Maraqlı

Beren Saat şəffaf geyimli alt paltarsız FOTOsu ilə gündəmdə

16 Dekabr 2019 11:31
59 Şərh     Baxış: 17 977

Sosial şəbəkədən az istifadə edən məşhur türkiyəli aktrisa Beren Saat Instagram paylaşımı ilə gündəmə gəlib.

Milli.Az Türkiyə mətbuatına istinadla xəbər verir ki, Kənan Doğulunun xanımı "Basedİstanbul" jurnalı üçün fotokamera qarşısına keçib.

O, bir neçə pozada, fərqli libaslarda fotosessiya etdirib. Aktrisanın yerə uzanaraq çəkdirdiyi şəkildə alt paltarsız olması diqqətdən yayınmayıb.

Onun fotosu qısa zamanda 144 min dəfə bəyənilib.

İsmayıl
Milli.Az

Məqaləyə dair fotomateriallar:

loading...

Şərh yaz:

59 Şərh:

  • Anonim
    Əsranur · 16 Dekabr 2019 11:332319

    Bunu sadə adamın biri etsə,naxadu üstünə "Elqızı"damğası yapışdırılar.Bu tanınmışdır deyə,buna olar?Görəsən,özünə baxıb??Təcavüzə uğramış qurbağaya oxşayır.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Əsranura · 16 Dekabr 2019 11:3999

      Adi qız edəndə olur elqızı, məşhur edəndə olur elit elqızı. Yəni nəticə olaraq ikisi də elqızıdı. Biri hörmətli, biri hörmətsiz

      Cavab yaz
      • Anonim
        Əsranur · 16 Dekabr 2019 11:47014

        Hmm..Deməzdim..Məncə,ikisinə də bir kişinin gözüylə baxaq:)

        Cavab yaz
        • Anonim
          Əsranura · 16 Dekabr 2019 11:5886

          Yazan elə kişidi də.

          Cavab yaz
          • Anonim
            Əsranur · 16 Dekabr 2019 12:0709

            Olsun da.Fərqli nə görürsünüz el qızıyla,elit elqızının arasında??Nəticədə,ikisi də özünü gic günə qoyur.Məsələn,bu Berenin bu cür badımcani yatışımı deyim,uzanışımı deyim,sizə bir kişi kimi nə təsir bağışlayır??

            Cavab yaz
            • Anonim
              Əsranura · 16 Dekabr 2019 12:0918

              Bu çoxdan ölüb əşi, basdıranı yoxdu. Əvvəllər yaxşı idi, indi siz demiş qurbağaya oxşuyur.

            • Anonim
              Əsranur · 16 Dekabr 2019 12:5326

              Bəlkə də basdırıblar,prosto,isti-istidir deyə,hiss etmir:)

        • Anonim
          kate · 16 Dekabr 2019 14:1634

          raziyam

          Cavab yaz
  • Anonim
    Aki 2 · 16 Dekabr 2019 12:031311

    Boyunuu yerə soxumm Kənann

    Cavab yaz
    • Anonim
      Əsranur · 16 Dekabr 2019 12:081110

      Vəssalam.Kənanı heç belə təhqir edən olmamışdı.Adam arasına çıxmaz dayy.

      Cavab yaz
  • Anonim
    Araz · 16 Dekabr 2019 12:15130

    Fatmagülün suçü nə

    Cavab yaz
  • Anonim
    Rəssam · 16 Dekabr 2019 12:24121

    Xahiş edirəm,bəyənmə sayını 144001 yazın,mən də bəyəndim.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Ayka · 16 Dekabr 2019 12:2668

    Men sexsen bele qazanan pulu istemerem ve kisi olsam.da yoldasim qazansin istemerem bu ne yeni.lutlenirsen ve pulun.olor aciq acqar o meseleye adamlari yigir

