Maraqlı

Cazibədar müğənni də deputat olmaq istəyir: Milli Məclisin önündən FOTO

8 Dekabr 2019 10:09
19 Şərh     Baxış: 5 083

Tanınmış müğənni Seeya etdiyi paylaşımla diqqətləri öz üzərinə toplayıb.

Milli.Az Azxeber.com-a istinadən xəbər verir ki, "Papito" mahnısı ilə məşhurlaşan ruminiyalı müğənni Bakıda Milli Məclisin önündə foto çəkdirib.

Fotoya isə "İ want enter New Azerbaijan Parliament. What do you think? (Mən yeni Azərbaycan Parlamentinə daxil olmaq istəyirəm. Siz necə düşünürsüz?" sözlərini yazıb.

Müğənninin bu addımı geniş müzakirələrə səbəb olub.

Qeyd edək ki, fevralın 9-u Azərbaycan Milli Məclisinə seçkilər keçiriləcək.

Milli.Az 

Məqaləyə dair fotomateriallar:

loading...

Şərh yaz:

19 Şərh:

  • Anonim
    F044 · 8 Dekabr 2019 10:12102

    Ay seni canı yanmış eşidib ki, MM -də cavanlar çox olacaq ona görə belə deyib amma bilsin ki, Qonaq kimi ancaq qəbul edə bilərik. MM-ə millət vəkili olmaq üçün Azərbaycan vətəndaşı olmalısan bu mütləq şərtdir :)

    Cavab yaz
  • Anonim
    Ağsaqqal · 8 Dekabr 2019 10:22122

    Düyməni basa bilirsə ,niyədə yox ! ...

    Cavab yaz
  • Anonim
    asi · 8 Dekabr 2019 11:34127

    Mən bu sayta şərh yazmağa başlayandan hər mövzu düşdükcə şüvənlik edirdim ki, yaşlı nəsli göndərin təqaüdə, cavan nəsli gətirin işə.. Arzuma çatıram axlr ki)).. Bütün ümummilli arzularım 5il ərzində gerçəkləşməyə başlayarsa, yaxın 10-15 il ərzində dünya bizim xeyrimizə düzələcək))...Yaşlı nəsl inciməsin, onlar gənclərin tempinə, iş həvəsinə, cata bilməz..Bu xanımı da allah arzusuna çatdırsın, öz ölkəsində)...

    Cavab yaz
    • Anonim
      asiyə · 8 Dekabr 2019 13:1963

      Narahat olma, cavan kadr seçiləndə gəlib səni seçəcəklər.Dünyadan bixəbər adamsane sən

      Cavab yaz
      • Anonim
        asi · 8 Dekabr 2019 13:4435

        Heç dəxli var??

        Cavab yaz
  • Anonim
    Esra Ibrahimli(Samaxi) · 8 Dekabr 2019 11:38168

    Men bele düşünürem ki, yeyenin biri de coxalacaq Nuş olsun.Kreslon da mübarek olsun amma calış moment kleyi kimi yapismayasan haaa Ne de naqil danismaaa

    Cavab yaz
    • Anonim
      afa · 8 Dekabr 2019 12:3270

      deputat bu sözünde hec bir sambali galmayib artig gör kimler deputat olmag arzusundadir

      Cavab yaz
  • Anonim
    ... · 8 Dekabr 2019 12:1161

    Abromivic oldu sira o biri kaftarlardadi

    Cavab yaz
  • Anonim
    Detektiv · 8 Dekabr 2019 12:1680

    Bize agilli, savadli, siyasetden basi cixan, xalqi dusunen,ogurluqdan ve elieyrilikden uzaq olan, xalqin rifahi namine qanunlar qebul eden, vetenin ve xalqin menafeyini oz sexsi menafeyinden ustun tutan millet vekilleri lazimdir. Saydigim keyfiyyetlere mensub olan istenilen Azerbaycan vetendasi, senetinden ve tutdugu vezifesinden asili olmayaraq millet vekili ola biler.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Rəssam · 8 Dekabr 2019 12:23130

    Mən dəstəkləyirəm sənin namizədliyini və deputat olmaq arzunu. Çünki özümüzünkülərin bizə etdiyi pisliklər, özgələrin aglına gəlməz)

    Cavab yaz
    • Anonim
      Like · 8 Dekabr 2019 14:3480

      Tək sizin şərhi bəyəndim

      Cavab yaz
  • Anonim
    oxucu · 8 Dekabr 2019 12:2340

    agil yasda deyil basdadi

    Cavab yaz
  • Anonim
    oxucu · 8 Dekabr 2019 12:3161

    cavanin bileyi qocanin biliyi

    Cavab yaz
    • Anonim
      f · 9 Dekabr 2019 09:3710

      qocanin vaxti catib getsn teqaude

      Cavab yaz
  • Anonim
    Öz · 8 Dekabr 2019 12:4220

    dərdimiz özümüzə az imiş kimi bu da böyurdən çıxdı.

    Cavab yaz
    • Anonim
      delisov · 8 Dekabr 2019 14:2722

      ay Seeyasan nesen zarafat zarafat belke namized olasan. cunki bu qocalar evi bir iwe yaramadi. cavanlarimizida o qocalarin neslinnen kokunnen olmasin. belke onda bir gun gorey.

      Cavab yaz
  • Anonim
    Zuni · 8 Dekabr 2019 19:0030

    Sen bize deputat olsan yuz faiz ag gune cixacayiq.Ama cox beyenirem qewey qizdi

    Cavab yaz
  • Anonim
    Maqa · 8 Dekabr 2019 21:3520

    Denən bütün günü millət papito oynayacaq da

    Cavab yaz
  • Anonim
    T · 8 Dekabr 2019 21:4310

    Taninmise ozude.Bu hardan cuxib ?

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