Şou-biznes

Xuraman Şuşalı yeni doğulan körpəsini qoyub Moskvaya toya gedib

10 Dekabr 2019 18:14
15 Şərh     Baxış: 4 303

Müğənni Xuraman Şuşalı ana olandan sonra məclislərə qatılmasının qınağa səbəb olması barədə danışıb.

Milli.Az axşam.az-a istinadən xəbər verir ki, "X maqazin"ə danışan sənətçi bunları deyib:

"Toyu oxudum, gecəsi övladım dünyaya gəldi. 600 nəfərlik məclis idi. Allah mənə güc verdi. Ondan iki gün sonra da xınam var idi. Üstəlik, Moskva səfərim də var idi. Məni qınadılar. Dedilər ki, uşağı qoyub gedib. Bir günlük getdim, səhəri Bakıya döndüm. Qadınlardan ibarət məclis idi. Elə qadınam ki, hər şeyi çatdırmaq istəyirəm".

Qeyd edək ki, sənətçinin qızı dünyaya gəlib. Bu, onun dördüncü övladıdır.

Milli.Az

loading...

Şərh yaz:

15 Şərh:

  • Anonim
    asi · 10 Dekabr 2019 18:21238

    Niyə qınayırlar ku?? Məclisə gedirsə, övladları üçün gedir, onlar üçün pul qazanlr.. Pulun bur hissəsini verib dayə tuta bilirsə, niyə də getməsin??..Qınayanlar özləri nüğənni deyil, yoxsa, 1 günlük doğum gününü də məclisdən qalmamaq üçün ümumiyyətlə uşaq dünyaya gətirməzdilər..Həm ilk deyil, 4-cü uşaqdl, təcrübəsi çoxdu, yəqin ki, uşağını qoyub getməkdə bir problemi olmayıb deyə gedib..

    Cavab yaz
  • Anonim
    Şafa · 10 Dekabr 2019 18:23181

    Allah BƏXTİN versin. Özü bilər imkanı olub gedib. Allah ruzisini versin

    Cavab yaz
  • Anonim
    Hey · 10 Dekabr 2019 19:2964

    Hele bil hecce gedir.. gedir getsinde )))

    Cavab yaz
  • Anonim
    Avropadan · 10 Dekabr 2019 19:30154

    Temiz halal zehmeti ili gazanir , niye ginayirlar ki .???? Aileli xanimdir , burda ne var kiiii?? Movzu gitligidir yegin !

    Cavab yaz
  • Anonim
    Esra Ibrahimli(Samaxi) · 10 Dekabr 2019 19:542412

    Qinamiram öz isidi amma şexsi fikrimi yaziram ki, şexsen 2 günlük korpemi kimese etibar edib 1 addim da getmərem .Qazanan atasi varsa helelik getmiye bilerdi. yene telebati güclü olan muqennide deyil .....

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 11 Dekabr 2019 10:2920

      Esra bu cumleni cox beyendim.eger qazanan ata??varsa(***)

      Cavab yaz
      • Anonim
        Esra Ibrahimli(Samaxi) · 11 Dekabr 2019 11:0820

        Cannnnnnnn ,Mələyim Ürəyim (****)

        Cavab yaz
  • Anonim
    azeri · 10 Dekabr 2019 21:38131

    ola biler onceden behde ala biler kiminse isin yarimciq qoysa duz olmaz onlarda meclislerini kimin oxuyacaqini onceden deyiblerse duz olmaz saq olsun ki kimise yari yolda qoymayib

    Cavab yaz
  • Anonim
    Kamilla · 10 Dekabr 2019 22:3641

    Esas puldurrrr. Her seyi pula satirlar. 2 gunluk korpe nefesini..ovladlarinin usaqligini...ana nefesi istemesini...

    Cavab yaz
  • Anonim
    Elxan · 10 Dekabr 2019 23:3830

    Bir dənə də mənasız sözü mən deyim:hər gün zəncəfil çayı için.Öz beynimin məhsulu deyile,"prosto"aşağıda bu başlıq gözümə sataşdı.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Nigaranam · 11 Dekabr 2019 09:4720

    Allah saxlasin ay Xuraman xanim. Indi nece qiz ovladin nece oglan ovladin var? Ayagi duserli olsun. Bilen varsa yazsin.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Esra Ibrahimli(Samaxi) · 11 Dekabr 2019 09:5420

      4 oldular..2 Qız ,2 oqlan.

      Cavab yaz
  • Anonim
    Nigaranam · 11 Dekabr 2019 10:3800

    Cox gozel Allah butun ovladlari saxlasin.AMIN

    Cavab yaz
    • Anonim