    Cavab yaz
    • Anonim
      Gülka · 16 Dekabr 2019 13:03912

      Müharibə vaxtı peyğəmbər s.a.s. döyüşçüləri evə getməyə qoymurmuş. Bir gün 3 döyüşçü gecə gizlincə evinə qaçır. Amma bunların qaçmasından xəbər tuturlar. Səhər qayıdanda bunları çağırırlar məhkəməyə. 1cidən soruşurlar sən gedib nə gördün. Deyir getdim gördüm arvadımı başqa kişi ilə, qılıncımı çəkib həmin an 2sini də öldürdüm. Peygəmbərimiz s.a.s. ona zamin durub cəzadan qurtarır. Deyir sən kişisən 2 naqisdən bizi xilas elədin. 2cidən soruşurlar sən nə gördün. O da deyir mənim də başıma eyni hadisə gəlib, amma mən arvadımı öldürdüm çünki yad kişiyə evimin qapısını açan odu. İmam Əli ə. ona zamin durur. Deyir bunun da dediyində həqiqət var. 3cüdən soruşanda o da həmin hadisədən gördüyünü deyir. Soruşurlar bəs neylədin. Deyir heç nə. Mən ən azından arvadımın kim olduğunu bildim o seçimini edib, talağını verib geri döndüm. Peyğəmbər s.ə.s. deyir tez 100 arşın dərinliyində quyu qazın, bu dəyyusu tikələyib quyuya tökün. Qoy onun basdırıldığı yerdən ot da bitməsin. Birdən qoyun, dəvə həmin otdan yeyər

      Cavab yaz
      • Anonim
        Əsranur · 16 Dekabr 2019 13:121717

        Bəs,sənin peyğəmbərin özündə günah görmədi heç???Ərlərini vaxtlı vaxtında evə buraxsaydı,bəlkə o qadınların heç biri o hərəkəti etməzdi.O əmri verən peyğəmbər bəlkə də özü gündə neçə huri mələklə gününü gün edib.SizAllah,belə gic-gic söhbətləri edib,adamı ateist etməyin.Ətim töküldü rəsmən.Elə belə gic-gic söhbətlərlə böyüyənlər baş kəsməyi igidlik bilir.

        Cavab yaz
        • Anonim
          Gülka · 16 Dekabr 2019 14:0677

          Vallah nə deyim. Keçmişdə bizim babalarımız da müharibədə olub, bir də müharibə bitəndə gəlib evinə. Nənələrimiz namussuzluq etməyib. İşləyib balalarını saxlayıb ərini gözləyib. Siz əgər bu cür ibrətamiz söhbəti gic-gic adlandırırsızsa bu sizin düşüncə tərzinizdi.

          Cavab yaz
          • Anonim
            Papatya · 16 Dekabr 2019 14:37131

            Xanım, siz hardan oxudunuz bu hədisi. Əvvəla Allah Quranda günahlarınızı örtün, gizləyin deyir. Allaha şərik qoşulmasından başqa Allah dilədiyi bütün günahları bağışlayandir. İkincisi zina ilə şerlemek olduqca ağırdır. Əgər bunu bir ər iddia edirsə, İslam 4 şahid teleb edir, sübut istəyir. Mən gördüm deməkle olmaz bu işlər. Əgər şahidi yoxdursa, yenə 4defe Allah şahiddir deyər, yalan deyirəmsə Allahın lənəti mənə olsun deyər. Ki, Allahın lənətini almaq da ağırdır. Qadın özü dindiriler. Etmədim, ərim yalan deyir, desə edilməz. Əgər ərin şahidi sübutu yoxdursa. İslam peyğəmbəri durub da, qadınını öldürmeyen ere bele höküm çıxarmaz əsla.. O ki qaldı ayətə, burda zina edən qadının və kişinin cəzası 100 sopa olaraq göstərilir. Üzə və başa olmamaqla, əyinləri də çılpaq olmamaq şərti ilə. Bir qisim topluluğun gözü önünde.

            Cavab yaz
            • Anonim
              Papatya · 16 Dekabr 2019 14:4870

              "İsmətli qadınları zinada günahlandırıb, sonra dörd şahid gətirməyən kəslərə səksən çubuq vurun və onların şahidliyini heç vaxt qəbul etməyin. Onlar əsl fasiqlərdir. Bundan sonra tövbə edib özlərini islah edənlərdən başqa. Şübhəsiz ki, Allah Bağışlayandır, Rəhmlidir. Arvadlarını zinada günahlandırıb özlərindən başqa şahidləri olmayanların hər birinin şahidliyi, özünün doğru danışanlardan olmasına dair dörd dəfə Allahı şahid tutması, 7. beşinci dəfə isə: "Əgər yalan danışanlardandırsa, Allah ona lənət eləsin!"– deməsidir. 8. Qadının da ərinin yalan danışanlardan olduğuna dair dörd dəfə Allahı şahid tutması cəzanı ondan dəf edər." (Nur surəsi 4, 8ci ayətlər. )Peyğəmbər adından bir şey yazarkən ehtiyatlı olun. Zira doğruluğunu bilmediğimiz bir şey barede deqiqdir demek bizi günahkar durumuna düşürer.

