Cəmiyyət

Aytac Babayevanın amansızcasına qətlinin səbəbi əslində nədir?

4 May 2015 09:04
31 Şərh     Baxış: 36 462

Dəyanət Rzayev: "İnsanlar düşünür ki, əsas səhhətləri sağlam olsun, psixikaya fikir verən yoxdur..."; Müzəffər Baxışov: "20 yaşı tamam olan qatilə ömürlük həbs cəzası kəsilə bilər..."

Bir neçə gündür ki, mətbuatda və sosial şəbəkələrdə qarşılıqsız sevgi zəminində baş verən cinayət hadisəsi geniş müzakirə edilir. 1995-ci il təvəllüdlü İzzət Hüseynov aralarında yaranan münaqişə zəminində sevdiyi qızı - 1998-ci il təvəllüdlü Aytac Babayevanı 8 bıçaq zərbəsi ilə amansızcasına qətlə yetirib.

Bu hadisədə hər iki tərəfi qınayanlar oldu. Sosial şəbəkələrdə xəbərin altındakı şərhlərdə "sevmirdi, həmin oğlanla niyə şəkil çəkdirirdi, niyə görüşürdü" və sairə tipli şərh yazanlar da kifayət qədər idi. Maraqlıdır, bu cinayətin baş vermə səbəbi əslində nədir? Mentalitetmi, yoxsa insanların cahil düşüncəsimi?

Psixoloq Dəyanət Rzayev bu tip cinayət hallarının baş verməsində övlad və valideyn arasında münasibətlərin böyük rol oynadığını bildirdi: "Bundan əvvəl baş verən bir cinayət hadisəsini, yəqin ki, xatırlayırsınız. Orada da oğul öz anasını Rusiyadan gələrək qətlə yetirmişdi. Oğlanın atası çoxdan rəhmətə gedibmiş, anası da bir kişi ilə telefonla danışırmış. Buna görə adam öldürərlər? Həmin hadisənin altına yazılan 200-dən çox şərhin, demək olar ki, hamısını oxudum. Bu şərhlərdən 10-20 nəfəri oğlanı qınadı. Qalanları isə bu qadını əxlaqsız bir qadın elan etdilər və oğlana anasını öldürməkdə haqq qazandırdılar. Mən bu şərhlərdən gördüm ki, bizdə bir çoxunun başı xarab olub. Nə qeyrət-namus məsələsini salıblar ortaya? Bu, dul qadındır, kiminləsə görüşə, ailə qura bilməz? Millətimizin bu qədər cahil olması məni dəhşətə gətirir.

Məndə insanlara qarşı artıq qorxu yaranıb. Hətta yolda gedərkən belə kimsə sizi vura, öldürə bilər. Yəni o qədər bizim millət aqressivləşib. Sonuncu cinayətə gəlincə, oğlanın videosuna qulaq asdım. Deyir, nevrozam. O, nevroz deyil, sadəcə olaraq psixopat və sosiopatdır. Psixopatlar anlamlı hesab olunurlar. Nəticə etibarı ilə bu gün Azərbaycan cəmiyyətində kütləvi şəkildə psixopatlaşma gedir. Psixopat o insandır ki, nə özü yaşayır, nə də başqasını qoyur yaşamağa. Mən bu cinayətdə qızın valideynlərini qınamaq istəmirəm. Amma burada övlad və valideyn arasında münasibətlər də böyük rol oynayır. Sizcə, bir Azərbaycan ailəsində qız gəlib anasına və ya atasına mən bir oğlan sevirdim, indi sevmirəm və o, məni təqib edir, qorxuram deyə bilərmi? Təbii ki, yox. Elə valideynləri o qızın başına oyun açarlar. Ona görə də qız məcburdur gizlətməyə. Amma qız gizlətməsəydi və valideynləri ilə arasında səmimilik olsaydı, bu hadisə də baş verməzdi. Biz özümüz məcbur edirik ki, övladlarımız yalan danışsınlar, səmimi olmasınlar. Mən əminəm ki, o oğlanın ailəsində də, ətrafında da problem olub. Sovet vaxtı bu cür uşaqlarla məşğul olmaq üçün polis idarələrində xüsusi otaqlar olardı. Onlarla maarifləndirici tədbirlər görürdülər. Amma indi bu yoxdur. Hazırda insanların psixi sağlamlığı yaxşı deyil. İnsanlar düşünürlər ki, əsas səhhətləri sağlam olsun. Psixikaya fikir verən yoxdur".

