Maraqlı

Gülnarə Xəlilova unikal maskalar hazırlayıb - FOTO

4 Aprel 2020 14:28
102 Şərh     Baxış: 6 676

Tanınmış dizayner, Azərbaycan Milli Geyim Mərkəzinin və AQSİA-nın (Azərbaycanda Qadın Sahibkarlığının İnkişafı Assosiasiyası) Sosial iş komissiyasının rəhbəri, "Tərəqqi" dövlət mükafatının sahibi Gülnarə Xəlilova xüsusi pambıq parçadan  uzunmüddətli istifadə yararlı unikal maskalar hazırlayıb.

Milli.Az Trend-ə istinadən bildirir ki, maskalar #evdəqal kampaniyası çərçivəsində və "Evdə qal və yarat" şüarı ilə hazırlanıb.

G.Xəlilova bildirib: "Hər bir yaradıcı insan koronavirusla mübarəzəyə öz töhfəsini verə bilər. Mən uzunmüddətli istifadə üçün xüsusi pambıq parçadan maskalar düzəltmək qərarına gəldim. Bu maskaları istifadədən, müvafiq yuyulmadan və dezinfeksiyadan sonra dəfələrlə istifadə etmək mümkündür, onlar öz keyfiyyətlərini və qoruyucu funksiyasını itirmirlər. Təqribən min ədəd maskanın hazırlanması planlaşdırılıb. Bu gün Xalq artisti Tünzalə Ağayeva ilə birlikdə "Sevməli" sosial aksiyası çərçivəsində maskaların bir qismini ehtiyacı olan insanlara payladıq".

Dizayner, həmçinin ölkədə koronavirus infeksiyasının kütləvi yayılmasının qarşısını almaq üçün hamını evdə qalmağa, hökumət və ÜST-ün tövsiyələrinə əməl etməyə çağırdı.

Xatırladaq ki, koronavirus infeksiyasının (COVID-19) yayılmasının qarşısını almaq məqsədi ilə tətbiq edilən xüsusi karantin rejimi çərçivəsində ölkədə hərəkətə məhdiyyətlər tətbiq edilib. Əhalinin həyat və sağlamlığının qorunmasını, dövlət qurumlarının və həyat təminatı obyektlərinin fasiləsiz işini, habelə yaranmış vəziyyətdə iqtisadi subyektlərin zəruri həddə fəaliyyətini təmin etmək məqsədilə Azərbaycan Respublikasının Nazirlər Kabineti yanında Operativ Qərargah ölkədə hərəkət məhdudiyyətlərinin 5 aprel 2020-ci il saat 00:00-dan 20 aprel 2020-ci il saat 00:00-dək tətbiqi ilə bağlı qərar qəbul edib.

Milli.Az 

Məqaləyə dair fotomateriallar:

Şərh yaz:

102 Şərh:

  • Anonim
    Melek b · 6 İyun 2020 21:5421

    Sərhlər radara dusub eee)

    Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 20 İyun 2020 01:2021

    Teze bölumde salamlar Ebruş❤

    Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 20 İyun 2020 11:2921

    Salam quzularim❤❤❤Ebruşum(*****)necesiniz?

    Cavab yaz
    • Anonim
      ❤️Ebru❤️ · 20 İyun 2020 13:2121

      Quzularin basda gedir kizz men axirda?))Men asagiya dusdum day ?))Indi kusum ya yox?.Yaxsiyiq cox saq ol.Sen necesen?Birtanesinin birtanesi ☺️❤️

      Cavab yaz
    • Anonim
      ❤️Ebru❤️ · 20 İyun 2020 13:5221

      Deyesen gec gec yatmisan))Seherde gec durmusan gunortadi ujek ayy tenbel qiz:))Menim qizlarim kimi,deyesen gec yatmirsan seherde durmursan ay xalasi?))Mende deyirem bu qizlar kime oxsayib bele:))

      Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 20 İyun 2020 13:5221

    Sene dunenki seyfede mahni demisdim kiz?Dinledinmi?))☺️❤️

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 20 İyun 2020 15:1301

      Dinledim bir tanem.dinlemez olurmuyum?((***))

      Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 20 İyun 2020 14:4501

    )))bu defe böylə oldu Ebruş)))quzularim başda geldi .sende ❤də.yatmaqina gec yatmisam.amma tez durmusam.nəsə halsizam bu gunsen neynirsen?he bildiyim mahnidi.beyenirem .

    Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 20 İyun 2020 15:1201

    Yollar acilsaydi Ebruş mamani görurub yaxsica dincelerdim☺

    Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 20 İyun 2020 15:3901

    Meleyim bacimin ad gunu bu ayin 26-dadi elemi??Yadasimda yaman silinir haa Meleyimm (((Inan bezen oz qoydugum bir esyani tapa bilmirem yaman unutqan olmusam ((..

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 21 İyun 2020 10:5401

      He Ebruş 26 idi.

      Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 20 İyun 2020 18:3101

    Ebruş bu gun serhler propkaya dusub)

    Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 21 İyun 2020 09:0501

    Sabahiniz xeyir Ebruş((*******))quzularim((********))necesiniz?darixmirsinizmi?mama necedi?

    Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 22 İyun 2020 08:1100

    Salam Ebruşum ❤quzularim.xalasinin bir taneleri((*******))✋

    Cavab yaz
    • Anonim
      ❤️Ebru❤️ · 22 İyun 2020 09:5800

      Aleykum salam✋(****)

      Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 22 İyun 2020 15:4300

    Ebruş haralardadan?salamlaşmaqin cox soyuqdu.nese olub?quzularim necedi?sen necesen?

    Cavab yaz
    • Anonim
      ❤️Ebru❤️ · 22 İyun 2020 16:4201

      Yaxsiyiq Melek cox saq ol.(****)..

      Cavab yaz
      • Anonim
        Melek b · 22 İyun 2020 16:5902

        Ebru xanim hava bölumunde qan edirsen.bu bölumde yaza bilmirsen!!!!!!!

        Cavab yaz
        • Anonim
          ❤️Ebru❤️ · 22 İyun 2020 17:0721

          Sende fotoda qan edirsen Melek xanim..Burda cox yazib yormaq istemirem seni!!!!!

          Cavab yaz
        • Anonim
          ❤️Ebru❤️ · 22 İyun 2020 17:1222

          Xais edirem meni incitme Melek onsuzda esebiyem qelbini qirmaq istemirem ((Men yaziq yazmisamda bura.Havaya ne yazmisamki?Hemise yazdigim seyfedide onsuzda milli butun serh bolumlerin baglayib acmadida onada bir terefden dilxoram ((Serhini gorenkimi yazdim.Isreyirsense birdefelik cixim milliden hec ara yazmayimm sende rahat ol mende!!

          Cavab yaz
          • Anonim
            Melek b · 22 İyun 2020 18:0001

            Boooooy bu nə aqresiya Ebruş xanim seni kim incidib böylə.gəlim qan salim.cixmaq nedi.sou biznes senden inciyer.nə olub sənə böylə qulaqim sen terefdedi.hə

            Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 22 İyun 2020 19:3122

    Meleyim bilirsen men hirslenende cox eseb oluram ozde bilirsen ne var dilimdedi kusmek sadece hirsim soyuyana kimidi.Kimseni qirmaq ozde mene yaxin birisin cox pis oluram ((Senin qelbini qirmaq istemirem cunki sora cox pis oluram neceki oldum (((Amma xais edirem mene demeki Ebru basqa seyfeye yazib bura yazmiram bu meni cox incidir.Men axi burada yaziram.Bezen bilmirem soz tapmiram yazam))Hemde isde olursan cox yormaq istemirem hamisi bu inan.Basqa bir sey yoxdu..Men kimese hirslenib nese deyirem sora cox pis oluram xais edirem bele vadar etme meni onda ureyim cox aqriyir ((Axi hamidan yaxin sen meni yaxsi bilirsen?(Neyse ugurlar seni.Ne olsada onsuzda men seni cox isteyirem bunu hecne deyise bilmez..

    Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 22 İyun 2020 19:4200

    Ebru xanim nece hay kuy saldinsa milli şəhr bolumunu verdi şounun)))

    Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 22 İyun 2020 20:3201

    Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 22 İyun 2020 22:0301

    Ebru xanim sen harda ureyin isteyir yaz.men kimem ki.sene qadaqa qoyum.sadece zarafat etmek istedim.(((ureyin harda isteyir yaz mecbur deyilsen((