            • Anonim
              Papatya · 16 Dekabr 2019 15:3960

              Yəni sözümün canı odur ki, dım dım halvası deyil bu. Hə gördüm, öldürdüm, yaxşı eledim? Peyğəmbər dedi əlinə sağlıq? Bəs demedi Döyüşdən niyə qaçmısan? Döyüşdən qaçmaq yaxşı şeydir? Harasındadir onda bunun ədalət? Qadına kəbin kəsiləndə şahid tutulr..amma öldürmək istəyənde hakim özüdür? Olasi şeylər deyil. Üzrlü sayın..məncə də ibrətamiz hədis deyil..mən şəxsən bu hədisde döyüşden qaçan kişiyə daha çox qıcıq oldum.

          • Anonim
            E · 16 Dekabr 2019 17:3746

            BELE PEYGEMBER OLMAZ OLSUN.BU NEDI? BUTUN GUNAHLAR ANCAQ AADINDA GORULMELIDI?KISIDE HEC GUNAH YOXDU?VAXTINA XARABASINA GEDSEYDI O KISICIK INDI BELE HADISE OLAMZDI

            Cavab yaz
          • Anonim
            asi · 16 Dekabr 2019 19:0445

            Yalansa elə.. Nənələrimiz nənəlırimiz olub deyə onlar haqqında nısə yazmaöa əlim gəlmir. Amma müharibəyə gedən babalarımızın heç də hamısının nənəsi oturub ərini gözləməyib.. O vaxtın nənələrinin kalxozda, pambıq, üzüm sahələrində etdiklərini indi onların nəvə nəticələri tarqovuda, barda edir..

            Cavab yaz
      • Anonim
        Oxucu · 16 Dekabr 2019 16:01181

        Günka xanım, danışdığınız rəvayətin Məhəmməd Peyğəmbərə (s.ə.s) aidiyyatı yoxdur. Bəlkə də hansısa bir qəddar padişah, sultan haqqında danışılıb nağıl kimi, səhv xatırlayırsız. Heç islamın şəriət qanunlarında yoxdur zinakarı qılıncdan keçirmək, öldürərək cəzalandırmaq, islam Peyğəmbəri zina etməyəni, bağışlayanı öldürməyi necə əmr edə bilər?

        Cavab yaz
  • Anonim
    Gulu · 16 Dekabr 2019 14:0834

    Ayibdi eeee

    Cavab yaz
  • Anonim
    Niko · 16 Dekabr 2019 14:5508

    Bele yerde diyibler eyy kul bunun kişi başına

    Cavab yaz
    • Anonim
      Əsranur · 16 Dekabr 2019 15:1667

      Əzizim,düşüncə tərzimdən heç vaxt şikayətçi olmamışam.Sənin nənə-babanın söhbəti bu yaxınlara aiddir.Amma,bu "ibrəti amis" hədis isə Gopalogiyanın əsasları kitabından götürülənə oxşayır.Səncanın,o ibrəti ramiz hədisindən nəyi yaxşı bilib yazdın bura???Nooldu,elə qaçmağa ürəkli 3 kişinin arvadları hamısı köhnə peşə ilə məşğul olurmuşlar???Elə hədis yaz ki,oxuyan gənclər nəsə məntiqli bir şey götürsünlər.O başkəsən oğulun yerində sənin də,mənim də oğlum ola bilər,əgər,sənin hədislərindən qidalansalar.Onsuz da qızlarımızı sudan səbəblərdən öldürüb,adını NAMIS qoyan çox axmaqlar var.

      Cavab yaz
  • Anonim
    ƏSİ. · 16 Dekabr 2019 15:3046

    Bəxtəvərçilikdir.Bekarçılıqdan,bir aktrisanın alt paltarı geyinib geyinməməsinin qızğın müzakirəsi gedir.Öz instaqram hesabında çəkildiyi kimi qoyulan foto,bizim media tərəfindən sansürlənir.Ordakı müzakirə,fotonu klikləyib,lupa ilə incələyib,nəticəyə çatmaqdısa—Bizdəki,birbaşa sansürlənmiş fotoda dəqiq nəticəni sosial media təqibçilərinin mühakiməsinə verməkdir:)))Aktrisa isə,minlərlə insanın,xüsusilə qadın aktrisanın fotosuna kilidlənəcəyini bildiyi üçün,xoşbəxtdir...

