Maraqlı

Artıq brend maskalar tikilir - FOTO

3 Aprel 2020 20:55
60 Şərh     Baxış: 4 109

Tanınmış prodüsser Yana Rudkovskaya dəhşətli virusa yoluxmaq təhlükəsi və dünyadakı vəziyyətə baxmayaraq, Fransaya "Moda həftəsi"nə gedib.

Milli.Az Lent.az-a istinadla xəbər verir ki, o, təyyarədəki təhlükəsizliyini tibbi maska ilə təmin etsə də, dizayner forması sosial şəbəkə istifadəçilərində qəzəbə səbəb olub.

Qeyd edək ki, koronavirus təhlükəsinə görə dünyanın məşhur brendləri istehsalı dayandırıb və mağazalarını da bağlayıblar. Məlumata görə, indi onlar koronavirusdan qorunmaq üçün maska və tibb işçiləri üçün xüsusi geyimlər tikəcəklər.

Bu məqsədlə "Prada", "Gucci", "Salvatore Ferragamo", "Fendi", "Valentino", "Celine", "Dior", "Burberry", "Emporio Armani" kimi məşhur brendlər səylərini birləşdiriblər.

Bu səbəbdən "Gucci" milyondan çox maska, infeksiyadan qoruyacaq 55 min köynək tikmək niyyətindədir. "Prada" xəstəxanalara 80 min qoruyucu tulum, 110 min maska bağışlayacağına söz verib.
"Corcio Armani" İtalıyadakı xəstəxanalara 1,4 milyon dollar bağışlayıb. Bundan başqa, Milan və Romadakı xəstəxanalara bəzi tibbi alətlər də hədiyyə edib, hətta maska tikəcəyini də açıqlayıb.

Ətir istehsalını dayandıran "Louis Vuitton", "Givenchy" və "Christian Dior" əvəzində dezinfeksiya edici vasitələr istehsal edəcək. Bu vasitələrin Fransa hökumətinə bağışlanacağı gözlənilir.

Milli.Az 

Şərh yaz:

60 Şərh:

  • Anonim
    Melek b · 6 İyun 2020 21:2210

    Bu bölume xoş gəldin Ebruş(***)

    Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 7 İyun 2020 09:3910

    Sabahiniz xeyir Ebruş.quzularim❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 9 İyun 2020 15:2810

    Teze bölumde xoş görduk Ebruş(***)bu bölumu indi verdiler yazdiqim serhleri.Quzuça ne aldiniz ad gunu hediyyesi)?

    Cavab yaz
    • Anonim
      ❤️Ebru❤️ · 9 İyun 2020 16:3300

      Xos gorduk Meleyim.Sende xos geldin.Necesen?Kefin halin?Maman qaqas necediler??(****)Ay xalasi quzuyun isteyi evi sarlarla bezemek birde tort:))Onlari etdim.Basqada onsuzda neyimiz var onlarindida:))Babasi en boyuk hediyyesin aldi saq olsun.Kend evi alib onlar ucun.Allah her kese qismet etsin amin.Getdik ele orda qeyd etdik.Yaxsi kecdi her sey sukur.Pulda veren olub onada ya bilerzik yada sep alacam.Adi onun olacaq dadi menim:))(******)❤️☺️

      Cavab yaz
      • Anonim
        Melek b · 9 İyun 2020 17:4100

        Ne gözəl Ebruş. Ev hediyyesi xoşuma geldi .beyendim.cox saq olsun.usaqin sepin sen nöş vurursan kiz.?ola bilmezki xalasi vursun)))))zarafat edirem .her şey saqliqina qismet olsun.böyuk quzum neynir?men de ad gununde sarlari cox sevirem)usaq kimi.oynayiram onlarla☺☺☺ne bişirmizdiz?

        Cavab yaz
        • Anonim
          ❤️Ebru❤️ · 9 İyun 2020 17:5600

          Cox saq ol xalasi.InsaAllah qonaq gelersen bize:)Men bilerzik cox xoslayiram,sep senin olsun bilerzikde menim:))Hamisi qurbandi sene..Vallah sari mende xoslayiram usaqlarla oynayiram ele gireve dusende:))Can kabab etmisdik.Neneside qeseng as demlemisdi:))Kavab yaman dadliydi luleni men etmisdim cox dadliydi Meleyim.Toylar filan olsa cagir gelim lule kabab bisirim)))Men tike yox colpa kababin cox sevirem))Ele ancaq colpa kbabin yedim:)Tortuda qeseng dadliydi.Yerin melumm..Kiz ise gedirsen??

