Maraqlı

Alimlər ŞOKDA: 800 il əvvələ aid mobil telefon tapıldı!

27 Dekabr 2015 20:24
15 Şərh     Baxış: 25 855

Avstriyada aparılan arxeoloji qazıntı zamanı tapılan 13-cü əsrə aid əşya elm adamlarını şoka salıb. 

Publika.az xarici KİV-lərə istinadən xəbər verir ki, daşdan ovulmuş əşyanın müasir dövrdə istifadə etdiyimiz mobil telefonların ilk versiyasına bənzərliyi hər kəsin təəccübünə səbəb olub.
 
Əşyanın üzərindəki xətlər çox aydın şəkildə mobil telefon ekranını, nəzarət düymələrini və rəqəmləri xatırladan 12 işarə elm adamlarını düşünməy vadar edib. Bəzi UNO nəzəriyyəçiləri bu əşyanın yadplanetlilər tərəfindən gətirildiyini ehtimal edir.
 
Dünya şöhrətli UNO üzrə mütəxəssis Daniel Munoz isə əşyanın üzərindəki yazıların Şumer çivi yazısı olduğunu müəyyən edib.
Daha çox Mesopotamyanın İraq-Suriya bölgəsində mövcud olmuş Şumer dövrünə aid tapıntıntıların Avstriyaya necə gedib çıxması müzakirə mövzusu olub.
 
Tarixçilər eramızdan əvvəl üçüncü minnilikdə Mesopotamiyada hökm sürən Şumerlərə aid əşyaların ticarət yolu ilə dünyanın bir çox yerlərinə yayılma ehtimalını istisna etmirlər. Tapılan əşyanın 800 illik tarixi olduğunu təsdiq edən Munoz onun telefon olmasına dair fikir bildirməyib.

Milli.Az

loading...

Şərh yaz:

15 Şərh:

  • Anonim
    003 · 27 Dekabr 2015 20:3200

    ola biler ya atlantidadan qalib yada mu sivilizasiyasindan

    Cavab yaz
    • Anonim
      TƏK PƏR · 27 Dekabr 2015 20:4600

      Biz elə bilirik ki elmi biz bilirik. Ancaq bizdendə elimli insanlar olub.

      Cavab yaz
  • Anonim
    aaaaa · 27 Dekabr 2015 20:3800

    Bele wey ola bileeeeerrr....

    Cavab yaz
  • Anonim
    Arzu · 27 Dekabr 2015 21:0500

    bele shey olar???? bunlar alim deyirler ki naxircidilar ele bil.ay bala yaponlarin cinlilerin icadidi .kiminse olub itirib .bizde telefonlar beyem az itir?????en cox da tualetlere dusur.o qeder telefonlar cixirki satilmir it bat olur.gulmeli danisirlar bu alimlar lap .yox bir yadplanetli getirib lap agillarini itiribler

    Cavab yaz
    • Anonim
      Edis · 27 Dekabr 2015 23:2300

      Ay balam yazilib ki DASDAN OVULMUS yazilmayibki deqiq telefondu. Dasdan telefon nece isleye biler. Ola bilsinki ele bir sey isteyibler olsun ama alinmayib Allah biler onu... Derrakesi olan kes basa dismelidirki dasdan diger insanla rabite qurula bilmez Men inaniramki bu o vaxtin esyasidir..

      Cavab yaz
  • Anonim
    HR · 27 Dekabr 2015 21:4600

    o vaxt yadplanetliler daha cox dunyaya "seyahet" edirmiwler...cox maraqlidi...

    Cavab yaz
  • Anonim
    xcvb · 27 Dekabr 2015 22:4100

    Bu hansisa adamin firildaqdi yuz fayiz beledi hemin o dasi baha satmaq ucun

    Cavab yaz
  • Anonim
    anoni m · 27 Dekabr 2015 23:2700

    off bir bu qalmışdı uydurmadıqları..

    Cavab yaz
  • Anonim
    Rasim. · 27 Dekabr 2015 23:3900

    Ən cox əsgər telefonuna oxsuyur. Ele bil komandir alıb sındırıb.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Men · 28 Dekabr 2015 06:5800

      :))))))

      Cavab yaz
  • Anonim
    003 · 28 Dekabr 2015 01:3100

    bu herfler akkad herflerdir

    Cavab yaz
  • Anonim
    .... · 28 Dekabr 2015 02:3100

    Nece cahil insanlar var.misir piramidalarini bilirsiz nece tikibler ?kimler tikib?yox .bu da onlardan bir numunedir.olabiler yadplanetlilerindir.

    Cavab yaz
  • Anonim
    /*/* · 28 Dekabr 2015 12:5400

    8-yüz il yox 8 min il olar.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Hüseyn Aliyev · 28 Dekabr 2015 23:3200

    Sumerler e.ə. 4000-2000 arasinda yaşayib

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