazdinn amma o,biz onun ne qeder coxx isteyirik bilirsiz..Bir kelme yazsin bir serhin gorek ureyimiz ustune gelsin yoxsa denen onan kusejeyikk:))Papatiyamin sozu olmasin camadanimi yigib gedejemm:)))Sevil xanimla,Esi xanimdan xeberin yoxdu ki,??Onlar necedilerr??

      Cavab yaz
    • Anonim
      Papatya · 26 Sentyabr 2020 14:4400

      Salam asi. Oxudum yuxarını. Xeyirli olsun təmir. Çoxu gedib azı qalıb. Narahat olma narların dərilməsinə 1, ay qalıb. Xəcalətindən çıxar qudan.)) Asi online təhsil heç yaxşı deyil. Görürəm ətrafımda insanlar nə əziyyət çəkirlər. Kimisisin evinde İnternet yox. kimisinin zoom kimi boyuk proqramalara çatdıra biləcək mb.ı yox. Bəzi ailələr var ki uşaq sayı 3dür. Hamısına verməyə əllərinə telefon və ya planşet lazımdı. İnsaAllah tezliklə ənənəvi təhsilə qayıdar. Burada da artıq bir neçə şagirdde tapılıb deyirler. Bir neçə sinif bağlanıb.

      Cavab yaz
    • Anonim
      Papatya · 26 Sentyabr 2020 14:4800

      Mürəbbə eləmişik. Cem ise elemedik. Çox yeyilmir bizde. Qışda səhərlər mən xoşlayıram. Amma ata bala yemir..mən de ancaq kekslərə işlədirəm. Uzun sozun qısası bu il elemedik. Şaftalı cemi qalir hələ keçən ildən. Sən mənə mahzı ele o marmeladdan göndər))

      Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 26 Sentyabr 2020 22:3000

      Caaan(*****,)albatda bir filimdə ya teatrda eşidmişdim əlbəttdə sözünü aktyor albatda deyir xoşuma gəlmişdi

      Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 26 Sentyabr 2020 22:3100

      Əslam şərhlər gec verilir deyə bizi intizarda saxlayacaq Asi?mən deyesen qan salacam❤

      Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 26 Sentyabr 2020 13:3600

    Ay Kamale bacii heyyyyy:))Sende bir kelmeye yazda huyyyy))Cox darixdiq senin ucun.Bir kelme sozdemi bize qiymirsann??Bilirik basin qarisiqdi amma bizde basa dus:((Darixiriq senin ucun.Yoxsam bizi unutdunmu?:(((Kusuremm haaa baxxx:))/(((((

    Cavab yaz
  • Anonim
    Papatya · 26 Sentyabr 2020 14:5700

    Ebruş , Mələk sizə de salam gözəllər. Ebruş, modere əmr edirəm demənə güldüm. İncəvara o da sözünü eşitdi sağolsun)). Bu bir neçə gündə evi yay rejimindən çıxarıb, qış halına salıram deyə yoruluram. Xalçalari yenidən salmaq, pəncərə silmək uzunqollulari çıxarıb dolabda önlərə asmaq kimi və.s ) artıq yerinizi bilirəm. Zaman olan kimi həmişə yazacam sizə.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Papatya · 26 Sentyabr 2020 17:3300

    Çingiz Mustafayev "Vətənim kimiyəm"

    Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 27 Sentyabr 2020 06:4000

    Salamlar olsun Analarin ən gözəlinə❤quzularima❤❤

    Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 27 Sentyabr 2020 06:4100

    Asi❤Ramaşkam❤Sevil xanim❤Əsi xanim❤ SABAHİNİZ XEYİR OLSUN((********))

    Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 27 Sentyabr 2020 06:4200

    Salamlar olsun məni yadina salmayan bir tanəsindən bir tanəsinə.❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    Cavab yaz
  • Anonim