Maraqlı

Evdə qal - evdə yarat. Gülnarə Xəlilova ilk dəfə olaraq kəlağayıdan rəngarəng maskalar hazırladı - FOTO

11 Aprel 2020 16:19
70 Şərh     Baxış: 5 684

Azərbaycan Milli Geyim Mərkəzinin və AQSİA-nın (Azərbaycanda Qadın Sahibkarlığının İnkişafı Assosiasiyası) Sosial iş komissiyasının rəhbəri Gülnarə Xəlilova Azərbaycan Mədəniyyət Nazirliyinin "Evdə qal - evdə yarat" (#EvdəQalEvdəYarat) təşəbbüsü çərçivəsində ilk dəfə olaraq kəlağayıdan rəngarəng maskalar hazırlayıb. Bu barədə Trend məlumat verir.

Dizayner deyib: "Mənim yeni işim həm sosial təmayüllüdür, həm də Azərbaycanın qədim milli qadın baş örtüyü olan kəlağayının təbliğinə istiqamətlənib. Məlum olduğu kimi 2014-cü ildə kəlağayı simvolizmi və ənənəvi sənəti, onun hazırlanma və daşınma mədəniyyəti UNESCO-nun Qeyri-Maddi Mədəni İrs Siyahısına daxil edilib. Qeyd etmək istərdim ki, maska xüsusi emal edilmiş kəlağayıdan düzəldilib və virusun orqanizmə düşməsinin qarşısını almaq üçün müvafiq astara malikdir. Maskanı görünüşə uyğun şarm vermək üçün tibbi maskanın üstündən də geyinmək olar. Onu təkrar istifadə etmək mümkündür - istifadədən sonra isti suda yumaq olar, belə ki, bu, adi kəlağayı örpəyi ilə də edilir. Hamını evdə qalmağa və yaratmağa çağırıram".

Xatırladaq ki, koronavirus infeksiyasının (COVID-19) yayılmasının qarşısını almaq məqsədi ilə tətbiq edilən xüsusi karantin rejimi çərçivəsində ölkədə hərəkətə məhdiyyətlər tətbiq edilib. Əhalinin həyat və sağlamlığının qorunmasını, dövlət qurumlarının və həyat təminatı obyektlərinin fasiləsiz işini, habelə yaranmış vəziyyətdə iqtisadi subyektlərin zəruri həddə fəaliyyətini təmin etmək məqsədilə Azərbaycan Respublikasının Nazirlər Kabineti yanında Operativ Qərargah ölkədə hərəkət məhdudiyyətlərinin 5 aprel 2020-ci il saat 00:00-dan 20 aprel 2020-ci il saat 00:00-dək tətbiqi ilə bağlı qərar qəbul edib.

Milli.Az

Məqaləyə dair fotomateriallar:

Şərh yaz:

70 Şərh:

  • Anonim
    Melek b · 25 İyun 2020 14:0711

    Təzə bölumde xoş görduk Ebruşum❤

    Cavab yaz
    • Anonim
      ❤️Ebru❤️ · 25 İyun 2020 16:4101

      Xos gorduk canim ❤️Dislike eden yaziq,dalimca surunurde ay yaziq mexluq besdi de ne qeder ozuve soz dedirdesen!Yaziqlar!Dislike edenin elleri qurusun!Menen qabaq ozun catdirib.Butun gun Ebruyla Meleyi gud ara vuran xeyir tapasan!

      Cavab yaz
      • Anonim
        Melek b · 25 İyun 2020 23:5701

        Axsamin xeyir bir tanem.((******))qoy gudsun.buda onun isidi.boş ver.Eskami tebrik etdim.seher bir az gec qatilacam sayta.Tebrikimi zehmet olmasa Eskama de fotoda yazmisam.(****)quzularimdan ne xeber?

        Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 26 İyun 2020 00:0900

    Sabah bayramdi.Bayramimiz mubarek.Allah esger zabitlerimizi qorusun amin.InsaAllah Qarabagimizda qeyd edek bayramimizi amin❤️Moder hec olmasa sabah acin serh bolumlerin insafiniz olsun.Bele Milli olar Allah deli olajamm((

    Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 26 İyun 2020 09:1300

    Sabahin xeyir Meleyimm❤️Bayramimiz mubarek☺️Necesen?Maman qaqas necediler?Senide tebrik edirem ad gunu mubasibetiyle bu gun birtanenin ad gunudu:)❤️❤️Ne hediyyye almisan?))

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 26 İyun 2020 11:4000

      Salam cox saq ol.ona ureyimu hediyye edecem.

      Cavab yaz
      • Anonim
        ❤️Ebru❤️ · 26 İyun 2020 11:4800

        Lap yaxsi..

        Cavab yaz
        • Anonim
          Melek b · 26 İyun 2020 13:2000

          ))))))))))))))(****)

          Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 26 İyun 2020 09:1500

    Moder can bize yazan moder xais edirem bu gun serhler tez verlisin serh bolumleride aciq olsun gozel insan yoxsa qan salaram burda pesinizi burakmam)))Acin kapiyi))acin serh bolumun☺️

    Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 26 İyun 2020 10:1900

    Salam Ebruş❤quzularim((****))necesiniz?Analarin en gözeli sen necesen?

    Cavab yaz
    • Anonim
      ❤️Ebru❤️ · 26 İyun 2020 11:5900

      Salam✋Cox saq ol bizde yaxsiyiq❤️(*****)

      Cavab yaz
      • Anonim
        Melek b · 26 İyun 2020 13:2111

        Caaaaa Ebruşş seni evveler bu qeder cox istediyimi demisdimmi?????

        Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 26 İyun 2020 10:2001

    Modercan men size nadir hallarda muraciet edirem ad gunumuz var serhleri bu gunlik tez tez verin

    Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 26 İyun 2020 13:0201

    Modercan hec olmasa bu gun serh bolumlerin acin ((Son kes yazim ureyimi bosaldim ((Belke bu yerlere birde gelmedmimm moder salamat qal qulaqiniz dinceler biraz:))Cox yoruldum hemde sizde yordum.Dunen ele bildim olecem:(Bu iki gunde yasananlar meni tuketdi.Ona gore ara verecem cox yoruldum artiq gucum qalmayib (Xais edirem bu gun qirmayin meni serh bolumlerin acin cox marasizdi heqiqeten ((Ugurlar haminiza..

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 26 İyun 2020 14:3901

      Kiz bu ne demek gelmedim..duman salamat qal cen salamat qal..kiz seni buraxan kimdi muveqqeti cetinlikdi

      Cavab yaz
      • Anonim
        ❤️Ebru❤️ · 26 İyun 2020 16:2500

        Yox Meleyim heqiqeten gedirem:((Cox yoruldum iki gundu ne hala saldim ozumu sene deyib narahat etmek istemedim dunen halim biraz deyisilmisdi skoru gelmisdim ustume ((Cox yoruldum biraz ara verim eseblerim sakitlesin ozume gelim yaxsi olsam yazacam narahat olma.Bu gun burdayam.Yeqin men gelene qedrr Millide ozune geler))Yoxsa meni itirecekler (Biraz dislike eden yaziqda dincelsin,oda cox eziyyet cekir!Ne bilim hec hevesim yoxdu yazmaqa bu gunu bacima gore yazdim hec fotoyada yazmaq istemirem ((Neyse.Seni cox isteyirem seni tek qoymaq istemerem amma inan gucum qalmayib ((Sen hemise ureyimdesen gozel bacim ❤️❤️Hem fotoda bacimda yazir tek qalmayacaqsan Esi xanimada tapsirdim seni ugurlar her birinize.(*****)❤️❤️❤️

