Cəmiyyət

Qədir-Xum seçimini inkar edənin başına göydən düşən daş

12 Sentyabr 2017 21:45
157 Şərh     Baxış: 1 225

Həzrət Peyğəmbər (s) Qədir-Xum səhrasında vilayəti elan etdikdən və İmam Əlinin (ə) əlini tutub qaldırdıqdan sonra Cabir ibni Nəzər Peyğəmbərin (s) xidmətinə gəlir və deyir: "Ey Allahln Rəsulu! Bizə əmr etmisən ki, Allahın tək olduğunu və sənin rialsətini təsdiq edək. Həcci, zəkatı yerinə yetirək. Onların hamısını qəbul etmişik. Ancaq bu qədəri ilə kifayətlənməmisən. İndi Əli ibni Əbitalibi (ə), əmin oğlunu bizim hamımızdan üstün hesab edir və buyurursan: "Hər kimin mövlası mənəm, Əli (ə) də onun mövlasıdır. Bu dediklərin Allah tərəfindəndir, yoxsa öz tərəfindən?".

Milli.Az lent.az-a istinadən bildirir ki, Həzrət Peyğəmbər (s) cavabında buyurur: "O Allaha and olsun ki, Ondan başqa məbud yoxdur. Nə demişəmsə, Allahın əmri ilə olmuşdur". (Tebyan)
 
Həmin şəxs bu cavabı eşidən zaman Həzrətə (s) arxasını çevirdi və getdi ki, dəvəsinə minsin. Yolda gedən zaman Allaha dedi: "Əgər (Muhəmmədin (s)) dedikləri haqdırsa, əmr et ki, göydən bizə daş yağsın, ya da bizə ağrılı əzab nazil olsun". O, hələ dəvəsinə minməmişdi ki, göydən bir böyük daş endi və onun başına dəyib, onu öldürdü.
 
Bu hadisənin ardınca Quranın bu ayəsi nazil oldu: "İstəyən şəxs elə bir əzab istədi ki, (mütləq) baş verəcək. Kafirlər üçün və onun qarşısını alan olmaz. (Elə bir əzabdır ki,) "məaric" (bəndələrin əməllərinin və mələk dəstələrinin yuxarı qalxdığı səmavi dərəcələr; yaxud möminlərin mənəvi kamal dərəcələri; və yaxud mələklərin mənəvi dərəcələri; və ya Allah övliyalarının Cənnətdəki dərəcələri)sahibi olan Allahdandır". ("Məaric" 1-3).

Milli.Az

Digər maraqlı xəbərlər Milli.Az-ın Facebook səhifəsində

Şərh yaz:

157 Şərh:

  • Anonim
    a · 12 Sentyabr 21:591150

    Maraqlu naqildi.Ulaqlara oxumaq olar ki sirin yatsinlar.

    Cavab yaz
    • Anonim
      mən · 12 Sentyabr 23:531250

      Ay fırıldaqçı,deməli,sən də inkar edirsən.İnşəallah sənin başına da daş düşər.Bəlkə də düşüb,kütləşmisən.

      Cavab yaz
      • Anonim
        a · 13 Sentyabr 00:15080

        Ehli sunne bunu inkar edir.Amma das rafizilerin basina dusub saylaei azdalib in sa Allah yox olacaqlar

        Cavab yaz
        • Anonim
          a ya · 13 Sentyabr 05:57670

          Deməlı şıələrin ölməsi sənin üreyinnəndir?Sənin kimilərin ucundan dinsizlər dinə gəlmir!Sənin kimi ,,müsəlmanın ,,başına daş düşüb, artıq ,can üstesen.!

          Cavab yaz
          • Anonim
            a · 13 Sentyabr 09:28076

            Sen he basa dusmemisen ki sen siye deyilsen? Sen radikar rafizisen.Siyeler Ehli sunnenin qardasidi.

            Cavab yaz
            • Anonim
              a ya · 13 Sentyabr 15:34610

              sense vehabisen.sunninin ve shienin dushmeni.

