Mədəniyyət

Zərnigar Ağakişiyevanın ölüm səbəbi bəlli oldu - YENİLƏNİB

9 Fevral 2018 10:36
53 Şərh     Baxış: 22 212

10:36

Xəbər verdiyimiz kimi, xalq artisti Zərnigar Ağakişiyeva 72 yaşında dünyasını dəyişib.

Milli.Az-ın axşam.az-a istinadən məlumatına görə, aktrisa fevralın 8-i axşam saatlarında Yasamal rayonunda yaşadığı evdə vəfat edib.

Aktrisanın meyiti ölüm səbəbinin araşdırılması məqsədi ilə Səhiyyə Nazirliyinin Məhkəmə-Tibbi Ekspertiza və Patoloji Anatomiya Birliyinə göndərilib və onun ürək tutmasından keçindiyi müəyyən edilib.

----------

01:47

Azərbaycanın xalq artisti Zərnigar Ağakişiyeva 72 yaşında vəfat edib. Milli.Az APA-ya istinadən xəbər verir ki, tanınmış aktrisanın cəsədi Bakıda yaşadığı mənzildə FHN xilasediciləri tərəfindən aşkarlanıb.

FHN-nin məlumatına görə, Böhran Vəziyyətlərində İdarəetmə Mərkəzinə Bakı şəhərinin Yasamal rayonunda 1 nəfərin bağlı qapı arxasında köməksiz vəziyyətdə qalması barədə məlumat daxil olub. Hadisə yerinə cəlb olunmuş Xüsusi Riskli Xilasetmə Xidmətinin xilasetmə qüvvələri mənzilin qapısını açıb və orada 1945-ci il təvəllüdlü Ağakişiyeva Zərnigar Fəti qızının cəsədini aşkar edib.

Z.Ağakişiyevanın cəsədi aidiyyəti üzrə təhvil verilib.  

Tanınmış teatr və kino aktrisa Zərnigar Ağakişiyeva Quba rayonunun Rustov kəndində doğulub. O, 1972-ci ildə M.A.Əliyev adına Azərbaycan Dövlət İncəsənət İnstitutunun "Dram və kino aktyoru" fakültəsini bitirib. Təhsilini tamamlayandan sonra, bir müddət Tədris teatrında aktrisa kimi çalışan Z.Ağakişiyeva, rejissor Əşrəf Quliyevin dəvəti ilə Azərbaycan Dövlət Akademik Milli Dram Teatrında ilk tamaşası 19 may 1973-cü ildə göstərilən A.Ostrovskinin "Müdriklər" dramında Mamayeva rolunu oynayıb. 1974-cü ildən isə Akademik Milli Dram Teatrının aktyor heyətinə aktrisa kimi qəbul olunub.

Zərnigar Ağakişiyeva kino və teatrda yaratdığı obrazlar (Fəxrəndə xanım - İ.Əfəndiyev "Mahnı dağlarda qaldı", Zivər - Anar "Təhminə və Zaur", Kərbəlayi Fatma - C.Məmmədquluzadə "Ölülər" və digərləri) tamaşaçılar tərəfindən həmişə maraqla qarşılanıb.

Zərnigar Fəti qızı Ağakişiyeva 1982-ci ildə əməkdar artist, 2000-ci ildə isə xalq artisti fəxri adlarına layiq görülüb. 2014 ci ildə "Şöhrət" ordeninə layiq görülüb. Prezident təqaüdçüsüdür. 2015-ci ildə Cəfər Cabbarlı mükafatına layiq görülüb.

Allah rəhmət eləsin!

Milli.Az

loading...

Şərh yaz:

53 Şərh:

  • Anonim
    ? · 9 Fevral 2018 01:51151

    Vay vayy. Dəhşət. Allah rəhmət eləsin

    Cavab yaz
    • Anonim
      Resmiyye · 12 Fevral 2018 14:0100

      Allah rehmet elesin

      Cavab yaz
  • Anonim
    fazil · 9 Fevral 2018 06:03110

    Allah rehmet elesin kolifeylerin qedrini bilmek lazimdir

    Cavab yaz
  • Anonim
    Movlud · 9 Fevral 2018 06:0760

    Allah rehmet elesin bes bunun yaxinlari hardaymış ki bağlı qapı arxasında qalıb?

    Cavab yaz
  • Anonim
    .. ه · 9 Fevral 2018 07:16140

    Səhər vaxtı cox acı xəbər oldu.Yaxınlarda ad gununu tebrik etdiyimiz Zərnigar xanım!Allahdan sizə rəhmət diləyirəm.!

    Cavab yaz
  • Anonim
    Mən · 9 Fevral 2018 07:1961

    Allah rəhmət eləsin. Tək yaşayırmış ki?

    Cavab yaz
  • Anonim
    Şərhçi · 9 Fevral 2018 07:3990

    Allah rəhmət eləsin,belə istedadlı aktrisa niye tek,kimsesiz vefat edib?Övladı,yaxın adamı yox idimi yaninda olacaq...