        Cavab yaz
        • Anonim
          Melek b · 26 İyun 2020 18:2400

          Ebruş sen ne etdin.inan ele udqundum.boqazim sanki tutuldu.sen eseblerinle özünü ne gune qoydun(caaan sene 100 defe deyirdim fikir verme...Allah seni eseblesdirenleri yaman gune qoysun.Aminmen hec vaxt hec kimr qarqiş etmetem.səni gözləyəcəyəm.^^;;amma sensiz dözə dileceyime söz vermirem☺☺☺öz eqolarima seni qurban vere bilmerem.emeliyyat olmusan.bir az sakitleş sonra yaz men de axmaq kimi seni esebleşdirdim.quzularimi öp.seni cox isteyirem.❤❤❤❤

          Cavab yaz
        • Anonim
          Melek b · 26 İyun 2020 18:3400

          Ah salaq kafam mende hirslendirdim seni bile bileki sene esebleşmek olmaz(((bir şey olan kimi Ramaska demis camadanlarimi göturub gedirem((indi yaxsisanmi? Cannn ((*******))

          Cavab yaz
          • Anonim
            ❤️Ebru❤️ · 26 İyun 2020 18:4600

            Menim ozumden asil deyil Meleyim olduda fikir verme ((Biraz ozume gelim yazaram.Indi banatamm narahat olma.Sen qoyan var gedesen??)))Olurda arada esebimize sahib ola bilmirik..

            Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 26 İyun 2020 18:3800

    Ay moderator

    Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 26 İyun 2020 18:4000

    Bilmirem nededi ay modercan bu sou seyfesinde fikir verirem ancaq nura haqqda melumatlarin serh bolumun acirsiniz??Ne meseledi bele?Day acirsiz insafli olunda hamisin acin?

    Cavab yaz
    • Anonim
      ❤️Ebru❤️ · 26 İyun 2020 18:4400

      Menim Serhlerimin bura duzmey moder cavab ver menim sualima??Niyye hamisin acmirsiniz??Sou insti seyfemi ver bu gun yoxsa????

      Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 26 İyun 2020 18:4700

    Ay sene quzu kesim eyy moder can bax bele olaq hemise:)))Yaxsi acdiniz bu gun yazim ureyimi bosaldim sora meni tapmayasiniz ((Sizi cox isteyirem bunuda unutmayin Hormetli modercan❤️✋

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 26 İyun 2020 20:4400

      Ebruş bu gun papanin da ad gunudu.sene vaxt tapdiqca yaziram

      Cavab yaz
      • Anonim
        ❤️Ebru❤️ · 26 İyun 2020 21:0900

        Niyye demirsen Melek can beyaqdan.Tebrik edirem.Can saqliq uzun omur arzu edirem.Hemise xos gunlerinizi gorsun,yaninizda olsun.(******)

        Cavab yaz
        • Anonim
          Melek b · 26 İyun 2020 22:1100

          Cox saq ol bir tanem.(****)

          Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 26 İyun 2020 21:5300

    Moderator basqa seyfede yaman gulursen:))))Nolub belee?))Bizim seyfeye niyye gelmirsen??Beyenmirsen yoxsa biz.Beyenmir buda meni..))

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 26 İyun 2020 22:1100

      Ebruş Allah seni guldursun)))

      Cavab yaz
      • Anonim
        ❤️Ebru❤️ · 26 İyun 2020 22:3201

        Bahemm canim gormursen bu moderi bu gun cavab yazmir men:))Yoxsa buda kuseyen olub mene oxsadi buda ))Naz eleyirr))

        Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 26 İyun 2020 22:5701

    Melekcan men burda olmadigim surece ozune yaxsi baxi.Darixma calisacam tez gele bilim alinsa:(.Senide cox istediyimi unutma Konul Kerimovanin sevig Meleyim mahnisin dinle yadina dusen kimi ele bilki gelmisem:)))Seyfelerede goz gezdiresen vaxt etdikce olar birden adimla yazar kimse.Ozune yaxsi bax.Bu gun fotoda secdiyin sekill ucunde tesekkur❤️Ora yazmaq istemedim incidiyim insanlar varr ((Sadece bacima gore yazdim yazsa salam deyersen✋Seni cox isteyirem gozel bacim❤️❤️Yaxsi ki,varsan☺️Modercan sende cox saq ol var ol.Bu gun menim qirmadiniz acdiz serh bolumlerin serhleri tez verdiniz.Incitdimsede uzurlu sayin((Bezen esebime hakim ola bilmirem haqqinizi halal edin☺️Biraz qulaqiniz dincelecek :))Meleyim hosca kalll✋Geceniz xeyire qalsin yuxunuz sirin olsun:))Hee yadima dusmusken modercan kimse birden adimla yazar yada soz atarsa xais edirem vermeyesiniz?InsaAllah qirmasiniz meni.Helelik✋