  • Anonim
    a · 12 Sentyabr 22:110134

    Eger siz ona komek etmeseniz , Allah ona komek gostermiş olar.Nece ki kafirler onu iki neferden biri olaraq cixartdiqlari her ikisi maqarada olduqu ve dostuna (Ebu Bekre) qem yeme Allah bizimledir deduyi zaman gostermisdir.O vaxt Allah bir arxayinliq nazil etmiş onu sizin gormediyiniz esgerlerle mudafie etmis , kafirlerin sozunu alcatmisdir.Yalniz Allahin sozu ucadir.Allah yenilmez quvvet hikmet sahibidir. (Et Tovbe 40) Allah onlari dunyada maqarada yoldas dost etdi qebirleri de yan yanadi.Rafizi siyelerin ureyi partlayir.İt kimi hururler yenede xryri yoxdur.Allahin ucaltdiqini alcaldan olmaz.

    Cavab yaz
    • Anonim
      a ya · 12 Sentyabr 22:311300

      Ebubekr qorxudan bilmirdi neyləsin.Guya Peygəmbərə həyan idi?Peygəmbər s.s O qorxaga təsəlli verdi,,.LA TEHZEN İNNELLAHU MƏANA,,.Huznlənmə Allah bizə yetər.İmanı kamil olsaydı, Allaha yəqini olsaydi belə sözü işlətməzdi sənin Əbu Bəkrin.Xeybərdə də Peygəmbəri yaritmadılar bu sehabe dediklərin.Kim vuruşdu sence?Kim ?Əlı ibn Əbu Talıb.!

      Cavab yaz
      • Anonim
        a · 12 Sentyabr 22:580128

        O qorxaq olsaydi Allah ona izin vermezdi Peyqembere yoldas olsun..bildin ay avara

        Cavab yaz
  • Anonim
    a · 12 Sentyabr 22:160133

    Peyqember s.a.v. vafati ile neticelenen xesteliyi vaxti dedi.Ey Aise Atani ve qardasinibmenim yanima caqir isteyirem vesiyyet yazam.Qorxuram ki menden sonra here ureyinden kecirib desin ki men hamidan basam.Allah ve muselmanlar Abu Bekirden basqa hamini redd etsinler. (Muslum.)

    Cavab yaz
    • Anonim
      a ya · 12 Sentyabr 22:431271

      Gop da olsa maraqlidi.Elini niye cagirmadi.Vesiyyeti yazmaga kim mane oldu?Omercik.

      Cavab yaz
      • Anonim
        a · 12 Sentyabr 23:000131

        Demek istiyirsen Peyqember s.a.v.Omerden qorxdu.Ali hardaydi bes?Bos bos danismaq ucun olursen iyrenc maexluq

        Cavab yaz
        • Anonim
          a ya · 12 Sentyabr 23:111280

          Peygember sayiqlayir deyen kim idi>?Men niki deyilem,danisigini bil.Omerden ozu kimiler qorxardi.Adam kimi yazsan cavab olacaq.

          Cavab yaz
          • Anonim
            a · 12 Sentyabr 23:300131

            Heyvan boyuklerindi.Tulku kimi yazma.rafiziler hamisi tulkudu.

            Cavab yaz
            • Anonim
              mən · 13 Sentyabr 00:181130

              Əxlaqsız vəhhabi,sən və sənin əqidəndə olanlar heyvandırlar.Möminləri təhqir etmə,kafir.Öz ağalarının zatını öyrən.

            • Anonim
              a · 13 Sentyabr 09:300109

              Bu axmaq rafiziler hamini tehqir edir ozlerine soz deyende deyir niye tehqir edirsiz bizi? Edebli exlaqli olun ey rafizi radikallari)))

          • Anonim
            a · 12 Sentyabr 23:350131

            Peyqember s.a.v. o yazi sohbetinden sonra duzelir dord gun yaxsilasir.Bes niye sonra demedi ki getir yazim? ?Axirinci aye nazil olmusdu.Sehabeler bilirdi ki Peyqemberin kaxiz isteyi Allahin emr etdiyi deyildi.Ona gore Peyqember s.a.v e eziyet vermek istemirdiler ay qanmaz.Eger vacib sey olsaydi ozune geldikden sonra yene israr ederdi.Basa dusdun ay qanmaz.

