Şou-biznes

Əməkdar artistin əcnəbi aktrisalara bənzəyən cazibədar qızı - İlk dəfə efirdə - FOTO

16 Dekabr 2019 12:29
32 Şərh     Baxış: 13 173

Əməkdar artist Gövhər Rzayevanın qızı ilk dəfə efirə çıxıb.

Milli.Az xəbər verir ki, qarmon ifaçısının qızı Ülkər anasını doğum günü münasibəti ilə təbrik etmək üçün onunla birgə "Hər şey daxil"in efirində qonaq olub.

Bu da Gövhər Rzayevanın əcnəbi aktrisalara bənzəyən cazibədar qızı Ülkər:

Məhəmməd Vaqif
Milli.Az

Məqaləyə dair fotomateriallar:

loading...

Şərh yaz:

32 Şərh:

  • Anonim
    . · 16 Dekabr 2019 12:36390

    Ecnebi aktrisa prichem? Normal qeweng qizdi da yox bir

    Cavab yaz
    • Anonim
      M · 16 Dekabr 2019 23:1560

      gozel de deyil, siradan bir gizdi, sunidi,makiyaji coxdu

      Cavab yaz
      • Anonim
        Turan · 17 Dekabr 2019 10:3220

        Coooookkkkk guzel bir hanim, muhtesem, alimli, edali, zarif, bakmaya doyamadim.

        Cavab yaz
  • Anonim
    F044 · 16 Dekabr 2019 12:43222

    Geyimindən oxşadi əcnəbiyə ))

    Cavab yaz
  • Anonim
    Famil · 16 Dekabr 2019 12:44231

    Əcnəbi nədi?Əsl gözəl-göycək Azərbaycan xanımıdır.

    Cavab yaz
  • Anonim
    kobra · 16 Dekabr 2019 12:44144

    koftasi daha gozeldi-))))

    Cavab yaz
  • Anonim
    Molla Əmi · 16 Dekabr 2019 12:48157

    Efirə çıxarıbsa deməli subaydı.

    Cavab yaz
    • Anonim
      XXX · 16 Dekabr 2019 16:5664

      Boşanmış olma ehtimalı çoxdur...

      Cavab yaz
  • Anonim
    K.k · 16 Dekabr 2019 12:49374

    Sozum yox qeseng xanimdir. Amma ecnebiye yox ele sirf oz gozellerimize oxsayir.Burun emeliyyat, dodaq sisme ve s......

    Cavab yaz
  • Anonim
    Afa · 16 Dekabr 2019 12:4987

    Estetik var üzünde. Gözel azeri xanimi

    Cavab yaz
  • Anonim
    Molla Nesreddin · 16 Dekabr 2019 12:49180

    BELE BASLIGI OXUYAN FIKIRLESE BILER KI, AZERBAYCANLILAR EYBECERDIR. ALLAH XOSBEXT ETSIN!

    Cavab yaz
    • Anonim
      Mollaya · 16 Dekabr 2019 15:0810

      Caps off

      Cavab yaz
      • Anonim
        Molla Nesreddin · 16 Dekabr 2019 16:3720

        Well noted with thanks...

        Cavab yaz
  • Anonim
    Azad düşüncə · 16 Dekabr 2019 12:50181

    Bu necə düşüncə tərzidir ki? "Əcnəbi aktrisalara bənzəyən qızı". Əsl Azərbaycan xanımıdı da, burada əcnəbiyə bənzətməlik nə var ki? Öz Azərbaycan xanımlarımızın əllərinə su da tökməyə də yaramaz əcnəbi xanımlar. azərbaycanımın xanımları bütün dünyanın xanımlarından daha gözəl, daha cazibədar, daha füsunkar, daha əsrarəngizdirlər...

