Ölkə

Qazın limiti ilə bağlı VACİB XƏBƏR - VİDEO

4 Dekabr 2021 10:31
10 Şərh     Baxış: 11 371

Məlumdur ki, soyuq havaların üstünlük təşkil etdiyi bölgələrdə daha çox qaz istehlak edilir.

Nəticədə 1200 kubmetrlik ilkin limit daha tez aşılır. Amma istər aran, istərsə də dağlıq rayonların sakinləri eyni tariflə ödəniş edirlər. Bu isə qiymətlərin iqlim şəraitindən asılı olaraq müəyyən edilməsini gündəmə gətirir. Bəs fərqli bölgələr üçün fərqli qiymətlər tətbiq edilə bilərmi? Azəriqaz İstehsalat Birliyi məsələyə aydınlıq gətirib.

"Müxtəlif iqlim şəraitinə malik bölgələrə fərqli qaz tariflərinin tətbiq edilməsi ilə bağlı məsələ gələcəkdə nəzərdən keçirilə bilər".

Bunu jurnalistlərə açıqlamasında "Azəriqaz" İstehsalat Birliyinin departament rəisi Vüqar Qocayev bildirib.

Onun sözlərinə görə, şəhər və rayonlar arasında temperatur göstəricilərindən asılı olaraq istər nəzərdə tutulan 1200 kub metrlik ilkin limitin, istərsə də qazın istehlak qiyməti ilə bağlı differensial, yəni fərdi yanaşmanın tətbiqi birbaşa Tarif Şurasının səlahiyyətindədir. Amma gələcəkdə bu məsələyə baxıla bilər.

Vüqar Qocayev bəzi binalarda qaz sayğaclarının bloklarda deyil, eyvanlarda quraşdırılmasına da aydınlıq gətirib. Bildirib ki, həmin sayğacların sökülməsi nəzərdə tutulmur. Çünki bu məsələ bina tikilərkən layihədə nəzərdə tutulmalı idi.

Keçirilmiş mətbuat konfransında qazla təmin ediləcək yaşayış məntəqələrindən də danışılıb. Bildirilib ki, cari ildə 55 yaşayış massivi və kənddə qazlaşma işləri aparılıb. 2022-ci ildə isə daha 110 məntəqə qazlaşdırılacaq.

Milli.Az

35 000 AZN-dək krediti ONLAYN sifariş et!

Şərh yaz:

10 Şərh:

  • Anonim
    FİZULİ ŞİRVANLI · 4 Dekabr 2021 11:31111

    Bu qədər haqsız xəbərlər verməklə hər tərəfli ləhnət qazanırsız, ölkə üzrə çox olsa uzaql 20% limiti keçməz, mən aran rayonundayam nəyin ki birincin hətda ikinci limitidə keçmişəm, kombi hələ işlədmirəm belə, kim kimin haqqın yeyirsə ALLAH ona ləhnət etsin.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Zöhrab · 4 Dekabr 2021 15:5120

      Öz qazmızı əhaliyə limitlə satırlar .

      Cavab yaz
    • Anonim
      aa · 4 Dekabr 2021 17:1100

      Aminnnn

      Cavab yaz
    • Anonim
      arvad · 5 Dekabr 2021 07:5900

      kimi qarqiw eleme

      Cavab yaz
  • Anonim
    Kama · 4 Dekabr 2021 16:1000

    Mən şəhərdə yaşayırıq limit nədir ,hətta o birində keçib.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Ali · 4 Dekabr 2021 19:3510

    Qazin qiymətiniilin əvvəlində artırmalı idilər.80 faiz əhali bu ilki limiti martayında bitirib.Bu qiymət və limit dəyişmə hansı əsasınan ilin doqquz ayı krçəndən sonra aparılıb.Tarif şurası bu kommunal xidmət idarələrinin əlində kukladır.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Ali · 4 Dekabr 2021 19:3700

    Nə üçün mənim şərhimi vermirsiniz?Sərf eləmədi?

    Cavab yaz
  • Anonim
    Tunar · 5 Dekabr 2021 11:5400

    Limit daha bezdirib bizleri..her ay 120 manat qaza pul gedir.belr olmüz axi

    Cavab yaz
  • Anonim
    Həci · 6 Dekabr 2021 02:2420

    Tarif şurası SOKAR və digər xidmət təşkilatlarının əlində bir "oyuncaga"çevrilib.Biz Şimal bölgəsinin əhalisinin qaz limiti nəinki 1200 kub mrtir, hətta 2200 kub belə ilin əvvəlində,yəni mart ayının ortalarında bitir. Yazıq xalq bundan sonra aldıgı pensiyanı və maaşını kommunal xərclərə verməyə belə çatdıra bilmir.Ailə-uşaqlarına yemək almaga pulu qalmır.Mən Qarabaq müharıbəsi Veteranıyam,və mənim kimi çoxlu insanlar var ki,çox əziyyət çəkirlər.İnsafınız olsun,bu millətə yazıqınız gəlsin,heç olmasa qaz limitini ləgv edin.Axı bu sərvət millətə aiddir!!!

    Cavab yaz
    • Anonim
      Зейнап. · 6 Dekabr 2021 18:4500

      Говорят идет борьба с корупцией.вранье.у нас в закаталах в селе дордокгаз за свой счет провели газовые трубы 13 семей.как этопонять?ну и управление газпрома закаталы отчиталось.что сами провели трубы,и денежки себе в карман.

      Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