Kulinariya

Asan hazırlanan şirniyyatlar

10 Sentyabr 2018 07:00
23 Şərh     Baxış: 5 200

Şirniyyatlar gündəlik qidalanma da hər kəsin əvəzolunmazıdır.

Milli.Az axşam.az-a istinadən evdə hazırlaya biləcəyiniz br neçəpiroqu təqdim edir:

Tərkibi:

Biskvit üçün:

6 ədəd yumurta

1 st şəkər tozu

1 st un

qabartma tozu

vanil

Krem:

250 qr yağ

1 ədəd qatlaşdırılmış süd

Qlazur:

6 x.q. şəkər tozu

2 x.q. süd

4 x.q. kakao

100 qr kərə yağı

Üzəri üçün:

Çiyələk

Hazırlanması:

Əvvəlcə biskvit üçün olan ərzaqları qarışdırıb, biskvit bişiririk. Soyuduqdan sonra kremləyib, üzərinə qlazur tökürük. Sonda tortun üzərini çiyələk ilə zövqə görə bəzəyirik.

Portağallı dietik piroq

Tərkibi:

5 paçka 5%-li kəsmik (900 qram)

1 ¼ su stəkanı süd

1 portağal

5 xörək qaşığı bal

7 ədəd yumurta

Hazırlanması:

Portağalın qabığını sürtgəcdən keçirin. İki qab götürün və yumurtanın ağını sarısından ayırın. Yumurtanın sarısına bal, kəsmik və portağal qabığını əlavə edib mikserlə çalın. Yumurtanın ağını köpənəcən çalın və sarısı ilə asta-asta qarışdırın. 26 sm ölçülü dairə formasında soba qabına qida kağızı qoyub yağlayın və alınmış kütləni ora əlavə edin. əvvəlcədən qızdırılmış sobada 40-50 dəqiqə bişirin. Soyuduqdan sonra bir az da soyuducuda saxlayıb servis edə bilərsiniz.

Milli.Az

loading...

Şərh yaz:

23 Şərh:

  • Anonim
    $.$.$. · 10 Sentyabr 2018 07:1880

    Sabahınız xeyir hörmətli şirin şəkər gözəl göycək xanımlarımız qızlarımız. Yenidən Sizlərlə göruşub söhbətləşmək ucun cox darıxmışam. Duzdur bu il son kursdayam dərslərimlə cox ciddi məşqul olmalıyam amma ara sıra vaxt olan kimi kulinariyaya Sizlərə yazacam. Bu gunki biskvitli şirniyyatları cox bəyəndim və sevə sevə ləzzətlə yeməyi də xoşlayıram. Bir anamın göz aqartmaqı olmaya da... Bişirib tökur hər cur ləzzətli şirniyyatları xörəkləri sonra da deyir az ye. Neyləyək , anamın menyusundan kənara cıxa bilmərəm , amma nənəmlə tək qalanda qaydalar pozulur. Sonra da məcbur olub bacımla idman yuruşunə cıxırıq.Darıxmışam. Gəlin görək kimlər var kimlər təzə gəlib? Əsas odur ki mətbəximiz dadlı duzlu olsun. Hamıya uqurlar!

    Cavab yaz
    • Anonim
      suzan · 10 Sentyabr 2018 09:2070

      Sabahınız xeyir əziz xanımlar. $$$ xanım sizində sabahı xeyirli olsun. Necəsiz?Nənəniz ananız necədi? Nə vaxtdı sizin şərhlərinizi görmürdüm.Axır vatlar görürəm.Yazdığınız şərhləri çox bəyənirəm.Allah yolunuzu hər zaman açıq etsin.Bütün xanımlarımıza allah can sağlığı versin.

      Cavab yaz
      • Anonim
        $.$.$. · 10 Sentyabr 2018 09:4080

        Suzan xanım təşəkkur edirəm şərhimi oxuduqunuza görə. Nənəm və anamın kulinariyadakı butun xanımlara salamları var.Nənəm cox xoşlayır mən ona unvanlanan ona salam göndərənlərin şərhlərini oxuyanda. Həmişə də deyir Allah köməkləri olsun məni kimsə yada salıb. Yay istirahətimiz cox maraqlı kecdi qonaqlarımız cox oldu eləcə də biz də cox qonaqlıqlarda olduq rayonlara getdik. Umumiyyətlə yay cox maraqlı kecdi.İndiysə yaya əlvida payızı qarşılamaqa tələsirik. Əyin baş almaqa başımız qarışıb qrup qızlarıyla. Amma mən mətbəxi cox sevirəm əsasən də yeməkləri şirniyyatları salatları hazırlamaqı.Anamın cox gözəl əl qabiliyyəti var ha...Təbii ki cox şeyləri anam canım nənəmdən öyrənmiş.Sizlərdən də nələrisə öyrənmək ucun daim kulinariyanı izləyirəm .