            Cavab yaz
            • Anonim
              mən · 13 Sentyabr 00:041040

              Allah yalançıya lənət eləsin.A fırıldaqçı,haramzadə ömər Peyğəmbərdən çox bilirdi ki,dedi o,sayıqlayır,Quran bizə bəs edər? Nədən qorxdu o zındıq?

          • Anonim
            a · 13 Sentyabr 06:200105

            Sayiqlayir sozu rafizi siyelerin artirdiqi sozdur.Daima rafizi radikal siyeler ehli sunnede gelen hedislere elave ve ixtisar etmekle oz avam siyelerini aldadmislar.

            Cavab yaz
            • Anonim
              mən · 13 Sentyabr 13:361030

              Yalan deyirsənsə Allah sənə əbədi lənət eləsin,əgər şiələr "sayıqlayır" sözünü əlavə ediblərsə.And ic Allaha ki,belədir,ay fırıldaqçı, And iç Allaha ki,Buxaridə gələn hədislərdə "sayıqlayır" sözü yoxdur.

        • Anonim
          Iyrence · 12 Sentyabr 23:131250

          oz adini bize qoyma.

          Cavab yaz
          • Anonim
            a · 12 Sentyabr 23:450130

            Senin yaxin adamin aqir xeste olduqu vaxt senden kaqiz istese sende bilsen ki onun yazdiqi vacib sey deyil xesteye eziyet verersen yoxsa deyersen lazim deyil?

            Cavab yaz
            • Anonim
              a ya · 12 Sentyabr 23:511170

              Peygemberin yazdigi vacib sey deyildi?Day ne deyesen senin fikrine?Sag ol.

            • Anonim
              mən · 13 Sentyabr 00:071040

              Sən özün sayıqlayırsan ömər kimi.Sən hardan bilirsən ki, o nə yazar? İstəyir,deməli vacib nəsə var ki,istəyir.Sənin küt olduğun çoxdan bəllidir.

          • Anonim
            a · 13 Sentyabr 00:000107

            Nece kut adamsan.Vacib dinde nece olur Allah emr ederse.Xelife secmeyi Allah muselmanlarin oz ixtiyarina buraxib.

            Cavab yaz
            • Anonim
              a ya · 13 Sentyabr 05:411030

              .Qedr Xum hadisəsi buna sübut!Allah Hz.Əlı ə.s.Peygəmbər salavatullaha canişin təyin etdiyi gun.Qədr Xum cölündə olanlarl inkar ede bilməyəcəksiniz siz Vahabilər.

            • Anonim
              mən · 13 Sentyabr 13:391020

              a vəhhabi,sənin kimi küt,ağı qaradan,haqqı nahaqqdan ayıra bilməyən nə bilir xəlifə seçməyi.Yalanlarınla batasan elə.

  • Anonim
    a · 12 Sentyabr 22:180134

    Sehabeler özleri ucun bele yeqin etmisdiler ki ummet ucun imam olmaqa Ebu Bekrden layuqlisi yox idi. (Sehabe heyati .65)

    Cavab yaz
  • Anonim
    a · 12 Sentyabr 22:230133

    Allaha hemd olsun ki Ebu Bekr , Omer , Osmanin hakimiyete gelmesinde hec bir fikir ayriliqi olmamisdir.İxtilaf onlardan sonra uze cixib ve bu gunumuze qeder davam edir.Cun ki helede rafizi siyeler bu uc neferin emirliyine tene edirler. (Sehabe heyati65)

    Cavab yaz
  • Anonim
    a · 12 Sentyabr 22:380137

    Alinin oqlu Mehemmed bin Henefiyeden revayet olunur ki .Atam Aliden sorusdum ki Peyqemberdrn s.a.v den sonra en yaxsi adam kimdir? Cavab verdi. Ebu Bekr dedim sonra dedi ki Omer.qorxdim ki deyer Osman sorusdum donra sen? Dedi ki men yalniz muselmanlardan birisiyem.(sehih Buxari) Beli Ali ozu bunu yaxsi bilirdi.

