Şou-biznes

“İynə vurursunuz ki, bağı 150 minə satmağınızdan xəbəri olmasın” - VİDEO

7 Dekabr 2021 10:50
21 Şərh     Baxış: 10 369

Bir neçə gün əvvəl ağır yataq xəstəsi olan meyxanaçı Ağakərimin qapısına gedən şair Nazilə Səfərli sənətkarın oğlu Kərim Novruzov tərəfindən evə buraxılmayıb. Üstəlik, meyxanaçının oğlu açıqlamasında N. Səfərlinin bu addımına "Məqsədi reytinq tutmaqdır" deyib.

Milli.Az qafqazinfo-ya istinadən xəbər verir ki, bütün bunlar Səfərlini özündən çıxarıb. O, Novruzovun sözlərinə cavab olaraq instaqramda bunları yazıb:

"O deyir ki, Nazilə atamdan reytinq tutur. Ay qapı açmağa "duxu" çatmayan oğul, dədənin reytinq verdiyini bilirdinsə, özün niyə üç ildə bir dəfə istifadə etmirdin? Reytinq verən mənəm, ay atasının xəstəliyindən istifadə edib mülklərini satan bivec oğul. Psixatrop iynələri yazığın canına doldurursuz ki, ayılmasın, bağı 150 minə satdığınızdan xəbəri olmasın?".

Milli.Az

Məqaləyə dair fotomateriallar:

35 000 AZN-dək krediti ONLAYN sifariş et!

Şərh yaz:

21 Şərh:

  • Anonim
    azerbaycanli qadin · 7 Dekabr 2021 11:04170

    o statusun altindaki gozunden axan yash derecesinde gulush emojilerini basha dushmedim...

    Cavab yaz
  • Anonim
    AA · 7 Dekabr 2021 11:19171

    Meyxanaçının oğlu məncə elə oğul deyil. Dürüsr mərd oğlandı. Nazilə xanım danışığını bilmir bu məqamda.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Palkovnik · 9 Dekabr 2021 07:4320

      Hər belələrinə Xanım deməyin

      Cavab yaz
  • Anonim
    WEYX · 7 Dekabr 2021 11:41150

    bu nazile uzunu apara bilmir eyy allah qorxmur bekara qadindi

    Cavab yaz
  • Anonim
    Советую, что · 7 Dekabr 2021 11:44120

    Böhrandısa versinlər MƏHKƏMƏYƏ

    Cavab yaz
    • Anonim
      Yəni · 7 Dekabr 2021 13:3440

      Böhtan

      Cavab yaz
  • Anonim
    111 · 7 Dekabr 2021 11:56110

    cox aqir ittiham oldu, yalandirsa, arxasinda dayanmaq cetin olacaq

    Cavab yaz
  • Anonim
    ... · 7 Dekabr 2021 12:00190

    Oğludur,özü bilər satar.səni niyə yandırır?

    Cavab yaz
  • Anonim
    Ana · 7 Dekabr 2021 12:10170

    Seviyyen ordan bilindi senin o meyxanacinin veziyyeti heqqide seni narahat etseydi o statusun altina gulmek isaresi qoymazdin.Hansiki deyirsenki canina iyneler vurulur...meqsedin heqqide ozunu reklamiymis.

    Cavab yaz
  • Anonim
    asi · 7 Dekabr 2021 12:351510

    Nazilənin iynə haqqında iddiası qanunla böhtan atmadı, əgər sübutu yoxdursa..Kərimin oğlu hüquqi əsasla məsuliyyətə cəlb etdirə bilər naziki..Belədə ki, əgər bağı satıbsa, bundan nazikə nə??..Öz dədəsinin bağını satıb, nazikin dədəsinin bağını satmayıbki..Ağır Xəstə adamı bu qədər uzun müddətə həytda saxlamaq çoxlu pul tələb edir..Bəlkə satıb, atasına xərcləyib, nə bilirsən..

    Cavab yaz
  • Anonim
    Sevda.R · 7 Dekabr 2021 12:39180

    Ay bisavad Nazilə.Əvvəlcə get yazıb oxumağı öyrən!İkincisi də sən camaatın ailə işlərinə niyə burnunu soxursanki?Bəlkə atasını müalicə etməyə satıb?

    Cavab yaz
  • Anonim
    Səs · 7 Dekabr 2021 13:02170

    Ondan naziləyə nə,ata onun bağ onun özü bilər.Ağakərimlə naziləni nə bağlayır.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Ağakərimlə Naziləni nə bağlayır · 7 Dekabr 2021 14:0060

      Adlarında olan eyni sait səslər : A, İ, Ə. Vəssalam

      Cavab yaz
    • Anonim
      Buse · 7 Dekabr 2021 14:1560

      Onu Allah bilit.Yeqin umacagi var da))))axmaq qadinin

      Cavab yaz
  • Anonim
    Buse · 7 Dekabr 2021 14:13140

    Bu qadin heqiqeten artiqq heddini asdi.Bag satikib ne satilib sene ne??Serik almisdilar seninle??Eri hec..yaziq mum olub qalib bir kuncde...bu qadinin basqa bir yiyesi yoxdumu?..deye otur yerindr..Besdir o.kesirdiyin uzun burnunu soxdun her yere .Ne istiyesen camaatin ailesinden?oglundan he??.get xinavi yax..Dusukluyvu ele da.Aaa.cati olub kecib milletin bogazina e bu yiyesiz axmaq qadin.Yeqin sizin nesilde cox prob elybler agir xestelere qocalara psixotrop iyneler flan vurmagi.Ol yere gir.Qadin adina lekesen sen

    Cavab yaz
  • Anonim
    Gunel · 7 Dekabr 2021 15:25100

    Baq ozlerinin neynir oz iwleridir illerle xesteye baxmaq asan iwdir beyem? Mesel vare eritmirem kere yeyirem kime ne aydiyyati

    Cavab yaz
  • Anonim
    Ayka · 7 Dekabr 2021 15:3490

    Belle nazile sevib kişini hahaha Allah sene aqil versin nazile sen evinde xeste saxlamaq baxmaq ne olduqunu ne qeder xerc olduqunu bilirsen ay bir xeber basiva gelsin gör onun ailesi ne cekir nece catdirir men o eziyeti yasamisam hallal olsunki oqlunan baxir

    Cavab yaz
  • Anonim
    Samire · 7 Dekabr 2021 16:23110

    Sən normal adam olsaydın o yersiz smaylkı qoymazdın.

    Cavab yaz
  • Anonim
    ~Goy~Gozlu~ · 7 Dekabr 2021 16:35100

    He yoo bu uje emelli qawinir... O Kerime vurulan iyneden sende istirsen deyesen.... Coxx kecmez iyneni vurarlar senin darixma...!

    Cavab yaz
  • Anonim
    Real · 7 Dekabr 2021 17:06110

    ay qiz, Agakerim indi oz cani ile ellesir.onun hec baq maraqlandirir?beledeki satib atasina xercleyibde.He birdeki sen ozun nesenki reyting veresen? seni hec men tanimiram indi oxudumki bele bir cahil adam var.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Palkovnik · 9 Dekabr 2021 07:4920

    Bu arvadın payını,Rəhmətlik Generalımızla reytinq tutmaqa çalışanda gərək verəydilər.!

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