Psixoloq gələcəkdə bu kimi hadisələrin kütləvi hal ala biləcəyini dedi: "Hadisəyə kütləvi şəkildə baxanda isti ölkələrdə, xüsusən də Şərq ölkələrində orada aqressiyanın daha çox olduğunu görərik. İnsan başının bir hissəsi var ki, o qızır və həmin insan aqressivləşir. Bu insanlar daha qarayanız olurlar. Məsələn, ABŞ-da cinayət törədənlər, oğurluq edənlər daha çox qaradərililərdir. Afrika qitəsi qızılla, brilyantla, heyvanlarla, neftlə zəngin olan qitədir. Amma acından ölürlər. Çünki qaradərili, qarayanız insanlar işləməyi xoşlamırlar. Onlar istəyirlər ki, işləmədən pul qazansınlar. Azərbaycanda balaca uşaqlar arasında sorğu keçirsək, görərik ki, onların hamısı ya polis, ya nazir, ya da prezident olmaq istəyir. Heç kim fəhlə və ya fiziki əziyyət tələb edən iş istəmir. Mən 15 il bundan əvvəl proqnoz vermişdim ki, cinayət hadisələri artacaq. Belə də oldu. Bundan sonra da cinayət hadisələri kütləvi hal ala bilər".

Maraqlıdır, cinayət törədənin azyaşlı olması nəzərə alınaraq ömürlük cəza almaya və ya cəzası yüngülləşdirilə bilərmi?

Hüquqşünas Müzəffər Baxış bildirdi ki, əgər oğlanın 20 yaşı tamam olubsa, ona ömürlük həbs cəzası verilə bilər: "Oğlanın 20 yaşı tamam olubsa, ona ömürlük həbs cəzası təyin edilməsi ilə bağlı heç bir problem yoxdur. Əgər o, 18 yaşına qədər o cinayəti törətsəydi, bu zaman ona yetkinlik yaşına çatmadığına görə ömürlük azadlıqdan məhrumetmə cəzası təyin edilə bilməzdi. Ona təyin edilən cəza 10 ildən artıq ola bilməzdi. Amma 20 yaşı tamam olubsa, xüsusi amansızlıqla cinayət törədibsə, onun əməli Cinayət Məcəlləsinin 120.2.4-cü maddəsinə uyğun olaraq təsnif olunacaq. Həmin maddəyə görə, 14 ildən 20 ilədək müddətə azadlıqdan məhrumetmə və ya ömürlük azadlıqdan məhrumetmə cəzası nəzərdə tutulub. İşin halları nəzərə alınaraq məhkəmə ona ömürlük azadlıqdan məhrumetmə cəzası təyin edə bilər. Hər bir halda bu səlahiyyət məhkəmənin əlindədir. Onun könüllü təslim olması onun əməlində yüngülləşdirici hal ola bilər. Amma əməlində ağırlaşdırıcı hal da var. Cinayət Məcəlləsinin 61.1.2-ci madəsinə görə, cinayətin ağır nəticələrə səbəb olması ağırlaşdırıcı haldır. Yəni bu cinayət ağır nəticələrə səbəb olub və gənc bir qız həyatdan məhrum olub. Hər bir halda istintaq nəticəsində araşdırma aparıldıqdan sonra onun əməlində cəzanı yüngülləşdirən və ağırlaşdıran halların məzmununa hüquqi qiymət verildikdən sonra məhkəmə ona ömürlük azadlıqdan məhrumetmə cəzasının tətbiq edilib-edilməməsi məsələsini həll edəcək".

"Yeni Müsavat"
loading...

Şərh yaz:

31 Şərh:

  • Anonim
    Anonim · 4 May 2015 10:0000

    Bunu oldurmeq bele azdi
    Dogurdanda artiq bele bir cemiyyetde yasamaq cetindi danisilaraq hell olunmayan problem yoxdu oldurmeq care deyil

    Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 4 May 2015 10:5300

      ömürlük

      Cavab yaz
    • Anonim
      Yalquzaq · 4 May 2015 22:0000

      mən heç cürə başa düşə bilmirəmki hər dəfə cinayət törədən şəxsi öldürmək lazımdı deyən sən və sənin kimi insanlar nə dediyinin fərqindəddi? yəni özünüz kimisə öldürülməyin istəyirsiz amma o adam öldürüb deyə qınayırsız?

      Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 4 May 2015 10:3300

    Psixoloqla tam raziyam.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 4 May 2015 10:3400

    ele sherefsize olumde azdi

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 4 May 2015 10:3700

    Bu azadliqa cixsa hele cox bele hadiseler toredecek. ALLAH islah etsin.ALLAH haminin balasini qorusun. AMIN.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 4 May 2015 11:5100

      ALLAH rehmet elesin

      Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 4 May 2015 11:2700

    Bunun kimi hadisələr hələ çox olacaq,bu cür davam eləsə.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 4 May 2015 12:0800

    Sizin yazdiqiniz movzu tamamen doqrudur.Kash ki, bunu hami basa duseydi.Adam oldurmeye bele asan baxmazdilar.Inanin ki, bezen aynani acanda otaqa ari girir, yarim saat onu oldurmeden cixarmaqa vaxtim gedir.Bes insani nece ,bele vehsicesine oldurenin goresen ureyi varmi ?

    Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 4 May 2015 13:0600

      Balciligla mewqulsan deyesen

      Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 4 May 2015 12:3500

    Hormetli psixoloq,sozlerinizde heqiqetler coxdur, en duzgun proqnozunuz odur ki,cinayet hadiseleri ve xususen de gencler arasinda qati cinayet hadiseleri artacaq.Beli,duzdur, hele iller sonra bizim cemiyyet,genc ve orta nesil daha da aqressivleshecek,cinayet hadiseleri artacaq. Bunun sebebini,genclerin umumi problemlerini her birimiz aciq-aydin bilirik. Elbette ki,bugun siz ushaqdan sorushanda ki,ne olmaq isteyirsen?O size ele cavab verecek.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 4 May 2015 12:4800

    Elbette ki,genc nesil dovrun telebine uygun inkishaf etmelidir.Amma milli,exlaqi deyerleri de unutmaq olmaz. Qaldi ki,insanlarin psixikasina, duz qeyd etmemisiz. Oz ailesinin maddi ehtiyaclarini qarshilaya bilmeyen insandan,/onsuz yazsam da vermirsiz/ gencden, hansi saglamligi ve hansi psixoloji veziyyeti gozlemek olar?
    Xahish edirem sherhimi verin.Her defe menim sherhimi kesirsiz. Keskin yazmadim.
    K....30

    Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 4 May 2015 13:4300

      yaxsi qizi bele oldurmezler

      Cavab yaz
      • Anonim
        Anonim · 4 May 2015 15:0400

        Qınamayın. Hər bir halda oğlan o qızı öldürməməli idi. Elə yaxşı qadınlarımız öldürülüb ki. Bu yaxınlarda kişi gördüyü yuxuya görə həyat yoldaşını öldürdü. Mən o qadını tanıyırdım. Çox yaxşı, namuslu qadın idi. Kişinin qohumları da bunu etiraf etdi. Amma o qadın da faciəvi şəkildə əri tərəfindən öldürüldü. Bu da psixi pozğunluqdu.

        Cavab yaz
      • Anonim
        Anonim · 4 May 2015 15:4700

        Yalançının Allah cəzasını versin! Həqiqətləri niyə görmək istəmirsiniz? Qəbul edin ki ətrafımızda yaxşı qızları, günahsız insanları öldürəcək çox xəstə, manyak, cani var!

        Cavab yaz
      • Anonim
        Anonim · 4 May 2015 21:3300

        Demek isteyirsizki hansisa manyakin eline dushmush insan ozu teqsirkardir????Ne qeder ki sizinkimiler var,bu cemiyyet curumekde ,cahilleshmekde davam edecek!

        Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 4 May 2015 13:3700

    Bilmirəm nəyə görə ama mənim şərhlərimi vermirsiniz lakin savadı çatmayan çoxunun şərhini yayınlayırsınız. Mən burda dəfələrlə yazmışam Azərbaycanda artıq nevroz və psixi çatışmamazlıq yaşanır və hər gün insanlarımız günahsız yerə ölür. Kişilərimizə gəldikdə isə özlərinə bir dönüb baxsınlar zəhmət olmasa. Çünkü savadsızlıq və qısqançlıq gözlərini bürüyüb. Yaxında küçəyə çıxa bilməyəcəyik bu cür cinayətlərə görə!! Qorxuram gələcəyimizdən!!!

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 4 May 2015 13:4600

    Psixoloq haqlıdır. Bu məsələdə oğlana heç cür haqq qazandırmaq olmaz. Amma valideynlərin günahı böyükdür, həm oğlanın, həm də qızın valideyni bu yaşda övldlarının kiminlə oturub durduğunu bilməlidir. valideynlər övladları ilə dost olsa belə bədbəxt hadisələrin sayı azalar.
    Allah rəhmət eləsin.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 4 May 2015 14:0010

    Insan sevdiyine goymaz onun sevgisine inanmiram deli imis ki,

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 4 May 2015 14:5800

    Hörmətli psixoloq sözlərinizdə həqiqət var. Bu mövzunu daha da genişləndirmək olardı. Model qurulanda x,y, z, .... parametrlərdən istifadə olunursa uşağın pisixasının formalaşmasında isə valideyin – bacı – qardaş – məktəb (müəllim, məktəb yoldaşları) –dostları yəni mühitin, əqli inkişaf üçün təhsilin çox böyük rolu var. Əgər bu zəncirvari prosesdə hardasa qırılma olarsa o özünü gəncin psixologiyasında və təbii ki, cəmiyytdə mütləq göstərməli olacaq. ardı (F.S.D,)

