Cəmiyyət

Turizm Agentliyi vətəndaşlara müraciət etdi: "Hotellərdəki problemlər barədə..."

9 Sentyabr 2020 16:33
Baxış: 797
VTB-də minimal faiz dərəcəsi ilə nağd kredit 10.49%-dən

Biz vətəndaşlardan xahiş edirik ki, hotellərdə pandemiya ilə əlaqədar qaydaların tətbiqi məsələsində hər hansı problemin yarandığını gördükdə bu barədə mütləq Dövlət Turizm Agentliyinə (DTA) məlumat versinlər.

Milli.Az bildirir ki, bunu Trend-ə Dövlət Turizm Agentliyinin mətbuat katibi Kənan Quluzadə deyib.

Onun sözlərinə görə, Nazirlər Kabineti "Koronavirus (COVID-19) pandemiyası dövründə Azərbaycan Respublikasında mehmanxanaların fəaliyyətinin təşkili Qaydaları"nı təsdiqləyib. Artıq 3 həftədir ki, DTA digər dövlət qurumları ilə birlikdə həftədə 2 dəfə olmaqla, bu qaydaların icrası ilə əlaqədar monitorinqlər keçirir.

Monitorinqlərin nəticələrinin hələlik müsbət olduğunu deyən K.Quluzadə tədbirlərin 229 hoteli əhatə etdiyini nəzərə çatdırıb:

"Hotellərdə qaydaların tətbiqinə nəzarət, hazırkı şəraitdə fəaliyyətin hansı formada qurulması sahəsində sahibkarların və vətəndaşların maarifləndirilməsi məqsədilə yoxlamalar aparılır. Monitorinqlər başlayanda 229 hotellin 70-dən çoxu fəaliyyətini dondurmuşdu. Monitorinq başladıqdan sonra isə 5 hotel fəaliyyətini bərpa etdi. Çünki sahibkarlar gördülər ki, bu qaydalara riayət edə bilirlər".

K.Quluzadə qeyd edib ki, hazırda hotellər üçün hazırlanan SAHMAN nişanı qaydalara riayət edən hotellərin üzərinə vurulur:

"Biz vətəndaşlardan xahiş edirik ki, hansısa hoteldə qaydaların tətbiqi ilə bağlı problem yarandıqda mütləq DTA ilə əlaqə saxlasınlar. İctimaiyyətin bizi bu barədə məlumatlandırması çox önəmlidir".

Milli.Az

Azernews Newspaper

XƏBƏR LENTİ

Copyright © 2025 Milli.Az

Saytdakı materialların istifadəsi zamanı istinad edilməsi vacibdir. Məlumat
internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink vasitəsi ilə istinad mütləqdir.