    Cavab yaz
    • Anonim
      ❤️Ebru❤️ · 22 İyun 2020 22:3200

      Birce demeki fotoda yazan sensen?((Heqiqeten ister inan ister yox ozum olum iki qizimin canina and olsun men bilmedim sen oldugun ((Ele bildim adsiz soz atanlardi.Ozun bilirsen meni incitmek isteyirler adsiz yazirlar.Inana bilmirem geqiqeten Melek men ne yazim bilmirem.Meni en cox incde menim havada oglanlara yazirsan sozu cox incitdi ((Men evli xanimam men oglan serhciler hemise serhedi gozdemisem hec vaxt artiq eskik yazmamisam yazmaramda!Men her zaman adimi qoruyan xanim olmusa qiz vaxtinan!Ele sozler meni incidir ((Cox pis oldum inan esebiyem heqiqeten papamin canina sen yazmisan bilmedimm..Inan Allah toq vurub ele bil meni!!Adinla yazsaydin men eseb olmazd ele bildim adsiz mene soz atanlardi.

      Cavab yaz
    • Anonim
      ❤️Ebru❤️ · 22 İyun 2020 23:0000

      Belede zarafat olar ay Melek?Oglanlara yazirsan bura niyye yazmirsan bu soz ne qeder agir sozdu menim ucun bilursen?(((Sene bele serh yazsayd im xosuna gelerdi?((Bu sozu senen gozlemedim inan helede inan bilmirem o,.qeder pis oldum ellerim esir esebden;((

      Cavab yaz
      • Anonim
        Melek b · 22 İyun 2020 23:5600

        Ebru xanim sene havada yazana men cavab yazdim.oqlanlar sözünü men yazmamisam.men bu qeder aqlimi qacirmisan ki.sene o sözü yazim.sen havada sozünü burda yazdim fotoda yazan men deyilem

        Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 22 İyun 2020 22:4100

    Melek menim fotoda yazdigim sozlere sene aid deyil vallah men ele bildim adsiz mene yazanlardi ((Hem sen hemise Ebruwa bele nikle yazirsan tanimadim vallah bilah.Ister inan ister yox ozun bilersen.Uzurlu say sende istemesen sil meni hec yazma oz isindu.

    Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 22 İyun 2020 23:0601

    Sen bura yazib demeseydin inan men onun adsiz mene soz atanlardi bilecekdim ne bilim inanmaq istemirem sen oldugun.Hem bilsem sensen men sene ele agir qelb qirici soz yazaram?Hec vaxt.Hele bura sene yazacaqdimki melek fotoda adaiz birisi mene soz atib qelbimi qirir birde fotoya yazmayacam deyecekdim ne bilim sensen?..

    Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 22 İyun 2020 23:5901

    18.13 deki fotodaki serhi men yazmamisam.22 59 serhi men yazdim

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 23 İyun 2020 01:2801

      Ebru cox tessuf edirem ki sen meni tanimamisan.inan esebden ellerim esir.men hava da yazmani burada zarafatyana yazdim.inan hec serhleri oxumadim bir adini gördum.sen nece dusune bilersen ki men o serhi yazaram men 22 59 serhi yazmisam.kim yazib hec bilmirem de meni yandiran anlamadan dinlemeden mene dediklerin sözlərdi.sen buqedermi meni tanimamisan?men adi sözü dedikde seni incitmemek ucun sozləri secib yaziram.coox uzuldum sendende cox incidim.ölen bacimin qebrine and icirem o serh fotoda men yazmamisam.men and icmekden nifret edirem.sen mecbur etdin ki and icim.deyirem yazmamisam ustume dusursen sen yazmidan.men bu qeder dusuncesiz insanam ki evli qadina bu sözləri yazim?nə ise özümü pis hiss edirem.qoy seninle xatirelerimiz gözəl yemizliyinde qalsin.Elvida

      Cavab yaz
      • Anonim
        ❤️Ebru❤️ · 23 İyun 2020 10:3001

        Sabahin xeyir ser atani sere dusun.Melek dunen menimde fikirim qarisdi inani Allah qizlarimin canina inanmamisdim sen yazdigina sadece o,biri serhde qarisiq yazmisdin mende ne oldugun anlamadin inan anlasilmazliq oldu uzur isteyirem Melek ireli getdim inan axsamdan mende cox esebiyem bilmirem ne oldu xais edirem cixma qurban sene men olum cixma anlasilmazliq oldu quzularinin Xetrine xais edirem cixma yixsa meni heqiqeten oldurub cixmis olursan haqsizliq oldu anlasilmazliq oldu Allah haqqi inan mene elvida deme.Melek men cox uzgunem inan Allah xais edirem cixma bir sey olankimi hara cixirsan..?

        Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 23 İyun 2020 11:0101

    Melek men seni yaxsi taniyiram inan Allah orda yazdigim serh adsiza aid idi iki serh men ona yazanda o,adsizi dusubub yazdim seni bilib yazmamisdim qizlarimin canina and olsun Sora senin fotodaki serhin meni casdirdi adsiz yazdigin burdada yazdinki ebru hara isteyirsen yaz menzarafatca yazmisam.Ele bildim fotodaki serhi deyirsen papamin canin neye deyirsen and icim.Men anlamadim ne bilim hirslendim ne yazdigim hec ozumde bilmirem ((Bilirsen men esebi olanda Allah oldursun meni cixma buralardan mene yazma bura yazma hec meni gormezden gel mende fotoya yazmaram narahat etmerem seni amma xais edirem cixma burdan Allahimizin xetrine..Basqa ne deyim bilmirem qerar ozunu dun.

    Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 23 İyun 2020 14:3902

    Melek bir kelme yazda yeni bu qeder asandi senin ucun meni silmek?(((Bu qeder senin ucun deyersiz oldugum Bilmirdim ((Men her seyi dedim ister inan ister yox oz isindi.Sil menide amma xais edirem milliden cixma!Birdene bununda etme.Menide gormezden gel.Vallah day yazmaram ne bura ne fotoya!Yeterki cixma menim xetrime demirem cox istediyi quzularinin birde bacimin xetrine??Qerarin gozleyirem bir kelme yaz onan sora meni buralarda gormeyeceksen!Allah yolunu aciq etsin.Ne var dedim qalanin ozun bilersen secim senindi.’Meni sil amma burdan cixma xais?(((

    Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 23 İyun 2020 14:4001

    Moder serhleri ver de?Xais edirem bari siz etmeyin uzmeyin meni (((

    Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 23 İyun 2020 15:3111

    Quzularimin canina and icme Ebru xanim bilirsen ki.onlar mene ezizdi.yazacam ..anlasilmamazliq oldu.yaxin adamin emeliyyat olmalidi basim qarisiqdi.seni daima cox isteyen.qelbinde saxlayan melek(********)men seni hec vaxt kime görese.neye görese ureyimden cixartmaram.❤

    Cavab yaz
    • Anonim
      ❤️Ebru❤️ · 23 İyun 2020 15:5301

      Mende hemcinin Melek xanim.Cox saq ol.Quzularinin xetrinede olsa yazdin tesekkur.Allah sefa versin emeliyyat olanada.Yolun aciq olsun.Calisacam bu gunen sora seni narahat etmeyib qirmayim.Anlasilmazliq oldu.Allah seytana lenet elesin!Neyse birdaha cox saq ol.Ustumden bir kamaz yuk getdi.Allah xosbext elesin seni..Ugurlar..

      Cavab yaz
      • Anonim
        Melek b · 23 İyun 2020 17:3301

        Ebru xanim hec yere getmirem narahat olma..emeliyyat bakida olacaq.burdayam

        Cavab yaz
        • Anonim
          ❤️Ebru❤️ · 23 İyun 2020 19:2300

          Yolun aciq olsun sozun getmek menasinda yazmamisam Melek xanim.Karantin vaxt guya hara gedirsen))Yeni heyat yolunda yolun aciq olsun demisem..Onsuzda seni hara qoyuram gedesen?))(****)

          Cavab yaz
          • Anonim
            Melek b · 24 İyun 2020 21:3900

            Bu sözünü cooox bəyəndim(*****)))))

            Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 23 İyun 2020 15:3911

    Sen Allah bu serhleri verin.Allah meni oldusun menim olmusune bu serhleri ver moder esebden deli olmusam onsuzda bari siz etmeyin Allah xetrine kimi cox isteyirsiniz onun canina serhleri ver artiq doze bilmirem ((

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 23 İyun 2020 15:5901

      Ebru eseblerini qoru sene 100 defe demisem.serhler verilecekde .burda senin canina zererdi axi((kiz yazacam menden qurtulus yoxdu((*******))quzularimdan el ceke bilmerem.(******?)xalasi qurban onlara ❤❤❤❤

      Cavab yaz
      • Anonim
        ❤️Ebru❤️ · 23 İyun 2020 18:0300

        Sadece olmek isteyirem ((Quzularina ele deme Allah elemesin.Qurbanin qoyun olsun.Cox saq ol.Yaz hemise.(******)

