Ölkə

"Nüranə deyirdi ki, namaz qılıram, sakit durun, yoxsa sizi dağlayacam"

12 Dekabr 2019 19:24
34 Şərh     Baxış: 6 854

Bir neçə gündür ögey ananın iki azyaşlıya işgəncə verməsi ictimaiyyətin qəzəbinə səbəb olub. 

Milli.Az APA-ya istinadən xəbər verir ki, anaları körpəykən vəfat edən Qulu və Hüseyn Kazımov qardaşları analığın və atanın onlarla qəddar davranıçlarından danışıblar.

Ögey anasının döydüyü, işgəncələrə məruz qalan 6 yaşlı Qulu əsasən qardaşı Hüseynin daha çox işgəncələrə məruz qalmasını və Nuranənin hansı səbəblə onları döyməsini bu sözlərlə ifadə edib:

"Nuranə bıçağı qızdırıb, qardaşım Hüseynin ayağına dağ basmışdı. Deyirdi, mən namaz qılanda səs eləməyin. Hüseynin əlini deşib duzlu suya basır, əlinə duz tökürdü. Yemək yeyəndə ağzımıza istiot tökürdü. Bütün bunlardan atamızın da xəbəri vardı. Deyirdi ki, yaxşı edir sizi döyür.

Hüseyni ördəkləri saxladığı hində taxtadan ayağından başı aşağı asırdı. Mən açıb evə gətirib stolun altında gizlədirdim. Bizə yemək də vermirdilər, ac qalırdıq. Yemək istəyəndə ağzımıza istiot tökürdülər. Verdikləri çiy kartof idi. Yeyib qaytarırdıq. Özləri yemək yeyəndə isə bizi üzü divara ayaqüstə saxlayırdılar ki, rahat yesinlər".

Qeyd edək ki, Sabunçu rayonu ərazisində azyaşlılar - Qulu və Hüseyn adlı qardaşların ata və ögey anaları tərəfindən işgəncələrə məruz qalmaları xüsusatlarının istintaq yolu ilə araşdırılması məqsədi ilə Cinayət Məcəlləsinin 127.2.2 (qəsdən sağlamlığa az ağır zərər vurma, xüsusi amansızlıqla, o cümlədən zərərçəkənə ağır iztirablar verməklə və ya sifarişlə, habelə təqsirkar üçün aşkar surətdə köməksiz vəziyyətdə olan şəxs barəsində törədildikdə), 133.2.3 (əzab vermə, bir qrup şəxs, qabaqcadan əlbir olan bir qrup şəxs, mütəşəkkil dəstə və ya cinayətkar birlik (təşkilat) tərəfindən törədildikdə) və 133.2.4-cü (əzab vermə, təqsirkar şəxs üçün aşkar surətdə yetkinlik yaşına çatmayan, habelə köməksiz vəziyyətdə olan şəxsə qarşı törədildikdə) maddələri ilə cinayət işi başlanıb. Ata həbs edilib, analıq isə polis nəzarətinə götürülüb.

Milli.Az

loading...

Şərh yaz:

34 Şərh:

  • Anonim
    XXX · 12 Dekabr 2019 19:3749

    6 yashli ushaqin ona edilenlerin bu cur ifade etmesine teeccublenirem...

    Cavab yaz
    • Anonim
      ly · 12 Dekabr 2019 22:5570

      siz videonu izleyin,korpenin kəkələyərək yasadiqlarini heyacanla anlatmasina baxin.eger baxa bilseniz..men sona qeder baxa bilmedim ....!

      Cavab yaz
  • Anonim
    arzu · 12 Dekabr 2019 19:41170

    analiqi da ata ile hebs elemek lazimdir. omurluk hebs.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Legenda · 12 Dekabr 2019 19:45340

    Namaz nöş qılıb görən? Bu məxluq Allahsız adamdır. Yəqin şeytana ibadət edirmiş. Uşaqlara qalxan əllər qırılsın. Adam erməni balasına bu zülmü eləməz, vicdansız !

    Cavab yaz
    • Anonim
      ƏSİ. · 12 Dekabr 2019 20:2891

      Salam.Mənim tanıdığım şərhçi dostlardansınız deyəsən.”Namaz nöş qılıb görən?”—Təəccüblü nə var ki burda??Əksəriyyət kimi namaz onun üçün mexaniki işdir.Allah üçün namaz qılmaq lazımdır,insanlıq hər zamankı kimi ikinci plandadı.

