Şou-biznes

“Narınc Rüstəmova qardaşım uşaqlarına saxta sənəd düzəltmişdi”

5 Dekabr 2019 18:10
27 Şərh     Baxış: 7 844

Şairə Nazilə Səfərli psixoloq Narınc Rüstəmova barədə sərt iddialar səsləndirib.

Milli.Az axşam.az-a istinadən xəbər verir ki, o, bu barədə "Yeniçağ"ın canlı yayımında danışıb:

"Qardaşımın uşaqlarına saxta sənədlər düzəltmişdi. Guya ki, uşaq atası ilə görüşəndə anasını itirmək qorxusu yaşayır. Atam da dedi ki, məni də o aparata qoşun. Görüm çöldə kiminləsə çay içib gələndə arvadımı itirmək qorxusu yaşayıram, ya yox? Sonra gördülər ki, atam çox üstünə düşüb, sənədi ləğv etdilər. Azərbaycanda o formada iş görən çoxdur. Ona görə də üstünə getmədim. Qızlarla Yessentukiyə gəlmişdi. Orada onu gördüm, amma yaxınlaşmadım. Özüm dedim ki, görüm burada olduğunu paylaşacaqmı? O, məni görmədi. Sonra başa düşdüm ki, o da kiminsə əmrinə tabedir".

Qeyd edək ki, şairənin qardaşı həyat yoldaşından qalmaqallı şəkildə boşanmış, onların övladları ilə bağlı problemləri mediada geniş müzakirə edilmişdi.

Milli.Az

loading...

Şərh yaz:

27 Şərh:

  • Anonim
    ƏSİ. · 5 Dekabr 2019 18:1655

    İnsan psixologiyası ilə alver edilməsi qəbulolunmazdır.Bunun da bir sonu gələcək əlbət.

    Cavab yaz
  • Anonim
    ƏSİ. · 5 Dekabr 2019 18:1944

    Hər sahə ticari meydandır.Nəsə etməkdı acizsənsə,dövrdür deyib ya zamana buraxacaqsan,ya da allaha.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Samire · 5 Dekabr 2019 18:34102

    Narinc Rustemovanin atasi eshitdiyime gore zengin adamdir. Psixoloya merkezlerini de atasi acib ona.

    Cavab yaz
    • Anonim
      . · 5 Dekabr 2019 19:41101

      Duzdu.weherde nece yerdedi.hec balaca obyektler de deyil.her halda psixoliq eri acmayib

      Cavab yaz
      • Anonim
        Esra Ibrahimli(Samaxi) · 5 Dekabr 2019 19:53412

        Amma kvartirant qalirlar

        Cavab yaz
        • Anonim
          . · 5 Dekabr 2019 20:2310

          ¿¿

          Cavab yaz
          • Anonim
            Esra Ibrahimli(Samaxi) · 5 Dekabr 2019 21:1210

            Bu ne yaaaa ?))

            Cavab yaz
  • Anonim
    ?? · 5 Dekabr 2019 19:0001

    Nə deyir?

    Cavab yaz
  • Anonim
    Esra Ibrahimli(Samaxi) · 5 Dekabr 2019 19:3264

    Saxta is gören insanlarin axiri olmur .

    Cavab yaz
  • Anonim
    vətəndaş · 5 Dekabr 2019 19:4483

    "Atam da dedi ki, məni də o aparata qoşun. Görüm çöldə kiminləsə çay içib gələndə arvadımı itirmək qorxusu yaşayıram, ya yox?" Allah atanıza cansağlığı versin. Çoox gözəl deyib))))

    Cavab yaz
  • Anonim
    Ononim · 5 Dekabr 2019 20:14131

    Qohumlarimizda bir ana yeni aile quran, ve qurdugu ailede shiddete meruz qalan qizi ücün hemen bu meshhur psixiloqun psixoloq erinden *ay xanim, siz ele danishirsiniz ki, guya siz hec eriniz terefinden döyülmemisiniz?* demishdi. Yeni, resmen yeni gelinin döyülmesi Cox normal qebul eden saxtakar psixologiya merkezi

    Cavab yaz
  • Anonim
    ***** · 5 Dekabr 2019 20:39110

    Başladı dedi -qodu.Narınc xanım Nazilə haqqında nə deyir düz deyir.Zaurun verlişində guya kiməsə yardım edir , amma öz qardaşı balaları qalıb qıraqda.

