Maraqlı

Məşhur firmaların loqotipləri koronavirusa belə uyğunlaşdırıldı - FOTO

20 Aprel 2020 15:08
0 Şərh     Baxış: 902
VTB-də yüksək depozit faizleri daha çox qazandırır

Artıq dünyada koronavirusa görə bəzi şirkətlərin loqotiplərində dəyişiklər var. Dünyaca məşhur şirkətlər loqotiplərində kiçik dəyişiklik edərək gündəmlə ayaqlaşmağa çalışırlar.

Bütün günü evdə oturmaq yaradıcılıq dünyasına da təsirini göstərməkdədir. Gördüyümüz yeni layihələrin bir çoxunun koronavirusun yayılması dövrünə təsadüf etməsi də təəccüblü deyil. Artıq xeyli şirkət öz reklam və strategiyalarında ciddi dəyişiklik ediblər.

Belə layihələrdən biri, bir dəstə hazırcavab və düşündürücü dizayn yaratmaq üçün boşluq, görüntü və marka adları ilə oynamış hərəkət və qrafik dizayner "Jure Tovrlijan" tərəfindən yenidən təsəvvür edilən ikonik loqotiplər konsepsiyasıdır. Koronavirus Loqotipləri adlanan Tovrljian dizaynları ön plana keçirir:

"Sadəcə, loqotiplərin bu çətin dövrlərdə necə görünməsi haqqında bir fikirdir".

Milli.Az markzone-a istinadla dəyişdirilmiş loqoları təqdim edir:

Bir-birinə yaxınlaşan nişanları ilə məşhur olan "Olimpiya" və "Mastercard" loqotipləri təəssüf ki, koronavirus əsrində təhlükəsizlik baxımından sosial baxımdan uzaqlaşdılar.

Koronavirus "NBA" və "Starbucks" loqolarından da yan keçməmişdir, loqolarına bəzi detallar əlavə edilmişdir. "Starbucks"ın ikonalı su pərisi üz maskası ilə bəzədilib və basketbol oyunlarının təxirə salınması üçün laptopu ilə bir az istirahət edən bir "NBA" oyunçusu təsvir olunub.

Goodyear loqotipi artıq Badyear oldu

Tovrljan, "Goodyear'"ı "Badyear"a çevirdi, çünki açıq-aşkar koronavirusun hazırkı acınacaqlı vəziyyəti onun ticarət markası altında reklam olunur.

Məlum olduğu kimi  virusla eyni adlı firma da var və bu virusun meydana gəlməsindən sonra, əlbəttə,  bu firmanında loqosu dəyişilməli idi. Bu firmaya isə Tovrljan belə bir kreativlik göstərdi.

Sosial uzaqlaşma mesajını gücləndirmək üçün Mercado Libre loqotipi sosial salamları dəyişdirmək üçün yenidən tərtib edilmişdir. Bütün dünyanın insanların bir-biriləri ilə əl sıxışmamasını bildirmək istəyir.

McDonals da sosial uzaqlaşmanı  təşviq etmək üçün loqotipini parçalayıb.

Koronavirusla əlaqədar bəzi  məşhur dizaynerlərin yanaşmasıda vardır ki, onlar aşağıdakılardır:

Milli.Az

Məqaləyə dair fotomateriallar:

Azernews Newspaper

XƏBƏR LENTİ

Copyright © 2025 Milli.Az

Saytdakı materialların istifadəsi zamanı istinad edilməsi vacibdir. Məlumat
internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink vasitəsi ilə istinad mütləqdir.