Ölkə

Yolu keçən qadını maşın belə vurdu - Suiqəsd, yoxsa diqqətsizlik? - VİDEO

9 Dekabr 2019 15:49
7 Şərh     Baxış: 4 477

Bakıda piyadavurma hadisəsi kameraya düşüb.

Milli.Az avtosfer.az-a istinadən xəbər verir ki, hadisə Yasamal rayonu ərazisində qeydə alınıb. "Hyndai" markalı avtomobilin sürücüsü yola çıxmaq istəyir. Bu zaman sağdan maşın gəlib-gəlməməsinə baxır. Sürücünün fikri sağda olan zaman əlində çörək, orta yaşlı bir qadın yolu keçir. Qəfildən hərəkətə gələn sürücü avtomobili düz qadının üstünə sürərək onu vurur. Hadisə nəticəsində qadın xəsarət alır. Sürücü isə avtomobili saxlamaq əvəzinə bir az da irəliyə gedir.

Hadisəyə baxanda ilk baxışdan qəsd kimi görünür. Amma diqqətlə araşdırdıqda sürücü diqqətsizliyi önə çıxır. Belə ki, fikri sağda qalan sürücü piyadanı görmür və onu vurur. Videonu təqdim edirik:

Milli.Az

loading...

Şərh yaz:

7 Şərh:

  • Anonim
    VƏTƏNDAŞ · 9 Dekabr 2019 17:2532

    GÖZÜ YUMULU SÜRÜR ŞƏRƏFSİZ QOCA QADINI VURUB ATIR.YUXUDA YATIR ELƏ BİL.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Jale · 9 Dekabr 2019 17:2972

    eslinde ,qeddar seslensede,ele duz eleyir,vurur,Qadina kim ixtiyar verib orada yolu kechmeye? Surucunun hechbir gunahi yoxdur.Bu millet ne vaxt oyrenecek qayda-qanuna?Bir defe menim bashimada az qalib bele bir ish gelsin.,Oz yolumla getdiyim yerde birden qulaginda qulaqciqla bir genc qiz tullandi mashinin qarshisina.Suret az oldugu uchun eyleci basdim,mashin dayandi,Chox qorxdum..Birde onda ayildim ki,dushub,o qizin uzune nece shille chekdimse,Ureyimden chixani dedim ve getdim.Duz uch gun ozume gele bilmirdim,chunki,vursaydim,heyatim bitecekdi.Gunahsiz suruculer gunahlandirilmayanadek,piyadalar qayda ile yolu kechmeye oyrenmeyecek.

    Cavab yaz
    • Anonim
      . · 9 Dekabr 2019 20:5702

      Qadina kim ixtiyar verib orada yolu kechmeye? haradan kechsin bes, orada piyada kechidi vardi kechmedi? surucu chaqqal kordur

      Cavab yaz
      • Anonim
        Jale · 9 Dekabr 2019 23:3730

        piyada kechidini harada gorursunuz?Yaxindan gosterilen kadrlarda bele piyada kechidi gorunmur

        Cavab yaz
        • Anonim
          f · 10 Dekabr 2019 17:3900

          piyada kecidi yoxdu .bes hardan kecsin yolu

          Cavab yaz
  • Anonim
    Ana · 10 Dekabr 2019 00:0811

    Jalə xanım düz yazıb bəzən piyadalar sürücüləri pis vəziyyətdə qoyur.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Boss · 10 Dekabr 2019 09:0401

    Mence sui-qesd idi. Mafiya razborkalaridi...

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