    Cavab yaz
  • Anonim
    a · 12 Sentyabr 22:420129

    Abdullah bin Omer demisdir Peyqemberin s.a.v. zamaninda hec kesi Ebu Bekre beraber tutmazdiq.Ondan sonra Omeri ondan sonra Osmanin adini cekerdik.Sonra ise Peyqemberin s.a.v.qalan sehabelerini birini digerinden ustun tutmazdiq (imam Buxarinin sehihinde )

    Cavab yaz
    • Anonim
      mən · 13 Sentyabr 00:151060

      Sən də qələt edirsən,bu hədisləri yazan da.Kəbədə dünyaya gələn,Allahın təyin etdiyi imam Əli (ə) hara, haramzadə,zinakar,şərabxor,homoseksual,zındıq, döyüşlərdən qaçıb gizlənən əbu bəkr,ömər hara!? Sən xəstəsən,sənə çarə də yoxdur.

      Cavab yaz
      • Anonim
        a · 13 Sentyabr 10:310116

        Kebe roddom deykl ay exlaqsiz.Alini e vi yox idi kebede dunyaya gelsin? Uydurma revayetler uzerinde qurulan eqide rafizi eqidedi

        Cavab yaz
        • Anonim
          N▪ · 13 Sentyabr 11:391100

          Bu barədə əhli -sünnə mənbələrində də var. Alim Hakim Naşapuri də bunları qeyd edib,Şah Vəliyullah Dehləvi özünün "İzəlatul -xəfa ən xilafətil - xulafə "kitabında, həmçinin alim Səbt ibni Couzi "Təzkurətul -xəvvas " kitabın da yazıb. Və bunların doğruluğunu digər sünni alimləri də təsdiqləmişdir.

          Cavab yaz
          • Anonim
            a · 13 Sentyabr 11:570109

            Onlar bidetci mehzeblerin alimidi.Ehli sunnede ele alim yoxdu

            Cavab yaz
            • Anonim
              mən · 13 Sentyabr 13:441030

              Əhli-sünnədə bir "alim" var,o da sənsən, hə?))).Dinsiz vəhhabilərdən başqa hamı Əlinin (ə) Kəbədə dünyaya gəlməsini qəbul edir.

            • Anonim
              N▪ · 13 Sentyabr 13:50700

              a, elə düşünməyin bunu sizə mübahisə üçün yazıram. Hər halda bizdən böyüksüz, amma nə oldu, nə yazırıq qəbul etmirsiz, bidət deyirsiz, nağıl deyirsiz. Sizin səhih dediyiniz hədisləri heç bir yerdə görməmişəm, oxumamışam. Bizim dediyimizə inanmırsız özünüz isə nə oxusaz inanırsız. Sizi anlamaq çətindir.

            • Anonim
              a · 13 Sentyabr 15:040104

              Hormetli N. Niki evelce gerek sehih hedisin zeif ve uydurmadan ayrid etmeyin qaydasin oyrenmek lazimdir.

            • Anonim
              a ya · 13 Sentyabr 15:381050

              axmaq ne pis sey oldu tez bidetci deyirsen.11.57 ye

            • Anonim
              mən · 13 Sentyabr 18:511040

              a,sən zəif hədisi səhih hədisdən ayıra bilirsən.? Necə olur ki səhih Buxaridə,Müslimdə,nə bilim kimdə zəif hədis olur? Deməli onların hədisləri səhih deyil.Eləmi?

  • Anonim
    mən · 13 Sentyabr 00:251070

    مَا ضَلَّ صَاحِبُكُمْ وَمَا غَوَىٰ  Sizin yoldaşınız nə (haqdan) azmış, nə də (yoldan) çıxmışdır. Nəcs surəsi 2-ci ayə. وَمَا يَنْطِقُ عَنِ الْهَوَىٰ  O, öz istəyi ilə danışmır. Nəcm-3. إِنْ هُوَ إِلَّا وَحْيٌ يُوحَىٰ Bu, ona təlqin edilən bir vəhydir. Nəcm-4.

