Sağlamlıq

Cinsi performansı artıran QİDALAR - SİYAHI

13 Oktyabr 2018 18:16
7 Şərh     Baxış: 7 138

Testosteron hormonu sadəcə cinsi əlaqə üçün yox, eyni zamanda sağlamlıq üçün də önəmli rola sahibdir.

Milli.Az ölkə.az-a istinadən xəbər verir ki, bu hormon əzələ gücünü artırır, psixoloji vəziyyəti yaxşılaşdırır və sümükləri gücləndirir. Gündəlik baş verən stress, səhv qidalanma testosteron hormonunun azalmasına səbəb olur. Bu hormonu isə sink və D3 vitamini artırır. Cinsi performansı artırmaq üçün aşağıdakı qidalardan qəbul edin.

Bal

Qan dövranının yaxşı olması cinsi performansa müsbət təsir edir. Təbii bal bu işdə sizə kömək edir. Balın tərkibində testosteron miqdarını artırmağa kömək edən boron mineralı və nitrik oksid var. Nitrit oksid qan damarlarını genişləndirir və ereksiyanı sürətləndirir.

Balqabaq tumu

Balqabaq çəyirdəyi prostata xeyirdir. Onun tərkibindəki maddə prostat vəzlərini genişləndirir. Bu təsiri isə cinsi problemlərin qarşısını alır. Eyni zamanda tez-tez sidiyə çıxma probleminin də qarşısını alır. Kişilər gün ərzində bir ovuc balqabaq tumu yeməlidir.

Nar suyu

Nar suyu cinsi istəyi artırır, insanın psixoloji vəziyyətini yaxşılaşdırır, stresi ortadan qaldırır. Bir stəkan sıxılmış nar suyu bir çox problemi həll edir.

Stridiya

Sink mənbəyidir. Testosteron hormonlarını artıran ən vacib elementlərdən biri sinkdir. Gərgin idman məşqindən sonra orqanizmdə testosteron səviyyəsi azalır. Bunu artırmaq üçün isə sink tərkibli qidalar qəbul etmək lazımdır.

Zeytun yağı

Aparılan bir tədqiqat zamanı məlum olub ki, üç həftə ərzində zeytun yağı ilə qidalanan insanlarda testosteron hormonunun miqdarı 17% artıb. Gündəlik həyatınızda zeytun yağını süfrədən əksik etməyin.

Xərçəngin dərmanı qara kələm

Qara kələm prostat üçün çox faydalıdır. Tərkibi K vitamini ilə zəngindir. 11 min kişinin iştirak etdiyi tərcübə zamanı məlum olub ki, K2 vitamini qəbul edən kişilərdə prostat xərçəngi riski 63% azalır.

Skumbriya balığı

Sinkdən əlavə ehtiyacımız olan D vitaminidir. Xüsusən də qış aylarında skumbriya balığı D vitamini ehtiyacımızı qarşılayır. Həftədə bir dəfə mütləq skumbriya balığı yemək lazımdır. Tədqiqatlar sübut edib ki, kifayət qədər D vitamini qəbul etməyən kişilərdə testosteron miqdarı qəbul edənlərə nisbətən 25% daha az olur.

Qulançar

Folik turşusu, potasium və E vitamini ilə çox zəngindir. Cinsi performansı artıran ən təsirli qidadır. Testosteronu artırmaqla yanaşı metabolizmanı sürətləndirir.

Krevet

D vitamini ilə zəngindir. Müntəzəm olaraq qəbul etmək testosteron hormon miqdarını artırır və orqanizm tərəfindən kalsiumun sovrulmasına kömək edir.

Hind qozu yağı

Testosteron hormonunun ifrazı üçün orqanizmin ehtiyac duyduğu faktorlardan biri də doymuş yağlardır. Spirtli içkilər orqanizmdə testosteron hormonunun miqdarını azaldır. Bu hormonu artırmaq üçün hind qozu yağı qəbul etmək olar.

Milli.Az 

loading...

Şərh yaz:

7 Şərh:

  • Anonim
    Kami · 13 Oktyabr 18:4911

    Bu sekilleri haradan tapirsiniz? Adami lap cuwa getirirsiz. Cinsi heves baw qaldirir.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Kamil ə · 13 Oktyabr 19:1021

      Baş qaldıran cinsi həvəsuvu yesinnər)

      Cavab yaz
  • Anonim
    Raul · 13 Oktyabr 19:4430

    Kim nə deyir, desin. Hər şey qadından asılıdır. Nə qədər enerjili də, olsan, əyər qadın passivdirsə, yəni bunu hiss edirsənsə, təmiz kayfın ölür.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Harlnpasa · 13 Oktyabr 20:1522

      Kul o seyin baslna ki nar suyunan qalxacaq

      Cavab yaz
      • Anonim
        Aydlndl · 13 Oktyabr 20:2823

        20.15 senin buskalter bayramln mubarek.Uzun iller qeyd edesen.Senin gunundu bugun

        Cavab yaz
        • Anonim
          20:28 · 13 Oktyabr 23:0501

          Edebsiz.

          Cavab yaz
  • Anonim
    Səhra · 13 Oktyabr 22:1620

    Qadın böyük qüvvədi

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ

Copyright © 2015 Milli.Az

Saytdakı materialların istifadəsi zamanı istinad edilməsi vacibdir. Məlumat
internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink vasitəsi ilə istinad mütləqdir.