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 4 May 2015 15:0500

    Bazar günü Az .kanallarında Topçubaşov adına ...... Elmi Tədqiqat İnstitutunun elmi işlər üzrə direktor mavini çox gözəl mövzuya toxunaraq qeyd etdi ki, bizim hüceyrələrimiz yaşadıgımız mühütə uyğunlaşdığından tərbiyəmiz, qidamız, inkişafımızda yaşadığımız mühütə uyğun olmalıdır.
    k....30 məntiqli şərhləriniz üçün ( siyasət səhifəsi də daxil olmaqla) təşəkkürlər. (F.S.D.)

    Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 4 May 2015 15:4300

      (F.S.D.) Teshekkur ve hormet qarshiliqlidir. Sizin de cox maraqli ve ibretamiz, terbiyyevi sherhleriniz olur. Esl men teshekkur edirem.
      Amma ne edek ki, heyatimiz cercive daxilinde oldugu kimi,sozumuz ve fikirlerimiz de cercive daxilinde olmalidir.Kenara cixsaq sesimiz kesildiyi kimi sozumuz de kesilecek. Bu da Milli.az-in bize qoydugu qadagadir. Xahish edirem sherhimi verin.
      K....30

      Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 4 May 2015 15:4500

    Psixolqun fikirləri ilə razıyam, birinci valideyinlə övlad araslnda səmimiyyət olmalıdır, sözsüz ki, müəyyən sərhədlər çərçivəsində. Yəni övlad valideyinə ürəyini valideyinə açmalıdır. İkincisi də k, anaını öldürən oğlanı hardasa qınayıram. Anasınıda həmçinin, xırdalamaq istəmirəm, çox nüanslar var.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Nizami · 4 May 2015 17:4600

    Hörmətli Psixoloqla tam razıyam ! Amma gəlin görey bizim kütləvi informasiya (tv) proqramlarında nə göstərirlər ? başdan ayağa qədər yeniyetmə və gənclərin psixologiyasın pozan şoular ! ehh... Birləşib millətin (çoxunun) psixologiyasını təmizləmək lazımdır ! Yazıqdır bizim gələcək nəsillər !

    Cavab yaz
  • Anonim
    barsa fanat · 4 May 2015 19:5900

    Psixoloqla raziyam. Valideynler övladla dost olsalar yaxsi olar. Bir de insanin heqiqi dostu olmalidir. O oglana deyen olmsyib ki, bunu eleme iki neferin heyatini qaraldirsan? Yoxsa dostlar da deyir get öldür, namus bele, qeyret bele...((( Teessüf. Hec bir halda öldürmemeli idi..

    Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 4 May 2015 22:1200

      Cox duzgun qiymatlandirdi bizim millatin dunya goruwunda hedden artiq gerilama var ve artir her weyi getirib mentalitenta baglayirlar istar oglan ostar qizin yeniyetma vaxtinda olara destek vermak yaxin olmaq lazimdi en cox qiza ki her weyi deya bilsin dost kim yoxsa her bir qizi gozleyir bu aqibat oglan gorur ki qiz tekdi wantaj edir onu bu da netica

      Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 4 May 2015 20:3000

    Qara dərili insanlar haqqında səf yazıb

    Cavab yaz
  • Anonim
    nata · 4 May 2015 23:1000

    her iki gence heyif oldu.Qiz oldu oglana da yeqin omurluk verarler.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Xəzər · 5 May 2015 06:0000

    Dəyanət müəllim haqlıdır.Bu cəmiyyətin problemidir,bəlasıdır,bunun üçün cəmiyyət olaraq hərəkət etməliyik.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 5 May 2015 09:1100

    Psixoloqun fikirleri cox irqcidir! Tund derili insanlar daha aqresivdi fikri yalnisdi. Qafqazda en aqresiv insanlar boyuk qafqazin agderili sarisin xalqlaridir. Ruslar butun dunyada aqresiv sayilir. Nasist Almaniyasi dunyada en agderili milletlerden idi. Afrikadaki qaraderililer aqressiv deyiller, cunki oz torpaqlarinda yasayiblar ve qul olmayiblar. Amerikadaki qaraderililer ise aqresivdilrler. Bu umimilesdirme sehfdir.
    Moderator, belke bu defe serhimi veresiz.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Gulnar · 22 Sentyabr 2015 16:4300

    Nobeti mehkemesi ne vaxtdi bu alcaqin heyif bu gozel qizdan

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