Maraqlı

Kompüteriniz üçün maraqlı FOTOSESSİYA

11 Dekabr 2019 08:45
40 Şərh     Baxış: 991

Milli.Az kompüteriniz üçün maraqlı fotoları təqdim edir.

Milli.Az

Məqaləyə dair fotomateriallar:

loading...

Şərh yaz:

40 Şərh:

  • Anonim
    Əsranur · 11 Dekabr 2019 09:0110

    Dostlar,hamının sabahı xeyir olsun.Məlıyim,dünənki fotoda yazmışam sənə.Təklifim haqqında isə 100 ölç,bir biç.Məntiqi də işə sal.Təkcə hisslər yetmir.Öpdüm,qaçdım.Bu gün həqiqətən çətin anlar gözləyir məni.İnşaAllah,Allah peşman etməz məni,bir canlıya səbəb olmaram...

    Cavab yaz
    • Anonim
      Papatya · 11 Dekabr 2019 09:3910

      Sabahın xeyir bacilarin en sevimlisi ❤Simboşumuza Allah kömək olsun. yaxşı keçər İnsaAllah.

      Cavab yaz
      • Anonim
        Əsranur · 11 Dekabr 2019 10:1810

        Bayy..Nə qəşəng salamlaşma idi,ürəyim?:)Bacı sənə qurban olsun.İnşaAllahki hamınız yaxşısınız.Bizim əməliyyat 13.30-dadır.Həm qrijası həm də qarnı əməliyyat olunacaq.İnanki,əlim heç bir işə yatmır.Özümün də əməliyyatım var qarşıda.Bunun əməliyyatı daha həyəcan verir mənə.Bircə sağ-salamat ayılsın,qalır ona qulluq.Allaha yalvarıram ki,əməliyyatdan sonrakı 5 faiz yarana bilən problemlərsiz ötüşək.Çünki,elə heyvanlar var ki,içlərini xaric etdikdən sonra,çiş hissiyatını itirir ki,o da evdə yaşayan,divana çıxan heyvan üçün böyük problem yaradar.Görək də,yaxşı olacağına inanaqki yaxşı olsun.Bunlar da sənin,darıxmışdım(*******)

        Cavab yaz
        • Anonim
          Papatya · 11 Dekabr 2019 15:1110

          Allah elemesin bacı Mən sənə qurban. Şükür babatiq. Sağ salamat keçsin əməliyyatı. Olmaz sonrakı problemlər de İnsaAllah. Simboş ağıllı qızdı həm də) elemez) xeber edərsən vəziyyəti barədə. Sənə də Allah şəfa versin baci, ən bolundan, ən təcilisinden öz de)özünə yaxşı bax. mən de darıxmışdım(*******)

          Cavab yaz
          • Anonim
            Əsranur · 11 Dekabr 2019 20:4200

            ❤❤❤❤❤❤

            Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 11 Dekabr 2019 09:0710

    Hamiya salamlar.1 şəkil Ebrunun tezliklə gəlsin(**)3 şəkil FSD xanimin.amma mənim ureyimdən kecən dəniz sahilidi...Bir tanesinden .bir tanesine (****)adin .özü bilir(*****)

    Cavab yaz
    • Anonim
      Papatya · 11 Dekabr 2019 09:3910

      Aleyküm salam Melek)

      Cavab yaz
      • Anonim
        Melek b · 11 Dekabr 2019 10:3910

        Salam Ramackam gözel bacim(**)

        Cavab yaz
    • Anonim
      Əsranur · 11 Dekabr 2019 10:2310

      Mələyim,heç səhərə qədər yatmayıb,dənizin sahilində Günəşin doğulmasına baxmısan?Günəşin suya düşən əksi möhtəşəmdir.Mən bir ömrümün bir gecəsini günəşin doğulmasına sərf etmişəm.Ecazkar bir görüntü idi.

      Cavab yaz
      • Anonim
        Melek b · 11 Dekabr 2019 10:3910

        Salam.oldu ....şpaqalkaya yaziram hamisini(****)Simboşada uqurlu emeliyyat.qarsida seni ne emeliyyat gözleyir he???vaxt tapsan bunu cavablandir narajat qaldim❤❤❤

        Cavab yaz
        • Anonim
          Əsranur · 11 Dekabr 2019 11:1710

          Qojalırıq bajı:))Ürək-böyrək sözə baxmır uje.Hissə qapıldım yazdım,səni narahat etmək deyildi fikrim.Düzələcək narahat olma:))

          Cavab yaz
          • Anonim
            Melek b · 11 Dekabr 2019 12:3310

            Can..❤❤❤ Allah şefa versin.ne qojaliq???hec de ele deyil(***)he denizin sahilinde baxmisam .gunesin doqusuna.cox möhtesemmdi.şəkide cekmisdm.cox gözel görnusdu.

