Dünya

Fransada növbəti terror: 84 ölü, xeyli yaralı - YENİLƏNİB - VİDEO - FOTO

15 İyul 2016 11:11
38 Şərh     Baxış: 13 678

11:11

Fransanın Nitsa şəhərində baş vermiş terrorda ölənlərin 12-si uşaqdır.
 
APA-nın xəbərinə görə, bunu Nitsa şəhər bələdiyyəsinin sədri Kristian Estrosi açıqlayıb.
 
Terror aktı nəticəsində ölənlərin sayı 84 nəfər, yaralıların sayı isə 100 nəfərdir. Yaralılardan 18-nin durumu ağırdır.

------------

09:48

-----------

09:37

Milli.Az bildirir ki, AFP xəbər agentliyinin məlumatına görə, ölənlərin sayı 84 nəfərə çatıb.

---------

09:02 

Videonu izləmək üçün şəklə klikləyin:

Fransada növbəti terror: 80 ölü, 120 yaralı

-------------

06:31

Fransanın Nitsa şəhərində terror aktı törədilib. Bu barədə Trend TASS-a istinadən xəbər verir.

Terror aktı nəticəsində 80 nəfər qətlə yetirilib, 120 nəfər xəsarət alıb.

Məlumata əsasən, naməlum şəxslər yük avtomobilini küçədə bayram şənliyi ilə əlaqədar gəzişən insanların üzərinə sürüb. BFM TV telekanalının məlumatına görə, terrorçular və polis arasında atışma olub. Sürücü polis tərəfindən güllələnib.

Milli.Az

Foto. video: Trend, APA

Videonu izləmək üçün şəklə klikləyin:

Теракт в Ницце, Франция 2016 - Грузовик въехал в толпу.

В Ницце автомобиль врезался в толпу людей

Məqaləyə dair fotomateriallar:

loading...

Şərh yaz:

38 Şərh:

  • Anonim
    Xəzər · 15 İyul 2016 08:4500

    Allah günahsız insanları qorusun, hər ölkədə əmin amanlıq olsun. Amin.

    Cavab yaz
    • Anonim
      GULLER XANIM · 15 İyul 2016 18:4500

      Amin duz deyirsiz

      Cavab yaz
  • Anonim
    nuwa · 15 İyul 2016 08:5600

    Allah belavii versin niye qirirsi bu insanlari olesiz sii ele alcaqlar

    Cavab yaz
  • Anonim
    Genceli · 15 İyul 2016 09:1200

    Vay vay Allah uzaq elesin bizderden yaziqlar Allah rehmet elesin

    Cavab yaz
  • Anonim
    Fizuli Şirvanlı · 15 İyul 2016 10:5900

    murdar fransiz hakimiyət, terorruda özləri təşkil edib günahsiz insanları qırılar, bunun da bir məksədi var, İŞİdə islam adı qoyub dünyada islama qarşi insanlarda nifrət yaratmaqdi.

    Cavab yaz
    • Anonim
      fizuli şirvanlı · 15 İyul 2016 16:0400

      ay fizuli şirvanlı bilmediyin şey barede nece de rahat eminlikle danıişırsan...!

      Cavab yaz
  • Anonim
    Abu Bakir · 15 İyul 2016 11:1300

    Fransa müsəlmanı müsəlmana qardaşı qardaşa qırdıranda bilmirdiki axırı belə olacaq.?! Düzdü günahsız insanlar ölür ama bu bir başa Qalstuklu böyük əmilərinn işidi.

    Cavab yaz
  • Anonim
    melek · 15 İyul 2016 11:5900

    Allah rehmet elesin

    Cavab yaz
  • Anonim
    Ləman · 15 İyul 2016 12:0100

    Fizuli Şirvanlı Abu Bakir sizinlə tam raziyam

    Cavab yaz
    • Anonim
      Fizuli Şirvanlı · 15 İyul 2016 13:4900

      Ləman xanım siz səhv düşünürsüz mənim haqqimda, mənim abu bəkir tipinə heç bir bağlıqım yoxdu, mən ŞİEyəm, yazdiqimda tam həqiqətdi.

