Ölkə

Azərbaycanda bu şəxslərə hər ay 3 min manat, 5 otaqlı ev, lüks avtomobil veriləcək

8 Dekabr 2021 12:42
12 Şərh     Baxış: 28 851

Azərbaycan Velosiped Federasiyasının yeni prezidenti Mədət Quliyev idmançılar üçün təzə mükafatlar müəyyənləşdirib.

Milli.Az "Qafqazinfo"ya istinadən xəbər verir ki, eyni zamanda müdafiə sənayesi naziri olan M.Quliyevin göstərişi ilə mükafatlar barədə velosipedçilərin məşq etdiyi zalların girişinə məlumat lövhəsi yerləşdirilib.

Lövhədə Olimpiya, dünya və Avropa çempionu olan idmançıya "Mercedes-Benz A-Class" və ya "BMW" 7-ci seriya avtomobil, Bakı şəhərində 5 otaqlı mənzil, 100 min manat mükafat, ayda 3 min manat olmaqla illik 36 min manatlıq maddi yardım veriləcəyi qeyd olunub.

Adıçəkilən turnirlərdə gümüş medal qazanan idmançı isə "Mersedes E-Class" və ya "BMW "5-ci seriya avtomobil, Bakı şəhərində 4 otaqlı mənzil, 70 min manat mükafat və ayda 2 min olmaqla 24 min manatlıq maddi yardım alacaq.

3-cü yerin sahibi isə "Mersedes C-Class" və ya "BMW" 3-cü seriya avtomobilə, Bakıda 3 otaqlı mənzilə, 50 min manatlıq mükafata və ayda min manat olmaqla illik 12 min manat maddi yardıma sahib çıxacaq.

Qeyd edək ki, rəsmi olaraq Prezident sərəncamı ilə Olimpiya çempionlarına pul mükafatı təqdim edilir.

Milli.Az

35 000 AZN-dək krediti ONLAYN sifariş et!

Şərh yaz:

12 Şərh:

  • Anonim
    ??? · 8 Dekabr 2021 14:1530

    Bəs alimlərə nə veriləcək??????

    Cavab yaz
    • Anonim
      .. · 9 Dekabr 2021 07:5830

      bublikin ortası

      Cavab yaz
  • Anonim
    Qalib (İsmayıllı) · 8 Dekabr 2021 14:5050

    Əladır. 28 gün koronadan yatana, 3-4 min xərc şəkənə də , xəstəliyi sağalmayana da məhz belə vəsait ödənilir.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Vüsal Qeya · 8 Dekabr 2021 18:5670

    Bəs bəs bəs bəs uşaq pulu nə vaxt veriləcək

    Cavab yaz
  • Anonim
    Nicat · 8 Dekabr 2021 19:1402

    Eladi ki

    Cavab yaz
  • Anonim
    Duz soz · 8 Dekabr 2021 20:0081

    Muharibede can qoyub torpaqlari geri alanlar ama pensiya ala bilmirler

    Cavab yaz
  • Anonim
    Rauf · 8 Dekabr 2021 23:4934

    Bunu qazanmaq çox çətindir və bu yarışın 3 çu yeri tutmaq iqidlikdi bunu qazanmaq üçün illər lazımdı ən aşağısı 10 il hər gün dözümlü məşq . Burda şərh yazanlar bu hasand qəlməsın profesional idmançının əziyəti

    Cavab yaz
  • Anonim
    Rauf · 8 Dekabr 2021 23:5133

    Burda şərh yazanlar profesional idmançı olmaq çox çətindir bunu idmançı anliyar

    Cavab yaz
    • Anonim
      .. · 9 Dekabr 2021 07:5710

      idmançı olmaq çox çətindir, ona görə alim olmaq lazım gəlir.

      Cavab yaz
  • Anonim
    Elşən · 9 Dekabr 2021 12:2421

    Idmançının beyninde heçne yoxdu. İnmançiden olkeye bir xeyri deymir, amma alimlerin, və ağılı adamların olkeye, və onun inkşafı uçun çox xeyri var. Amba nedendise axılı adamlar Azerbayganda, qabaxa getmir. Angah mahnı yazanardı, idmançılardı tanınanlar.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Yazıq hərbçi · 9 Dekabr 2021 21:0200

    Bəs hərbçilərin, müəllimlərin, həkimlərin nə vaxt üzü güləcək ? Bir dövlətin yaşaması üçün bu üç peşə sahibləri aclıq çəkməməlidir.

    Cavab yaz
  • Anonim
    İlham · 9 Dekabr 2021 23:5910

    Mədət Quliyev görəsən bu pulları hardan verir

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