Gecə növbəsində işləyənlər OXUSUN
VTB-də minimal faiz dərəcəsi ilə nağd kredit 9.9%-dən
Alimlər müəyyən ediblər ki, gündüz saatlarında yemək qəbulunu məhdudlaşdırmaq gecə növbəsində işləyən insanlarda ürək-damar xəstəlikləri riskini azaldır.
Milli.Az qafqazinfo-ya istinadən xəbər verir ki, bu barədə "Nature Communications" jurnalında dərc olunan məqalədə deyilir.
Qeyd olunub ki, bu araşdırma ilə bağlı tədqiqatda 20 könüllü iştirak edib. Onlar işıq, saat və ya elektron cihazlara çıxışı olmayan xüsusi təchiz olunmuş laboratoriyalarda iki həftə vaxt keçirib. Bu şəraitdə onlar 32 saat oyaq olublar, ciddi şəkildə cədvələ uyğun qidalanıblar.
İştirakçılar iki qrupa bölünüb. Birinci qrup adi gecə növbəsi işçiləri kimi gecələr yemək yeyib, ikinci qrup isə gecələr oyaq olsalar da, yalnız gündüzlər yemək yeyib.
Həmçinin könüllülərin yuxu rejimi eyni qalıb, bu da elm adamlarına yemək vaxtını əsas amil kimi müəyyən etməyə imkan verib.
Beləliklə, nəticələr gecə yemək yeyənlərin qan təzyiqinin yüksəldiyini və qan laxtalanma riskinin artdığını göstərib.
Bununla belə, gün ərzində yemək yeyən iştirakçılar təhlükəli dəyişikliklərlə bağlı riski altında olmayıblar.
Məqalədə deyilir ki, gecə işinin ürək-damar sisteminə mənfi təsiri çoxdan məlumdur və ilk növbədə sirkadiyalı ritmlərin pozulması ilə əlaqələndirilir.
Lakin yeni araşdırmalar təsdiq edir ki, sadə pəhriz vaxtının tənzimlənməsi gecə növbələrində işləyənlərin ürəklərini qorumağa kömək edir.
Milli.Az
DİGƏR XƏBƏRLƏR
-
Məşhur bloqer cütlüklərin illər əvvəlki görüntüləri - Tanınmaz haldadırlar - (Fotolar)
-
Qapısı olmadan bütün gün soyuq qalan market dolabları bunu necə bacarır?
-
Şaftalının öz toxumasını itirmədən dondurmağın yolları
-
Günün qoroskopu: Özünüzə kiçik bir hədiyyə etmək üçün əla gündür
-
Keks qəlibində yarpaq dolması resepti
-
Qol vurandan sonra huşunu itirdi - (Video)
XƏBƏR LENTİ
-
Məşhur bloqer cütlüklərin illər əvvəlki görüntüləri - Tanınmaz haldadırlar - (Fotolar)
-
Türkiyə Super Liqası: “Fənərbaxça” ilk turda məğlub olub
-
Qapısı olmadan bütün gün soyuq qalan market dolabları bunu necə bacarır?
-
“Ulduz müharibələri”nin aktyoru Nik Cozef vəfat etdi
-
"Qalatasaray" sabiq futbolçusuna üz tutdu
-
WP: Körfəz ölkələri ABŞ-ın İran siyasətindən narazıdır
-
“Neqativ məqamları düşünmək lazım deyil” - Valdas Dambrauskas
-
Şaftalının öz toxumasını itirmədən dondurmağın yolları
-
Günün qoroskopu: Özünüzə kiçik bir hədiyyə etmək üçün əla gündür
-
Keks qəlibində yarpaq dolması resepti
-
Qol vurandan sonra huşunu itirdi - (Video)
-
"Yeraltı"nda yeni sima - "Bozo"nun eks-sevgilisini canlandıracaq (Foto)
-
Premyer Liqa: "Sabah" "Kəpəz"i məğlub edib
-
İsrail “Hizbullah” komandirini məhv etdi
-
Muhammed Salahın oynadığı matçda "Trabzonspor" xal itirib
-
"Bizi çox çətin oyunlar gözləyir" - Cavid Hüseynov
-
Beyləqanda bir nəfər kanalda batıb
-
Bakıda bəzi marşrutların dayanacaqları dəyişdirilib
-
Bəhram Bağırzadənin kuryerə verdiyi 200 manat gündəm oldu - (Video)
-
İndoneziya sahillərində 6,0 ballıq zəlzələ olub
-
Duran "Seltik"də ilk rəsmi qolunu vurdu - (Video)
-
Azərbaycan XİN zəlzələ ilə bağlı İndoneziyaya başsağlığı verib
-
Nüşabə Ələsgərlinin nəvəsi - (Foto)
-
Ucarda iki yük maşını toqquşub, ölənlər var (Foto)





