Şou-biznes

"İstəmərəm oğlum olsun, özü də Azərbaycanda" - VİDEO

1 Dekabr 2021 16:06
18 Şərh     Baxış: 12 424

Müğənni Səidə Sultan heç zaman ana olmaq istəmədəyini deyib.

Milli.Az lent.az-a istinadən xəbər verir ki, ifaçı bu barədə "Səhər mərkəzi" verilişində danışıb: 

"Heç vaxt istəmərəm uşağım olsun. Özü də oğlan uşağının Azərbaycanda olmasını, ümumiyyətlə, istəmirəm. Çünki bilirəm ki, mənim oğlum normal ağılda insan olmayacaq. Mən onu başqa cür böyütmək istəyəcəm. O da Azərbaycanda kiminsə sözünü götürməyəcək, kiminsə balasını vurub bədbəxt edəcək. İstəmirəm uşaq. Rahat oturmuşam da". 

Milli.Az

35 000 AZN-dək krediti ONLAYN sifariş et!

Şərh yaz:

18 Şərh:

  • Anonim
    y · 1 Dekabr 2021 16:18215

    raziyam sizle seide xanim.bizdekileri coxu magara dusuncelidir

    Cavab yaz
    • Anonim
      Yaşlar qurunun oduna yanır · 1 Dekabr 2021 19:00170

      Həmin dediyin "bizdəki mağara düşüncəli" oğullar üzümüzü ağ, başımızı uca, qürurlu elədi bizləri, səidələri. Qüsuru özündə axtarsın səidə. Qorxur ki, oğlunun anasını barmaqla göstərəcəklər, bax elə bu oturuşlu şəkliylə, ən azı bu şəkliylə.

      Cavab yaz
  • Anonim
    Turkiyem · 1 Dekabr 2021 16:2219

    Cok doru bi karar tebrikler

    Cavab yaz
  • Anonim
    Şərhçi · 1 Dekabr 2021 16:42170

    Bu ne şekildir be ne oturuşdur biabırçılıq başqa söz yoxdur

    Cavab yaz
  • Anonim
    Azeri · 1 Dekabr 2021 16:5990

    Aman aman aman. Millət yazıqdır.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Sevinc · 1 Dekabr 2021 22:06100

      seidesen ne zibilsen, redd olub Azerbaycandan getsen yaxshidir.

      Cavab yaz
  • Anonim
    Esra ıbrahimli(Şamaxı) · 1 Dekabr 2021 17:02203

    Əvvəl oturuşuva fikir ver xanımsan,qadınsan.2 cisi də özüvə arxayin deyilsən də deyəcəklər"Get anovun derdin çək"o da vurub xosunbay edəcəkdə güyaaa.Sen hələ ailə qur oğul doğ böyüt o vaxta cıx.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Samire · 1 Dekabr 2021 17:3944

    Qəribə qeyri - adi fikirləri var. Təqribən başa düşdüm nə demek istədiyini...

    Cavab yaz
  • Anonim
    Oktay · 1 Dekabr 2021 18:5280

    Dəlinin balası , dəli olarda

    Cavab yaz
  • Anonim
    Ширбала · 1 Dekabr 2021 19:14130

    Kakraz oglun olacag, biglari gorunur.

    Cavab yaz
  • Anonim
    ALEKS❤️ · 1 Dekabr 2021 20:5770

    Başa düşmədim!!!Nə olub Azərbaycanıma???Xalqımız həmişə qeyrətdə də,namusda da,....Vətənə sevgidə də,savadda elmdə də öz sözünü deyib və yenə də deyir.Və bu Vətənin sizi kimilərə ehtiyacı yoxdu....Sözüm bir də sənədi:yuxarıda Y ' nikiylə yazan.Bəli düz buyurursan bizdəkilərin çoxu... ,,SƏNİN KİMİ,, Mağara adamı deyil.Bu millətin çörəyi ilə böyüyüb...sonra da millətə mağara düşüncəli demək...özü nadanlıqdı,əsl mağara adamı deməkdi....heyif o torpağa suya çörəyə ki....

    Cavab yaz
  • Anonim
    123 · 1 Dekabr 2021 21:5290

    senin kimi qadindan usaqa yaziq

    Cavab yaz
  • Anonim
    AA · 2 Dekabr 2021 09:2160

    kirpi qınınnan çıxıb qınını bəyənməyən buna deyirlər !

    Cavab yaz
    • Anonim
      Kirpinin qını olur?))) · 2 Dekabr 2021 20:3640

      Tısbağa olar)

      Cavab yaz
  • Anonim
    BANKIR50 · 2 Dekabr 2021 10:1060

    bu ne dar dusunvceli adamdir bunu basa dusmek olmur

    Cavab yaz
  • Anonim
    Birisi · 2 Dekabr 2021 10:1660

    Problem uşaqda olmuyacaq Problem səndədidir. Özün yaxşı bilirsən. Ona görə də oğluvu bədbəxt etmək istəmirsən.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 2 Dekabr 2021 12:0720

    Duz fikirleshirsen Seide . Chunki senin ogluna dost tanishlari deyecek ki, anan gehbe Seide deyil? Sesivi kes ay peyser, get anovun derdini chek. o da vurub oldurecek hemin onu deyen adami.

    Cavab yaz
  • Anonim
    EMin · 3 Dekabr 2021 11:4720

    ele seninkimilerin nesli tukense yaxwidi... Allah bilen meslehetdi

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