      Cavab yaz
      • Anonim
        Legenda · 12 Dekabr 2019 22:3230

        Salam Əsi xanım. Həə, çox yazmıram, amma bu mövzuya biganə qala bilmədim. Çox doğru vurğuladız, mexaniki işdir (((

        Cavab yaz
  • Anonim
    Yusif · 12 Dekabr 2019 19:55180

    bizim yalamci Heciler.....cadra altina 4ayaq güya başi bağlilar.....vijdan şeref insanliq yox! cahil şerefsizlik exlaqsizliq yaratiqlar....hamiya aid deyil

    Cavab yaz
  • Anonim
    Roya · 12 Dekabr 2019 19:5670

    Çox vehşicesine,qadın bütün işgence üsullarını uşaqların üzerinde tetbiq edirmiş.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Kama · 12 Dekabr 2019 20:01190

    Bəzi ürəyiqaralar elə bil hicabdan, namazdan əməllərini gizlətməkçün istifadə edirlər. Xalamın gəlini də belələrindəndi, paxıl, böhtançı, tənəvuran, ərini, baldızlarını bir-birinə qatır, düşmən edir, ağlı da quşbeyin. Övladları da özünə oxşayıb :sözbaz, paxıl, çörəyə bais olan. Allah versin belələrinin bəlasını . Amin ((

    Cavab yaz
  • Anonim
    Şalimar · 12 Dekabr 2019 20:1090

    Elə mən də onu deyəcəkdim ki, namaz hara, bu qeyri-insani hərəkətlər hara?! Mömin olan kəs yetimə bu zülmü edərmi?! Heç bunu kafir də eləməz...Allah səni də, o "doğma ata"nı da bildiyi kimi cəzalandırsın hər iki dünyada...

    Cavab yaz
  • Anonim
    Gunel · 12 Dekabr 2019 20:1100

    Ananin wekili budu???? Men instag iwletmirem, esebden bawqa bir sey deyil, o yuzden soruwdum, uzude var (((

    Cavab yaz
  • Anonim
    ƏSİ. · 12 Dekabr 2019 20:1750

    Əgər deyilənlər doğrudursa,nə doğma ata,nə də ögey ana normal adam deyillər:(Yazıq uşaqlar,heyif onların gələcəyindən:(((

    Cavab yaz
  • Anonim
    Ş R. · 12 Dekabr 2019 20:3190

    Oqlum namaz qılarkən balaca uşaqı onun belinə minir,mən uşaqa, mane olma dedim .Namazdan sonra oqlum namazda uşaqların olması çox savabdır,Allaha xoş olanlardandır söylədi.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Legenda · 12 Dekabr 2019 22:3650

      Bir mömin kəs deyir: namaz qılarkən uşaqların gəlməsi o deməkdir ki , Allah namazını qəbul eləmiş, mələklərini göndərmiş. Onlar balaca mələkdirlər. Mən namaz qılanda ikisi birdən çıxır belimə

      Cavab yaz
  • Anonim
    . · 12 Dekabr 2019 20:42110

    Namaz senin canina qenim olsun analiqdan xeberi olmayan mexluq

    Cavab yaz
  • Anonim
    Esra Ibrahimli(Samaxi) · 12 Dekabr 2019 20:58110

    Bunun onsuzda qildiqi Namazlarin hec birinin keyfiyyeti ve qebulu yoxduuu Hec bir haldaaa komek etmeyecek buna eger heqiqeten anasiz 2 korpeye bu zulumleri edibseee.Allah bunu ele cezalandiracak ki ,Allahdan qacış yoxdu .

    Cavab yaz
  • Anonim
    ly · 12 Dekabr 2019 21:09110

    kaş korpeler, sizi bagrima basa bilseydim...Allah sizi ve butun korpeleri qorusun

    Cavab yaz
  • Anonim
    ALEKS❤ · 12 Dekabr 2019 21:1580

    Ürəyim ağrıdı...ürəkləri ağrısın...bu nədi İlahi,biz nələr görüb eşidirik.insanlıq,mənəviyyat heç olub gedir.stressdən yaza bilmirəm.Allahın lənəti üzərilərinə olsun....

    Cavab yaz
  • Anonim
    qonaq · 12 Dekabr 2019 21:1760

    analigi da hebs etmek lazim idi.betnideki ilan balasini da mehv etmek.belelerin ne dogula biler?

    Cavab yaz
  • Anonim
    Papatya · 12 Dekabr 2019 21:34102

    "Dini yalan sayan o kimsəni gördünmü? O elə adamdır ki, yetimi qovar və heç kəsi kasıba əl tutmağa sövq etməz. Vay halına namaz qılanların – o şəxslərin ki, onlar namazlarından qafildiler Onlar riyakardırlar, gösteriş ederler, və az bir şey verməkdən belə imtina edirlər" (əl Maun süresi) "Dilleri ile insanları quranları ibadətləri temizleye bilməz" (Peyğəmbərimiz s.a.s)