        Cavab yaz
        • Anonim
          Melek b · 24 İyun 2020 09:4000

          Yox eee bu söz məni dəli elədi sənə cavab yazmasam partlayaram...qiz nə ölmək hə?ölüb (Allah eləməmiş)kimə nə edəcəksən ?sən məni yandirdin kobud da olsa deyəcəm usaqlarini ögey ana qoltuquna vermək istəyirsən?nə qədər nənəm demiskən istəkli kisi olsa da mueyyen vaxtan sonra evlənir.nə bilirsən nece insan olacaq?usaqlarini fikirləşmirsən?eqonu yiqisdir.mama o qeder yolu sənə görə gəlib.insafin yoxdu sənin?özü yiqisdir.özünü qoru.!seninlə danisacam.(******)

          Cavab yaz
          • Anonim
            ❤️Ebru❤️ · 24 İyun 2020 14:2500

            Yaxsi senen qorxdum ujek)))Ozum yigisduracam))Hara olurem hele burdaki biri var onu oldumeyince))

            Cavab yaz
            • Anonim
              melek b · 24 İyun 2020 19:1100

              cannn Ebruw bu sozunden xosum geldi|(********)

  • Anonim
    Melek b · 23 İyun 2020 17:0501

    Dunen fotoda defelerle yazmaqima baxmayaraq serhlerim verilmedi((

    Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 23 İyun 2020 18:2700

    Bugun tek bir seyfe aciqdi fotu.Serhleri vermek size niyye bele eziyyet olur

    Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 23 İyun 2020 19:3300

    Hormetli moderatorlar?

    Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 23 İyun 2020 20:0800

    Millu serhleri verrrr????Allah insaf versin size bir seyfe serh verirsiniz onda adami eseb ede-ede ((Menim bari sou insti seyfemi verin biraz esebim soysun))Yeqin onuda baglamasiniz??(

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 24 İyun 2020 09:3501

      Sabahiniz xeyir Ebruş❤quzularim((*******))xalasinin bir taneleri❤❤Şəhzadələrim mənim.Ebruş bu gun əməliyyatdi calisacam seni tək qoymayim.narahat olma.ölmək söhbətin elə bilmə yadimdan çixatrdim.səninlə bu bahədə davamiz olacaq hazir ol demək idtədim.mən əvvələr səni bu qədər cox istədiyimi demisdimmi????((********))Analarin ən gözəli ❤

      Cavab yaz
      • Anonim
        ❤️Ebru❤️ · 24 İyun 2020 14:2410

        Salam Meleyim❤️Necesen??Demedin kime emeliytat olunur??((Allah komek olsun.Maman necedi??Cox saq ol biz yaxsiyiq.Mende seni cox isteyiremm ❤️❤️Mene gore narahat olma.Kim ne yazsa cavabin alacaq!Sen bos ver esas ozun yaxsi ol.(*****)

        Cavab yaz
        • Anonim
          melek b · 24 İyun 2020 19:1300

          bacinin heyat yoldasidi.emeliyyat sehere qaldi neyrocerrahda lazimdi eleliyyatda,mama yaxsidi coxc saq ol.senin mama necedi,darixir yeqin

          Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 24 İyun 2020 15:5011

    Ay moder hamisin acin serh bolumun naz etmeyin gorek (Heqiqeten milliye ele bil yas dusub cox pis urek agridici gorunur ((

    Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 24 İyun 2020 16:4711

    Meleyim day hecne yazma o,qiza.Onsuzda o,ozu ilim ilim itecek burdan narahat olma bos ver.Sene yazdigi serhlere ona cavab yazmisdim amma saq olsun moder vermedi bir coxun cani saq olsun.Onunda sesin batacaq!Esebini pozma deymez ona!

    Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 24 İyun 2020 16:4711

    Emeliyyat nece kecdi cann??

    Cavab yaz
    • Anonim
      melek b · 24 İyun 2020 19:2301

      bacim em,emeliyyat sehere qaldi,yuxarida yazmisam(|*****)