    Cavab yaz
  • Anonim
    " · 5 Dekabr 2019 21:02150

    Söhbet senin hele düzü bilinmeyen kagizindan getmir,deqiq olan keçmiş gelininizin 2 usaqla dar bir seraitsiz otaqda yaşamagindadir.Bunu da Narinc xanim etmişdir?.Qardaşini boşatdirmişdi?.O söhbetleri açmayin en yaxsisi.Çünki millet gördü,ailenizi.Atanizin cavan gelin haqqinda dediyi biedeb söhbetleri.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Maqa · 5 Dekabr 2019 21:39301

    Natinvla Xoşqədəm dostdulat Nazilədə heyif çixir

    Cavab yaz
  • Anonim
    Samire · 5 Dekabr 2019 21:51153

    Hetda Narincgilin ailesini taniyan o xanim birde onu dedi ki, Narinc eslinde psixoloq deyil, yoldashi psixoloqdur. Psixoloqiya kursunu gedib sadece olaraq. Indi men bunu deqiq deye bilmerem, o xanimin dediyini deyirem.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Aysel · 5 Dekabr 2019 22:2160

    Yox ay xanimBu narinci men de sevmesem de,demeliyem ki bu ADPU nun psixologiya fakultesini 3-4 il evvel bitirb.Men özum de hemen universitetde işleyirem.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Yusif · 5 Dekabr 2019 23:4830

      22:21.bu Narinc 40keçmiş xanimdi 3-4 il bundan qabaq bitiribse.....demeli sonradan pulun gucune bitirib.Amma 20ildi Guyamiş Psixoloqdur....O nece olur besss????

      Cavab yaz
  • Anonim
    Samire · 5 Dekabr 2019 22:2634

    Heyat yoldashinin soyadini ona gore goturub ki, atasini tanimasinlar.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Samire · 5 Dekabr 2019 22:4344

    Psixoloqiya derin elimdir. Onun inceliklerini bilmir Narinc.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Afag · 5 Dekabr 2019 22:4980

    Narinj xanim Xosgedemle yaxin oldugunu hezm etmir ! Nazile “saire” xanim!

    Cavab yaz
  • Anonim
    Samire · 5 Dekabr 2019 22:5457

    Dislayk verenedir sozum. Sene ne olubdur ozuvu oldursen bele.? Narinc senin bu canfeshanliqivi bilseydi, bir taxta medal vererdi sene, bu cetin emeyin heche getmezdi bari.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Sovet vətəndaşı · 6 Dekabr 2019 09:1720

      Bax mənə də o maraqlıdır. Nazilədən zəhləsi gedənlər Narıncı müdafiə edir. Belə çıxır ki nə vaxtsa Naziləni xoslayanda Narıncı müdafiə etməyəcəklər.

      Cavab yaz
      • Anonim
        " · 6 Dekabr 2019 18:5900

        Heç de ele deyil.Narinc xanimi,çox da tanimiram.Ancaq Nazilenin gelinleri,proqrama çixdiginda,tanidim ailelerini.Yeqin siz unutmusuz,o vaxti atasinin gelin haqqinda dediklerini.

        Cavab yaz
  • Anonim
    Avropadan · 6 Dekabr 2019 01:2831

    Nazileden Zehlem gedir! Narinj xanim duz edib ne deyibse!

    Cavab yaz
    • Anonim
      Sovet vətəndaşı · 6 Dekabr 2019 09:1412

      Nazilədən zəhləm gedir deyə Narinjın tərəfindəsən? Narinci yaxından tanıyırsan yoxsa Naziləden zəhləm gedir deyə belə deyirsən? Belə çıxır ki Nazilənin bir erməni düşməni olsa ona da dəstək çıxarsan, çünki Nazilədən zəhlən gedir.

      Cavab yaz
  • Anonim
    Avqust · 6 Dekabr 2019 09:4411

    Narincin atasi zengin adam olsaydi Xowqedem ona yaltaqlanardi. Amma nece defe gormuwem Xowu Narinci sancib,saymamazliq edib. Hec yaxinda deyiller Xowuyla. Erine daha cox terif deyir.

    Cavab yaz
  • Anonim
    ira-ira · 6 Dekabr 2019 15:4700

    cox mənasız

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