    Cavab yaz
    • Anonim
      Papatya · 12 Dekabr 2019 21:4732

      qıranları

      Cavab yaz
  • Anonim
    Papatya · 12 Dekabr 2019 21:46112

    Deyəsen hamilədir qadın. Ana olmağa namizəd bir insan bunu necə edə bilər. Yolda tanımadığımız bir uşaq sendelese yıxılmasın deyə tez elimizi uzadariq. Penceremiz aciq olur yayda hamı kimi, stolumuz da düz pencerenin onundedi. Yayda bir gün Tam yemeye başlayacaqdıq bir pişik tullandi pencereye.baxıb yazıq yazıq miyoldadi. Özümüz başlamadan setkani açıb yemək atdıq. Balaca uşaqları ay vicdansız ata nece üzünü divara çevirib özün o yeməyi yeyə bilirsən. Biz de namaz qılırıq. Qizim mənim de, atasının da, belinə başına çıxır. Bezen önümüzden seccadeni alıb atır. Peyğəmbər, nəvəsi onun namazda ikən boynuna çıxdıqda o düşmeden secdeden qalxmazmiş. Bunun kimi mənəviyyati yoxsul bir insana işe namaz da fayda etmez. Teessüf...

    Cavab yaz
    • Anonim
      Esra Ibrahimli(Samaxi) · 12 Dekabr 2019 23:3952

      Bu 2 defe aile qurub usaqi olmayib Allah bu usaqi bu qadina sinaq verir belkede ana olan günü bu qadin ölecek ve öz balasi yetim qalacak Bu 10000 % olacak men bele kinoya baxmisam Analiq usaqa zülm edir sonra hamile qalir usaqi dunyaya gelende rak olduqu askarlanir ve her gün qadinin gözünün qabaqina gelir ki , hansisa analiq bunun balasina zülm edir ve zariya zariya zinqildaya zinqildaya ölür cehenneme vasil olsur Bu da ele olacaq İnsallah

      Cavab yaz
  • Anonim
    Sevda.R · 12 Dekabr 2019 21:5770

    Ay vicdansızlar...Allah sizi o iki uşağa möhtac etsin...

    Cavab yaz
  • Anonim
    miris · 12 Dekabr 2019 22:3330

    Namaz qilan hec kes bucur qedarliq ede bilmez etmezde

    Cavab yaz
  • Anonim
    ... · 12 Dekabr 2019 22:4720

    Bu analiq derzi iwlemiyib goresen?

    Cavab yaz
    • Anonim
      Alsu · 12 Dekabr 2019 23:5850

      Deyesen bunlarin qelbleri et parcasindan yox dasdandir. Ataya bax sen ay insafsiz ata o korpelerin analari yoxdur. ANA NEVAZISI GORMURLER HEC OLMASA BASLARINA SIGALSADA CEK YAZIQ DEYILLERIMI. OMURLUK UNUTMAZLAR SIZIN ONLARA VEREN EZABLARI NE GUNAHLARI VAR ONLARIN MELEK KIMI USAQLARDIR GUNAHSIZ ALLAH SAXLASIN SIZI. CAN CAN.

      Cavab yaz
  • Anonim
    Oxucu · 13 Dekabr 2019 11:4120

    Namaz sənə qənim olsun! ki inşaAllah da olacaq!

    Cavab yaz
    • Anonim
      Oxucu · 13 Dekabr 2019 11:5540

      Mən bu mövzuda çox həssasam. Əgər uşaqların danışdıqları hamısı doğrudursa, Allaha yalvarıram ki o qadın öz uşağını sağ-salamat dünyaya gətirməsin və heç ana olmasın! Allah bağışlasın məni, bilirəm ki qarğış doğru əməl deyil. Sadəcə Allahdan ədalət istəyirəm bu uşaqlara görə. 1-cisi guya namaz qılaraq Allahın buyurduqlarına əməl etmək əvəzinə Şeytana qulluq etməsinin cəzasını alsın. (İslamın əlifbasıdır yetim haqqına girməmək). 2-cisi də insanlıqdan uzaq əməllərinin cəzasını alsın.

      Cavab yaz
  • Anonim
    Alis · 13 Dekabr 2019 13:1130

    Sifetinden de iblislik tokulur.Guya namaz qilir.O namaz qenim olsun sene.Adam da korpe usaga ele isgence verer.Yaziq usaqlarin anasi olub onsuzda trzvma aliblar,birde sizin verdiyimiz isgencelerin travmasi.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Tamaşaçı · 13 Dekabr 2019 16:3610

    Ölün də iyrənc məxluqlar hələ o ataya bax e əgər ona ata demək mümükünsə heç fikirləşmirlər ki o uşaqlar böyüyəndə bulardan qisası alarlar ?

    Cavab yaz
    • Anonim
      Əmrah .Ənrah.Almalı · 13 Dekabr 2019 18:5810

      Allahdan qorx zalım insan Əməllərin üzə durar Yandırantək sən də yansan Günahların yüzə durar Bəd işlərdən çəkin bir az Nə dərd eylə nə kin bir az Halına yan təkin bir az Sevinc nuru gözə durar

      Cavab yaz
      • Anonim