    Cavab yaz
  • Anonim
    ƏSİ. · 16 Dekabr 2019 15:3534

    Hər gün,döyülərək öldürülən qadınlar haqqında xəbərlər verildiyi bir vaxtda bu “xəbər” daha çox müzakirə mövzusu olursa,əsil bədbəxtçilik də başlamışdır artıq.Qəzamız mübarək dünya qadınları.Adiləşən bizim qətlimizdir,bizim qətlimizsə sapqınlaşan insanlığın qətli deməkdir.Ələlxüsusda bu mövzuda qadın qadınla üz üzə qoyulursa,burda həqiqətən dayanıb düşünmək lazımdır.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Uzaq · 16 Dekabr 2019 16:0860

    Beren Saat müsahibələrində həmişə pozitiv,şən,həyat dolu biri kimi təsir bağışlayıb.Nə oldusa son illərdə oldu.Filmlərində əvvəlki uğuru qazana bilmədimi,ailə həyatında xöşbəxt deyilmi,ana ola bilmirmi,hansı səbəbdisə özündə deyil sanki. Hərəkətləri,davranışları şüursuzca edilmişə bənzəyir. Gözlərinin işığı da ölüb.İstədiyi hər nədirsə onu tapa bilmir elə bil.Evdən getmələr,xəyanət,barışıq,ardınca bu fotosessiya.Bəlkə də çox yaxşıdı hər şey,mən sadəcə onda müşahidə etdiyimi yazdım.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Yaxın) · 19 Dekabr 2019 12:3110

      Çox düzzz evvelki aşk memnunun bereni yoxdu ruhu ölüb sanki...p.s.sene bir xeberde yaşını soruşdum hemin sehifeni itirdim sonra yadindadisa xatirlad))

      Cavab yaz
      • Anonim
        Uzaq · 19 Dekabr 2019 21:1220

        Qıza,sensen?)

        Cavab yaz
        • Anonim
          . · 19 Dekabr 2019 22:2100

          Feysde dostluq at kocasina)

          Cavab yaz
      • Anonim
        Uzaq · 19 Dekabr 2019 21:1710

        Əvvəllər köhnə şərhçilərdən kim mənə yazsaydı sən bilirdim.heç biri də sən olmurdun)məni Rusiyaya yola saldın yoxa çıxdın)dedim yəqin yenə tükənmişlik sendromundasan)necəsən?qızlar, oğlun,bacın necədi?nə yaxşı tanıdın məni?darıxmışdım sənin üçün.həmişə gözləyirdim bir gün yazacaqsan deyə.

        Cavab yaz
        • Anonim
          ... · 19 Dekabr 2019 22:1810

          Yazdım ona deyir kocamın feysine yazsın yadında qalıbsa özüm cvb yazaram)

          Cavab yaz
          • Anonim
            Uzaq · 19 Dekabr 2019 23:3410

            Feys daha yoxdu.O vaxtdan işlətmirəm vallah.

            Cavab yaz
          • Anonim
            Uzaq · 19 Dekabr 2019 23:4010

            Sen necəsən? Yenə çaş baş qaldım amma)Yaxin yazan hansınızsiz? )D yoxsa R?)Hər iki halda sizi gördüyümə sevindim şən bacılar))

            Cavab yaz
            • Anonim
              Şen bacilar ettokucu olmuş)) · 22 Dekabr 2019 14:2810

              Sene qaraskopda yazdim uzagim)bugunun qaraskopu baxarsan )

  • Anonim
    Oxucu · 16 Dekabr 2019 17:1291

    Məncə bu fotodakı Beren özü deyil. Hansısa bəyəndiyi bir fotonu paylaşa bilməz bəyəm? Ağ gəlinlik, qara ayaqqabı, sanki işgəncəyə, təcavüzə uğrayırmış kimi poza.... Bu şəkildə çağırış var, məna var. Qadının bədbəxtliyi və qadına qarşı zorakılığı əks elətdirir bu foto.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Osman · 16 Dekabr 2019 22:2641

    Valla bu beren saati mərkəzi hissesi hamida var da. Daha niye sensasyon xeber kimi manset edirler?