      Cavab yaz
      • Anonim
        ❤️Ebru❤️ · 24 İyun 2020 21:0200

        Canim Allah komeyi olsun.Saq salamat ailesinin yanina donsun.Bizdede hami yaxsidi inan iki gundu olu kimiyem ((Cox eseb kecidim Meleyim gel birde bele anlasilmazliq yaratmayaq aramizda qurban sene?)Gunahin cox mendeydi inan Allah men seni sehv basa dusmusdum ((O,iki serhi vardeyy adsiz mexluqa yazmisdim inan onun sene aidiyati yox idi ((Ne bilim Allah seytana lenet etsin.Basqalari gelib dexli olmayan sohbete qarisib eseb etdi inan ureyim ele aqriyir iki gun idi yonlu yemekde yemedim ((Esebden Allah haqqi esebi olanda agzim baglanir istahim kusur.InsaAllah o,qiz birde buralara girmez ((Bir qizin ozune hormeti olmazmi ne geldi yazir ((Allah haqqi o,qeder utandim ((Allah komeyi olsun moderlerin bagladilar serh bolumun.Minetaram.Senide cox isteyirem canim ❤️❤️Ne qeder anlasilmazliq olsada men senen Incimedim esla.(****)

        Cavab yaz
        • Anonim
          Melek b · 24 İyun 2020 23:3500

          Sen eseblrsme her şey kecer .sen bilirsen men senin ureyini nece qoruyuram ki.aqrimasin.her şey duzelecek özünü qoru.mende bir şey olan kimi Ramaskam demiş camadanlari qapinin aqzina duzub yola duşurəm))))

          Cavab yaz
          • Anonim
            ❤️Ebru❤️ · 24 İyun 2020 23:5800

            Cann cox saq ol.Ona gore birde getmek barede danisan seni oldurecem))O,qeder pis olmusdum ele bildim gedirsen ((He Papatiyamin o,sozune o,qeder guldum))Yaziq bezib bizim o,xasiyyetimizden)))

            Cavab yaz
      • Anonim
        ❤️Ebru❤️ · 24 İyun 2020 21:2000

        Serhim yoxa cixdi Meleyimm:))

        Cavab yaz
      • Anonim
        ❤️Ebru❤️ · 24 İyun 2020 21:2100

        Allah sefa versin.Saq salamat ailesinin yanina getsin.Ozun necesen?Bizde yaxsidi hami.Mamamdida darixir ozde cox ((Senin maman necedi??

        Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 24 İyun 2020 18:4501

    Ay moder can hec olmasa menim insti seyfemi verin seeh bolumunde aci lutfen))

    Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 24 İyun 2020 20:3001

    Cox saq ol moder foton serh bolumun bagladigin ucun ✋o,qizda buralara hesret qoyun))

    Cavab yaz
    • Anonim
      Moderator · 24 İyun 2020 20:3720

      Axşamınız xeyir. Dəyməz. Bütün bu tip şərhlər silinəcək, xəbərlər şərhsiz qoyulacaq, bu cür şərhləri yazanlara da İP ilə ban veriləcək, onlar heç bir şərh yaza bilməyəcək. Sizdən də xahiş edirəm ki, bu cür şərhlər yazılmasın. Burada hamı bir biri ilə dost olmalıdır :-)

      Cavab yaz
      • Anonim
        ❤️Ebru❤️ · 24 İyun 2020 20:5000

        Axsaminiz xeyir hormetli moderator.Sizde cox uzur isteyirem bezen eseblerimi cilovlaya bilmirem amma o,qiz cox teqqir etdi biz ((Men size cox tesekkur edirem.Soz verirem birde calisacam etikatan kenar serh yazmayim amma qurban olum size menim sou insti seyfemi verin xais edirem ❤️O,seyfe mene ezizdi.Siz coxx isteyirem.Allah komeyiniz olsun.Ele insanlariada qadaga edin.Amma xais edirem bacimin ad gunu,gunu fotonun serh bolumun acin cox xasi edirem,26 sinda.Birdaha cox minnetaram.Allah sizleri qorusun.Amma hamisin baglamayinda serh bolumun qurban size))

        Cavab yaz
        • Anonim
          Moderator · 24 İyun 2020 21:0100

          Nə problem oldu, harada, hansı xəbərdə şərh bölməsini açmaq lazımdır, səhvən hansısa təhgiredici sərhlər çıxsa, lütfən bildirin. Xoş istirahətlər! :-)

          Cavab yaz
          • Anonim
            ❤️Ebru❤️ · 24 İyun 2020 21:0600

            Cann qurban size cox saq olun var olun.Yaxsiki varsiniz.Acdiz serh bolumun minnetaram.Fotonuda acarsiniz serh bolumun sabahdan?Soz birde etiqadan kenar serh yazmaram vallah xais edirem sabah acarsiniz?Allah komeyiniz olsun.Bize deyer verdiyiniz ucun saq olun ✋Bizde size deyer veririk hemise))Cox sevindim inani Allah sizi sevindirsin ☺️❤️

