Ölkə

83 yaşlı deputat ABŞ-da yaşayırmış

11 Dekabr 2019 18:34
28 Şərh     Baxış: 13 588

"Zeynəb Xanlarova hazırda Amerikada yaşayır. Azərbaycana az-az gəlir. Gələndə də gələcək planları barədə bizə məlumat vermir".

Milli.Az xəbər verir ki, bu sözləri modern.az-a Azərbaycan Milli Məclisin deputatı, xalq artisti Zeynəb Xanlarovanın köməkçisi Mələk Bayramova xanım sənətçinin 9 fevralda keçirləcək növbədənkənar parlament seçkilərinə qatılıb-qatılmayacağı barədə danışarkən deyib.

Deputatın köməkçisi bildirib ki, Zeynəb Xanlarovanın yenidən deputat seçilmək istəyindən xəbəri yoxdur: "Yaxşı olar ki, bu barədə Zeynəb Xanlarovanın özünə müraciət edəsiniz".

Qeyd edək ki, bu ayın sonlarında - dekabrın 28-də Zeynəb Xanlarovanın 83 yaşı tamam olacaq. Zeynəb Xanlarova uzun illərdir Azərbaycan Respublikası Milli Məclisinin deputatıdır. Belə ki, o, 1985-ci ildən indiyə kimi deputat mandatı daşıyır. 

Milli.Az

loading...

Şərh yaz:

28 Şərh:

  • Anonim
    Esra Ibrahimli(Samaxi) · 11 Dekabr 2019 18:40549

    Hele deputatdi buuu???))) Biyyy başımaaa xeyir olsun Yeqin Amerikanin dairesinden namizedliyin verer Canımcun ele hesab ele secilmisen Nenemnen eyni günde eyni ilde doqulub belke nenemde namizedliyin ireli sursun ??Nenemde deputat olsaydi 1 baq evi alardim 1 de Genclikden 3 otaqli ev )))

    Cavab yaz
    • Anonim
      Papatya · 11 Dekabr 2019 20:3262

      ))))aləmsən də)))

      Cavab yaz
      • Anonim
        Esra Ibrahimli(Samaxi) · 11 Dekabr 2019 21:1034

        Cannn, saq ol var ol :))

        Cavab yaz
    • Anonim
      asi · 11 Dekabr 2019 21:50151

      Əsra, nənən deputat olsaydı, alardım onu qaynatama, olardı mənim deputat qaynanam))..

      Cavab yaz
      • Anonim
        Esra Ibrahimli(Samaxi) · 11 Dekabr 2019 22:06100

        Qayinanan da meni sene qatardi seni de mənə ,hele neneynen qayinatani da bir birine qatsa demirem..Esas mesele deputat olsun alarsan )))

        Cavab yaz
    • Anonim
      oxucu · 12 Dekabr 2019 12:4260

      Amerikada oturub Azərbaycan millətinin gələcəyi üçün nə kimi xidmətlər edir görəsən?

      Cavab yaz
  • Anonim
    Platin · 11 Dekabr 2019 18:42220

    MM-in buraxılmağından xəbəri var? Milli. Az xahiş edirəm, xəbəri verməyin, versəzdə yavaş yavaş verin. Allah eləməsin səhətindən narahat qalmayaq.

    Cavab yaz
    • Anonim
      ƏSİ. · 11 Dekabr 2019 19:3260

      Narahat olmayın,Zeynəb xanım möhkəm iradəli xanımdır.Heç nə olmaz ona.Az qalır bir əsrlik siyasi qalmaqallara köksünü gərib.Bu nədir ki??

      Cavab yaz
  • Anonim
    Ağsaqqal · 11 Dekabr 2019 18:45230

    Mən çox -çox xahiş edərdimki ,xanım Kinnesin rekordlar kitabına düşmək üçün namizədiyini birdə versin inşallah ! Onsuzda seçəcəyik !(yaşın nə fərqi var ki ? )

    Cavab yaz
  • Anonim
    asi · 11 Dekabr 2019 18:46491

    Görəsən deputatının xaricdə yaşadağı ikinci bur ölkə var??)..Deputat amerikada yaşayaqsa, onu elə ora səfur təyin etsinlər))..