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 26 İyun 2020 23:5201

      Caaan Ebruş özüne yaxsi bax.quzularima da.özünü qoru.seni cooox özləyəcəm.❤❤❤özünü qoru baci (**)seni her zaman gözləyəcəm.sen bura yazmayana qeder o biri bölumlerde görsem.inanmam(*****)indiden özlədim(((((ele bil candan can ayrilir.Nəsiminin bir seri var

      Cavab yaz
      • Anonim
        Melek b · 27 İyun 2020 10:1701

        Ebruşum ❤.quzularim yadimdasiz❤

        Cavab yaz
        • Anonim
          Melek b · 28 İyun 2020 14:5501

          Ebruş ❤quzularim (***)yadimdasiz

          Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 28 İyun 2020 08:0701

    Yadimdadan Ebruşum ❤Quzularim((*****))

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 29 İyun 2020 09:4601

      Ebruşum❤quzularim❤yadimdasiz((******))

      Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 29 İyun 2020 22:5601

    Ebruş❤(

    Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 30 İyun 2020 08:1401

    Ebrum❤quzularim❤((*****************))

    Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 1 İyul 2020 09:3401

    Ebruş ❤quzularim❤

    Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 1 İyul 2020 15:0221

    Moder can ola bilmez ki.qerezli serh yazanlarin serhlerin vermeyesiz?fotonu serh bölumun ne ucun baqladiniz?((((((

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 1 İyul 2020 17:4201

      ((((

      Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 2 İyul 2020 11:4301

    Ebruş❤quzularim❤

    Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 2 İyul 2020 19:2201

    Moderator zehmət olmasa foto bolumunun serh bölməsin acin de.xahiş edirem.pojalusta.(((("""";;;;

    Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 3 İyul 2020 07:2301

    Salam Ebruş❤xalasinin quzulari❤Ebuşum özüm ürek sözlərimi yazmiram ki.öz eqoma göre sənə zərər verməyim((*******))seni cooox istəyirəm.❤

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 4 İyul 2020 07:5301

      Ebruşum Sevgi Mələyimə qulaq asiram(******)

      Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 4 İyul 2020 07:5101

    Ebruş ❤quzularim❤

    Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 5 İyul 2020 08:5600

    Ebru❤Quzularim❤❤

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 6 İyul 2020 09:1700

      Ebruş❤Quzularim(****)

      Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 6 İyul 2020 09:1801

      Modercan foto bölümünün şərh bölümün acin da xahiş edirem.pojalusta.(*!*)

      Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 7 İyul 2020 05:5101

    Ebruş❤Quzularim❤

    Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 8 İyul 2020 22:5801

    Ebruşum❤Quzular❤

    Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 9 İyul 2020 05:3001

    Ebruş❤Quzularim((*****))

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 9 İyul 2020 22:2101

      Coxx özlədim Ebruş((☺

      Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 10 İyul 2020 08:1801

    Ebruş nərelerdesin??bu cooox olmadimi?((((((

    Cavab yaz
    • Anonim
      Ebru☺️ · 13 İyul 2020 10:3411

      Xos gorduk Meleyim❤️Salam✋Necesen??Cox oldu deyesen:)Toparlanmaliydm Meleyim:(Necedi kefin halin?Maman qaqas necediler?Darixmisdim senin ucun gozel bacim (**********)☺️

      Cavab yaz
      • Anonim
        Melek b · 13 İyul 2020 14:2611

        Xoş gördük bir tanem necesen((*******))quzularim necedi?(*******)mama necedi?hələ ordadi?biz yaxsiyiq.sehətin nə yerdedi.inan coooox sevindim yazdiqina.darixmişdim☺amma saqlamliqin hər şeydən ondə gəlir.neynirsen?toparlana bildinmi?

