Avto

Bu avtomobilləri almaq məsləhət görülmür - SƏBƏBLƏR

12 Fevral 2025 09:52
Baxış: 1 302
VTB-də MİNİMAL FAİZ DƏRƏCƏSİ İLƏ NAĞD KREDİT 10.49%-dən

Avtomobil alarkən nəzərə alınmalı bir sıra məqam var ki, məsələn, texniki etibarlılıq, ehtiyat hissələrinin əlçatanlığı, yanacaq sərfiyyatı, ümumi istismar xərcləri, təhlükəsizlik böyük önəm daşıyır. Lakin, bəzi avtomobillər var ki, yanacaq sərfiyyatı az olsa da, ehtiyat hissələri rahat tapılsa da, onları almaq məsləhət görülmür.

Milli.Az xəbər verir ki, alınması məsləhət görülməyən avtomobillərə sükanı sağdan sola keçirilmiş, ağır qəzası və ya problemli keçmişi olanlar, yürüşü 300 min kilometrə çatan maşınlar aiddir.

1. Sükanı sağdan sola keçirilmiş Yaponiya maşınları (Perekitka)

Sükanı sağdan sola keçirilmiş avtomobillər bir sıra ciddi problemlərə görə almaq üçün məsləhət görülmür. Bu avtomobillərin konstruksiyası fabrikin ilkin layihəsinə uyğun olmadığı üçün idarəetmə və təhlükəsizlik baxımından ciddi risklər yaradır. Sükan və pedalların yerinin dəyişdirilməsi zamanı avtomobilin orijinal mühəndislik həlləri pozulur, bu da sükan sisteminin həssaslığına və avtomobilin manevr qabiliyyətinə mənfi təsir edə bilər.

Belə avtomobillərdə elektron sistemlər, hava yastıqları və təhlükəsizlik mexanizmləri düzgün işləməyə bilər. Məsələn, qəza zamanı hava yastıqları lazım olan formada açılmaya bilər, çünki onların yerləşdiyi yer və sensorlar fabrikin nəzərdə tutduğu qaydada olmur.

Sükanın sağdan sola keçirilməsi prosesində istifadə olunan hissələr keyfiyyətsiz və ya qeyri-standart ola bilər. Bir çox hallarda ustalar orijinal sol sükanlı modellərin detallarını deyil, başqa avtomobillərdən uyğunlaşdırılmış hissələrdən istifadə edirlər ki, bu da avtomobilin ümumi etibarlılığını və uzunömürlülüyünü azaldır.

Gələcəkdə belə avtomobili satmaq çətin olur, çünki alıcılar bu cür dəyişikliklərdən çəkinir.

Sükanı dəyişdirilmiş avtomobillər adətən ucuz qiymətə satılsa da, onların təmiri və istismarı əlavə xərc tələb edir. Belə avtomobillər zaman keçdikcə daha çox texniki problem yarada bilər və sürücü üçün təhlükəsizlik riski daşıyır. Buna görə də, bu cür dəyişdirilmiş avtomobilləri almaq tövsiyə edilmir.

2. Yürüşü 300 min kilometrə yaxınlaşan maşınlar

Yürüşü 300 min kilometrə yaxınlaşan avtomobilləri almaq tövsiyə edilmir, çünki belə maşınlar istismar müddətinin son mərhələsinə yaxınlaşır və ciddi texniki problemlər yarada bilər.

Mühərrik və ötürücü sistemlər (sürət qutusu, differensial və digər mexanizmlər) artıq uzun müddət işlədiyi üçün aşınma səviyyəsi yüksək olur. Bu, mühərrik yağının artıq çox sərf edilməsinə, kompressiyanın azalmasına və güc itkisinə səbəb ola bilər. Sürət qutusu da zamanla zəifləyir və düzəldilməsi baha başa gəlir.

Avtomobilin əsas konstruksiya elementləri - asqı sistemi, sükan mexanizmi və tormoz sistemi də köhnəlir. Bu da sürüş təhlükəsizliyinə təsir edir və əlavə təmir xərcləri tələb edir.

Elektron sistemlərdə problemlər yaranır. Xüsusilə müasir avtomobillərdə mühərrik idarəetmə bloku, sensorlar, ABS, ESP kimi sistemlər köhnəldikcə nasazlıqlar baş verir və onların bərpası baha olur.

Yürüş yüksək olduqca avtomobilin ümumi bazar dəyəri aşağı düşür və gələcəkdə satışı çətinləşir. Alıcılar adətən yürüşü 200 min km-dən çox olan maşınlardan çəkinir, çünki bu cür avtomobillərin təmir və qulluq xərcləri artır.

Avtomobilin karosseriyası və şassi hissələri uzun müddət istismar edildiyi üçün korroziya və metal yorğunluğu problemi ortaya çıxır. Xüsusilə, nəmli və duzlu yollarda sürülən maşınlar çürüməyə daha meyilli olur.

Bu səbəblərə görə yürüşü 300 min km-ə yaxınlaşan və ya onu keçmiş avtomobilləri almaq risklidir. Əgər belə avtomobil almaq düşünülürsə, mütləq peşəkar ustanın yoxlamasından keçirilməli və mümkün təmir xərcləri nəzərə alınmalıdır.

3. Ağır qəzalı və problemli keçmişi olan avtomobillər

Ağır qəzaya düşmüş və ya problemli keçmişi olan avtomobilləri almaq məsləhət deyil, çünki belə maşınlar həm təhlükəsizlik baxımından risklidir, həm də uzunmüddətli istismar zamanı ciddi texniki problemlər yarada bilər.

