Müştəriləri birbaşa anlamaq üçün strateji qərarlara əsaslanmanın vacibliyi "Toyota istehsal sistemi"-nin əsasını təşkil edən prinsiplərdən biridir. Bu, "Toyota"-da istehsal lüğətində ən əsas terminlərdən biri olan yaponca "qençi qembutsu" kimi tanınır. Milli.Az techland.az-a istinadən bildirir ki, Azərbaycan dilinə biznes qərarlarının birbaşa əldə olunan dərin biliyə əsaslana biləcəyi "get və özün gör" göstərişi kimi tərcümə olunur. "Toyota yolu"-nu əhatəli formada sənədləşdirən Cefri Layker bunu belə izah edir:
"Mən "Toyota" barədə müsahibə alarkən "Toyota yolu"-nu başqa menecment yanaşmalarından necə ayırmaq olar sualını verdikdə istehsalda, məhsul inkişaf etdirmədə, satışda, distribüsiyada, yaxud ictimaiyyətlə əlaqələrdə çalışmasından asılı olmayaraq, verilən ilk cavab çox vaxt qençi qembutsu olub. Gedib özün görməyənə qədər istənilən biznesin istənilən hissəsini düzgün başa düşdüyünə əmin ola bilməzsən. Nəyisə fərz etmək və ya başqalarının hesabatına bel bağlamaq qəbuledilməzdir.
Sahibkarlar müxtəlif cür çətinliklərlə qarşılaşırlar, çünki onlar daha çox qeyri-müəyyənliklərin olduğu şəraitdə fəaliyyət göstərirlər. Davamlı innovasiya üzərində işləyən bir şirkət müştərilərinin kimi və harada olduğunu bilir deyə, qençi qembutsundan müştərilərin nə istədiyini üzə çıxarmaq üçün istifadə edir, amma startapların potensial müştərilərlə ilk təması hansı fərziyyələrin daha tez sınaqdan keçirilməli olduğunu bilmək üçün baş verir.
Milli.Az