Mobil telefon

Apple Yaponiyanı hədəf seçib

9 Sentyabr 2013 21:55
0 Şərh     Baxış: 1 460
VTB-də MİNİMAL FAİZ DƏRƏCƏSİ İLƏ NAĞD KREDİT 10.49%-dən
ABŞ-ın elektronika istehsalçısı Apple şirkəti Yaponiyanın nəhəng mobil operatoru NTT DoCoMo şirkəti ilə iPhone smartfonlarının bu ölkədə satışı ilə bağlı son sazişi imzalamağa yaxındır.

Bununla da Apple tərəfdaşlar sırasına Yaponiyanın son nəhəng operatorunu əlavə etmiş olacaq. Hazırda ABŞ istehsalçısı SoftBank və KDDI şirkətləri ilə saziş bağlayıb. Appleın hələlik Asiyada razılığa gələ bilmədiyi yeganə operator abunəçi bazası 700 milyon nəfəri ötən Çinin China Mobile şirkətidir. Bu şirkətin abunəçilərinin sayı ABŞ və Qərbi Avropada yaşayan abunəçilərin ümumi sayından çoxdur.

Milli.Az ICTnews-a istinadən bildirir ki, DoCoMonun dəstəyini qazanan Apple şirkəti iPhone və iPad modellərinin satış və mənfəətinin zəifləməsi fonunda vacib tərəfdaş əldə edir. Bundan başqa, şirkət Yaponiyanın paytaxtında Apple Store mağazasını da açmaq niyyətindədir. Son belə satış nöqtəsi Yaponiyada 2005-ci ildə açılıb.

Credit Suisse Group AG şirkətinin analitiki Hitosi Hayakavanın fikrincə, Appleın Yaponiyada fəallığı ölkəyə hazırda bazar payı 40 faiz təşkil edən smartfonların nüfuz etməsini artıracaq.

Apple üçün 29 iyun 2013-cü ildə başa çatan üçüncü maliyyə rübündə şirkətin satış həcmi 35,3 milyard dollar təşkil edib ki, bunun da 2,54 milyard dolları Yaponiya bazarında aparılan işin nəticəsində əldə olunub.

Milli.Az

Azernews Newspaper

XƏBƏR LENTİ

Copyright © 2024 Milli.Az

Saytdakı materialların istifadəsi zamanı istinad edilməsi vacibdir. Məlumat
internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink vasitəsi ilə istinad mütləqdir.