Milli.Az auto.az-a istinadən bildirir ki, indi "Jaguar XE" yalnız arxa ötürücülü variantda mövcuddur, onun mühərrik qammasındakı ən güclü mühərrik - 340 a.g. verən kompressorlu V6-dır. Bu mühərrik sedanı 100 km/saata cəmi 5,1 saniyəyə sürətləndirir.
Lakin "XE" layihəsinin rəhbəri Nik Millerin CarAdvice nəşriyyatına verdiyi məlumata görə, gələcəkdə "XE" hal-hazırda "F-Type"-a quraşdırılan 550 a.g. verən benzin V8 əldə edə bilər.
"XE" model sırasının genişləndirilməsi zamanı tam ötürücü də əldə edəcək. Həmçinin 4x4 transmissiyasının yeniliyin "yüklənmiş" versiyaları üçün əlverişli olacağı istisna edilmir.
Hələlik isə "XE" V6 mühərrikindən başqa, Ingenium ailəsinin 2 litrlik və 4 silindrli (200 və 240 a.g.) turbomühərrikləri və həmin ailənin 2 litrlik turbodizelləri ilə təchiz olunur (163 və 180 a.g.).
Milli.Az
Böyütmək üçün şəkillərə klikləyin.