Ağır qəzalı avtomobillərin konstruksiya bütövlüyü pozulur. Avtomobilin şassi və əsas daşıyıcı elementləri ciddi zədələndikdə, hətta peşəkar təmir olunsa belə, ilkin möhkəmliyi bərpa edilmir. Bu, qəza zamanı avtomobilin əvvəlki kimi təhlükəsiz olmaması ilə nəticələnir.

Hava yastıqları, təhlükəsizlik kəmərləri və digər təhlükəsizlik sistemləri işləməyə bilər. Məsələn, əgər avtomobilin hava yastıqları açılmışsa, bəzən onları düzgün qaydada yenidən quraşdırmaq çətin olur. Bu isə sürücü və sərnişinlərin təhlükəsizliyini riskə atır.

Ağır qəzadan sonra sükan və asqı sistemi nizamsız işləyə bilər. Zərbədən sonra çərçivənin və ya kuzovun ölçülərində kiçik dəyişikliklər olsa belə, bu, avtomobilin hərəkət xüsusiyyətlərini pozur, sükan idarəetməsində problemlər yaradır və təkərlərin qeyri-bərabər yeyilməsinə səbəb olur.

Elektrik və elektron sistemlərdə nasazlıqlar meydana gələ bilər. Ağır qəzalı avtomobillərin elektrik naqilləri zədələnə və düzgün bərpa olunmaya bilər. Bu isə gələcəkdə mühərrik idarəetməsi, işıqlandırma və digər sistemlərdə nasazlıqlara gətirib çıxara bilər.

Belə avtomobillər tez-tez təmirə ehtiyac duyur və təmiri baha başa gəlir. Qəzadan sonra keyfiyyətsiz və ya qeyri-standart hissələrdən istifadə edilə bilər ki, bu da avtomobilin uzunmüddətli istismarını çətinləşdirir.

Ağır qəzalı avtomobilləri gələcəkdə satmaq çətin olur. Çünki alıcılar adətən bu cür avtomobillərdən çəkinir və bazar dəyəri xeyli aşağı düşür.

Bəzi avtomobillər qəzadan sonra "suda batmış" və ya "təmir edilib satılan" statusu ala bilər, bu da onların uzunmüddətli istifadə üçün yararsız olduğunu göstərir. Belə avtomobilləri almaq gələcəkdə böyük xərc və problemlərə səbəb ola bilər.

Buna görə də, avtomobil alarkən onun keçmişini yoxlamaq, rəsmi servis tarixçəsini araşdırmaq və mütləq mütəxəssis tərəfindən texniki baxışdan keçirmək tövsiyə olunur.

4. Yürüşü çəkilmiş avtomobillər

Yürüşü (kilometrajı) geri çəkilmiş avtomobilləri almaq məsləhət deyil, çünki bu, alıcıya qarşı edilən ciddi fırıldaqçılıqdır və avtomobilin real vəziyyətini gizlədir.

Yürüşün geri çəkilməsi avtomobilin real istifadə müddətini və aşınma səviyyəsini gizlədir. Məsələn, əgər avtomobilin həqiqi yürüşü 300 min km-dirsə, lakin onu 150 min km kimi göstəriblərsə, alıcı avtomobilin texniki vəziyyətini düzgün qiymətləndirə bilməz və gözlənilməz təmir xərcləri ilə qarşılaşa bilər.

Yürüşü geri çəkilmiş avtomobillərin mühərriki, sürət qutusu və asqı sistemləri real yürüşə uyğun olaraq artıq aşınmış olur. Lakin alıcı bunu bilmədiyi üçün avtomobili alandan sonra tez-tez təmir etdirməyə məcbur qalır.

Servis xidmətinin və texniki baxış tarixçəsinin düzgün aparılmaması təhlükəli vəziyyətlər yarada bilər. Yürüşü azaldılmış avtomobilin yağı və digər texniki mayeləri vaxtında dəyişdirilməmiş ola bilər ki, bu da mühərrik və ötürücü sistemin erkən sıradan çıxmasına səbəb olur.

Yürüşü geri çəkilmiş avtomobillərin qiyməti süni şəkildə yüksəldilir. Belə avtomobillər alıcıya normal yürüşlü maşın qiymətinə satılır, lakin reallıqda onlar daha çox istifadə edildiyi üçün dəyərdən düşmüş olur.

Avtomobilin yürüşünün dəyişdirilməsi gələcəkdə alıcının onu satmasını da çətinləşdirir. Çünki texniki baxış və ya rəsmi servis tarixçəsi ilə yürüş uyğun gəlmədikdə, alıcı bu faktı aşkar edə bilər və avtomobilin qiyməti xeyli aşağı düşər.

Bu səbəblərdən avtomobil alarkən yürüşün həqiqiliyini yoxlamaq vacibdir. Bunun üçün avtomobilin servis kitabçasını, diaqnostika nəticələrini və rəsmi texniki baxış qeydlərini diqqətlə araşdırmaq, peşəkar ustadan kömək almaq tövsiyə olunur.

İslam
Milli.Az

 
Azernews Newspaper

XƏBƏR LENTİ

Copyright © 2025 Milli.Az

Saytdakı materialların istifadəsi zamanı istinad edilməsi vacibdir. Məlumat
internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink vasitəsi ilə istinad mütləqdir.