Milli.Az "The Telegraph"a istinadən bildirir ki, ekspertlər tərkibində yağ, piy, duz və şəkərin miqdarının çox olduğu qidalarla içkilərin televiziyadan sonra Facebook və Twitter-də də genişmiqyaslı reklamlarının qəti qadağan olunmasını tələb edirlər.
Mütəxəssislər bu minvalla uşaqları pis qidalardan qorumaq və piylənmə epidemiyasının qarşısını almaq istəyirlər.
Araşdırmalar göstərir ki, internetdəki saytların 75 faizi uşaqlar üçün "maraqlı" olan belə yeməklər, içkilər və qidaları reklam edir.
"McDonalds", "Nestle" və "Cadbury" kimi şirkətlər isə belə aqressiv reklamlardan yararlanırlar.
Milli.Az
DİGƏR XƏBƏRLƏR
XƏBƏR LENTİ
- Nümayəndəlik xərcləri ilə bağlı qərar verildi
- Uçan naməlum obyektlər var? – Pentaqonun yeni hesabatı
- Azərbaycana casusluqda ittiham olunan Qalstyana 18 il CƏZA
- Xərçəng sağlamlığa zərər vermədən belə sağaldılacaq
- Dayısının 14 yaşlı qızı ilə evlənmişdi - bu cəzanı aldı
- Keçmiş deputat öldü - FOTO
- 70 kq qızılla tutulan polkovnik-leytnant imiş - Kimliyi bilindi - YENİLƏNİB
- "Tramp Ukrayna münaqişəsinə son qoya bilər"
- Onlara yüksək vəzifə verildi - FOTO
- Bu tarixdən hava korlanacaq - XƏBƏRDARLIQ
- Osimhen "Qalatasaray"dan gedir - yeni klubu məlum oldu
- Laçındakı zəlzələnin GÖRÜNTÜSÜ - YENİLƏNİB
- Boşanması barədə suala əsəbiləşib efirdən GETDİ - VİDEO
- Nazir döyüş hazırlığı ilə bağlı göstəriş verdi
- Dəri sallanması nədən yaranır?
- Taksi Bakıya gələn qonağı şəhərə 139 manata gətirdi - DİN-dən REAKSİYA
- Yaxın günlərdə 4 bürc ən böyük xəyanəti yaşayacaq
- Trampın arxiv VİDEOsu yayıldı - Bu şəxsin saçını qırxıb - VİDEO
- Boyalarını yeyən rəssam kim idi? - FOTOlar
- Çində mağazada robotlar işləyir - FOTO
- İsrail Beyrutda çoxmərtəbəli binanı yerlə-yeksan etdi - 11 ölü, 33 yaralı var - YENİLƏNİB
- Qaynatasını "pol taxtası" ilə döyən gəlinin cəzası məlum oldu
- Yaşlı qadın küçədə Zaura elə söz dedi ki... - pərt oldu - VİDEO
- Livanda xəstəxanalar fəaliyyətini dayandırdı