Avto

Hökumətlər ətraf mühiti qorumaq üçün mühərrik ölçülərini məhdudlaşdırmalıdırlarmı?

30 Noyabr 2024 11:00
Baxış: 1 885
VTB-də MİNİMAL FAİZ DƏRƏCƏSİ İLƏ NAĞD KREDİT 10.49%-dən

Hökumətlərin ətraf mühiti qorumaq məqsədilə mühərrik ölçülərini məhdudlaşdırması, müəyyən müsbət təsirlər və bəzi potensial çətinliklər yarada bilər. Bu yanaşma, xüsusilə karbon emissiyalarının azaldılması və enerji səmərəliliyinin artırılması baxımından vacib ola bilər. Lakin bunun həyata keçirilməsi müxtəlif tərəflərdən nəzərdən keçirilməlidir.

Milli.Az bəzi məlumatları diqqətinizə çatdırır:

Müsbət təsirlər

Karbon emissiyalarının azaldılması: Mühərrik ölçülərinin kiçildilməsi, xüsusilə daxili yanma mühərrikləri ilə işləyən avtomobillərin karbon emissiyalarını azalda bilər. Daha kiçik mühərriklər, ümumiyyətlə, daha az yanacaq istehlakı və daha az zərərli qazların emissiyasına səbəb olur. Bu, xüsusilə şəhər içi nəqliyyatda əhəmiyyətli təsir göstərə bilər.

Yanacaq səmərəliliyinin artırılması

Kiçik mühərriklər, daha az yanacaq sərf edir və bu, nəqliyyat vasitələrinin daha az enerji istehlak etməsinə səbəb olur. Bu yanaşma, enerji səmərəliliyini artırmaq və təbii resursları daha səmərəli istifadə etmək baxımından faydalıdır.

Ekoloji təsirin azaldılması

Mühərrik ölçüsünün məhdudlaşdırılması, xüsusən böyük və güclü mühərriklərin istifadəsinin azaldılması, ətraf mühitin çirklənməsini azalda bilər. Bu, hava keyfiyyətinin yaxşılaşmasına və ekosistemlərə olan təzyiqin azalmasına kömək edə bilər.

Alternativ texnologiyaların təşviqi: Mühərrik ölçülərini məhdudlaşdırmaq, elektrikli və hidrogenlə işləyən avtomobillərə keçidi təşviq edə bilər. Bu, uzun müddətli dövrdə sıfır emissiya ilə çalışan nəqliyyat vasitələrinin geniş yayılmasına təkan verə bilər.

Potensial çətinliklər və mənfi tərəflər

İstehsal və bazar tələblərinin uyğunlaşdırılması: Hökumətlərin mühərrik ölçülərini məhdudlaşdırması, istehsalçılara böyük çətinliklər yarada bilər. İstehsalçılar daha kiçik mühərriklərə keçid edərkən yeni texnologiyaların inkişafını və istehsal xəttlərinin dəyişdirilməsini tələb edən xərclərlə qarşılaşa bilər. Həmçinin, bazarın tələbi də dəyişə bilər; insanlar böyük mühərrikli avtomobillərə üstünlük verə bilər, xüsusilə uzun məsafələrə səyahət edənlər üçün.

Şəhər və kənd yerləri arasındakı fərqlər: Kiçik mühərriklər, şəhər içi və qısa məsafəli nəqliyyat üçün uyğun olsa da, uzun məsafələrə səyahət edən və ya daha çox yük daşıyan avtomobillər üçün kiçik mühərriklər effektiv olmayabilir. Kənd və şəhər yerləri arasındakı nəqliyyat fərqləri, bu tələbin bir çox hallarda məhdudlaşdırılmasına mane ola bilər.

Avtomobil sənayesindəki dəyişikliklər: Avtomobil istehsalçıları mühərrik ölçülərinin məhdudlaşdırılması ilə bağlı hökumət tələblərinə uyğunlaşmaq üçün əlavə xərclərə və vaxt itkisinə məruz qalacaq. Bu, xüsusilə lüks avtomobil markaları və yüksək performanslı avtomobillər istehsal edən firmalar üçün iqtisadi baxımdan çətin ola bilər.

Təhlükəsizlik məsələləri: Kiçik mühərrikli avtomobillər, xüsusən ağır və böyük nəqliyyat vasitələri ilə müqayisədə daha az gücə malik ola bilər. Bu, bəzi hallarda yol təhlükəsizliyi məsələlərini gündəmə gətirə bilər, xüsusilə qəzalar zamanı kiçik avtomobillərin daha çox zərər görməsi riski artacaq.

Alternativ yanaşmalar:

Hökumətlər mühərrik ölçülərini məhdudlaşdırmaqla yanaşı, aşağıdakı alternativ yanaşmaları da tətbiq edə bilərlər:

Emissiya tələbləri və yanacaq səmərəliliyi standartları qoymaq: Hökumətlər, avtomobil istehsalçılarını daha az karbon buraxan və daha səmərəli mühərriklər istehsal etməyə təşviq etmək üçün sərt emissiya standartları təyin edə bilər.

Elektriklə işləyən avtomobillər və digər alternativ enerjilər üçün təşviq proqramları: Elektrikli avtomobillərə vergi güzəştləri və subvensiyalar tətbiq edərək bu tip nəqliyyat vasitələrinin bazarını artırmaq.

İctimai nəqliyyatın inkişafı: Şəhərlərdə daha çox insanların ictimai nəqliyyatdan istifadə etməsini təmin etmək üçün daha sərfəli və effektiv nəqliyyat sistemləri qurmaq.

Nəticə olaraq qeyd etmək lazımdır ki, hökumətlərin mühərrik ölçülərini məhdudlaşdırması ətraf mühitin qorunmasına müsbət təsir göstərə bilər, amma bu yanaşmanın praktiki tətbiqi bir çox çətinliklər yarada bilər. Daha təsirli və genişmiqyaslı həllər üçün ekoloji cəhətdən təmiz enerji ilə işləyən avtomobillərin yayılması, ictimai nəqliyyatın inkişafı və texnologiyanın irəliləməsi də önəmlidir.

Xəyal Abdullayev
Milli.Az

Azernews Newspaper

XƏBƏR LENTİ

Copyright © 2024 Milli.Az

Saytdakı materialların istifadəsi zamanı istinad edilməsi vacibdir. Məlumat
internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink vasitəsi ilə istinad mütləqdir.