İdman

"Məğlubiyyəti gözləyirdim" - Qurban Qurbanov

21 Noyabr 2018 09:36
22 Şərh     Baxış: 2 627

Rəqibi layiqli qələbə münasibətilə təbrik edirəm. Məğlubiyyəti gözləyirdim. Çünki bura qələbə üçün gəlmişdik və bizi istənilən nəticənin gözlədiyini bilirdik. Həm ilk, həm də ikinci hissədə eyni ssenari təkrarlandı. Rəqib komandanın gücü tam bilindi. Əfsuslar olsun ki, uduzduq. Kosovoya uğurlar arzulayıram.

Milli.Az report-a istinadən xəbər verir ki, bunu Azərbaycan yığmasının baş məşqçisi Qurban Qurbanov səfərdə Kosovoya 0:4 hesabı ilə uduzduqları UEFA Millətlər Liqasının VI tur matçından sonra mətbuat konfransında deyib. 46 yaşlı mütəxəssis daha sonra jurnalistlərin suallarını cavablandırıb:

- Bugünkü məğlubiyyəti yorğunluqla, yoxsa psixoloji problemlərlə əlaqələndirirsiniz?

- Bunların heç birini səbəb gətirmək istəməzdim. Rəqibin gücü bizdən çox idi. Üstünlük onların tərəfində idi. Ustalıq səviyyəsi və digər komponentlərdə geri qaldıq. Yorğunluq və psixoloji sıxıntı həmişə olur. Rəqib yaxşı komanda idi.

- Belə məğlubiyyətin qarşısını almaq üçün B planınız var idi?

- Bizim 3 oyunçu dəyişmək imkanımız var idi. Bunu da oyunun gedişində edə bilərdik. Qollar elə vuruldu ki, dəyişikliyə imkan olmadı. Bu halda hansısa dəyişiklik matçın gedişinə təsir etməyəcəkdi.

- Millətlər Liqasında belə nəticə göstərdiksə, Avropa çempionatının seçmə mərhələsində bizi nə gözləyir?

- Bizi nə gözlədiyini deyə bilmərik. Dəfələrlə demişəm ki, çempionatımızın səviyyəsi və oyunçu potensialını yaxşılaşdırmalıyıq. Hələlik bu suala cavab vermək düzgün olmaz. Müəyyən vaxt lazımdır.

Mill.Az

loading...

Şərh yaz:

22 Şərh:

  • Anonim
    Tamaşaçı · 21 Noyabr 2018 09:39190

    Bəsdirin !Vallah rayonlarda olan həvəskar və əla oynayan kasıb futbolçuları milliyə yığsaq sizdən yaxşı nəticə göstərərlər

    Cavab yaz
  • Anonim
    wind · 21 Noyabr 2018 09:40110

    ne eceb oyundan razi qalmadin?

    Cavab yaz
    • Anonim
      Emin · 21 Noyabr 2018 11:3510

      )) ele deyecek biraz da ustune getseler. aciga durub

      Cavab yaz
  • Anonim
    Vetendas · 21 Noyabr 2018 09:42111

    Bele Yigmanin olmagindansa olmamagi yaxsidir, Eger Zeif qrupdan da cixa bilmirikse bizim Avropa ve Dunya cempionatlarinda ne isimiz var????

    Cavab yaz
  • Anonim
    Aze_Boy · 21 Noyabr 2018 10:0891

    Bu biyabirciliq idi hem futbol hemde olkemiz adina.Kosova kimi komandaya bir top atmadan 4 dene yedik.Rezilllik. Mence biz oynamayaq bu oyunu bilmirem nedense bu oyun bizde alinmir.Bele oynamaqdansa oynamasaq daha uygundur.

    Cavab yaz
  • Anonim
    muhendis · 21 Noyabr 2018 10:0971

    Hər kəsin dediyi kimi.Sözün bitdiyi yer.başqa heçne.Burda teecublu heçne yoxdu.Futbolumuzun dəyişməz adət ənənəsi.Keçmişdə olduğu kimi bizim millimiz onsuzda meydanda bir qapını görür oda öz qapısını.Kosova vura bilməsəydi əgər biz qol vuracaqdıq amma hansı qapıya onuda onsuzda hamı bilir.Bir sözlə görünən kəndə bələdçi lazım deyil

    Cavab yaz
  • Anonim
    r77 · 21 Noyabr 2018 10:1271

    Futbol oynamaq bizlik deyil. Biz heç vaxt Balkan ölkələri Makedoniya, Kosova, Albaniya , Bosniya kimi ölkələrlə bacara bilmərik. Onlarda olan əzmkarlıq, atletik keyfiyyətlər bizim futbolçularda yoxdur.

