Hava

Həftənin ilk iş gününə olan hava PROQNOZU

28 Noyabr 2021 11:42
14 Şərh     Baxış: 3 181

Noyabrın 29-da gözlənilən hava şəraiti açıqlanıb.

Milli.Az Milli Hidrometeorologiya Xidmətinə istinadən xəbər verir ki, Bakıda və Abşeron yarımadasında dəyişkən buludlu olacağı, arabir tutulacağı, əsasən yağmursuz keçəcəyi gözlənilir.

Gecə və səhər bəzi yerlərdə duman olacaq. Cənub küləyi əsəcək.

Havanın temperaturu gecə 7-10° isti, gündüz 11-14° isti, Bakıda gecə 7-9° isti, gündüz 12-14° isti olacaq.

Atmosfer təzyiqi 762 mm civə sütunu təşkil edəcək. Nisbi rütubət 60-70% olacaq.

Tibbi-meteoroloji proqnoz:

Noyabrın 29-da Abşeron yarımadasında meteoroloji amillərin mülayim tərəddüdü gözlənilir ki, bu da meteohəssas insanlar üçün əsasən əlverişlidir.

Azərbaycanın rayonlarında hava əsasən yağmursuz olacaq. Gecə və səhər saatlarında duman olacaq. Şərq küləyi əsəcək. Havanın temperaturu gecə 3-7° isti, gündüz 13-18° isti, dağlarda gecə 2° şaxtadan 3°-dək isti, gündüz 8-13° isti olacaq.

Milli.Az 

35 000 AZN-dək krediti ONLAYN sifariş et!

Şərh yaz:

14 Şərh:

  • Anonim
    Şaxta Baba · 28 Noyabr 2021 14:24272

    Salam Qar Qizim,və əziz balalar, necəsiz? yeni ilə çox, az qalib yeni ildə Şaxta babadan,nə istəyirsiniz?)

    Cavab yaz
    • Anonim
      Orxan_99 · 28 Noyabr 2021 19:5424

      Melek b adli,nik mene yazsin istrem!(((

      Cavab yaz
      • Anonim
        Şeytan c · 29 Noyabr 2021 00:1011

        kimə lazimdi, axi?))

        Cavab yaz
    • Anonim
      Zaurr_ · 28 Noyabr 2021 20:1510

      Yoxa cixmagini)))

      Cavab yaz
    • Anonim
      Dinara · 28 Noyabr 2021 20:3610

      KaronaVirusu yox,ede bilersiz?)

      Cavab yaz
  • Anonim
    Madam_Madmazel · 28 Noyabr 2021 14:36710

    Hava çoxx qəşəngdir, çox şükür.salam necəsiz əziz doğmalar?)

    Cavab yaz
    • Anonim
      Zaurr_ · 28 Noyabr 2021 20:1510

      Salam Nigar,ncsn?)

      Cavab yaz
    • Anonim
      Dinara · 28 Noyabr 2021 20:3810

      Salam nigar, tebri.k etmisiz meni, bashim, qarishig idi.cox sagolun canlarim.!

      Cavab yaz
      • Anonim
        Madam_Madmazel · 29 Noyabr 2021 00:2910

        Deyməz Dinaş,necə keçdi ad günün?)həmişə o, saytda qeyd edərdik.zibeydə, gülnar,giliylə heyif onlarin başi qatişdi ailə vəziyyətinə daha girmirlər saytlara!

        Cavab yaz
  • Anonim
    Zaurr_ · 28 Noyabr 2021 15:12612

    Salam ¥

    Cavab yaz
    • Anonim
      Dinara · 28 Noyabr 2021 20:3710

      Salam

      Cavab yaz
  • Anonim
    Orxan_99 · 28 Noyabr 2021 16:1678

    Duman nəydiyee(

    Cavab yaz
    • Anonim
      Sənə nevar · 29 Noyabr 2021 07:2100

      Baş açmadım .hansı biriniz saxta baba hansı biriniz niqardi? Saxta babadan istərdinm ki Niqarlari yoxa cixarsun!

      Cavab yaz
  • Anonim
    ??/ · 29 Noyabr 2021 09:1313

    Şaxta baba sən Ebru, Esra, Asi,Mələk Mehriban,GöyGözlü, Larasi,Dinara Nigarlari,**** hamisini yoxa çixart getsinlər! )

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