    Cavab yaz
    • Anonim
      a · 13 Sentyabr 06:370104

      Ay axmaq bu necm ayesi El Maideden evvel gelib. Maide uc de Allah deyir. Bu gun kafirlervsizi dinden dondermekden ellerini uzduler.Onlardan qorxmayin Menden qorxun.Bu gun dininizi sizin ucun kamil etdim , size olsn nemetimi tamamladim ve bir din olaraq sizin ucun İslami beyenib secdim. (El Maide3) Ona gore din tamam olmusdu.Allah xelifenin kimliyi barede aye nazil etmedi.Peyqember s.a.v. hele soz demeyib ki kaqiz qelem getiri yazim ki menden sonra azmayasiniz.Eksine O s.a.v. Qurani doqru yol gosteren olduqunu ve muselmanlarin Qurana sarildiqi muddetde azmayacaqini bildirmisdir...

      Cavab yaz
  • Anonim
    mən · 13 Sentyabr 00:301070

    öməri müdafiə edənlər deyirlər ki: "ömər, Peyğəmbər (s.a.a)ın bu vəsiyyəti yazmaq vasitəsiylə, çoxalması mümkün olan ağrı və dərdlərini azaltmaq istədi." Halbuki hörmətli oxucular bu vəsiyyətin yazılmasının Peyğəmbər (s.a.a)ın könül rahatlığı, ürəkdən sevinməsi və Onun ümmətinin pozğunluqdan xilas olması demək olduğunu çox yaxşı bilməkdədirlər. Bunlara əlavə olaraq qaidə etibarı ilə Peyğəmbər (s.a.a)ın əmri yerinə yetirilməlidir. Yəni bir əmr Peyğəmbər (s. a. a) tərəfindən verildikdən sonra artıq heç kimin, həddini aşaraq onu rədd etməyə və ya onun tərsini söyləməyə haqqı yoxdur. Allahı Təala Quranda belə buyurur: Allah və Peyğəmbəri bir işi hökm etdiyi zaman heç bir mömin kişiyə və qadına öz işlərində başqa yol seçmək (öz ixtiyarları ilə ayrı cür hərəkət etmək) yaraşmaz. Allaha və Onun Peyğəmbərinə asi olan kəs, şübhəsiz ki, (haqq yoldan) açıq-aydın azmışdır! Əhzab surəsi 36-cı ayə

    Cavab yaz
    • Anonim
      a · 13 Sentyabr 11:270107

      Ay men niki sen deyirsen ki Peyqember s.a.v vacib bir sey demek istiyirdi amma deye bilmedi? Sualima cavab ver gorum Peyqember vacib olan bir seyi demeden getdi axirete? Senin sozunden bele cixir ki Peyqember s.a.v. risaleti tamamlamadi? Bu ne eqidedi ? Bu ne iftiradi Peyqembere s.a.v. tovbe ele buna gore

      Cavab yaz
      • Anonim
        mən · 13 Sentyabr 13:471020

        Peyğəmbər (s) yazmaq istədiyini Əliyə (ə) deyib,ona görə də Əli (ə) haqq ilə oldu,sənin ağaların isə azdılar.

        Cavab yaz
        • Anonim
          a · 13 Sentyabr 15:07086

          Terbiyesiz olma.Normal insan kimi sohbet edek.Axi bu dinde gizli bir sey yox idi.Peyqember s.a.v. acia askar haminin jcinde xelifenin Ali olduqun drseydi kim ona egiraz edecrkdi.?

          Cavab yaz
          • Anonim
            mən · 13 Sentyabr 18:55900

            Birincisi,tərbiyəsiz özünsən.İkincisi,Peyğəmbərə iftira atan, onun istəyinə etiraz edən ömər və tərəfdarları üçün Əliyə (ə) etiraz etmək çətin idi ki.?Üçüncüsü,sən normal adam deyilsən.

            Cavab yaz
  • Anonim
    mən · 13 Sentyabr 00:301040

    Bunlardan da əlavə dinclikdəkilərin Peyğəmbər (s.a.a)ın əmrinə qarşı müxalif çıxmaları, ONun hüzurunda mübahisə, boş-boş danışmaları, və birbiriləri ilə çəkişmələri Peyğəmbər (s. a. a) üçün, ümməti pozğunluqdan qoruyacaq vəsiyyəti yazarkən dözəcəyi narahatlıqdan qat qat daha çox və çətin idi. Peyğəmbər (s.a.a)ın bir vəsiyyət yazma üzündən düşəcəyi zəhmətə dözə bilməyən biri, necə olar da Peyğəmbər (s.a.a)a qarşı çıxaraq: "Bu adam sayıqlayır!" deyə bilir?!