    Cavab yaz
  • Anonim
    azarkeş · 21 Noyabr 2018 10:2252

    Hamı məşqçini qınayır. Qurbanı bura onu hörmətdət salmaqçün gətirdilər. milliyə gəldi "Qarabağ" da zəiflədi. Proseneçkini nahaq göndərdilər - çox yaxşı nəticələri vardı. 2-cı məsələ futbol bizdə nə vəziyyətdədi ki - kim futbolla məşğul ola bilir ki (% nisbətilə)! ona görə deyiblər: nə əkərsən onu da biçərsən! təəssüflənməyin - budur "taleyimiz" uduzmaq!

    Cavab yaz
    • Anonim
      Emin · 21 Noyabr 2018 11:3810

      bizim mehlede ele gozel oynayanlar varki. hamisi deyir yigmaya adamladi getmek... tesevvur eleki o gun bir meclisde bizim futbolcular viski qelyan cekirdiler... ne gozleyirsen

      Cavab yaz
  • Anonim
    .... · 21 Noyabr 2018 10:2860

    Insanda gerek mesuliyyet olsun ,oyuncular ulduz futbolcularin surduyu masindan surur ancaq oynadiqlari oyunlar 1 qepikliy.insan gerek yediyi coreyin haqqini versin.10 milyon ehalinin icinden 11 nefer adam yoxdur ki futbol oynasin ??

    Cavab yaz
    • Anonim
      Asif · 21 Noyabr 2018 12:1010

      Var niye yoxdur,amma qabaga getmeye qoymurlar.

      Cavab yaz
  • Anonim
    atonim · 21 Noyabr 2018 10:2841

    Teklif edirem umumiyyetle bu olkede futbolu legv etsinler ona ayrilan pullari da versinler yetimlere kasiblara shehid ailelerine ve s. Utanmirlar o boyda pullar qazanirlar ve bu da netice... ayib olsun heqiqeten chox ayib olsun...soz tapmir adam demeye...

    Cavab yaz
  • Anonim
    Daglı · 21 Noyabr 2018 10:5730

    Məglubiyyətdən başqa nə gözləyə bilərdinki?

    Cavab yaz
  • Anonim
    millət · 21 Noyabr 2018 11:1140

    Siz aparın 11 nəfər vətənpərfər heç bir tapşırığı olmayan 2-ci və ya 3-cü divizyondan olan uşaqları görün necə can qoyurlar.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Fizuli Şirvanlı · 21 Noyabr 2018 11:1443

    danışmaqa səndə üz varsa sənə artıq söz deməyə ehtiyac yoxdu, hər bir ölkədə belə biyabırçılıqa görə ölkənin futbol fedarasiyası ən birinci nöbədə məşqiçini qovur, bizdə futbol sahəsində yad insanlar oturub futbolmuzun başında ona görə bu gündəyik.

    Cavab yaz
  • Anonim
    azarkes · 21 Noyabr 2018 11:2170

    Bizim futbolun bu gunde olmaginin sebebkari Affadir. Koklu deyisikler lazimdir.Futbolu bilen adamlar getirilmelidir. Bu Qurban Qurbanovla olasi bir sey deyil.

    Cavab yaz
  • Anonim
    IVRO · 21 Noyabr 2018 11:2320

    Əşşşşşiiii...!

    Cavab yaz
  • Anonim
    Emin · 21 Noyabr 2018 11:3530

    ))) hemiwe deyir raziyam oyunnan. bu defe 4-0 nece desin razi qaldim.. yene umumi cumleler qurur. buna hormetim var idi. ama ya qarabagi sec yada millini. camaati dolmaaq lazim deyil

    Cavab yaz
  • Anonim
    azarkes · 21 Noyabr 2018 11:4030

    Qardas Almeydani yene aparib salib ora... tesevvur ele hele Almeyda himnimizi de oxuyurdu... ne oxuyurdu bilmirem ama... bu oynuya bilmir kecel baraka kimi qacir ora bura. hele metbuat da bunu terifleyire basa dusmurem. yigmada 20-22 yasinda bir dene oyuncu yox idi. Kosova da hamisi cavan gencler idi. ona gore de fiziki cehetden cox guclu idiler

    Cavab yaz
  • Anonim
    Oxucu · 21 Noyabr 2018 11:4030

    Ölkədə futbol yoxdursa, yəni zəifdir, sıfır səviyyəsindədirsə, buna görə cavabdeh şəxslər var, AFFA var, sponsorlar var. Onlar köklü dəyişikliklər, islahatlar etməlidirlər. Təkcə Qurban Qubanovla düzələ bilməz axı, o özü də elə bu futbolun şinelindən çıxıb, Argentinadan, İspaniyadan gəlməyib ki.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Asif · 21 Noyabr 2018 12:0830

    Olke futboluna,yeni qan,gencler lazimdir.Ne qeder bu heyyetle davam edecekler? Bele getse hele cox meglubiyyetimiz olacag.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Kamran · 21 Noyabr 2018 12:5340

    Qurban xoca sene boyuk hormetim var amma birax bu yigmanin bawini 8 klublu cempionatin yigmasi bundan artiq ola bilmez bu gunku affa fudbolumuzu mehv eledi ve mentiqi sonucu kosava kimi dunenki cuceye bele uduzmaq

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