    Cavab yaz
  • Anonim
    lacinli · 9 Fevral 2018 07:41100

    Allah rehmet elesin

    Cavab yaz
  • Anonim
    LI · 9 Fevral 2018 07:41120

    Allah rehmet elesin . Gozel aktrisa idi .

    Cavab yaz
  • Anonim
    heyif · 9 Fevral 2018 07:5390

    Allah qəni qəni rəhmət elesin

    Cavab yaz
  • Anonim
    Ayinka · 9 Fevral 2018 08:07120

    ALLAH rehmet elesin qebri nurla dolsun,gozel insan!

    Cavab yaz
  • Anonim
    Lady · 9 Fevral 2018 08:1370

    Allah rehmet elesin

    Cavab yaz
  • Anonim
    gunay · 9 Fevral 2018 08:1670

    Allah rehmet elesin teklikden pis dunyada hec ne yoxdu o davtek getdi

    Cavab yaz
  • Anonim
    dagli qizi · 9 Fevral 2018 08:20140

    Gozel Azerbaycan xanimi, cooox sevilen aktrisamiz.... Budur, Xalq Artistine verdiyimiz qiymet- evde olub, iylenib, qonwular heyacan zengi etmeseydiler, kim bilir ne qeder qalacaqdi bow evde.... Eh, heyatini teatra, kinoya ver, axirda da unudul!.......Allah rehmet elesin!

    Cavab yaz
  • Anonim
    Elvira · 9 Fevral 2018 08:3490

    ALLAH REHMET ELESIN

    Cavab yaz
  • Anonim
    Fariz · 9 Fevral 2018 08:3830

    Alla c.c rehmet elesin

    Cavab yaz
  • Anonim
    M · 9 Fevral 2018 08:38140

    Allah rəhmət eləsin heyf((. "Mehmanxana sahibəsi", "Sevil" tamaşasında əla obrazlar yaradıb.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Aygun Tallin · 9 Fevral 2018 08:4090

    Allah sizi rehmet elesin eziz senetkarimiz

    Cavab yaz
  • Anonim
    Xanum · 9 Fevral 2018 08:4580

    Bu da axırı. Allah rəhmət eləsin

    Cavab yaz
  • Anonim
    IMF · 9 Fevral 2018 08:5280

    Allah rehmet elesin

    Cavab yaz
  • Anonim
    PEDAQOQ · 9 Fevral 2018 08:54140

    9 milyonluq xalqın artisti kimsesiz vefat etdi. Bu bele olmamalıydı. Allah rehmet elesin!

    Cavab yaz
  • Anonim
    Sonya · 9 Fevral 2018 08:5780

    Allah rehmet elesin.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Elshan · 9 Fevral 2018 08:57110

    ALLAH rehmet elesin! Gozel obrazlar yaratdi. "Tehmine" filmindeki obrazi ise esl Azerbaycan qadini kimi deyerlendirile biler. Hem yoldashi, hem oqlu uchun chox narahat qalan ana obrazi...

    Cavab yaz
  • Anonim
    9.15 · 9 Fevral 2018 09:17110

    Allah rehmet elesin. Yaxsi aktirisa idi. Obrazlarini cox gozel yaradirdi. Goresen niye tek olub. Ovladi yox idi?

    Cavab yaz
  • Anonim
    Tovuzlu E · 9 Fevral 2018 09:3970

    "Tehmine ve Zaur", "Yuxu" filmleri ile yadimda qalib aktrisamiz Allah rehmet elesin

    Cavab yaz
    • Anonim
      .. ه · 9 Fevral 2018 09:52110

      Tək idi ona görə ki ,övladı yox idi.Ailəsindən də ayrilmışdi.Allah rəhmət etsin .Rəhmıtlık Elcin Həmidov da bu cur vəfat etmişdi.

      Cavab yaz
      • Anonim
        Ağasəlim Cavid · 9 Fevral 2018 15:5450

        Rəhmətlik Ofeliya Məmmədzadə də...

        Cavab yaz
        • Anonim
          .. ه · 10 Fevral 2018 00:1200

          Beli.

          Cavab yaz
  • Anonim
    Niqus · 9 Fevral 2018 09:5170

    Allah rehmet elesin istedadli aktrisa idi

    Cavab yaz
  • Anonim
    azik · 9 Fevral 2018 09:5670

    allah rəhmət etsin-son illər otağina çəkilib tək yaşayirdi elə bil həyatdan kuşmuşdu

    Cavab yaz
  • Anonim
    aida · 9 Fevral 2018 10:0080

    Allah rəhmət eləsin. Gözəl aktrisa idi

    Cavab yaz
  • Anonim
    Nara · 9 Fevral 2018 10:1290

    Allah rehmet elesin. Allah hec kimi bu dunyada tek goymasin

    Cavab yaz
  • Anonim
    mən · 9 Fevral 2018 10:20110

    Allah rəhmət eləsin

    Cavab yaz
  • Anonim
    Zyuma · 9 Fevral 2018 10:3280

    Ne aci xeber oldu bu...Gozel insan...istedeadli aktirisa...Bele bir ölum yarawmirdi size...Eh...birde ki kim olursan ol...her kesin bir alin yazisi var.. Bu da son...ALLAH rehmet elesin...Mekaniniz CENNET olsun...NUR icinde yatin...Unutmayin... budur heyatin sonu...Insanlar.. sevin bur burinizi...hormet edin..mehriban olun..Qelb qirmayin...tehqirden uzaq olun...Cunki heyat cox qisadir...amansizdir....