          Cavab yaz
      • Anonim
        Melek b · 9 İyun 2020 17:4200

        Ebruş mende xasiyyetdi ee en evvel hediyyeni.sonra ne bisirildiyini sorusuram☺

        Cavab yaz
        • Anonim
          ❤️Ebru❤️ · 9 İyun 2020 17:5600

          Yaxsi edirsen ☺️:)

          Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 9 İyun 2020 20:1400

    Ayy milli can milli can sene qurban milli:))Niyye serhleri vermirsiniz?Xais edirem verin.Bes menim sou inst seyfemin serh bolumu niyye baglidi ((Cox uzuldum xais edirem lutfen acin serh bolumun

    Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 10 İyun 2020 09:0310

    Sabahiniz xeyir Ebruş❤Quzularim❤necesiniz?(***)mama necedi?darixmirmi?

    Cavab yaz
    • Anonim
      ❤️Ebru❤️ · 10 İyun 2020 11:3500

      Sabahin xeyir Melek xanim☺️❤️Yaxsiyiq cox saq ol.Sen necesen?Mamada yaxsidi hee darixir deyir cox qaldim yol acilsaydi gederdim:))Amma men istemirem getsin ((Senin maman qaqas necediler?Qaqas ne edir tam saqalib can?❤️❤️

      Cavab yaz
      • Anonim
        Melek b · 10 İyun 2020 16:5700

        Ebruşum yaxsidilar cox saq ol mama bir az zeifdi.(((biliram uje öyerndin mamaya.buraxmaq istemirsen.

        Cavab yaz
        • Anonim
          ❤️Ebru❤️ · 10 İyun 2020 17:3000

          Mamanin quluqunda dur.InsaAllah yaxsi olar her sey.Hee mamama cox bagliyam.Onsuz cetini olur mene ((

          Cavab yaz
          • Anonim
            Melek b · 10 İyun 2020 17:4100

            Can Ebruşum her şey yaxsi olacaq mamani menim evezime (********)

            Cavab yaz
            • Anonim
              ❤️Ebru❤️ · 10 İyun 2020 17:4600

              Cann cox saq ol.Agzin sirin olsun.Sende men evezden mamani mac ele:)Senide ele mac quc edirem girevedi:)))Amma anan bilmesin)))

            • Anonim
              Melek b · 10 İyun 2020 21:4300

              )))))))(******)

    • Anonim
      Melek b · 10 İyun 2020 15:4900

      Cox gözel.ele menim ureyimce olub quzumun ad gunu.luleni cox sevirem.toylarda hecne yox bir lule yeyirem☺.ad gunu quzumun cox beyendim(****)

      Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 10 İyun 2020 13:0800

    Bu serhleride karantine salmisiniz gore hormetli tenbel moderatorlar?Yeqin teze moderator gelib.Evvelki moderatorlar kimdise onlar islesin.Cox tenbelsiniz siz ele hemi deqe isde cixardaram)).Bele islemek olar ozunuze gelin.Allah size insaf versin!

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 10 İyun 2020 16:5800

      Ebruşum men xahis ede bilmerem söz vermisem Milliye(((serhler verilmir

      Cavab yaz
      • Anonim
        ❤️Ebru❤️ · 10 İyun 2020 17:3100

        Gec verilir serhler Meleyim cox eseb oluram niyye bele edirler bilmirem.Bu gun yazirsan seher verirler bele islemek olar?Tenbele adamlari hec sevmirem.!Heyati boyu hec sevmediyim sey gozlemekdi,gozu yolda qalmaqdi ((Sebrim yoxdu qalmayib artiq.

        Cavab yaz
        • Anonim
          Melek b · 10 İyun 2020 17:4600

          Mende Tenbelleri sevmirem.men özüm celdem.her seyi tez bitirirem.asta gellik menlik deyil.Ebruş mende cox gözəl kabab bişirirem.2 gun önce men bisirirdim.böyuk ne dese yaxsidi bişənə yaxin mene xeber ele..vacapda forslanim)))))))şişlər əlimdə şəklimi cək))))))kabab bisirməzdən əvvəl ona dedim ki.kabab bişirə bilirsən?dedi hə.iş ortaliqa gelendə qacdi))))dedi sonda de şəkil cəkdirim))

