Alış-veriş zamanı insanların ən çox yol verdiyi səhvlər həm maddi ziyana, həm də təəssüf hissinə səbəb ola bilər.
Milli.Az aşağıda ən yayılmış səhvləri və onlardan qorunma yollarını sadalayırıq:
Ən çox edilən alış-veriş səhvləri:
Plan olmadan alış-verişə çıxmaq
Ən yayılmış və zərərli davranışdır.
Nəticə: lazımsız və impulsiv alışlar.
Həll: Alış-verişdən əvvəl siyahı tərtib et və ona sadiq qal.
Endirim aldanışı
"%50 endirim", "1 al 1 hədiyyə" tipli kampaniyalar bəzən təhrik xarakterli olur.
Gerçəkdə ehtiyac olmayan məhsul alınır.
Həll: "Endirimə görə yox, ehtiyacına görə al".
Ac ikən marketə getmək
Araşdırmalar göstərir ki, ac ikən edilən market alış-verişləri zamanı daha çox və lazımsız qidalar alınır.
Həll: Alış-verişə tox və sakit get.
Qiymət müqayisəsi etmədən almaq
Eyni məhsul fərqli mağazalarda və onlayn platformalarda fərqli qiymətə ola bilər.
Həll: Mobil tətbiqlərlə və ya internetlə qiymət araşdırması apar.
Kartla limitsiz alış-veriş
Kartla ödədikdə pulun çıxması fiziki hiss olunmadığı üçün xərclər nəzarətdən çıxır.
Həll: Gündəlik və ya həftəlik nağd limit müəyyənləşdir.
Brendə görə seçim etmək
Bəzi məhsullar sırf markasına görə daha bahalı satılır, amma funksionallıqda fərq olmur.
Həll: Tərkib, keyfiyyət və funksiyaya görə obyektiv müqayisə apar.
Özünü mükafatlandırma bəhanəsi ilə alış
"Əsəbi idim, buna layiq idim" deyə emosional alış-veriş.
Həll: Emosiyanı alış-verişlə deyil, gəzinti, musiqi, idman kimi üsullarla yumşalt.
Alış-veriş sonrası peşmanlıq
"Aldım, amma istəmirdim" - peşmanlıq və israf.
Həll: 24 saat qaydası: Almazdan əvvəl 1 gün gözlə. Həqiqətən istəyirsənsə, sabah al.
Ağıllı alış-veriş tədbir, plan və nəzarət tələb edir. Əgər alış-veriş bir zövqə çevrilibsə, onun zərərini azaltmaq üçün alış-veriş vərdişlərinə diqqət yetirmək vacibdir.
Lalə Qüdrətova
Milli.Az