Avto

"Mercedes"in ən sevilməz modeli - 651 niyə bəyənilmir?

15 Noyabr 2024 10:00
Baxış: 752
VTB-də MİNİMAL FAİZ DƏRƏCƏSİ İLƏ NAĞD KREDİT 10.49%-dən

"Mercedes" nə qədər maşınların şahı hesab olunsa da, son zamanlar onunla bağlı şikayətlər daha çox nəzərə çarpır.

Milli.Az bildirir ki, xüsusilə Azərbaycanda "paxlava göz" adlandırılan, "4 fara"nın davamçısı olan 2008-2012-ci illər arasında istehsal olunan "E" seriyası ilə bağlı narazılıqlar var.

Azərbaycan bazarında "paxlavagöz" sevilmir. Alverçilərin belə yaxın durmadığı bu model çox gözəl dizayna sahib olsa da, OM651 dizel mühərriki səbəbindən belə rəftar görür.

İstifadəçilər arasında maşından razı qalanlar da var, narazı olanlar da. Onlar bildirir ki, mühərrikin belə "laqyed" münasibət görməsinə səbəb Azərbaycandakı dizelin nisbətən aşağı keyfiyyətdə olmasıdır.

Avtomobilin benzin versiyası ilə bağlı şikayətlər o qədər də deyil. Lakin, detallarının baha olması alıcıların daha çox koreya istehsalı olan avtomobillərə yönəlməsinə səbəb olur.

OM 651 haqqında

OM 651 Mercedes-Benz tərəfindən hazırlanmış məşhur və müasir dizel mühərriklərindən biridir. Bu mühərrik ilk dəfə 2008-ci ildə təqdim edilib və yüksək performans, yanacaq səmərəliliyi, həmçinin aşağı emissiya səviyyəsi ilə tanınır. OM 651 dörd silindrli, turbomühərriklə təchiz olunub. Adətən, BlueEFFICIENCY texnologiyasını istifadə edir ki, bu da ətraf mühitin mühafizəsi və az yanacaq sərfiyyatına nail olmağı hədəfləyir. Mühərrik güc çıxışı müxtəlif avtomobil modelləri üçün dəyişir, lakin o, 100-200 at gücü aralığında ola bilər. OM 651, Mercedes-Benz-in E-Class, C-Class, GLK-Class və bəzi digər modellərində geniş şəkildə istifadə olunub.

Niyə sevilmir?

OM 651 mühərriki hər nə qədər texnologiya və performans baxımından diqqətəlayiq olsa da, bəzi problemlərinə görə bir çox sürücülər tərəfindən bəyənilmir. Əsas tənqidlərdən biri mühərrikin etibarlılığı ilə bağlı idi. OM 651 mühərrikində müəyyən nasazlıqlar meydana gəldi, xüsusən də yüksək təzyiqli yanacaq sisteminin və injektorların problemləri tez-tez rastlanırdı. Bu, çox zaman bahalı təmirə səbəb olurdu, çünki yanacaq sisteminin komponentlərinin dəyişdirilməsi mürəkkəb və xərcli idi.

Digər bir narazılıq isə müəyyən sürücülərdə mühərrikin vaxtından əvvəl sıradan çıxması və ya ciddi aşınma əlamətləri göstərməsi ilə bağlı idi. Məsələn, zəncir çarxının erkən yeyilməsi və ya zəncirin uzanması kimi mexaniki problemlər, xüsusilə yüksək kilometrlərdə baş verirdi. Bu cür nasazlıqlar istifadəçilərə həm narahatlıq, həm də əlavə xərclər gətirirdi.

Bundan başqa, OM 651 mühərriklərinin bəzilərində egzoz qazlarının təmizlənməsi üçün AdBlue sistemində də problemlər müşahidə olunurdu. Bu cür texniki nasazlıqlar bəzi sürücülərdə mühərrikin uzunmüddətli etibarlılığına inamsızlıq yaradırdı. Ümumilikdə, OM 651 mühərrikinin yaxşı yanacaq səmərəliliyi və performans xüsusiyyətləri olsa da, etibarlılıqla bağlı problemləri mühərrikin bəzi istifadəçilər tərəfindən tam olaraq sevilməməsinə səbəb oldu.

İslam
Milli.Az

Azernews Newspaper

XƏBƏR LENTİ

Copyright © 2024 Milli.Az

Saytdakı materialların istifadəsi zamanı istinad edilməsi vacibdir. Məlumat
internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink vasitəsi ilə istinad mütləqdir.