          Cavab yaz
        • Anonim
          Melek b · 10 İyun 2020 20:4401

          Serhlerim hara getdi?☺

          Cavab yaz
  • Anonim
    · 10 İyun 2020 14:3411

    Ya Allah sen ozun bu modera insaf merhemet ver serhleri versin

    Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 10 İyun 2020 18:5311

    Kizz sende deyesen sou biznese qosulmusan?))Millinin bezi seyfelerinde serhlerini gorurem:))Masallah belede davam et))

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 10 İyun 2020 21:4201

      ))))))))))Ay seni Ebruş❤❤

      Cavab yaz
      • Anonim
        ❤️Ebru❤️ · 10 İyun 2020 22:4700

        Gozum ustundedi bilesen haa:)))❤️❤️

        Cavab yaz
        • Anonim
          Melek b · 11 İyun 2020 08:0000

          (*****)

          Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 11 İyun 2020 07:5911

    Sabahiniz xeyir.Ebruş❤Quzularim❤((*******))necesiniz?mama necedi?öz səhətin necedi?men əvvələr sixi bu qeder cooox istediyimi demişdimmmi?????

    Cavab yaz
    • Anonim
      ❤️Ebru❤️ · 11 İyun 2020 12:3711

      Salam gozel qiz☺️Yaxsidilar cox saq ol.Sen necesen?Men bu gun biraz qarmaqarisiqam ((Nese bilmirem niyye??Ise gedirsen??(******)

      Cavab yaz
      • Anonim
        Melek b · 11 İyun 2020 13:3201

        Salam Ebruş.❤cox saq ol mende bu gun qarmaqarişiqam☺Ele məndə bilmirem niyə.nədəndi ax nədəndi.hamisi bu zəmanədəndi)

        Cavab yaz
        • Anonim
          ❤️Ebru❤️ · 11 İyun 2020 19:3600

          Ola biler Melekcan:)Yada havadandi)).

          Cavab yaz
        • Anonim
          Melek b · 11 İyun 2020 20:4500

          Ebruş seni o biri bölumlerde görurem(

          Cavab yaz
          • Anonim
            ❤️Ebru❤️ · 12 İyun 2020 12:1000

            Hansi bolumlerde Melek xanim? Burada yaziramda serhleri verilmir gec verilir men ne edim??((Hele moderla dalasiram hirslendirirler adami serhleri gec verirler.Hami bilir sende bilirsenki sou biznes seyfesi menim vazkecilmezimdi.En cox ora yaziram..

            Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 11 İyun 2020 19:3700

    Noldu yene serhler propkaya dusdu ay M ??Yoxsa korona apardi?)Serhleri verinn yaa off!

    Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 12 İyun 2020 12:0800

    Sabahin xeyir Meleyim ❤️Necesen?Haralardasan Kiz?))(*****)

    Cavab yaz
    • Anonim
      ❤️Ebru❤️ · 12 İyun 2020 16:5700

      Melek haralardasan???((

      Cavab yaz
      • Anonim
        Melek b · 12 İyun 2020 19:1900

        Salam Ebruş❤xalasinin quzulari(****)necesiniz?xalasindan quzularima Seda Sayan (*****)mama necedi Ebruş?bazar ertesi is olmayacaq deye bu gun is cox olub+qardasimda islerin ustume tökub(inan o qeder yorulmusam.deyilesi deyil.resm kursu tetile cixdi.mama sevinir))sen neynirsen?

        Cavab yaz
        • Anonim
          Melek b · 12 İyun 2020 20:5400

          Ebruş ne ucun fotoda görunmursen?

          Cavab yaz
        • Anonim
          ❤️Ebru❤️ · 12 İyun 2020 21:1100

          Tekce quzularinadi Seda Sayan (***)??(((Mene yoxdu?(Men senen kusderecek:)Axsamin xeyir sukur yadiniza dusduk Melek xanim☺️Pis deyilem sen necesen?Isledibler seni elemi?Can-can))Mende sevindim sukur biraz istirahet edersen))Necedi maman??Denen mende cox sevindim mamana)))(***)Ellerinen opurem mamanin (******)❤️❤️☺️❤️

          Cavab yaz
          • Anonim
            Melek b · 12 İyun 2020 22:2800

            Axsamin xeyir Ebruş❤sensiz olarmi?))mende senin mamani (*******)he Ebruşum sen hemise menim yadimdasan eee❤❤❤he işlədirlər yaman)))qardasa deyirem ele katibe götur meni özüne razilasmir)))butun islerin gördurur mene...senin sou sehifeni vermeyibler he)))indi senin saqina soluna kecmek olmaz)))

            Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 12 İyun 2020 21:1200

    Menim sou insti seyfemi niyye vermirsiz moderator?Neyleyek yene dalasaq siznen?))Onsuzda duz dolanmiriq .