    Cavab yaz
  • Anonim
    süleyman) · 23 Dekabr 2019 17:1610

    Qıza,vallah fb mumkun deyil.səni,uşaqların necə böyüdüyünü görməyi,oğlumu sənə göstərməyi mən də çox istəyirəm amma fb.la risk edə bilmərəm.yəni watsapla yenə ara sıra yaza bilərdik qrup yoldaşım olaraq))özün bilirsən o vaxt da yoxlaniwdaydim daima.o yanımda yox idi deyə fb işlədə bilirdim.hələ uzaqda olanda yadında deyirdim sənə mənə nələr dediyini.indi yanımdadır. Hər axşam tel.watsap,yutub hamısı yoxlamadan keçir nəyə baxmışam nə yazmiwam.yutubda da heçnə yazmıram onsuzda.Öz e.mail ile qeydiyyatdan keçib.söz söhbət istəmirəm. Olmaz deyir olmaz.nəyimə lazim.bircə buradı qeydiyyat yoxdu arada nəsə yaza bilirəm. İndi mən fb açmaq üçün gərək email acam.onu da bilirsən bacarmıram. O vaxt da qızın fb.işlədirdim. Sonra başqasını açmışdı mənə survivora görə. O da səninle oldu bitdi. Menim telde o Fb görsə elə bil senin sözün olmasın cəhənnəmə vasil oldum))hələ girir watsapima onlayn qalır necə dəqiqə, görüm kim nə yazacaq.qizlar xasiyyətin bilir heç kim yazmır)

    Cavab yaz
  • Anonim
    toyqar işıklı) · 23 Dekabr 2019 17:2010

    Daha o refiqem de fb işlətmir Allahaqqi. Yoxsa ona deyerdim yazardı sene.incimirsenki matryoşka?)əttokucu olmadı bu?))matryoşka dedim alyoşa düşdü yadıma)

    Cavab yaz
    • Anonim
      Hurremilər))) · 23 Dekabr 2019 19:0900

      Axşamin xeyir qiza yox qeti incimirem.Elədise sen cani prablem yaşamagini isdemirem mənim uzumnən )burdada bezen yazrsan maderator vermir onda bir yer de orda yazişariq imkan olanda. nomremde telefonla beraber tulladim ,elə bildim day oda işləmiyəcək əncili cixmişdi 2 saad qaynar suda)))) hec nomrelerin baş herfi yadimda qalmayib) deye senin nomreni texmin ede bilmerem.adimla parollar yaza bilerem onada qorxuram sennen başkasida başa duşer))indi haralardasan ?kralin yaşlanib boynu bukuk gelib oturub boyrunde?)))bu arada bu nece il erzinde iki defe irana seyahet etmişəm demək olarki yeniden doguldum kəşf elədimki sən demə mən irana aşiqmişəm özumu ora aid hiss edirem.Tozlu kuçələri eramizdan evvelki dovrləri xatrladan yollar)tamda ruhumu yansidir)indi ancaq iran mahniıari dinleyirem evan band Alijanab eşq )sonra Morteza paşayi Yeki hast mahnilarini sevirem indi )sende dinle seve bilersen yeni)bir yer de orda danişaq birce ora baxim ancaq başkada kimseyle yeniden munasibet isdemirem;)

      Cavab yaz
  • Anonim
    ;))))))) · 23 Dekabr 2019 20:5910

    Sen inanirsan ki dunen sene yazacaqdimki;etiraf etmeliyemki sene tövsiye etdiyim gul kelemin uzunu heyatda gormemişem)))sonra senin gul kelem haqqinda yazini oxuyub dedimki heqiqeten de kalb kalbe karşi)hec uşaqlarimda elə məhsul yeyen deyiller )sadece xeyirli oldugunu ordan burdan eşidmişdim ozmude oldururdumki onnan ver uşaqa xeyirlidi ))))mənim cocuklar )cox yemek secendiler hec adice kok spkunu icmiller cox mizidilar vatsapin encil smayliki)))yazilarimda bir buymuşluk bir yaşlilik hiss etmirsenki?))evvelki kimi her nece geldi yazmiram sozləri calişiram ozumə uygun kelimeler secim)sonra oxuyanda utanmayim oz yazdiklarimnan)vatsapin aglamak smayliki uzu yuxari))))

    Cavab yaz
    • Anonim
      Şən bacılar)))) · 23 Dekabr 2019 23:0310

      Sən məni yuxuya verib bura qaçırsan aşk olsun()

