Dünya

Şiə şeyxin edamı Səudiyyə Ərəbistanını çalxalayır

2 Yanvar 2016 23:57
20 Şərh     Baxış: 3 851

Səudiyyə Ərəbistanının sakinləri şiə ruhanisi Şeyx Nimr əl-Nimrin edamından sonra kütləvi etiraz aksiyalarına çıxıb.

Milli.Az anspress-ə istinadən bildirir ki, minlərlə insan El-Katif şəhərinin küçələrinə çıxaraq qərara qarşı etirazını bildirib. Ölkədə kütləvi etiraz aksiyalarına qadağının qüvvədə olmasına baxmayaraq, sakinlər edama qarşı küçələr çıxıb. Camaat Səudiyyə Ərəbistanını kral ailəsdən qurtarmağa səslənən çağırışlar edib.

Səudiyyə Ərəbistanı tanınmış şiə ruhanisi Şeyx Nimr əl-Nimr haqqında çıxardığı ölüm hökmünü bü gün icra edib. Ölkənin Daxili İşlər Nazirliyinin rəsmi məlumatına əsasən, ruhani terrorçuluq ittihamı ilə edam cəzasına məhkum edilmiş 47 nəfərdən biri olub. 2013-cü il qapalı məhkəmə qarşısına çıxarılan Şeyx Nimr Baqir al-Nimr "ayrıseçklik salmaq" və "ölkənin bütövlüyünə xələl gətirmək"də ittiham olunur.
Şeyx Nimr Səudiyyə hakimiyyətinin tənqidçilərindən olub.
Şeyx Nimr ölkənin Şərq əyalətində hökumət əleyhinə 2011-ci ildə başlayan etirazların dəstəkçisi olub. Şərq əyalətində şiələrdən ibarət çoxluq mərkəzi hakimiyyət tərəfindən sıxışdırıldığını bildirir. İki il əvvəl Şeyx əl-Nimr həbs edilərkən yaralanıb. Onun yaxalanması bir neçə gün davam edən iğtişaşlara təkan verib. Qardaşının dediyinə görə Şeyx əl-Nimr krallığın işlərinə "xarici müdaxilə"nin təşkili, itaətsizlik və silahlı müqavimətdə müqəssir tanınıb.
Ruhaninin yaxınları onun terrorçuluqla əlaqəsi olmadığını və yalnız dinc çıxışlara dəstək verdiyini bildirirlər.
Bundan əvvəl Səudiyyənin bölgədə əsas rəqibi sayılan İran xəbərdarlıqla çıxış edərək bəyan etmişdi ki, şiə ruhanisinin edamı "Səudiyyə Ərəbistanına baha başa gələ bilər". Ər-Riyad İranı ölkənin şərqindəki əhalini narazılığa təşviq etməkdə günahlandırır. Şərq əyalətində etirazlar qonşu Bəhreyndə demokratikləşmə çağırışları ilə 2011-ci ildə başlayan kütləvi çıxışlardan sonra yer alıb. Əhalisinin əksəriyyəti şiə olan Bəhreyn sünni kral ailəsi tərəfindən idarə edilir.Səudiyyə hakimiyyəti şiələrə qarşı ayrıseçkiliyə yol verdiyi barədə ittihamları rədd edir.
Milli.Az

loading...

Şərh yaz:

20 Şərh:

  • Anonim
    bfg · 3 Yanvar 2016 00:3800

    Teriqetcilik muselmani mehv eleyecek.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Alimardan · 3 Yanvar 2016 00:4000

    seudiyyenin ikiuzlu olmasi, ABS in, Izrailin kolesi olmasi onnan bilinirki mes. ABSdeyir Esedi devirek seudlar deyir lebbeyk, yada deyirlar Yemende hokumete garsi cixmag olmaz deyirler lebbeyk.husilerle vurusmag lazimdir yenede lebbeyk, yani bunlarin maraglari hemise ust uste dusur

    Cavab yaz
  • Anonim
    berkov · 3 Yanvar 2016 01:3300

    Molodci! Davayte! Esas Səüdiyyə Ərəbistanin garishmasini Amerika təshkil edib! Eger səüdiyyə ərəbistan garishsa neft minimum 150 dollara galxacag! Buda o demekdirki dollarin giyməti düshəcək! Gəlin əl calag! Urrraaaaa!