        Cavab yaz
      • Anonim
        Melek b · 13 İyul 2020 14:2911

        Ebrum yazacaqsan?yoxsa müvəqqətidi?☺☺☺((********))yax hec kimədə məhəl qoyma.mən özümə söz vermişəm.məhəl qoymayacam yazanlara neqativ

        Cavab yaz
        • Anonim
          Ebru · 13 İyul 2020 16:2710

          Xos gorduk Meleyim❤️Bizde yaxsiyiq sukur quzularinda yaxsdilar.Mamada yanimdadi.mende darixmisdim senin ucun (Narahat sehetim yaxsidi sukur.Duz edirsen hecneye mehel qoyma mende ele edecem day:)Yox yazacam Meleyim toparlanmisam guc yigmisam)))Amma milli duzelmirde serh bolumlerin acmir ((Yada saldigin ucun cox saq ol.Hemise ureyimdesen gozel bacimm ❤️Sende ne var ne yox??Ise gedirsen??Qaslar maman necediler?(******)

          Cavab yaz
          • Anonim
            Melek b · 13 İyul 2020 17:3000

            Caan Ebruşum düz edirsen caninin qedrini bil(****)mama .qardasda yaxsidi.cox saq ol

            Cavab yaz
          • Anonim
            Melek b · 13 İyul 2020 17:3400

            Quzularim necedi?

            Cavab yaz
  • Anonim
    Ebru · 13 İyul 2020 10:5220

    Allah Sehidlerimize rehmet elesin.Yaralilarda sefa dileyirem tezlikle saqalsinlar amin.Allah ermenin yer uzunen silsin amin!Cox uzuldum agladim Sehid xeberlerine:(((Yene yaziq Analar Atalar,baci qardaslar ureklerine dag cekildi ((Allah sebir versin demekden basqa elinizden ne gelirki!(

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 13 İyul 2020 14:2820

      Hə Ebruş dünəndən aqlayiram.məndə cox üzüldüm şəhidlərimizə.(((((bu gundə yazmaqa əlim gəlmirdi.birdən şərhini gördum.Allah rəhmət eləsin şəhidlərimizə.(

      Cavab yaz
      • Anonim
        Ebru · 13 İyul 2020 16:2920

        Aminnn.Mende cox pis olmusam helede Ozume gele bilmirem (((18 yasindaki sehidimiz birde 3 usaqi olan o,usaqlar nece sarilmisdi tapuda ((Ureyim parcalandi ((Allah oldusun ermenini!onlardi ureyi parcalansin!

        Cavab yaz
        • Anonim
          Melek b · 13 İyul 2020 17:3400

          Biləsuvardan olan .bacinin həyat yoldasinin dostu idi.yaziq özündə deyil.baci deyir əməliyyatli olduqu ucun yaxsi yeriye bilmir.yoxsa gederdi.

          Cavab yaz
      • Anonim
        Melek b · 13 İyul 2020 17:3601

        Modercan sou biznesde inst.sərh bölümün Ebru ucun acin.pojalusta.(*!*)

        Cavab yaz
  • Anonim
    Ebru · 13 İyul 2020 14:5511

    Kizz nerelerdesin????

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 13 İyul 2020 16:2911

      Burdayim bir tanem şərhlər gec verilir(******)

      Cavab yaz
  • Anonim
    Ebru · 13 İyul 2020 17:2601

    Meleyim vaxtin olanda basqa seyfe sec ureyim qurban☺️

    Cavab yaz
  • Anonim
    Ebru · 13 İyul 2020 17:2701

    Bari hec olmasa ay moder xan bu gun sou insti seyfesin ac ya insaf dileyirem size!

    Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 13 İyul 2020 18:0500

    Gənclər və idman nazirliyi müsabiqə təşkil edir.bu bölüm.Ebruş(*****)

    Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 19 İyul 2020 20:2900

    Salam Ebruşum xalasinin quzulari(***)necesiniz?

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