    Cavab yaz
  • Anonim
    Jale · 11 Dekabr 2019 19:52201

    deyirler ki,gezmeye qerib olke,olmeye veten yaxshi.....Zeyneb xanim,ne ise,sehv salib.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Uzaq · 11 Dekabr 2019 20:1660

    Şərhlərin hər biri digərindən yumoristik)Oxuduqca qəribə zövq aldım)

    Cavab yaz
  • Anonim
    Tənqidçi · 11 Dekabr 2019 21:2140

    Görəsən həqiqətən yenidən öz namizədliyini vermək fikri olar??? Çətin....

    Cavab yaz
    • Anonim
      Kimsə · 11 Dekabr 2019 22:38110

      Özü namizədliyini geri cəkər, oğlu namizəd olar.

      Cavab yaz
  • Anonim
    Famil · 11 Dekabr 2019 21:45160

    Azərbaycanı cox istədiyindən Amerikada yaşayır.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Rza · 11 Dekabr 2019 21:53180

    83 yaşlı birisi qələcəyə dair nə plan gursun qülməlidi

    Cavab yaz
    • Anonim
      delisov · 12 Dekabr 2019 07:0940

      bu menim yawim qeder deputat olubki. bes iclaslara nece gelib? bulletendedi yeqin

      Cavab yaz
  • Anonim
    Elman aqdamli · 12 Dekabr 2019 01:0530

    Vallah biyabirciliqdi deptat olasan xaricda yasiyadan bu tarixa yazilmalidi.Buda vatani sevan daha kima inanaq.Hayif manim o illarima hamesa ona paradis efarfim dema bu bir reklanmimis.cox tasuf ay Zeynab xanim''''''''''''"'''''''''''''''''

    Cavab yaz
  • Anonim
    se · 12 Dekabr 2019 10:39110

    amerikada oturub azerbaycanda nece deputat olmak olar??? 1 ayaq burda 1 ayaq gorda, utanmirlar?? ay zeyneb xanim seni sen eden xalqindir, xalq seni sevmeseydi taninmazdin, amerika niye?? millet 200-300 manatla yalindirirsiz, get yasa IMIWLIDE, SAATLIDA, JDANOVDA , KEND HEYATIN GOR KI BELKE CARE TAPASAN BU BICARE MILLETE, ALMISAN TITULU YEYIRSEN OZUNCUN, KASIBIN HALINDEN BIXEBERSEN

    Cavab yaz
    • Anonim
      utanım yerinə · 12 Dekabr 2019 11:2150

      sizlə həmfikirəm.Bir bu yox eyyyyy çox deputatların bu xalqdan bixəbərdir

      Cavab yaz
    • Anonim
      asi · 12 Dekabr 2019 11:2511

      Beyləqanda)..

      Cavab yaz
  • Anonim
    Mila · 12 Dekabr 2019 11:24212

    Gozel senetkar Zeyneb xanim kim ne deyir desin here oz heyatini yawayir sizi butun milletler sevir ve her yerde size hormet olub

    Cavab yaz
    • Anonim
      Xoruz baba · 12 Dekabr 2019 11:5260

      Bəli, Zeynəb xanıma böyük hörmətimiz var. Gözəl sənətkardır. Amma o da öz işinə, vəzifəsinə hörmətlə yanaşmalıdır. Mövqeyindən sui- istsfadə etməməlidir.

      Cavab yaz
    • Anonim
      kate · 12 Dekabr 2019 14:1300

      :)

      Cavab yaz
  • Anonim
    qonaq · 12 Dekabr 2019 11:3880

    burda yaman deputatliq edib azerbaycan milletine can yandirib indi de amerika milletine deputatliq eder)))

    Cavab yaz
  • Anonim
    nn · 12 Dekabr 2019 23:5110

    Amerikanın xalq artisti

    Cavab yaz
    • Anonim
      23:51 · 13 Dekabr 2019 21:3800

      bizimdi bizimdi vawingtonda bizimdi)))

      Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