    Cavab yaz
    • Anonim
      ❤️Ebru❤️ · 12 İyun 2020 22:1610

      Cox saq olun moder.Bu aralar esebiyem sebrim qalmir gozlemeye sizde incidirem uzurlu sayin ((

      Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 12 İyun 2020 23:3100

      Şərhler hani?

      Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 12 İyun 2020 23:5500

    Kiz sene sual verdim axi fotoda ne ucun yazmirsan.sen yazmirsansa nese ureyine duyunlemisan.kiz cavab yaz

    Cavab yaz
    • Anonim
      ❤️Ebru❤️ · 13 İyun 2020 10:4401

      Bos verr..

      Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 13 İyun 2020 06:5101

    Sabahiniz xeyir Ebruş❤quzularim(*******)necesiniz?mama necedi?...

    Cavab yaz
    • Anonim
      ❤️Ebru❤️ · 13 İyun 2020 10:4401

      Sabahin xeyir.Yaxsidilar cox saq ol.Sen necesen?(****)

      Cavab yaz
      • Anonim
        Melek b · 13 İyun 2020 12:0600

        Yaxsiyam cox saq ol(***)sehetin ne yerdedi?boş ver nədi?(sual verdim cavabin almayinca eı cəkmiyecem(***)

        Cavab yaz
      • Anonim
        Melek b · 13 İyun 2020 16:1300

        Serhlerim haniiii???

        Cavab yaz
      • Anonim
        Melek b · 13 İyun 2020 18:1400

        Menim Ebrusa yazdiqim serhler????

        Cavab yaz
      • Anonim
        Melek b · 14 İyun 2020 15:1000

        Ebruş yadimdasan❤❤

        Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 14 İyun 2020 07:5000

    Sabahiniz xeyir Ebruş❤ve quzularim(*****)necesiniz?mama necedi?

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 14 İyun 2020 23:5600

      Ebruş haralardasin?deyesen yadina dusmemişem(((

      Cavab yaz
      • Anonim
        ❤️Ebru❤️ · 15 İyun 2020 11:1100

        Sabahin xeyir kuseyen qiz☺️:)Necesen?Serhler verilmir men ne edim?((Ona gore aciq edib iki gun yazmadim))Maman qaqas necediler?(****)Harda olsamda ureyimdesen bunu niyye unudursan??((Yazmasam o,saat ele dusunursen ki,seni yaddan cixariram?Ah Melek hec meni tanimirsan ele bil?Seni unutmaq olar menim qeseng sirin uzun sac gozel gozlu bajimm:))❤️❤️

        Cavab yaz
        • Anonim
          Melek b · 15 İyun 2020 13:1800

          Salam Ebruşum necesen❤quzularim necedi?❤(***)cox saq ol hami yaxsidi.kiz naz edirem eee bilirem unutmamisan))neynirsen?islerin necedi?mama necedi?qiz men kusen qiz deyilem.bunu sen öyretmisen))))(******)

          Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 15 İyun 2020 15:2111

    Kizz noldu sana-noldu boyle?:))Bes deyirdin nazli qiz deyilsen?))Menim ustume yixma yaziq men ((Ele adim cixib kuseyenlikde))Sen menen betersen.Bir deqqe yazmayan kimi,o,saat kusursen ay kuseyen qiz:))Yaxsiyiq sukur.Quzularinda day evde durmurlar colde olurlar))Havalar isinib colde olurlar.Mamada yaxsidi getmek isteyir))Yollar acilmir:)Mende yaxsiyam.Sen ise gedirsen??(***)

    Cavab yaz
  • Anonim
    ❤️Ebru❤️ · 15 İyun 2020 15:2411

    Meleyimm men bacimiz ucun yaman darixmisam (((Burnumun ucu goyneyir onun ucun ☺️Ele yari canim yanindadi goren ne edir necedi??

    Cavab yaz
    • Anonim
      ❤️Ebru❤️ · 15 İyun 2020 16:1312

      Melek xanim vaxtiniz olanda basqa seyfe secin gedek ora,zehmet olmasa?:)))

      Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 15 İyun 2020 17:0300

    Şəhzadə xanimin 33 manatliq paltari.bu bölum

    Cavab yaz
  • Anonim
    ?! · 14 Sentyabr 2020 21:0800

    Salam moder heç olmasa foto bölməsini açin xahiş edirəm.

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