Maraqlı

Model 500 kişi ilə yatıb, daha 500-ü namizəddir - FOTO

28 Noyabr 2021 16:45
13 Şərh     Baxış: 20 603

ABŞ-ın Kaliforniya ştatından olan Kadzumi adlı model çox qeyri-adi nailiyyətlə öyünür.

Milli.Az Lent.az-a istinadla bildirir ki, qız etiraf edib ki, 24 yaşına qədər 500 kişi ilə yatıb. O, bununla da dayanmaq niyyətində deyil və artıq növbəti altı il üçün planlar hazırlayıb.

30 yaşına qədər o, öz rekordunu qıracaq və ləzzət almaq üçün daha 500 bəxtəvər tapacaq.

Kadzuminin sözlərinə görə, seks onun həyat tərzidir. O, svinger gecələrində iştirak edib və indi çoxşaxəli münasibətdədir.

Eyni zamanda Kadzumi nəinki seçilmişlərlə görüşüb, həm də qaliblərin siyahısını hazırlayıb. Ən yaxşı tərəfdən özünü göstərənlər üçün, o, hətta xüsusi təyinatlar da hazırlayıb. 

"Düzünü desəm, 98-dən sonra sayı itirdim. Mən onların hamısını gizli kodlu siyahıya salırdım. Əgər partnyorlarım həqiqətən yaxşıdırsa, ulduz, onlara qarşı hisslərim varsa, ürəklə qoyuram", - Kadzuma deyib.

Gözəl 30 illik yubileyində möhtəşəm seks partisi təşkil etməyi planlaşdırdığını açıqlayıb. Qeyd edib ki, mütəmadi olaraq testlər aparır və qoruyucu vasitələrdən istifadə edir.

Milli.Az 

Məqaləyə dair fotomateriallar:

35 000 AZN-dək krediti ONLAYN sifariş et!

Şərh yaz:

13 Şərh:

  • Anonim
    səbinə · 28 Noyabr 2021 16:4779

    biz birini tapmırıq evdə qalmışıq. alan yoxdur. buna bax da kefdədir ki.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Kami · 28 Noyabr 2021 17:0681

    Ne olub, ay qiz? Dunyanin axiridir? Bu qeder yatmaq olar, hec ayi qis yuxusuna gedende bu qeder yatmir)))

    Cavab yaz
  • Anonim
    Üşüyürəm · 28 Noyabr 2021 17:1873

    Nəsən sən,ay qiz?) hamilə qalmağ ehtimalin olmaz yəqin!

    Cavab yaz
  • Anonim
    Zaurr_ · 28 Noyabr 2021 17:5142

    Rekorduku bu ala! ¥

    Cavab yaz
  • Anonim
    Can Azərbaycan · 28 Noyabr 2021 20:0641

    görən bunun etdiyi zinadırmı, zinadırsa o biri dünyada zinanın günahı necədir ?!

    Cavab yaz
    • Anonim
      Esra ıbrahimli(Şamaxı) · 28 Noyabr 2021 23:0730

      Vintrlyator Mamed lətifesi olacak o biri dünyada.bunun ücün.

      Cavab yaz
      • Anonim
        ))) · 29 Noyabr 2021 12:1820

        duz yazmaqi orgen.vintrlyator)))

        Cavab yaz
      • Anonim
        ..aydaaaa · 29 Noyabr 2021 15:1220

        vintrlyator nedir ay qiz?))))))

        Cavab yaz
    • Anonim
      2022 · 29 Noyabr 2021 00:3120

      fırlana- fırlana qalacaq...

      Cavab yaz
  • Anonim
    Esra ıbrahimli(Şamaxı) · 28 Noyabr 2021 23:0842

    Elə bil plan doldurur.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Werhci · 29 Noyabr 2021 10:3491

      birce sen catmirdin.

      Cavab yaz
  • Anonim
    F · 29 Noyabr 2021 08:5780

    Allahin qarşsinda ne cavab verecek.Çox maraqlidir.Hara qaçacaqsan goresen.Yalvarib meleyeckesen.500kisi yox ee 50000000000000seni xilas etmeyecek.Qadin demeye utanıram.Utanmaz insalara.gore dünya dağılır....Allah sizi hidayet elesin.Tezlikle.Emmellerine göre.tovbe edesen

    Cavab yaz
  • Anonim