    Cavab yaz
  • Anonim
    Xalid · 9 Fevral 2018 10:4540

    Allah rəhmət eləsin, qəbri nurla dolsun. Əvəzolunmaz aktrisa idi.

    Cavab yaz
  • Anonim
    ... · 9 Fevral 2018 10:4650

    Allah rəhmət eləsin

    Cavab yaz
    • Anonim
      11 · 9 Fevral 2018 11:0750

      Allah rəhmət eləsin allah heç kəsi övladsız eləməsin insana bu gün üçün çox lazımdı övlad qurban olum balalarima allah qorusun balalarımızı

      Cavab yaz
  • Anonim
    Esra Ibrahimli(Samaxi) · 9 Fevral 2018 11:1551

    Allah rehmet elesin ..

    Cavab yaz
  • Anonim
    Roya · 9 Fevral 2018 11:2330

    Allah rehmet elesin.Tek yasayirmis niye yaxinlarinin xeberi olmayib?Allah o dunyasini versin.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Kama · 9 Fevral 2018 12:0720

      İster mehşur ol ister adi insanin bir ailesi olmalıdirki sonunc bele olmasin her şeyi senete işe qurban vermek olmaz axirimizi fikirleşmeliyik ğve yaxud bir yaxini özuvunku kumi qebul elemelisen dunya mali dunyada qaldi teklere cagirişdi bu eqoist olmayin sonunda uduzan özunuz olacaqsiz

      Cavab yaz
  • Anonim
    dilara · 9 Fevral 2018 12:4410

    allah rəhmət eləsin yaxşı aktrisa idi.

    Cavab yaz
  • Anonim
    H.S · 9 Fevral 2018 13:0510

    Allah rəhmət eləsin.Böyük sənətkar idi.Dövlətimiz də sağ olsun ki,bu cür sənətkarları layiqincə qiymətləndirir."Xalq artisti"adına həqiqətən layiq idi.Üç il əvvəl yağışlı bir gündə Zərnigar xanımı bulvarda görmüşdüm,fikirli-fikirli dənizə baxırdı,çox qəmgin görünürdü,özü də tək idi.

    Cavab yaz
  • Anonim
    IMF · 9 Fevral 2018 13:0820

    Hami kecinende urek tutmasindan kecinirdaa.En rahat soz.Urek tutmasindan heyatini itirib.Belke bashqa problemi olub

    Cavab yaz
  • Anonim
    Xəzər · 9 Fevral 2018 13:2710

    Allah rəhmət eləsin . yaratdığı obrazlarla daim yaşayacaq

    Cavab yaz
  • Anonim
    Əlipaşa · 9 Fevral 2018 13:4430

    Oten ilin son gecesi tamasinda da balalari oldugu halda tek idi.gozel aktrisa senide iller apardi, heyf..Allah rehmet etsin

    Cavab yaz
  • Anonim
    Şəfqət · 9 Fevral 2018 13:5710

    Ne pis xəbər oldu Allah rəhmət eləsin böyük sənətkar idi çox məşhur rolların peşəkar ifaçısı idi Allah günahlarını bağışlasın

    Cavab yaz
  • Anonim
    Ağasəlim Cavid · 9 Fevral 2018 15:5320

    Allah rəhmət eləsin

    Cavab yaz
    • Anonim
      ttt · 9 Fevral 2018 17:0501

      tek yawamagda bir wey deyilmiw

      Cavab yaz
  • Anonim
    Obyektiv · 9 Fevral 2018 17:0031

    "Ordan-burdan" tamaşasında Yaşar Nuri demişkən, "Xəncərli xala", Allah sənə rəhmət eləsin! Məkanın Cənnət olsun gözəl aktrisamız! İnşaallah!

    Cavab yaz
  • Anonim
    maqa · 9 Fevral 2018 17:1200

    xencerli xala allah rehmet elesin

    Cavab yaz
  • Anonim
    Zenfira müəllimə · 9 Fevral 2018 18:4111

    Allah rəhmət etsinn!Təəssüflər olsun ki,çox sənətkarlarımız(qadın)gəncliyində düşünmürlər.Ailə qurub,övlad dünyaya gətirsəydi yəqinki aqibəti belə olmazdı...Bir də ki qismət...Böyük aktrisa idi Yeri cənnətlik olsun!

    Cavab yaz
  • Anonim
    Tovuzlu Tutu · 9 Fevral 2018 21:0210

    Allah rəhmət eləsin!

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 10 Fevral 2018 00:2700

    Allah rehmet elesin

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