        Cavab yaz
        • Anonim
          suzan · 10 Sentyabr 2018 09:5880

          Allah nənələrimizə, analarımıza can sağlığı versin. Başımızın üstündən heç zaman əskik etməsin. Həmişə gözəl istirahətdə.Yeni dərs ilində də uğurlar. $$$ xanım .Siz və sizin kimi mədəni , tərbiyəli xanımlara həmişə uğurlar.

          Cavab yaz
          • Anonim
            $.$.$. · 10 Sentyabr 2018 10:0460

            Cox saq olun gözəl bacım.

            Cavab yaz
            • Anonim
              Paro · 10 Sentyabr 2018 10:2120

              Salam $$$.Yerin gorunurdu dolu-dolu şərhlərinlə)Nenene de salam deyersen.Menim de nenem cox sevinir onu yada salanda.Yawli insanlar hamısı elə olur,uşaq kimi kövrək,diqqət, nəvaziş,qayğı istəyirlər,başqa heçnə.

            • Anonim
              $.$.$. · 10 Sentyabr 2018 11:0910

              Paro təşəkkur edirəm cox saq olun . Nənələr babalar bizim baştacımızdır! Allah onları böyuklukdən əskik etməsin!Amin!

    • Anonim
      kate · 12 Sentyabr 2018 14:2000

      salam salam Sizi və bütün qızları burda görmək xoşdur. Dərslərinizdə uğurlar.

      Cavab yaz
  • Anonim
    asi · 10 Sentyabr 2018 12:1313

    Salam qızlar...Necəsiz?? Resepti bəyəndim. Adicə fon şəklinə baxanda adamın ağzı sulanır.Nəsə çox dadlı piroqa oxşuyur.Görəsən satışda var belə piroq? Gərək qəməndirə deyim alsın gətirsin mənim üçün, ya da resepti yazım verim sifarişlə hazırlatsın.Piroq hazırlamağa axot yoxdu))))..

    Cavab yaz
    • Anonim
      Paro · 10 Sentyabr 2018 12:4020

      Mence bu asi deyil)

      Cavab yaz
      • Anonim
        $.$.$. · 10 Sentyabr 2018 13:0830

        Asi xanım salam.Məncə bu şərhi Siz yazmamısınız. Əlli ayaqlı zirək Asimiz harda qaldı? Mətbəxi sevən Asi bu şərhi yazmaz!

        Cavab yaz
      • Anonim
        asi · 10 Sentyabr 2018 19:2913

        Axşamınız xeyir qızlar). Əvvəlcə məni tanıdığınız üçün təşəkkür..Əlbəttə o şərhi mən yazmamışam.Kimsə yenə klounluq edib.Uzun zamandı bu səhifəyə baxmırdım.Bilmirdim heç bu gün yenidən açılıb səhifə. Bayaq Millidə peçenyə resepti gördüm, onu oxumaq üçün klunariyanı açdım, gördüm yeni resept var və mənim adımla şərh var..Heç peçenyəni də klunariyaya qoymuyublar nəsə)..

        Cavab yaz
        • Anonim
          Paro · 11 Sentyabr 2018 14:3821

          asi,peraski üçün xəmir yogurmusam səhərdən.Hələ acımayıb.Necə qoymuşdum elə də durur.Yadımdan çıxıb droj tokmemişdim çünki.Perawkinin icliyini də əziyyət çəkib hazırlayıb qoymuşam.Sen dediyin kanaldan baxmiwdim(agababa).səncə elə acımamış halda biwire bilərəm?Yoxsa zay olacaq?

          Cavab yaz
          • Anonim
            paroya · 11 Sentyabr 2018 18:1810

            ay paro bilmirsən ki droj qatılmayan xəmir köpmür? elə bil balaca uşaqdı.o xəmirdən ancaq düşbərə xəngəl əriştə olar.peraşki üçün yenidən xəmir yoğur.

