Alimlər uzun ömrlülüyün sirrini tapdı - 100 qramı 2 manatdır
VTB-də minimal faiz dərəcəsi ilə nağd kredit 9.9%-dən
Alimlər uzunömürlülüyün sadə formulunu açıqlayıblar.
Milli.Az xəbər verir ki, Britaniya alimlərinin bu barədə araşdırması "British Journal of Nutrition" (BJN) jurnalında dərc olunub.
Tədqiqat göstərib ki, düzgün nisbətdə qəhvə, çay və su içmək ömrü uzada bilər. Ən aşağı erkən ölüm riski gündə təxminən 7-8 fincan içki qəbul edənlərdə qeydə alınıb. Burada ideal nisbət: iki fincan qəhvə, üç fincan çay.
Araşdırma UK Biobank-dan 182 mindən çox iştirakçının məlumatları əsasında aparılıb və onları 13 il boyunca izləyiblər. "Balanslı rejim"ə riayət edən şəxslər ürək-damar, tənəffüs və həzm sistemi xəstəliklərindən daha az ölüb. Gündə dörd fincandan az içki effekt vermir.
Alimlər izah edirlər ki, qəhvə xlorogen turşusu ilə damarları və bağırsağı qoruyur, çay isə iltihab əleyhinə katexinlər ehtiva edir. Birlikdə bunlar orqanizmin antioksidant müdafiəsini gücləndirir.
Eyni zamanda mütəxəssislər xəbərdarlıq edirlər ki, qəhvənin həddindən artıq (gündə üç fincandan çox) qəbulu yuxusuzluq və ürək döyüntülərinin artmasına səbəb ola bilər. Buna görə miqdarın düzgün tənzimlənməsi vacibdir.
İsmayıl
Milli.Az
DİGƏR XƏBƏRLƏR
-
Bu qidalar prostat xərçəngi riskini artırır
-
100 yaşa qədər yaşamaq istəyənlər qəhvəni nə vaxt içməlidir? – Mütəxəssisdən tövsiyə
-
İdman qidalarının yalançı reklamları: Təsir və fəsadları
-
Siqareti buraxanları ilk aylarda hansı dəyişikliklər gözləyir?
-
Alimlər demensiyanı əvvəlcədən göstərən yeni əlamət tapdı
-
Tez-tez baş ağrısı yaşayanlar bunu bilməlidir
XƏBƏR LENTİ
-
Türk məşhurlar övladları ilə çimərlikdə - (Fotolar)
-
Bu qidalar prostat xərçəngi riskini artırır
-
Azərbaycanlı məşhurların makiyajsız görüntüləri müzakirə yaratdı - (Fotolar)
-
Pəncərə kənarına yalnız bir səbət qoymaq bəs edir: Milçəklər evə girmədən qaçır
-
Lukaşenko onları “axmaq” adlandırdı - (Video)
-
Gökhan Özen ikinci dəfə evləndi - (Foto)
-
İsmayıllıda maşınlar suyun altında qaldı (Video)
-
Azərbaycanda həyat yoldaşının soyadını götürən kişilərin sayı açıqlandı
-
Bakı sakini tikinti şirkəti tərəfindən evinə ziyan vurulduğunu iddia edir (Video)
-
Günün qoroskopu: Günün əsl ulduzu siz olacaqsınız
-
Nardaranda su nasosunda sıxılı qalan 4 yaşlı uşaq ölüb - Yenilənib
-
Alla Puqaçova bir çıxışı üçün 200 min manat tələb edir
-
Bakıda məktəb binasının icarə haqqı niyə ödənilmir? - Mülk sahibi ilə Təhsil İdarəsi arasında -mübahisə (Video)
-
İranda canlı yayımda mesaj oxuyan molla biabır oldu - (Video)
-
Kondisioneriniz işləyib soyutmursa, səbəb bu ola bilər: Mütəxəssislər xəbərdarlıq etdi
-
Tünzalə Ağayeva - “Ürəyim tək sənin üçün döyünür hər dəfə...” (Foto)
-
Elektrikli avtomobilini evdə şarj edənlər diqqət: Artıq pul ödəyə bilərsiniz
-
Qurban Yetirmişlidən zəlzələ ilə bağlı açıqlama
-
Ermənistan Prezident Administrasiyasına yeni rəhbər təyin olundu
-
Böyükşor gölü yaşıl rəngdə - Analiz aparılır - (Foto)
-
Qubada 4,9 ballıq zəlzələ oldu - FHN-dən açıqlama - Yenilənib
-
"Neftçi"nin futbolçusu Tunis klubuna keçdi - Rəsmi
-
Süni intellekt gələcəyin peşələrini açıqladı: Bir çoxu hələ mövcud deyil
-
Yeni mövsüm başladı - "Turan Tovuz" qalib gəldi





