Milli.Az Rusiya mətbuatına istinadən xəbər verir ki, "General Motors" (GM) avtomobil konserni sosial şəbəkədə verdiyi reklama görə 10 milyon dollara yaxın vəsait itirdiyinə görə Facebook-un xidmətlərindən imtina edib. GM-in bu xidmətdən imtina etməsinin səbəbi Facebook-da reklam yerləşdirməyin effektiv olmamasıdır.
Ekspertlər qeyd edirlər ki, təkcə 2011-ci ildə 3.7 milyard dollar qazanan Facebook üçün 10 milyon dollarlıq reklamın əldən çıxması sosial şəbəkənin fəaliyyətinə ciddi təsir göstərməyəcək.
Milli.Az
DİGƏR XƏBƏRLƏR
XƏBƏR LENTİ
- "Mənim oxuduğuma sən qiymət verə bilməzsən" - VİDEO
- Pişiklərə hamiləlik dövrü qulluq
- Daha bir ölkə Netanyahunu həbslə hədələdi
- Boşanma qərarını nə vaxt vermək lazımdır?
- Onlar mənim üçün general sayılmır - Zelenski
- Bu yolda dəyişiklik edildi - cərimələr artdı - VİDEO
- Günün qoroskopu: planları hazırlayanda detallara fikir verin
- Mask öz rekordunu qırdı
- Məşhur azərbaycanlı tiktoker həbs olundu
- "Stolların üstündə ərəb rəqsi oynayan rəqqasə dedi ki, ərim qısqancdır"
- Fəqərəarası disk yırtığı əməliyyatını sığorta hesabına etdirmək mümkündür - VİDEO
- "Evə qayıdanda gördüm ki, anam ağlayır..."
- Öd kisəsinin işləmədiyini necə bilmək olar?
- COP29-da tarixi qərar qəbul olundu
- Türkiyənin ən varlı müğənniləri açıqlandı
- Dünyanın ən məşhur futbolçularının adları açıqlandı - SİYAHI
- Azərbaycanda 4 nəfər dəm qazından zəhərləndi
- Çoxumuz öskürürük - Mövsüm dəyişikliyi, ya virusdur?
- Paris Sazişinin 6-cı maddəsinin tam icrasına nail olundu
- COP29: Azərbaycanın qlobal miqyasda uğuru
- Heç kim Bakıdan yaxşı nəticə əldə etmədən getmək istəmir - Muxtar Babayev
- Bakıya gələn qonaqlar bunları dedilər - VİDEO
- “Dado ilə necə qırmışıqsa bir-birimizi telefonumda blokdadır " - FOTO
- Çingiz Şəfiyev vəfat etdi - FOTO