      Cavab yaz
      • Anonim
        ;) · 24 Dekabr 2019 08:0900

        Saata bax şən baci ))hələ20 59 dan sonraki yazşmalarda dastan yazmişiq axi)))

        Cavab yaz
        • Anonim
          P.y. · 24 Dekabr 2019 09:4910

          He vidadan sonra gördüm bunu saatına indi baxıram)

          Cavab yaz
          • Anonim
            ))) · 24 Dekabr 2019 10:4420

            Adinda cox manidar olmuş))))

            Cavab yaz
          • Anonim
            Hasan ) · 24 Dekabr 2019 11:1110

            Yenə qısqanclıq krizleri başladı? ))zatən selcuka etibar yoxdu)birdə gördün naməlum səbəblərdən yoxa çıxdı bir 4-5 il))dünən qonşu uşaqları bizə qoymuşdu. Biri körpədi hələ biri 2 yaw. qucağımda körpə, düşmüşəm bizim oğlanla o biri uşaqın arxasınca. 1 saata qız gəldi. Gördü halım özümdə deyil))axşam da yorğunluqdan tez yatdim.sənə halaldı 3 uşağa necə baxmısan.Mən bacarmaram.tez yoruluram.qıza,bəlkə bilmirsən biz 1 ildi qayıtmışıq.məlum wexsin yanindayiq ((ne qocalmaq?inan Allaha men meyit kimi olu gozlerle gezirem,o yanaqlari al-al,gözləri paril-paril.gün gunden cavanlasir,dovleti artir.deyirəm ne vaxt pise nese olubki buna da ola.Təkrar yazmaq istemirem daha onun haqqinda.nə sen sorus ne men deyim.o qədər susqunluğa qapildım ki onlar üzündən, varlığımla yoxluğum bilinmir. Bircə uwagla danışıram oynayıram. Yoxsa hec ağzımı açmaq istəmirəm qəti. Çox yipratdilar meni (

            Cavab yaz
          • Anonim
            Hasan ) · 24 Dekabr 2019 11:1710

            Mahnılara qulaq asdım. Evan band xoşuma gəldi. Qızlardan birini sənə birini özümə benzetdim)ən məsum təbii olanları. O kəsik burun silikon dodaqları yox. İrana səbəbi ziyaretin ne idi bilmək olar.sənin də ruhun mənimki kimi bu dünyayla yaxwi uzlaşmadi hec)amma düşünmürəm İranı sevəm. yeni tozlu yollar məncə məni cəlb etməz.hec İran mahnılarıyla da aram olmayıb. Ərəb mahnilarini sevirem.amma Even band xoşuma gəldi düzü. İlk dəfədir İran mahnısı bəyəndim )yəqin biraz da sən sevirsən deye)

            Cavab yaz
          • Anonim
            Hasan ) · 24 Dekabr 2019 11:2810

            Uwaqlar neçənci sinifdədilər?gül kələminə wok oldum)) bes məni öldürürdün az qala ki,uşağa gecə gündüz gül kələmi ver,men elə vermişəm. ))werhlerinde dəyişiklik hiss etmedim. Mən səni onsuzda elə bəyənirdim uwaq kimi wen gülərüz dəcəl qız havalari))ola bilər dəyişmisən, mənə çatanda yenə usaqlasirsan)Mən də səndən soruşacaqdim, mende nəsə hiss edirsən? Mən özümü çox olqunlawmiw hiss edirəm,sən necə görürsən bilmirem)yoxsa mən ele o vaxtdan beləydim, quru, mənasız ,soyuq bir wey))

            Cavab yaz
  • Anonim
    Tükənmiş) · 24 Dekabr 2019 14:4110

    İlk önce onu deyimki bu bu xeberdeki dəhşətli şəkilləri gorməkdən bunaldim))sonra da onu ardinca getirimki Mardmazar olmasa)yeqinki daha itirmerik bir birin )burda olduguna sevindim ayni vatanin ayni cocuklariyiz)ayni havani udub vazduşni məsələsi))bu belə.İrana ən gözel şəhərlərdən ən muqeddes məkani gorməyə getmişdim buraya bir kalp duşun)bu il yene fikrimde var yaz ayinda qismet olsa )uşaqlardan danişim boyuk qizim 5 de,ortancil 4 de kiçiyi isə 2 de oxuyurlar.sen tesevvur eləki bir il yayi bir qiz dediki bir nefer var uşaqina baxici axtarir seni meslehet bildim məndə razilaşdim nasil olsa yaydi tetildi baxaram yeni )uşaqin anasi geldi gordu mənide evmizi uşaqlari beyendi))sabahdan getirdi uşaqi tesevir eləki o uşaqa baxdiqim 1 ay erzinde anadan qebul etdiyim sud idi ya her nese)))hetta manni kaşaya qeder burnumdan geldi ))sonra gordum uşaqi yatmaqa qoymurlar isdeyurler durquzub oynadsinnar sevirdiler qucaqlarinda gezdirirdiler.Neyse anasi cox israr etdi ama tukenmişlik sendromum ordada komeyme catdi))