    Cavab yaz
  • Anonim
    Oxucu · 16 Dekabr 2019 12:58172

    Bu səhər gördüm tv-də, əcnəbi deyəndə ki, hind aktrisalarına oxşayır. Belə də ki ən gözəl xanımlar bizim millətin xanımlarıdır, əcnəbilər öz gözllərinə desinlər ki, azərbaycanlıya oxşayır

    Cavab yaz
  • Anonim
    asi · 16 Dekabr 2019 13:042710

    Əcnəbiyə filan oxşamlr, elə öz anasına oxşayır.. Sanki əcnəbilər gözəllik kodeksidir, onlara oxşamaq mütləqdir)..Özdə əcnəbi ümumi addlr, bu ada yüzlərlə millətdən minlərlə qadın aktrisa daxildir, onların içində gözəli də var, çirkini də..Geyimi vulqardı..

    Cavab yaz
    • Anonim
      kodeksi · 16 Dekabr 2019 13:3045

      yoxsa kadeksi ? ))))

      Cavab yaz
      • Anonim
        asi · 16 Dekabr 2019 14:1874

        İşinlə məşğul ol..

        Cavab yaz
  • Anonim
    Zeris · 16 Dekabr 2019 13:06185

    Koftasi ele ecnebilerin geyimine benzeyir.men utandim bunun yerine

    Cavab yaz
  • Anonim
    Əsranur · 16 Dekabr 2019 13:06199

    7 uşaq "bəsləyib" böyüdənə oxşayır...........Nə əcəb əməliyyata getmir?

    Cavab yaz
  • Anonim
    Tecrübeli · 16 Dekabr 2019 13:0783

    Özü elə kukla kimi qızdı. Niyə əcnəvilərə oxşasın?

    Cavab yaz
  • Anonim
    00 · 16 Dekabr 2019 14:07113

    Əməliyyata getsə kofta da olmayacaq

    Cavab yaz
  • Anonim
    Rəssam · 16 Dekabr 2019 14:0941

    Bəyənmə söhbəti olsa, siyahıya mənim də adımı yazın.

    Cavab yaz
  • Anonim
    ....... · 16 Dekabr 2019 14:1651

    Hardasa Denizin qara(qehveyi) formasidi deyerdim

    Cavab yaz
  • Anonim
    Esra Ibrahimli(Samaxi) · 16 Dekabr 2019 14:33179

    Anasi Şaxta Nənəyə oxsayir aqlim kesendenn bu qadinin basi aqappaqdi Qocaliq simvolu deyil boyayla aqartir.Anasina oxsamir bu qiz sou biznesimizdekilere oxsayir onsuz da hamisi bir birinie oxsayirlar

    Cavab yaz
  • Anonim
    Woman · 16 Dekabr 2019 14:4491

    Bu saytlarda yaman wiwirdire ecnebi deyende duzeltdirib qaw gozunu ozun oxwadibda. Indi hecne problem deyil. Biraz dollar fsyo

    Cavab yaz
  • Anonim
    Arzumm · 16 Dekabr 2019 15:0580

    Normal qizdida bundanda gözeler var sesideki yoxdu tolikin verlisinde oxudu

    Cavab yaz
  • Anonim
    K.k · 16 Dekabr 2019 15:1894

    Men fon sekline baxib yazmisdim oz gozellerimize benzeyir. Amma hec asağidaki sekillere baxmamisdim. Ele duz yazmisiz, koftasindan neinki ecnebiye hele onlari da vurub ötüb. Allah bizim xalqimizi hifz etsin. Bu ne geyimdir?

    Cavab yaz
  • Anonim
    L · 16 Dekabr 2019 15:4570

    Ətüz tökülsün necədə şişirdillər əcnəbi

    Cavab yaz
  • Anonim
    Sovet vətəndaşı · 16 Dekabr 2019 18:2750

    Əcnəbinin içində erməni də var, zənci də var, monqol da var, papuas da var. Siz əcnəbi deyəndə hansıni nəzərdə tutursuz?

    Cavab yaz
  • Anonim
    Samire · 16 Dekabr 2019 19:2480

    Bu vulqar geyimli ecnebilere oxshayir yalniz.

    Cavab yaz
  • Anonim
    He · 16 Dekabr 2019 20:0831

    Gozel xanimdi.Uzunu pis gune qoyub amma

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