    Cavab yaz
    • Anonim
      Men · 3 Yanvar 2016 12:2700

      Amerikaya serf elemir axi neft qalxsin.. Niye istesin qarismasini?

      Cavab yaz
  • Anonim
    Anti Rus · 3 Yanvar 2016 05:4300

    Bəs İranda asılan 22 sünni alimləri haqında niyə məlumat vermirsiz?

    Cavab yaz
    • Anonim
      Anti Rusa · 3 Yanvar 2016 12:0600

      Sohbet onlarin etdiyi vehsilikden gedir bas kesmekle Edam olunmaz

      Cavab yaz
  • Anonim
    Nizami · 3 Yanvar 2016 06:0600

    Müselman- hanı dediyimiz birlik? İslam dinin siyasete çevirdiler!

    Cavab yaz
  • Anonim
    Mail · 3 Yanvar 2016 08:4800

    Taxtadan maşa olmaz ərəbdən paşa !

    Cavab yaz
  • Anonim
    Mail · 3 Yanvar 2016 08:4900

    Keçidən post olmaz ərəbdən də dost.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Er · 3 Yanvar 2016 09:1700

    Səudiyyə Ərəbistanın kralı sünni deyil o vəhabidi.

    Cavab yaz
  • Anonim
    xan · 3 Yanvar 2016 10:0300

    Adinizi muselman qoymusuz ancaq coxunuz namaz bele qilmir. Farslarla birlewib Azerbaycanin mustqilliyine zerbe vurmaga caliwirsiz. Onlar da ermenilerle dostluq edirler. Ozunuzden xeberiniz yoxdu .bedbextler!

    Cavab yaz
  • Anonim
    Ceyhun · 3 Yanvar 2016 11:2800

    Anti-rus-- arani qatma. Bilmirem kimsen amma finte salirsan. Diqqetli ol.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Elima · 3 Yanvar 2016 11:3100

    Bu muselmanlar niye gedib xacperstleri, putperstleri qirmirlar? Cox maraqlidi ikiside Allaha ibadet edir ama qirirlar bir birini.....az qalib qiyamete

    Cavab yaz
    • Anonim
      Ceyhun · 3 Yanvar 2016 11:4000

      Vehhabi muselman deyil.

      Cavab yaz
      • Anonim
        Elima · 3 Yanvar 2016 14:1300

        Onu Allah bilir

        Cavab yaz
  • Anonim
    Bu hadise · 3 Yanvar 2016 11:5100

    Deyiremki qatabag futbolcularinin ziyaretde olmasi erefesinde bas Verdi tesadufe baxeee

    Cavab yaz
  • Anonim
    Insan · 3 Yanvar 2016 11:5800

    Bir arasdirin gorunki o seyxi nece edam ediblerde bele vehsilik olmaz!bas kesmek muselmana aid deyil! Islamda insan basi kesmek yoxdur!

    Cavab yaz
  • Anonim
    Insan · 3 Yanvar 2016 12:0200

    Yutubda baxin insan basi kesmekle edam olmaz o olum hokmunden vaxti ile bizdede olub iranda indide var AMA hec vaxt bas kesmekle bu icra olunmuyib ne bizde nede iranda bunlarin ise etdiyi esl vehsilikdir

    Cavab yaz
    • Anonim
      bfg · 3 Yanvar 2016 12:3400

      Duzdur krandan asilmaq daha yaxsidir. Yellene yellene.butun Azerbaycan dusmenlerine qismet olsun o kran.

      Cavab yaz
      • Anonim
        Insan · 3 Yanvar 2016 20:3500

        Amin Amin amin

        Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