    Cavab yaz
    • Anonim
      Ziyaretin qəbul olsun. · 24 Dekabr 2019 15:4110

      Mende şəkillərdən soruşacaqdim,sənin fikrin nədir bu beren haqqinda?orijinal,qatı açılmamış, nadir,tekrarlanmayan werhlerini ozlemiwem)siz ayri evə köçmədizki?elə bir fikriniz vardı deyəsən yoxsa arzunuz)uwaqları bilirsən sevdiyimi. Elə onunçundə baxmaq çətin gəlir. Hər addımlarını izləməliyəm.əsas da ayaq açıb yeriyən amma hələ qanmayan uwaq çətindi.əlini hara gəldi vurur,gedir.qorxuludu.oğlum elə weyləri bilir artıq. Arada yoxlamaqcun deyirəm get telefonumu gətir deyir Yox tok vurar məni. Çay gətir deyirəm;deyir dəlisən üstümə dağılar yanaram,tək get gəz deyəndə, məni oğurlayarlar, mamam olmaz,tək qalaram deyir.deyirlər oğlan uwagidi,niyə qorxaq öyrətmisən, amma peşman deyiləm. Yenə olsa yenə eyni öyrədəcəm. Bilsin nələr təhlükəlidi. Yer axtardım köhnə vaxtlardan,tapa bilmədim. Səhifələr yadımdadı, amma adlarını yaza bilmirəm bura.ağlıma da gəlmir sənə necə ipucu verim.beynim işləmir daha.onu da qurutdular))

      Cavab yaz
  • Anonim
    ;) · 24 Dekabr 2019 20:1600

    Berene gelince mence olar kvancla cox yaraşrdilar kaşki heyatda evleneydiler )mence ikisi cox mutlu olardi))gozlerindeki işiq sonub ruhu yorgundu yeqinki of neyse mənə gore deyil kimise rengen eləmək nə hali varsa gorsun))ogluva gdlince agilli uşaqdi aferin ona ama oglan uşaqidi biraz bayavoy olsun))xoşym gelir davakar oısun oglan uşaqi gunde biriyle dalaşsin agzi burnu qan icinde gelsin eve )məndə yaralarini sarib yeniden doyuş bolgesine gonderim onu))ince ruhlu oglan hec duşmurem belə)seyfini havayidan beyenmirdimki isddyerem oglum da boyuyende davakar asi olsun))deyesen davakarligi desteklemem burcumnen ireli gelir axi oxatanlar davakar olur))duzdu serseride isdemerem olsun məhlədə dibillər olure bəzən işsiz gucsuz elə yox .Sadece yeri geldi davasini bilsin ruhunda mubarizlik olsun)gulmə ciddi deyirem))məncə oglumun davakarligida olmasa elə səsiylə bəs edecek yaşidlarini nakaut etmeyi tam yarim kuresini aparir adamin zinq zinq sesiylə ))

    Cavab yaz
    • Anonim
      . · 24 Dekabr 2019 22:1310

      Şərhin yarımçıq gəlib deyəsən. Seyfi kiz,sabah yazacam sağlıq olsun. Bərən kimi ruh sağlığım məhv olmuş veziyyetdedi(yuxarıda berene yazdığım werh əslində özümə aid idi (sənin sindromun mənə keçib çoxdandı.(sabah nikbin notlarla gelecem)Bu günlük affet)

