Ölkə

Bakıda HAVA yağmursuz olacaq, Cənub küləyi əsəcək, rayonlarda isə...

29 İyun 2020 13:21
33 Şərh     Baxış: 3 843

30 iyunda gözlənilən hava şəraiti açıqlanıb.

Milli Hidrometeorologiya Xidmətindən Milli.Az-a verilən məlumata görə, sabah Bakıda və Abşeron yarımadasında havanın əsasən yağmursuz keçəcəyi gözlənilir. Cənub küləyi əsəcək.

Abşeron yarımadasında gecə 18-22, gündüz 27-31, Bakıda gecə 19-21, gündüz 28-30 dərəcə isti olacaq. Atmosfer təzyiqi normadan aşağı 755 mm civə sütunu, nisbi rütubət gecə 65-75, gündüz 45-55 faiz təşkil edəcək.

Abşeron çimərliklərində cənub küləyi əsəcək. Dəniz suyunun temperaturu Sumqayıt, Novxanı, Pirşağı, Nardaran, Bilgəh, Zaqulbada 21-22, Türkan, Hövsan, Sahil, Şıxda isə 23-24 dərəcə isti təşkil edəcək.

30 iyunda Azərbaycanın rayonlarında havanın əsasən yağmursuz keçəcəyi, lakin
axşama doğru bəzi şimal və qərb rayonlarında şimşək çaxacağı, yağış yağacağı, dolu düşəcəyi gözlənilir. Şərq küləyi əsəcək, şimşək çaxanda arabir güclənəcək.

Havanın temperaturu gecə 15-20, gündüz 30-35, dağlarda gecə 9-14, gündüz 18-23 dərəcə isti olacaq.

İyunun 30-da Abşeron yarımadasında meteoroloji amillərin zəif və mülayim tərəddüdü, iqlim normasına yaxın temperatur rejimi gözlənilir ki, bu da meteohəssas insanlar üçün əlverişlidir.

Milli.Az

Şərh yaz:

33 Şərh:

  • Anonim
    Goy_○●GozLu_○●GirL · 29 İyun 2020 13:275310

    Allah her kese komek olsun Amin. salam haminiza dostlarki....!

    Cavab yaz
    • Anonim
      Harlnpasa · 29 İyun 2020 13:41485

      Amin Goy Gozlu GriL sizinle bahem

      Cavab yaz
    • Anonim
      Eugenia · 29 İyun 2020 13:431516

      Salam Dj kiz, necesin?)))) Bir mahnida, men deyim dinle./ Gulay royamdasan.

      Cavab yaz
  • Anonim
    Goy~Gozlu~Girl · 29 İyun 2020 13:322510

    Ne ucanda gozum ne kacanda sozum ben seni bulmuwum hayati unutmuwum......! (Sevgi sozleri)

    Cavab yaz
  • Anonim
    Goy~Gozlu~Girl · 29 İyun 2020 13:341411

    Cuneyt Ergun bilinmeyen saat uygulamasi mp3.... (super mahni hele klipi cox tesirlidi)

    Cavab yaz
    • Anonim
      Harlnpasa · 29 İyun 2020 13:424448

      Salam olsun can ciyer Dostlarlma ve Prensesss Nurusa

      Cavab yaz
      • Anonim
        Fəridə · 29 İyun 2020 13:522532

        Salam Harinpaşa)

        Cavab yaz
        • Anonim
          Harlnpasa · 29 İyun 2020 17:3211

          Eleykume salam Feride xanlm

          Cavab yaz
  • Anonim
    Rüfanə Əlizadə · 29 İyun 2020 13:481621

    Salam oxayy bu gün, hava çox gözəldir.

    Cavab yaz
    • Anonim
      99 Zakona Zakon · 29 İyun 2020 14:221624

      Oxayy seni gordum ne sevindim)

      Cavab yaz
      • Anonim
        Zaurr_Rufane · 29 İyun 2020 14:421822

        Aqillllllllllllll

        Cavab yaz
        • Anonim
          99 Zakona Zakon · 29 İyun 2020 15:3712

          Ne var ala))

          Cavab yaz
  • Anonim
    Zəhra · 29 İyun 2020 14:266836

    Başda moder olmaqla dəyərli şərhçi dostlarımı salamlıyıram. .Necəsiz? növbəti ayın 5-i inşAllah yığışarıq burada.Maraqlı olar))

    Cavab yaz
    • Anonim
      Admiral⚡ · 29 İyun 2020 14:405536

      Salam Zəhra necəsən mən əla. Hə düz deyirsən hamı əvvəlki kimi yazsın buraya. Necə keçir günlər?

