Bu 3 ədviyyat qanda şəkər və xolesterin miqdarını azaldır
VTB-də minimal faiz dərəcəsi ilə nağd kredit 9.9%-dən
Tədqiqatçılar ədviyyatların qanda qlükoza və xolesterol səviyyələrini tənzimləməkdə mühüm rol oynadığını aşkar ediblər.
Milli.Az medicina.az-a istinadən xəbər verir ki, Birləşmiş Ərəb Əmirlikləri Universitetinin alimləri qida rasionuna darçın, qaraçörəkotu və zəncəfil kimi ədviyyatların əlavə edilməsinin təsirlərini araşdırıblar.
Həkimlər qanda qlükoza və xolesterin səviyyələrini idarə etmək baxımından darçın, qaraçörəkotu və zəncəfilin sağlamlığa əhəmiyyətli təsir göstərə biləcəyi qənaətinə gəliblər.
Məlum olub ki, ədviyyatlar metabolik sindrom riski olan insanlara daha müsbət təsir göstərir. Hansı ki, bu problem karbohidrat, lipid və purin mübadiləsinin pozulması ilə özünü göstərir və arterial hipertenziyaya səbəb olur.
12 həftəlik təcrübələrdən sonra pəhrizdə zəncəfil və qaraçörəkotunun yer almasının aclıq qlükoza səviyyəsini azaltdığı məlum olub.
Ümumi LDL xolesterolunu azaltmaq da mümkün olub. Darçın da qlükoza ilə bağlı oxşar nəticə göstərib. Qaraçörəkotu ilə ən təsirli nəticələrin əldə edildiyi bildirilib.
Tədqiqatçıların fikrincə, darçın isə qlikozlaşdırılmış hemoglobinin (HbA1c) səviyyəsini azaltmaqda ən böyük təsirə malikdir.
Mütəxəssislər darçını içkilərə, səhərlər sıyıqlara, qatığa və smuzilərə əlavə etməyi məsləhət görüblər.
Zəncəfilə gəlincə, onu təzə halda yeməklərdə istifadə etmək daha yaxşıdır. Əvvəlcə onu sürtgəcdən keçirmək məsləhətdir.
Qaraçörəkotu isə düyü və ət yeməklərinə, salatlara əlavə edilə bilər.
Milli.Az
Xəbərlərimizi WhatsApp kanalımızdan da oxuyun
DİGƏR XƏBƏRLƏR
-
100 yaşa qədər yaşamaq istəyənlər qəhvəni nə vaxt içməlidir? – Mütəxəssisdən tövsiyə
-
İdman qidalarının yalançı reklamları: Təsir və fəsadları
-
Siqareti buraxanları ilk aylarda hansı dəyişikliklər gözləyir?
-
Alimlər demensiyanı əvvəlcədən göstərən yeni əlamət tapdı
-
Tez-tez baş ağrısı yaşayanlar bunu bilməlidir
-
Diş əti xəstəliyi diabet riskini artıra bilər - ARAŞDIRMA
XƏBƏR LENTİ
-
Bakı sakini tikinti şirkəti tərəfindən evinə ziyan vurulduğunu iddia edir (Video)
-
Günün qoroskopu: Günün əsl ulduzu siz olacaqsınız
-
Nardaranda su nasosunda sıxılı qalan 4 yaşlı uşaq ölüb - Yenilənib
-
Alla Puqaçova bir çıxışı üçün 200 min manat tələb edir
-
Bakıda məktəb binasının icarə haqqı niyə ödənilmir? - Mülk sahibi ilə Təhsil İdarəsi arasında -mübahisə (Video)
-
İranda canlı yayımda mesaj oxuyan molla biabır oldu - (Video)
-
Kondisioneriniz işləyib soyutmursa, səbəb bu ola bilər: Mütəxəssislər xəbərdarlıq etdi
-
Tünzalə Ağayeva - “Ürəyim tək sənin üçün döyünür hər dəfə...” (Foto)
-
Elektrikli avtomobilini evdə şarj edənlər diqqət: Artıq pul ödəyə bilərsiniz
-
Qurban Yetirmişlidən zəlzələ ilə bağlı açıqlama
-
Ermənistan Prezident Administrasiyasına yeni rəhbər təyin olundu
-
Böyükşor gölü yaşıl rəngdə - Analiz aparılır - (Foto)
-
Qubada 4,9 ballıq zəlzələ oldu - FHN-dən açıqlama - Yenilənib
-
"Neftçi"nin futbolçusu Tunis klubuna keçdi - Rəsmi
-
Süni intellekt gələcəyin peşələrini açıqladı: Bir çoxu hələ mövcud deyil
-
Yeni mövsüm başladı - "Turan Tovuz" qalib gəldi
-
"Qarabağ"ın qapıçısı Koxalski ilə azyaşlı azarkeşlər arasında söz davası - (Video)
-
Trampla Maskı barışdıran səbəb açıqlandı
-
Peşə təhsili müəssisələrinə tələbə qəbulunun cavabları açıqlanıb
-
Toydan sonra nikah sənədi paylaşıldı - (Foto)
-
Zelenski: Dənizə getmək istəyirəm
-
"Qalatasaray" onun üçün rəsmi təklif göndərib
-
Netanyahu Britaniyanı “İslam Respublikası” adlandırdı
-
Bakının mərkəzində su borusu partladı - (Foto)





