Şou-biznes

"Səs Azərbaycan" şousu başlandı

7 Avqust 2015 13:11
16 Şərh     Baxış: 5 033

AzTV-də "Səs Azərbaycan" musiqi yarışının seçim turları başlayıb.

Azərbaycan Teleradio Verilişləri QSC-nin mətbuat xidmətindən APA-ya verilən məlumata görə, səsinə güvənən və ifaçılıq qabiliyyətinə malik şəxslər www.aztv.az saytında yaradılmış xüsusi bölmədə qeydiyyatdan keçərək, müsabiqədə iştirak edə bilərlər. Bundan başqa, "Səs Azərbaycan" layihəsinə qatılmaq və əlavə məlumat əldə etmək üçün 012 492 27 27 qaynar xətti də mövcuddur.
 
Qeyd edək ki, indiyə qədər "The Voice" dünyanın 50-dən çox ölkəsinin ən nüfuzlu telekanallarında nümayiş olunub. Milyonlarla tamaşaçı olan bu məşhur layihə ilk dəfədir ki, Azərbaycan teleməkanında keçirilir. 

Milli.Az

loading...

Şərh yaz:

16 Şərh:

  • Anonim
    Ramil · 7 Avqust 2015 13:4800

    Növbət yarasız veriliş start götürür.Burada da SMS-lər hesablanacaq , yoxsa normal jüri seçəcək ?

    Cavab yaz
  • Anonim
    Ayten · 7 Avqust 2015 13:4900

    Artiq bele showlara maraq azalib..

    Cavab yaz
  • Anonim
    Sheker · 7 Avqust 2015 13:5300

    Muradik, ora esl senlikdir.Burda vizildadigina get orda vizilda, belke ise yaradi.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Selay · 7 Avqust 2015 15:0900

    Gunde bir yarisma baslayir hamisida menasiz. Bir azeri star maraqliydi vessalam. Atvde geden guya ne yarismadiki Nadirgil julilik eledikleri maraqsiz. Sesi olmayana da deyirler ela oxuyursan

    Cavab yaz
    • Anonim
      naracan · 7 Avqust 2015 20:3000

      mugennilerin sayi artacq ki.............

      Cavab yaz
  • Anonim
    cavid · 7 Avqust 2015 21:1100

    AZERBAYCANDA ISTEDADLI INSANLAR YA QIRAQDA QALIR YA DA BU SENET HEMIN INSANLARI MEHV EDIR.BIZDE SESI OLMAYAN ISTEDADSIZ "MUGENNILER" BUTUN GUNU EFIRDE ATTANIB DUSUR.ISTEDADLI GENCLER KENARDA QALIB.ELNUR HUSEYNOV BUNU BIR DAHA SUBUT ETDI KI AZERBAYCANDA ISTEDADLARA QIYMET VERILMIR.HAMISI PULUN GUCUNU QABAGA GEDIR

    Cavab yaz
  • Anonim
    qul · 8 Avqust 2015 09:2800

    biz yukseq sevıyelı verılış yapabılmırıq nedenın necesını bılmırem

    Cavab yaz
  • Anonim
    AYDAN · 8 Avqust 2015 11:2800

    COX ISDERDIM KI GEDIM ORA AMMA BIZIMKILER QOYMAZLAR MUSIQI MENIM HEYATIMDI ONSUZ OZUMU TESEVUR BELE ETMIREM

    Cavab yaz
    • Anonim
      hhh · 19 Avqust 2015 01:0100

      dogurdan ?

      Cavab yaz
    • Anonim
      hesen. · 14 Noyabr 2015 14:2400

      Oxuya bilirsen?

      Cavab yaz
  • Anonim
    Nunu · 8 Avqust 2015 16:2500

    Juriler yeqin biri Zaur metanet Günay olar xaxa)))) azerbaycanda maraq qalmayıb bu cur verlişelere bu menim fıkrımdı

    Cavab yaz
  • Anonim
    huseyin · 8 Avqust 2015 16:5100

    niye hami azerbaycani pisleyir men rusiyada yasayiram basga milletler bile sikayet edirler serhetde insan haggi yoxdur orada gedib is acib islemek isteyirdi deyir serhetde ozleri isteyen kimi pul almasalar 2 gun saxlayirlar vallah heyif deyil deyir rus xalgi azerbaycanlilar ppul delisidir pula gore vijdanida satirlar

    Cavab yaz
  • Anonim
    hesen · 10 Avqust 2015 23:4600

    Ela

    Cavab yaz
  • Anonim
    Tahir · 19 Avqust 2015 01:0100

    dogurdan ?

    Cavab yaz
  • Anonim
    Famil · 21 Noyabr 2015 12:3000

    Ukrainadan gələn qızın səsini bəyənməmək ayıbdı...bununla da o verlişə baxmam.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Nigar · 10 May 2016 09:1300

    Bağışdıyıq bəs uşaqlar un səs nə vaxt başlıyacaq?

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