      Cavab yaz
      • Anonim
        fizuli şirvanlıya · 15 İyul 2016 15:4800

        "men şieyem,yazdıqlarım da tam heqiqetdir"-sen görünür analizin,tehlilin ne olduğunu bilmirsen.senin yazdıqların hamısı absurddur!

        Cavab yaz
  • Anonim
    vetendas · 15 İyul 2016 12:1600

    ay Allah bu nedi?ne milleti ne dini olur olsun.onlar sade insanlardi.usaqlardi.dehseet,aglamaq tutub meni ne qeder terror xeberi olacaq.aman Allahim

    Cavab yaz
  • Anonim
    səkinə1 · 15 İyul 2016 12:2200

    məsəl var başqasına quyu qazan özü düşər.sadə camaat yazığdı (((

    Cavab yaz
  • Anonim
    kemala · 15 İyul 2016 12:4300

    yerleri cennet olar inwallah.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Pis davrandiqina gore cehennemden qovulan · 15 İyul 2016 13:0100

    Yene de atacaqlar Islamin ustune. Ozleri butun dunyadaki hadiseleri idare edirler. Yeqin oz emelleridir. Dunyanin gozunden perde asirlar ki biz de terror qurbaniyiq. Yaziqdi orda qirilan korpeler.

    Cavab yaz
  • Anonim
    GULLER XANIM · 15 İyul 2016 13:0300

    Demeseydiz bilmezdik he

    Cavab yaz
  • Anonim
    GULLER XANIM · 15 İyul 2016 13:0400

    ALLAH KOMEY OLSUN FRANSIZ XALQINA

    Cavab yaz
  • Anonim
    , · 15 İyul 2016 14:3400

    Peygemberimzin karikaturasini cekende onu ele salanda dinimiz islami alcaldanda anti islam deyib yurus edende,bes bilmirdilerki Allah hemin qovme bela gonderer

    Cavab yaz
    • Anonim
      oxucu · 15 İyul 2016 15:5200

      agziniza geleni danisirsiz. Allah senin kimi dusunmur ki korpeye ceza versin. Allahi da ozunuz seviyyesinde hesab edirsiz ki bele ucuz hesablar etdiyini dusunursuz.

      Cavab yaz
      • Anonim
        , · 15 İyul 2016 16:4500

        Oxucu danisanda etikadan kenar cixma,sexsiyyetin nedirse calis onu qoruyub hormet edesen,kim dediki Allah korpeye ceza verir?dunyasini deyisen korpeleri Allah sorgusuz sualsiz cennete gonderer,bele cahil yazilar yazmaqdansa bir az elm ve biliyinizi dini ve ya her cehetden artirsaniz yaxsi olar,belke onda ne demek istediyimi basa dusesiniz,yaradanim tek olan Allah dinim islam ve peygemberim Hz,Muhemmeddir onlarin dusmeni menim dusmenimdir

        Cavab yaz
        • Anonim
          oxucu · 15 İyul 2016 22:3000

          Yene de bos danisirsiz. Allah o korpeleri ezbla oldurur sonra cennete gonderir??? Size vehy gelib bununla bagli??? O karikaturani orada olen adamlar cekmisdi? Ozun oz yazdigini oxu gor mentiq varmi. Sen dunyavi ve dini elmlerde menimle reqabet ede bileceyini haradan bilirsen? Sen get ozune olmayan yerden dusmen yigmaqla mesgul ol.

          Cavab yaz
          • Anonim
            , · 16 İyul 2016 00:5200

            Oxucu senin imaninda biliyinde insaallah ki menden coxdur ve Enam suresi 59 aye

            Cavab yaz
  • Anonim
    wukur · 15 İyul 2016 14:5700

    duzdu fransanin belkede oz isi olub ama yenede ISID i temize cixarmayin isid qeder murdar vehsiler yoxdu dunyada

    Cavab yaz
  • Anonim
    fizuli şirvanlıya · 15 İyul 2016 15:2300

    Yuxarıdakı yazıda fizuli şirvanlı niki sehv getdi,"fizuli şirvanlıya" yazacaqdım.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Ayişə · 15 İyul 2016 15:4600

