Nissan yenə böhranla üz-üzədir.
Milli.Az bu barədə "Bloomberg"ə istinadla xəbər verir.
Bir vaxtlar Yaponiyanın qürur mənbəyi olan avtomobil istehsalçısı Nissan hazırda ciddi maliyyə çətinlikləri ilə mübarizə aparır. ABŞ və Çindəki zəif satışlar şirkəti böyük itkilərə məruz qoyub, nəticədə iş yerlərinin ixtisarı, istehsal gücünün beşdə birinin azaldılması və illik mənfəət proqnozunun aşağı salınması qaçılmaz olub.
Şirkətin son böhranı 25 il əvvəl Fransanın Renault SA şirkətinin maliyyə dəstəyi və Karlos Qonun rəhbərliyi ilə həll edilmişdi. Lakin sonrakı dövrdə Qon ilə bəzi Nissan rəhbərləri arasında gərginlik artdı və bu, 2018-ci ildə onun maliyyə cinayətlərində ittiham olunaraq həbsinə gətirib çıxardı. 2019-cu ildə Qon Yaponiyanı gizli şəkildə tərk edərək Livana qaçdı və orada sığınacaq tapdı. O, ittihamları Nissan rəhbərlərinin qəsdi adlandıraraq Yaponiyanın ədalət sistemini "saxta" kimi xarakterizə etmişdi.
Noyabr ayında Nissan cari maliyyə ili üzrə əməliyyat mənfəəti proqnozunu 70% azaldaraq 500 milyard yen əvəzinə 150 milyard yenə (989 milyon dollar) endirdi. İlk yarımildə isə xalis gəlir 94% azalıb.
Həmçinin Nissan, tərəfdaşı Mitsubishi Motors Corp.-dakı səhmlərinin təxminən üçdə birini satmağı planlaşdırdığını açıqladı. Bu satışın dəyəri elan olunduğu vaxt 69 milyard yen idi, lakin şirkət həmin dövrdə təxminən 450 milyard yen xərcləyib.
Şirkət borc öhdəlikləri ilə də üzləşir. 2025-ci ilə qədər olan müddətdə 1.6 milyard dollar dəyərində borcun ödənilməsi nəzərdə tutulsa da, 2026-cı ildə bu məbləğ 5.6 milyard dollara çatacaq.
Satışlar nə vəziyyətdədir?
Nissan-ın əsas bazarları olan Yaponiya, Çin və ABŞ-da satışları uzun müddətdir ki, zəifləyir. Köhnəlmiş məhsul xətti və inventar yığılımı şirkətin vəziyyətini daha da ağırlaşdırır. Şirkət 2010-cu ildə dünyada ilk kütləvi istehsal olunan elektrik avtomobili Leaf-i təqdim etsə də, Toyota Prius kimi uğurlu bir qlobal model yarada bilmədi. İndi isə nə elektrik avtomobilləri, nə də hibrid modelləri bazarda rəqabət apara biləcək səviyyədədir.
Böhrandan çıxış yolu var?
Nissan mövcud vəziyyətdən çıxmaq üçün tərəfdaşları Renault və ya Honda Motor Co.-ya arxalanmalı ola bilər. 2023-cü ildə Nissan və Renault uzunmüddətli tərəfdaşlıqlarını yenidən quraraq səhmləri tənzimləyib və yeni modellərin hazırlanmasını planlaşdırıb.
2024-cü ilin mart ayında Nissan, Honda və Mitsubishi arasında ortaq proqram təminatı, batareyalar və digər elektrik avtomobili komponentlərinin inkişaf etdirilməsi üzrə ilkin razılaşma əldə olunub. Bu əməkdaşlıq onları Toyota və onun Subaru, Suzuki və Mazda ilə tərəfdaşlığına qarşı rəqib mövqeyinə gətirə bilər.
İslam
Milli.Az