            Cavab yaz
  • Anonim
    Papatya · 11 Dekabr 2019 09:4410

    Her kese xeyirli, uğurlu gün diləyi ilə. Şəkillər çox mənlik deyil) amma Əsi dəniz sevər. Bilmirəm sakit sevər ya dalğali, ona görə də 1, 5, 9 Əsinin. ❤

    Cavab yaz
    • Anonim
      Əsranur · 11 Dekabr 2019 10:2510

      Əsi məncə sakit dənizi sevər-təbiətinə görə.O mənəm səsi-küyü,dəli dənizi sevən.O da mənim zırramalığıma görədir:)))

      Cavab yaz
      • Anonim
        ƏSİ. · 11 Dekabr 2019 16:2610

        Həə,bunu görməmişdim:)Təbii olaraq,əksi məni həmişə cəlb edib.Səsli küylü,əsib coşan,fırtınalı dəniz daha cəlbedicidir məncə.Dalğalı dəniz.Lal suları sevmirəm:)

        Cavab yaz
        • Anonim
          Əsranur · 11 Dekabr 2019 20:4111

          Ortaq nöqtələrimizdən biri də çıxdı:)))

          Cavab yaz
          • Anonim
            ƏSİ. · 11 Dekabr 2019 21:1310

            ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️☺️

            Cavab yaz
  • Anonim
    asi · 11 Dekabr 2019 09:4610

    Hamıya salam.. Şəkillərdən axırıncı..İmsan ömrünü ən gözəl təsvir edən, əks etdirən ağaclardır, daha dəqiqi yarpaqları.. Tumurcuqlayır, kiçik yarpaqlar açılır, böyüyür, ən gözəl yaşıl rəngə boyanır, saralır, quruyur, xəzəl olur torpağa qarışır, eyni insan kimi...

    Cavab yaz
    • Anonim
      Papatya · 11 Dekabr 2019 10:2110

      Salam Asi. Doğrudur) bitkiler, ağaclar cansız kimi, sıradan bir şey kimi görünse de, həqiqətən təbiətdə rolları əvəzsizdir. Bir alim araşdırmışdı, bitkilərin xoş və ya qaba rəftara reaksiya verdiyini, kederlene bildiyini. İslam peyğəmbərindən belə bir hədis vardı "Əlinizdə bir fidan var ikən, qiyamət başlasa belə, onu mütləq əkin".

      Cavab yaz
      • Anonim
        asi · 11 Dekabr 2019 10:3910

        Xoş gördük Papatya, nə vaxtı görsənmirdin.. Yəqin balaca limitini azaldıb)), imkan vermir..Bitkilər təbiətin yaraşığıdı).. Onlarsız dünya necə olardı görəsən??

        Cavab yaz
        • Anonim
          Papatya · 11 Dekabr 2019 15:1710

          Xoş gününə gələk, sevinək, şahid olaq)) hə asi, dişlerim biraz mualice olunur. Getməmişdim 3ilden çoxdu. Bu yaxınlarda getdim həkim de kəsdi cəzamı)) indi səhərlər gedib gəlirəm. gelenden sonra bir iki ev işlerim olur deyə elə ürəyim istəyən kimi rahat girə bilmirdim. Sən necəsən görmeyeli?

          Cavab yaz
    • Anonim
      Əsranur · 11 Dekabr 2019 10:3110

      Asi,bajı,nooluf saaaa???Bu gün yuxudan iromantişni durufsan deyəsən:)))Sizdə artıq qardır axı.Ağaclar üçün darıxmağının səbəbi məlumdur.Asi,mən paltarları da təbiətə uyğun yaraşdırıb geyinilməsinin düzgün olduğunu düşünürəm.Məsələn,qəhvəyi rənglə balotıvıy yaşıl super gedir.Balotıvıy paltarla,qəhvəyi ayaqqabını super yaraşdırmışdım.O dəfə düşünürəm ki,o rənglər eynilə ağacın rəngləridir.Ya,qarğıdalıdakı kimi sarı ilə yaşıl gör necə gedir?Deməkki,yaradılışdan hər bitki gözəl yaranıb.Onlara istinadən geyimi düz-qoş etmək olar.Düzdür,sənin ağacına aidiyyatı yox idi,amma,özünü tərif kimi çıxmasın,məndə olur elə beynimdə gedib-gəlmələr,prosto,yola ver,gedim:))))

      Cavab yaz
      • Anonim
        asi · 11 Dekabr 2019 11:5210

        Düzdü)).. Qəhvəyi rəng geyimləri xoşlayıram, yaşıl da sevdiyim rəngdi).. Yayda nə qədər açıq rəngli geyim geyinmək istəsən də hava soyuyan kimi tünd rənglər adamı cəlb edir)..