    Allah rəhmət eləsin ölən insanlara.kiminsə əlişidi yazıq olan dinc sakinnərə oldu.mən snlamıram bu İşıd dı nədi qarnıyeke yuxarı təbəqəni niyə qırmır.hələ terrorda nazir öldü eşitmədim.nəsə əşi.Məhəmməd peyğəmbər ə.s. şəklini çəkib lağa qoyanda Allah da belə qisas alar da.Allah bizi qorudun vallah.ay İŞID a bala insiviz cinsiviz nədi sizin bala nə DƏCCAL oldun başımıza

    Cavab yaz
    • Anonim
      oxucu · 15 İyul 2016 22:3100

      Aise sizin kimi dusunen insanlarla hec bir inanci paylasmagim gemir. Allah kinli ureyi gunahla dolu insan deyil ki gnahsizlari oldurub qisas alsin. Sizin tesevvur etdiyiniz Allah bele bu curduse yasadiginiz gorub inandiginiz dunyaniz nece de qaranliqdi

      Cavab yaz
  • Anonim
    fizuli şirvanlıya · 15 İyul 2016 16:0200

    yazdıqlarımı niye vermirsiz,fizuli şirvanlıya yazdıqlarımı niye vermirsüz?

    Cavab yaz
    • Anonim
      Fizuli Şirvanlı · 15 İyul 2016 16:1400

      bunu bilmək belə də çətin deyil, İŞİDi ABŞ və onu terafdaşlari olan böyük dövlətlər tərəfindən yaradilan bir qrupdu, və bunlarda bir məksədə qulluq edilər, islamı gözdən salib, onları yer üzündən silməkə, və bu olan terrorlarda her biri hemen ölkənin nezareti altinda təşkil olur.

      Cavab yaz
      • Anonim
        fizuli şirvanlıya · 15 İyul 2016 16:4000

        Yalan deyirsen,ayıl bu yanlış paranoydan.İŞİD-hele özleri islamçılar yaradıb.İŞİD-in başqa dövletler terefinden yaranması,men ne bilim benladenin amerikanın adamı olması kimi sözsöhbetler şaiyedir.Men sene çox baş qoşmaq fikrim yoxdu,nece fikirleşirsen fikirleş,mentiqüvün neye gücü çatır onu yaz danış,amma bil ki sen doğrunun harda yanlışın harda olduğunu bilmirsen.Vessalam!

        Cavab yaz
        • Anonim
          Fizuli Şirvanlı · 15 İyul 2016 21:1400

          içindəki qısa balaq, uzun saqqal sevgisi sənə düz danişib, düz başa düşməyə imkan verməz, o kirli beynini təmizlə.

          Cavab yaz
  • Anonim
    Fizuli Şirvanlı · 15 İyul 2016 16:3100

    mən bir faktı yaziram, bunlar ölüm üzərində qurulan şoulardı, suriyada iraqda hər gün minlərlə uşaq qoca öldürülür, amma fransada, almaniyada, belçikda, təşkil olunan terrorlar hər bir kiçik olkede belə bu qədər işiqlandirilir, adida bu olur: İŞİD bir islam terror qruplaşmasıdı. sizcə ABŞ Almaniyanin belçikanin fransanin təhlükəsiz xidməti belə zəyifdi?

    Cavab yaz
    • Anonim
      fizuli şirvanlıya · 15 İyul 2016 17:0700

      sene axırıncı defe yazıram.Yaddaşına hekk ele: Bütöv bir şeheri kontrolda saxlamaq mümkün deyil! ister abş ister avropa ister hara olur olsun.

      Cavab yaz
      • Anonim
        Pis davrandiqina gore cehennemden qovulan · 16 İyul 2016 01:1500

        Bala, sen muselmansan?

        Cavab yaz
  • Anonim
    Fizuli Şirvanlı · 15 İyul 2016 16:3400

    LEMAN xanim sizin yazdıqınız şərhi düzgün anlamadıqım üçün belə yadım, üzürlü bilin

    Cavab yaz
  • Anonim
    oxucu!!! · 15 İyul 2016 16:3900

    moderator Aiseye cavabimi ver!!!

    Cavab yaz
  • Anonim
    O Menem · 15 İyul 2016 19:1900

    Iwid ALLAHIN Lenetine gelmiw insan toplumu

    Cavab yaz
  • Anonim