      Cavab yaz
      • Anonim
        Hirsiza) · 26 Dekabr 2019 00:1000

        Sendromumu ogurladin) o menim keşfim idi))ne olub sene niye buqede senin ehvalina tesir etmelerine icaze verirsen ?izn verme sevdiyin meşquliyyetderden isdfade elə ozune zaman ayir meslehet vermeyi coxda sevmirem ama çaliş imkan vermə heyatinin her donemine nufuz etmelerine yoxsa senden geriye ne qalar?nenengil necedi maman ,herden yadima duşur bəzəməyin))))duşun Başinin usdunde çati ,ovladin yaninda.məncə gerisini duşnmə biraz boş ver.Birax kimin ne hali varsa gorsun.Burada her gun yazmaqa mehkum deyilsen nezaman ureyin isdese onda yazarsan.O zaman yazişmalarimiz daha uzun muddetli ve tadina doyulmaz olacaq hələlik)

        Cavab yaz
        • Anonim
          yuxulu) · 26 Dekabr 2019 10:4010

          Salam selcukum.Dunen qizin biri yazib kral.ucun,Allah vursun o kobrani))ne qeder gulmuşem kobraya)uzun bir yazi yazmışdım dunen.bunalim sebeblerimden.sonra sildim gondermedim.yenidən o konulara qayıtmaq istemirem. Yazdıqca ardi kəsilmir.cox esebleşirem.qiz,men de sene deyecekdim gunde yazmaya bilersen. Yenidən tukenme deye,tukenib de kayb olma deye)sene qoşulan kimi turkceye kecirem ne hikmetse))dunen birden adini xatırladım )menim en sevdiyim ad)amma bacinin adini yadıma sala bilmədim. Sen unutmamisanki menim yerə göyə ün salan adimi)

          Cavab yaz
        • Anonim
          yuxulu) · 26 Dekabr 2019 10:5510

          O terefde b.z.ç adi ilə şərh yazmışdın. Yəqin ki parollarimizdan biridi. Amma aglima gəlmədi. Xatirladarsan Mərak etdim.fb da o biri qızlarla yazirsan yene? Millinin qizlarin deyirem.yeni kesf etdiyim bir mugenni var.eylem aktaş.eslinde coxdanin mugennisidi men yeni bildim. Nece vaxtdi onu dinləyirəm. Bir asi aşk,hasret qulaq asarsan. Sesi ele təsir edir ki mene .geceler hami yatandan sonra qulaq asıram, qaranlıqda gozum yumulu. Seller sular gedir gozumden)(senin məşhur repliklərindən biri)hem de sene oxşadıram o müğənnini. Gənclik fotosu var yutubda əksər mahnilarinin fon şəklində. Sarışınlığı,məsum mehriban uzu,gözləri, dodaqları gulumsemeyi. Bircə burnu uzundu.sende ele deyildi xatirladiğim qederile. Qeribedir birce burnun yadımdan cixib))

          Cavab yaz
    • Anonim
      yuxulu) · 26 Dekabr 2019 11:0710

      Oğluna gəldikdə sən döyüş ruhlusansa o da elə olmalıdır. Mən istəmirəm amma davakar.istəyirəm sakit səbrli təmkinli olsun.guclu olsun amma sadəcə özunu ya da köməksiz birini mudafiə ucun. Atasi da sənin kimi deyir vuran yixan,guleşe gedecek,polis olacaq.men deyirem Yox resme,musiqiye getsin.hekim mugenni aktyor ressam memar olsun)Helelik tuncay

      Cavab yaz
  • Anonim
    ;) · 26 Dekabr 2019 19:0800

    Axşamin xeyir qiza ilk onu deyimki heyatima yeniden qayitdigincun mutluyam )sonrada demeliyemki adini unutmamişam yadimdadi hetda qardaşinin adida yadimdadi.Burdaki qizlardan hec kimle elaqem yoxdu fb kralindi onnan men isdfade eləmiremki sene gore dedim onaki parounu ver qiz yazacaq baxim ara sira oda verdi parolun filan.Senin yaxin qizlardan kimse yaza bilseydi o adrese nomremi vererdim ona atardi sene vatsapda isdeyerdim yene vatsapimda olasan )ara sira fealiyyetlerimi statuslarimnan goresen )yenede baxda ozun bil onuda deyimki gunlerim cox fealiyyetli kecir )ordan ora qaciram uşa1larda boyudukce coxda asand olmur )dalaşirlar ve bir suru şey)seriallar bolumune yazdiqim ad sevdiyim serialin adidi)

    Cavab yaz
  • Anonim
    əcaib mexluq)) · 27 Dekabr 2019 14:1610

    He sonradan gördüm bir səhifədə o adla bağlı yazmiwdin sevimli serialın imiw)o sehifeyə yazaq onda)mən də berənin bu şəklini gormekden həyatdan soyudum (

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