        Cavab yaz
  • Anonim
    Əsranur · 11 Dekabr 2019 10:2110

    8 ci şəkilə bu gün ehtiyacım var.Simboşumu da götürüb,ora gedirəm.Onu sakitcə qucaqlayıb,canını ağratdığım üçün ondan üzr istəyəcəyəm

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek b · 11 Dekabr 2019 10:4810

      Can Eskam o gözel üreyine qurban(***)darixma her şey yaxsi olacaq.yaninda mene de yer ele.amma aqlamaq ucun yoh ruhuna derman olmaq ucun.göz yaslarinin axmamasi ucun❤❤❤❤bacim menim

      Cavab yaz
      • Anonim
        Əsranur · 11 Dekabr 2019 11:1810

        Gəleee,gəl,Mələyim,türkün türkdən başqa dostu yoxdur.Getdiye ora:))))❤❤❤❤

        Cavab yaz
        • Anonim
          Melek b · 11 Dekabr 2019 12:3310

          Uje ordayam❤❤❤

          Cavab yaz
  • Anonim
    ƏSİ. · 11 Dekabr 2019 12:3410

    Hər vaxtınız xeyir.Sizi burda görmək çooox xoş oldu.❤️,yaxşı olacaq,xeyirlisilə.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 11 Dekabr 2019 12:3510

    FSD xanim salam size sehedde hadise bolumunde yazmisam

    Cavab yaz
  • Anonim
    ƏSİ. · 11 Dekabr 2019 12:3510

    Salam,Papatyam.Çox sağ ol☺️Dənizi hər halıyla sevirəm.O gözəlliyin qarşısında dayananda qəribə bir təəssurat yaranır məndə.Həm dincliyin verdiyi rahatlığı,həm də qəribə bir narahatlıq duyuram.İçimdə susmaq və danışmaq arasında böyük bir müharibə başlayır.Nəsə demək istəyirəm,amma deyiləcək söz tapmıram.Tapdığım zamansa dillənməkdən,ahəngi pozmaqdan qorxuram.Baxdığını görə bilən hər kəs hiss edər bunu.Ona deyiləcək ən uyğun sözü tapana şair deyirlər.O rənglərin,hisslərin təzadını duyub kətana işləyə bilənə isə rəssam.Mən nə onnanam,nə bunnan.Bir meh dolar içimə,içim titrəyər.Nəsə demək,nə isə etmək istərəm,alınmaz.Dilimin ucuna gələr,dillənə bilmərəm.Deyə bilmərəm gözlədiyim o sözü,nə qafiyə uyğun gələr,nə də ki sonluq.Sadəcə bildiyim kəlimələrlə təsvir etməyə çalışaram:Möhtəşəmdi,əvəzsizdi,çoox gözəldi.Halbuki bildiyim bütün kəlimələrin bir yerdə harmoniya yaratmasıdır gözlədiyim.Heyif ki,alınmır.Baxmaqla kifayətlənirəm mən də:).

    Cavab yaz
    • Anonim
      Papatya · 11 Dekabr 2019 15:4910

      Aleyküm salam əziz Əsi) məncə özünə biraz haqsızlıq edirsən, ya da təvazokarliq)) sənin çox axıcı, həlim üslubun var. Bu fikirlərini de gözəl ifadə etmisən. Ahmet Kaya sevirsen mi bilmirəm, onun bir mahnısı vardı, "Birazdan kudurur deniz". Menim xoşum gəlir. Baxdım tablolara da☺

      Cavab yaz
      • Anonim
        ƏSİ. · 11 Dekabr 2019 19:4310

        Sevirəm Papatya,sağ olan vaxtdan sevirdim Ahmet Kayanı.Demək olar ki,bütün mahnılarını da bilirəm:)

        Cavab yaz
  • Anonim
    ƏSİ. · 11 Dekabr 2019 12:3710

    Dəniz təsvirlərinin insan hissləriylə ifadəsini görmək istəsən,İ.Ayvazovskinin dəniz tablolarına baxarsan.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Melek b · 11 Dekabr 2019 12:4110

    FSD xanim Şəmkirdeki serhed

    Cavab yaz
  • Anonim
    Əsranur · 11 Dekabr 2019 17:3810

    Qızlar,dəatəyiniz üçün təşəkkürlər.Şükür,hər şey yaxşı oldu.Həkim düzgün qərar verdiyimi dedi.Çünki,içəridə kista varmış.Onun ağrısını nəzərə almasam,klinika,həkim,xidmət o qədər xoşuma gəldi ki,vaxtı çatanda Bambini də aparıb,vaxtında əməliyyat etdirəcəyəm.Vəssalam,yaxşıyam:))

    Cavab yaz
    • Anonim
      Papatya · 11 Dekabr 2019 17:4310

      Şükür lap yaxşı bacı. Sevindim. Təki həmişə yaxşı olasan))

      Cavab yaz
      • Anonim
        Əsranur · 11 Dekabr 2019 20:4010

        ❤❤❤❤❤

        Cavab yaz
    • Anonim
      melek b · 11 Dekabr 2019 17:5610

      cox gozel Eskam.sen cox eziyyet cekdin baci,bu Sinbanin yolunda|)

      Cavab yaz
      • Anonim
        Əsranur · 11 Dekabr 2019 20:4010

        ❤❤❤❤❤

        Cavab yaz
        • Anonim