      Cavab yaz
      • Anonim
        Zəhra · 29 İyun 2020 15:08120

        Çox sağol qardaşım.Həmişə yaxşı olasan:-) Günlər də keçir də yaxşı,pis)))romanlarla başımı qatmağa çalışıram)sən neynirsən?

        Cavab yaz
        • Anonim
          Admiral⚡ · 29 İyun 2020 20:3380

          Çox sağol canım bacım. Həmişə yaxşı olasan. Mən də evdəyəm elə virus çox təhlükəli həddə çatıb. Allah hamıya kömək olsun

          Cavab yaz
  • Anonim
    Zəhra · 29 İyun 2020 14:264237

    Başda moder olmaqla dəyərli şərhçi dostlarımı salamlıyıram. .Necəsiz? növbəti ayın 5-i inşAllah yığışarıq burada.Maraqlı olar))

    Cavab yaz
    • Anonim
      Esra ıbrahimli (Şamaxı) · 29 İyun 2020 16:3640

      Salam Zehram ,Men yaxsiyam sen necəsən?insAllah yiqisariğ.

      Cavab yaz
  • Anonim
    Zəhra · 29 İyun 2020 14:264938

    Başda moder olmaqla dəyərli şərhçi dostlarımı salamlıyıram. .Necəsiz? növbəti ayın 5-i inşAllah yığışarıq burada.Maraqlı olar))

    Cavab yaz
    • Anonim
      **** · 29 İyun 2020 14:347563

      Salam biri bes idi üce ehtiyac yox idi))

      Cavab yaz
      • Anonim
        Zəhra · 29 İyun 2020 15:0630

        ))))set də problem olub.Səhv eləməsəm Şəbnəm xanım idi də hə?

        Cavab yaz
        • Anonim
          **** · 29 İyun 2020 20:3200

          He bu deyqe ele heryerde prablem var((( beli) ne eceb yadda qalib?)

          Cavab yaz
      • Anonim
        Admiral⚡ · 29 İyun 2020 17:41171

        **** salam siz necəsiz? İnşallah yaxşı olarsız :)

        Cavab yaz
        • Anonim
          **** · 29 İyun 2020 20:3381

          Salam sagolun siz necesiz?)

          Cavab yaz
          • Anonim
            Admiral⚡ · 29 İyun 2020 23:4770

            Çox sağolun yaxşıyam siz yaxşı olasız can :)

            Cavab yaz
  • Anonim
    Admiral⚡ · 29 İyun 2020 14:4225848

    Hamıya Salam. Allah bu çətin günlərdə hamıya kömək olsun. İnşallah bu virusuda atladarıq. İnanmayanlara sözüm bizim qohumlardan da düşən var! Bu həqiqətdir!!!

    Cavab yaz
    • Anonim
      Esra ıbrahimli (Şamaxı) · 29 İyun 2020 16:35230

      Salam qardaşım,Allah kömək olsun cümləmizə.Buralarin dadı duzu qalmayib.Necəsən kefin halın necədi?İmtahanlar qurtardi?

      Cavab yaz
      • Anonim
        Admiral⚡ · 29 İyun 2020 20:31150

        Salam. Əsra bacım. Sağ ol yaxşıyam sən yaxşı olasan. Elədə yaxşı deyiləm. Qohumlarımızdan bəzilərində covid19 çıxıb. İmtahanlar da qurtarıb. Sizdə vəziyyət necədir?

        Cavab yaz
    • Anonim
      Harlnpasa · 29 İyun 2020 17:3431

      Dostlar cox zeyif istirak edirler hardaslnlz pandemiya yaman qorxuzub sizleri deyesen)))

      Cavab yaz
  • Anonim
    Zəhra · 29 İyun 2020 15:0970

    Esra hardadı?Nurlana yazırmı bura?Seymurdan soruşdum dedi axı Nurlananı tanımır((

    Cavab yaz
    • Anonim
      Admiral⚡ · 29 İyun 2020 20:3590

      Necə yəni tanımır? Başa düşmədim bu o deməkdir ki yəni Nurlana yalan deyirmiş?? Nurlana elə şey etməz. Heç vaxt yalan danışmaz bizə.

      Cavab yaz
    • Anonim
      Esra ıbrahimli (Şamaxı) · 29 İyun 2020 21:2240

      Can Zəhram,Nurlana coxdandi yazmir Narahat nigaranam.Seymur kimdi?

      Cavab yaz
  • Anonim
    Zəhra · 29 İyun 2020 15:1670

    Köhnə şərhlərə baxıram.Bir neçə gün əvvəl mənim nikimlə yazan olub.))o mən deyiləm.

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