            Cavab yaz
          • Anonim
            ❤️Ebru❤️ · 25 İyun 2020 15:5900

            Sizinki olmadiki moder menim cavab serhimi niyye vermediniz?Vermiyesinize mene yazilan neqativ serhlerde verilmesin eyy ((

            Cavab yaz
      • Anonim
        melek b · 24 İyun 2020 20:5600

        yaxsi elime dusmusken deyim ureyimde qalmasin Mederator ned ucun bezi serhcilerin aqresif serhlerini verirsiz,bu sertler tek bizim ucundu/

        Cavab yaz
        • Anonim
          Moderator · 24 İyun 2020 21:1210

          Əlinizə düşmüşkən? ))))))))))))))) Sualınızın cavabı çox sadədir - insanıq, səhvlərimiz olur :-) Həm də bəzən, texniki səbəbdən, kimə yazılır şərh görmürük. Siz onu bizdən yaxşı görürsüz :-) Bu şərtlər hamı üçündür. Bu platforma, şərhlər aqressiya üçün yox, normal ünsiyyət üçün yaranıb, əhvalınızın yüksəlməsi üçün. Hamlnlz bizim üçün əsizsiniz. Allah sizi saxlasın! Özünüzü qoruyun.

          Cavab yaz
          • Anonim
            Melek b · 24 İyun 2020 21:4300

            Teşekkür Moderator.Ebru demişkən 26 i fotonun şərh bölumun verersiz .men xahiş sözümü unutamisam.sözüm sözdü.söz vermişdim bir de xahiş etmeyecem.teş.

            Cavab yaz
        • Anonim
          ❤️Ebru❤️ · 24 İyun 2020 21:2001

          Allah seni guldusun Meleyim)))Cox saq olun moder cann Allah sizleri qorusun.Ne gozel olar bele ancaq xos serhler yazilsa.Xais edirem bu gunen bele diqqetli olaq qelb qiric teqqir serhleri vermeyek.Ugurlar siz ✋

          Cavab yaz
          • Anonim
            Melek b · 24 İyun 2020 23:3601

            Cumlemizi guldursun)

            Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 24 İyun 2020 20:5200

    Xais edirem nolar sou insti seyfesinin serh bolumun acin rica edirem hormetli moderator lutfen qirmayin meni.Bari o,seyfeni acin..

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 24 İyun 2020 21:4300

      Sou bolumunun serh bölumu verilib axi Ebruşum

      Cavab yaz
      • Anonim
        ❤️Ebru❤️ · 24 İyun 2020 23:3800

        Sifte verilende bagliydi canim.Sora acdi moder can saq olsunlar qirmadi meni))Men bu gun cox sevindidiler Meleyim ☺️Allah onlari sevindisin aminn..

        Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 24 İyun 2020 21:4100

    Yaa moder can Xais edirem sizden serh bolumlerin baglamayin hec olmasa sou seyfelerindeki xeber serh bolumlerin acin nolar??Vallah bele maraqsiz olur.Evvelkikimi olsun amma etiqadan kenar serhler verilmesin bax mende size komek ederem))Ele serhler size deyerem siz Allah adi seerh bolumlerin hamisin baglamayin qurban size.Men cox darixmisam evvelki milli can ucun ((I

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 24 İyun 2020 23:3700

      Ebruşum sen bu gunden Millinin ştatdan kenar muxbiri oldun))

      Cavab yaz
      • Anonim
        ❤️Ebru❤️ · 24 İyun 2020 23:5501

        Vallah duz deyirsen yaziq modercan pesman oldu belkede yazmaqina:))Amma ne edim deyir uman yerden kuserler onlari cox isteyiremde xaisim yere salmaz InsaAllah.Hemde men milli canla nefes aliram.Onlarin serh bolum bagli olanda cox pis oluram.Vallah goturseler aralarina isleyerem onlarla seve-seve:))Birde bilmek isterdim goren moder xanimdi ya bey?))Bunada cavab yazaaydilar rahat olardim)))

        Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 24 İyun 2020 22:2800

    Canim moder bu serhleri bu qeder uzatmasaq??Xais edirem verin serhleri meleyime yazdigim serhlerde verin

    Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 24 İyun 2020 23:1200

    Menim nuranin seyfesinde yazdigim serhleri niyye vermediniz moder can(;(Bari bacima yazdigim serhi vererdizde ne pis soz yazmisdimki ((

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 24 İyun 2020 23:3801

      Ebruş moder peşman oldu eee ne cox zakaz verdin))))

      Cavab yaz
      • Anonim
        ❤️Ebru❤️ · 24 İyun 2020 23:5601

        Hee yaman cox oldu Meleyim utandim ozumde ☺️:))

        Cavab yaz
        • Anonim
          Melek b · 25 İyun 2020 01:3200

          Ebruş seher belke gec qosuldum sizlərə.quzularimi öp menim yerime.bir sözdə Modetcana deyim pojalusta seher foto bölümünün serh bölumun verin.bilirem xahiş limitimi doldurmusam.nə yapim Ebruş demişkən uman yerdem kuserler.

          Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 25 İyun 2020 00:1500

    Canim moder bilirem cox yazdim uzurlu sayin ((Amma bunuda deyim day fisyo.Baxiram bezi serh bolumlerin acdiniz qurban size xais edirem seherden acin serh bolumlerin evvelkikimi olsun.Amma tebiki teqqiri serhler vermemek sertiyle.Gecenize xeyir bir daha cox saq olun.Allah razi olsun sizden ☺️Yaxsiki varsiniz..

    Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 25 İyun 2020 09:4000

    Modercan sabahiniz xeyirr ✋Nolar yaa hec olmasa sou seyfelerinin serh bolumlerin acin lutfenn

    Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 25 İyun 2020 09:4100

    Meleyimm sabahin xeyir.Gunun xos kecsin(****)

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 25 İyun 2020 12:0400

      Salam Ebruş❤quzularim(***)necesiniz?ne olub Ebruş moder qacacaq elimizden))əməliyyat 1 i gune qaldi.

      Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 25 İyun 2020 11:5600

    Meleyim bacinin yoldasina sefalar dileyirem emeliyyati ugurlu kecsin.Allah komekleri olsun.InsaAllah yaxsi kecer.Vaxt edende yaz fikirim yanindadi.Ozun necesen?(*****)❤️❤️

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 25 İyun 2020 13:0500

      Ebruşum .analari ən gözəli yaxsiyam cox saq ol.yorqunculuq..darixma sou bolumun serh bölumu veriler.cann orda elede cox serh yazmirsan ki.)

      Cavab yaz
      • Anonim
        ❤️Ebru❤️ · 25 İyun 2020 14:2210

        Meleyimm basqa seyfe sec canim vaxtin olsa?))

        Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 25 İyun 2020 11:5800

    Ay moder can dunen bize yazan gozel qelbli moderim ❤️Siz dediniz axi hansi seyfenin serh bolumunun acilmasin isteseniz deyin.Men xais edirem nolar hec olmasa sou seyfelerinin serh bolumlerin acin nolar.Bele milli cox maraqsizdi ((Hemde serhleride verinde noldu niyye gec verirsiniz?Bax uzulurem

    Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 25 İyun 2020 14:0800

    Bu bölüm .Evde qal .evde yarat..

    Cavab yaz
    • Anonim
      ❤️Ebru❤️ · 25 İyun 2020 15:0700

      Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 25 İyun 2020 17:0400

    Dunen meni cox sevindimisdin moder bu gunse cox uzdun ((Heyif yeqin dunenki moder deyil bu gun?((O,cox mehriban idi sense yox cox qeddarsan!

    Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 25 İyun 2020 23:3400

    Men cox xais edirem dunen bize yazan modercan siz isdeyin ancaq millide.Cox yaxsi insansiniz siz heqiqeten❤️Dunen bizi sevindidiz bezi terbiyyesizlere yerin bildirdiniz serh bolumlerin acdiniz serhleri tez verdiniz lutfen sabahdan siz isleyin.Hem serh bolumlerin acin hemde serhleri tez verin qurban size.Bu gunguki moder senin qiymetin 0 isleye bilmirsen.Bu dunyada yaxsiliq insanliq qalacaq unutmayin.Dunya bes uc gunlukdu hamimz Azerbaycanliyiq men sene dusmen deyilemki bu gun ne qeder xais etdim ne serhi silmediniz nede yazdigim serhi vermediniz o,ite amma eybi nolar gun geler devran doner!Bize yazan moder can xais edirem siz hemise ele qalin.Bu dunyada yaxsiliq qalacaq ancaq.InsaAllah sabahdan siz bizim arzularimizi heyata kecirersiniz.Allah qorusun siz.Xais edirem serhimi siz oxuyun gozel qelbli mehriban sevimli moder can ❤️❤️Geceniz xeyre..

    Cavab yaz
  • Anonim