Hadisə

Bakıda vətəndaşlara bıçaqla hücum edən yarıçılpaq şəxslərin adları bilindi - YENİLƏNİB - VİDEO - FOTO

13 Dekabr 2019 12:28
16 Şərh     Baxış: 7 554

12:28

DİN Bakıda yarıçılpaq halda insanlara hücum edənlərlə bağlı məlumat yaydı

Daxili İşlər Nazirliyi ötən gecə Nizami küçəsində baş verən hadisə ilə bağlı məlumat yayıb.

DİN-dən Milli.Az-a bildirilib ki, dekabrın 12-də saat 19 radələrində paytaxtın Səbail rayonu Ü.Hacıbəyov küçəsindəki marketlərin birində iki nəfər oğurluğa cəhd göstərib.

Bunun qarşısı marketin işçiləri tərəfindən alınarkən onlar bıçaqla hədə-qorxu gələrək hadisə yerini tərk ediblər.

Bu zaman həmin ərazidə xidmət aparan polis əməkdaşlarının operativliyi və çevikliyi sayəsində hər iki şəxs saxlanılaraq 39-cu Polis Bölməsinə gətirilib. 

Araşdırmalarla onların Yevlax rayon sakinləri, əvvəllər qəsdən sağlamlığa ağır zərər vurma və xuliqanlığa görə məhkum olunmuş Yasin Abdullayev və M.Məmmədov olmaları müəyyən edilib.

Araşdırma aparılır.

Qeyd edək ki, hər iki şəxs yarıçılpaq olub və insanlara xəsarət yetirməyə cəhd göstəriblər. 

---------

09:47

Bakının mərkəzində, Nizami küçəsində, Fəvvarələr meydanı deyilən ərazidə 2 gənc dekabr ayı, soyuq olmasına baxmayaraq geyimlərini soyunaraq əllərində bıçaqla özlərinə xəsarət yetiriblər.

Milli.Az REAL-a istinadən xəbər verir ki, onların bu hərəkətindən çəkindirməyə çalışan ətrafdakı insanları da bıçaqla təhdid ediblər. Polisin xəbərdarlığına məhəl qoymayan xuliqanlar, tabe ol əmrindən boyun qaçırıblar. Soyuq silahı əlindən buraxmayan iki gənc hətta polisə də yaxınlaşacağı təqdirdə onlara xəsarət yetirəcəyini bildiriblər.

Bir neçə dəqiqəlik xəbərdarlıqdan sonra polis iki xuliqanı saxlayıb və asayiş bərpa olub.

Milli.Az

loading...

Şərh yaz:

16 Şərh:

  • Anonim
    f · 13 Dekabr 2019 10:01110

    xeste

    Cavab yaz
  • Anonim
    Aze_Boy · 13 Dekabr 2019 10:10300

    hamisi narkotiklerin tesirindendir bunlari olkede satanlarin allah belasini versin

    Cavab yaz
  • Anonim
    Murad · 13 Dekabr 2019 10:13162

    kişilənir bu indi güya, boynuvu yerə soxum!!!!!!!!!!!

    Cavab yaz
    • Anonim
      Novruz baba · 13 Dekabr 2019 10:2286

      "Boynuvu" yox "boyuvu", ya da boinqini yerə soxum

      Cavab yaz
      • Anonim
        Sovet vətəndaşı · 13 Dekabr 2019 10:4274

        Boyuvu yox boynunu

        Cavab yaz
  • Anonim
    Əsranur · 13 Dekabr 2019 10:26200

    Bədbəxt..Belə oğuldansa bir dənə siçan tutan pişiyim olsun,bilim ki,bir işə yarayır.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Papatya · 13 Dekabr 2019 13:2310

      ))))))))))))))))

      Cavab yaz
      • Anonim
        Əsranur · 13 Dekabr 2019 16:3120

        ❤❤❤❤❤❤(*****)Süd verən inək də paydyot:)))

        Cavab yaz
  • Anonim
    Aki 1 · 13 Dekabr 2019 10:4490

    Bədbəxtlərr

    Cavab yaz
  • Anonim
    7 64 · 13 Dekabr 2019 11:18130

    Heyatda duzgun yolu secenler, her kisinin isi deyil. Fikrimi ifade etmeye soz tapmiram

    Cavab yaz
  • Anonim
    Mahir · 13 Dekabr 2019 11:50130

    Utan dunya. Gor dunyada kimler gezir. Belelerinin yeri ruhi eseb dispanseridir. Beleleri cemiyyetde ozlerine yer tapa bilmirler. Niye yasayirlar goresen bunlar? Belelerini cemiyyetden temizlemek lazimdir. Kas dunenki sagirdlerin yerine bunlar olerdiler. Heyat cox deyersizdir. Lazimli adamlar gedir, lazimsizlar qalir. Belelerine mualice lazimdir.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Предсмертное желание · 13 Dekabr 2019 11:5140

    Hecne ne demek olar?Hecne!!!Bes arada o xanim niye qishqirir?Yumruq atan "xanim"?

    Cavab yaz
  • Anonim
    asi · 13 Dekabr 2019 12:1370

    Videoda axırda polisi kürəyindən şillələyib şüvənlik edən qızın məqsədi nədi indi??.. Kişiciklərə azadlıq tələb edir???

    Cavab yaz
  • Anonim
    X1 · 13 Dekabr 2019 12:4670

    Sonra Polisi beyenmirsiz. Amerikada olsaydi nasmert gullelemishdiler 3-unu de. Bir de bizim Polislere elektroshoker lazimdir. 2-ce deqiqeye terkislah ederdiler bunlari.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Leyla · 13 Dekabr 2019 14:1540

    Guya ad aciqlandida he?1nin adi aciqlandi Yasin o birnin M.M-nin yeqin day dayisi var deye adi aciqlanmadi.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Oxucu · 13 Dekabr 2019 16:4350

    oğurluq, quldurluq, soyğunçuluq, adam vurmaq, dəfələrlə həbs yatmaq.... İnsanlar niyə islah olmur görəsən, daha nə qədər həbs olunmalıdırlar ki tövbə edib düz yola gəlsinlər? Demək mümkünsüzdür, demək ömürlükdürlər? Qozbeli qəbir düzəldər məsəli...

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