Şou-biznes

"Tənha qadın üçün çox çətindir" - Xalq artisti Məleykə Əsədova

7 Dekabr 2019 17:42
13 Şərh     Baxış: 3 415

"Tək qadın üçün övlad böyütmək çətindir. Həm də işləyən xanımam. Evin həm kişisi, həm xanımı oluram. Bütün yük çiynimdədir. Eyni zamanda da çalışıram övladımı doğru-düzgün böyüdüm".

Milli.Az axşam.az-a istinadən bildirir ki, bu sözləri Xalq artisti Məleykə Əsədova "Səhər-səhər" verilişində deyib. Aktrisa baxım sirlərini bölüşüb. Əsədova bildirib ki, burnundan başqa heç bir yerində plastik müdaxilə etdirməyib:

"Hər şeyim özümündür. Bircə burnum əməliyyatdır. Dərimə qulluq edirəm. Xaricə gedəndə, ancaq maskalar alıram. Salona getməyə vaxtım olmayanda, evdə üzümə qulluq edirəm.

Saçlarım qoymadır. Amma yay olanda çıxardıram. Saç qadını eleqant göstərir. Əvvəl uzun saçlarım var idi. Rəng, kəsim onları məhv etdi".

Milli.Az

 
loading...

Şərh yaz:

13 Şərh:

  • Anonim
    Afa · 7 Dekabr 2019 18:20251

    Bes cene emeliyyati kimindi

    Cavab yaz
  • Anonim
    Seymur · 7 Dekabr 2019 19:23371

    Aktrisalar var ki 40il can qoyublar senin 3mertebeli villanın hec padvalını bele tikmeye pulları yoxdu. TEK QADIN canınla o boyda villa sahibisen Ehsen

    Cavab yaz
    • Anonim
      afa · 8 Dekabr 2019 12:3400

      satisa goyub villasini satdimi göresen

      Cavab yaz
  • Anonim
    Kamilla · 7 Dekabr 2019 19:49332

    Tenha qadin... Lap yazigim geldi)))))))) Bu villali.....tenha qadindir daaaa Tenha qadinlar 2 yere bolunur.....

    Cavab yaz
  • Anonim
    ? · 7 Dekabr 2019 20:3121

    Qoyma saç nədi? Yəni parik? Mənim də ehtiyacın var, bilmirəm qoyma saç nədi?

    Cavab yaz
  • Anonim
    oxucu · 7 Dekabr 2019 21:00132

    ozu yixilan aglamaz.tenha olma.ere get.istemirsen axi.eleyse sizildama.ya da bir dene tufengli musa tap vessalam

    Cavab yaz
  • Anonim
    xumar · 7 Dekabr 2019 22:0055

    Birinci heyat yoldasi hec vaxt ikincinin yerin tutmaz

    Cavab yaz
  • Anonim
    K.k · 7 Dekabr 2019 22:20230

    Goresen duzunu deyende bu taninmislara ne olur ki? Sizin uzunuze baxanda bilinir ki, artiq kosmetik müdaxileler etmisiz. Men buna hec pis de baxmiram. Yaş kecdikde bu prosedurlar lazimdir. Amma boynunuza alin da. Maskalarla teraverliliyi saxlamaq olar, amma qirislarin qabağini almaq olmur.

    Cavab yaz
  • Anonim
    asi · 7 Dekabr 2019 23:00210

    Səndə sənin olan heç nə yoxdu))..Elə danışdı ki, elə bil 3 uşaqla ərindən boşanıb çətin vəziyyətdə yaşayan anadı, ərindən aliment, dövlətdən sosial yardım ala bilməyib gileylənir həyatından..Siz kefdən ərə gedib, kefdən boşanan təbəqəsiniz, hansı ki, olmayan problemləriniz də yerindəcə həll olunur.. Çiyinləriniz usə yəqin elə tez-tez xaricə istirahətə getməkdən yorulub)..

    Cavab yaz
    • Anonim
      Rəssam · 7 Dekabr 2019 23:2550

      Axşamın xeyir. Bunun əri yalnız bəy stolunda oturub. Sonra da arxa qapıdan yola salınıb)

      Cavab yaz
  • Anonim
    Ellà · 7 Dekabr 2019 23:40150

    Suni insandi.senetile gundeme gele bilmir.gezdiyi olke,qizim basqa sozu yoxdu. Maraqli serialda cekile bilmir

    Cavab yaz
  • Anonim
    ŞAH · 8 Dekabr 2019 11:5450

    HÖRMƏTLİ XANIM BİR UŞAĞI BÖYÜTMƏYƏ NƏ VAR Kİ ---DƏDƏ ANALARIMIZ 8--10 UŞAQ BÖYÜDÜB BAŞA CATDIRIRDI .HAMISINA DA ALİ TƏHSİL VERİRDİ.EVLƏNDİRİB TOY ELİYİRDİ.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Menasiz heyat · 8 Dekabr 2019 16:3710

    Sen tenhasan? Bismis toyuqun gulmeyi gelir

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