            Cavab yaz
          • Anonim
            asi · 11 Sentyabr 2018 19:4010

            Paro, bağışla indi gördüm şərhini).Gec oldu deyəsən, yəqin artıq hazırlamısan..Mən özüm hazırlamamışam mayasız.Amma o kanaldakı kimi prob edərdin bol yağda qızartmaqla).. Yada xəmiri qoyardın bir kənara yenidən ayrısını edərdin.O xəmirlə də əriştə ya düşbərə bişirərdin( yuxarda yazıblar artıq)).. Bir də xəmirin daha tez acıması üçün sənə bir üsul deyim, çox rahatdı, mən biləndən belə edirəm, mənə də Əsranur deyib)..Mayalı xəmiri qatdıqdan sonra, qoy bir paketin içinə, ağzını bağlaki su keçməsin, sonra paketi at isti suyun içinə.Çox qaynar eləmə suuyu, isti oldu bəsdi..5-10 dəqiqəyə xəmir şişib mayalanacaq.Çox rahat üsuldu.Daha 1-2 saat gözləmək lazım deyil..Yaz görüm nə etdin peraşkini)..

            Cavab yaz
            • Anonim
              kate · 12 Sentyabr 2018 14:2300

              asi xanim çox sağ ol bu çox ağıllı məsləhətdi. Əsasə da mənim kimi vaxtı az olanlar üçün.

            • Anonim
              asi · 12 Sentyabr 2018 17:1300

              Təşəkkürlər, Kate..

  • Anonim
    */* · 12 Sentyabr 2018 15:4100

    Tewekkur asi.men de dunen yazib cixandan gire bilmedim bura.set zeif oldu.fikirlewdim asi yeqin xemiri xilas edecek usul yazmiw olar.amma internet iwlemediyine caresiz qaldim ozbawima.hazirladim perawki.indi ozum yeyirem bir bowqab qarwimda.atmaga elim gelmedi.hec kim de yeye bilmedi.o qeder dadsiz pis alindiki((inan ki onun icliyine cox eziyyet cekmiwdim.hem videodaki kimi goy noxudlu qovrulmuw soganla kartof goyerti sarimsaq hazirlamiwdim hem de pendir goyerti.ozum de elave cekilmiw et qovurdum.cox hevesle hazirlawmiwdim dadli lezzetli alinacaq deye(ele ordaki kimi bol yagda qizartdim.xemir ele ciy qaldi iceriden.col terefleri yaxwi qizarmiwdi.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Paro · 12 Sentyabr 2018 15:4620

    Esranur xanima da tewekkur ela usuldu.esl menlik.sen de sagol.heqiqi dunen o derece pis oldum hecneden o qeder eziyyetim heder oldu.tamam elim soyudu.gerek nece gun kece sonra hazirlayam.indi hevesim öldü daha.adsiz adam sen de sagol.bilmemek eyib deyil bilmirsen bes?uwaqsan?bilseydim soruwmazdim her halda.men biwir duwuru cox yaxwi bilmirem.esasen de xirda amma vacib metbex sirrlerini.sayemde belke sen de bax xemiri nece tez hazir etmek oldugunu oyrendin.

    Cavab yaz
    • Anonim
      asi · 12 Sentyabr 2018 17:1210

      Eybi yox, bir dəfə alınmamaqla heçnə olmaz.Həvəsdən düşmə.Mənim də başıma çox belə işlər gəlib)).. olan işdi, hamı hər şeyi bir dəfəyə öyrənmirki).. Üsul həqiqətən çox rahatdı..Mən uşaqlara tez-tez bulki bişirirəm, səhər yeməyi üçün və.s..Əvvəllər xəmiri qatıb azı 1-2 saat gözləyirdim ki, yaxşı mayalansın..Amma indi atıram isti suya biraz keçir hazırdı). Əvvəl 3 saat çəkərdi hardasa mənim bulki bişirməyim, indi 1 saata hazırdı))..Birdə bulkiləri formaya salıb gözləyirsənki yenidən qalxsın, bax onda da bir dənə ləyənə isti su tök bulkanı yığdığın soba qabını qoy ləyənin ağzına qapaq kimi.Suyun buxarı qabı qızdıracaq bulkilər 5-6 dəqiqəyə sobaya qoymağa hazır olacaq..Bu da Əsranurun metoduna uyğun öz kəşfimdi, prob elədim alındı, indi ta belə edirəm))..Xeylaq tezləşdirir hazırlanma vaxtını)..

      Cavab yaz
      • Anonim
        paroya · 12 Sentyabr 2018 19:4810

        əziz paro sözümdən incimə.əyər xətrinə dəydimsə bağışla. bilməmək eyib deyil.dama dama göl olar.səhf edə edə öyrənir insan.

        Cavab yaz
        • Anonim
          asi · 14 Sentyabr 2018 17:2921

          )))))

          Cavab yaz
  • Anonim