    Cavab yaz
    • Anonim
      a · 13 Sentyabr 11:290104

      Ey men niki de gorum hardan bilirsen ki Peyqember s.a.v. Alini xelife teyin etmek isteyirdi? O hadisede bu bilinmedi axi.

      Cavab yaz
  • Anonim
    mən · 13 Sentyabr 00:321040

    öməri müdafiə edənlər belə deyirlər: "ömər, Rəsulu Əkrəm (s. a. a) qələm və kağızın gətirilməsi əmr etməsinə baxmayaraq gətirilməməsini daha uyğun hesab etdi!!" Görəsən ömər, Peyğəmbər (s.a.a)ın, edilməməsi daha uyğun olan bir işə əmr etdiyinəmi inanırdı?!

    Cavab yaz
    • Anonim
      a · 13 Sentyabr 11:300105

      Sadece olaraq sehabeler bilirdi ki Peyqember s.a.v. dediyi Allah terefindedndi yoxsa oz isteyi idi.

      Cavab yaz
      • Anonim
        mən · 13 Sentyabr 13:501020

        ömər Peyğəmbərdən (s) çox bilirdi ki,qərar verirdi?

        Cavab yaz
  • Anonim
    mən · 13 Sentyabr 00:33940

    Daha da çaşdırıcı olan söylədikləri bu sözdür: "ömər, Peyğəmbər (s.a.a)ın xalqın anlamaqda çətinlik çəkəcəyi, bu səbəblə də yerinə gətirə bilməmələri üzündən İlahi əzaba tutulacaqları bəzi şeyləri yazmasından qorxurdu?!" Peyğəmbər (s.a.a)ın "... Artıq bundan sonra pozğunluğa düşməyəcəksiniz" buyurmasından sonra ömər necə belə bir qorxuya qapıla bilər?! Görəsən səhabə, ömərin gələcəyi Peyğəmbər (s.a.a)dan daha yaxşı gördüyünə və Peyğəmbərin ümmətinə Ondan daha çox şəfqətli olduğunamı inanırdılar? Xeyr! Qətiliklə belə deyildi.

    Cavab yaz
    • Anonim
      a · 13 Sentyabr 11:33095

      Peyqember s.a.v. xeste olarken namazi Abu Bekrin qildirmasini istemesi ve basqa yerlerde Onun feziletlerini qeyd etmesinden sehabeler hamisi Kimin xelife olamaqa layiq olduqunu bilirdiler.

      Cavab yaz
      • Anonim
        mən · 13 Sentyabr 13:521030

        Sən canı.Peyğəmbər (s) onların zatının zay olduğunu bilə-bilə xəlifə təyin edərdi? İftira atma Peyğəmbərə (s).

        Cavab yaz
        • Anonim
          a · 13 Sentyabr 15:080103

          Niye edebsizlik edirsen? Normal danismaqi bacarmirsan? Delil subutla danisaq iz nefsimizle yox.

          Cavab yaz
          • Anonim
            a ya · 13 Sentyabr 15:461050

            Vehabilere gore Omer hamidan cox bilir.Bes sen a cammaati ulaq adlandiranda utanmirsan?He ulaq sen boyda olar.

            Cavab yaz
            • Anonim
              a · 13 Sentyabr 16:39086

              Ozuve qayidir.

          • Anonim
            mən · 13 Sentyabr 19:03930

            Sən həm tərbiyəsiz,həm əxlaqsız,həm də anormalsan.Bu qədər dəlil-sübut sənə azlıq edir.?

            Cavab yaz
  • Anonim
    mən · 13 Sentyabr 00:341040

    Yenə belə söyləyirlər: "Bəlkə də ömər, münafiqlərin Peyğəmbər (s.a.a)ın xəstə halında yazdığı bu vəsiyyətin səhhətində şübhəyə edəcəklərindən və qarışıqlıq çıxarılacağından qorxdu!" Amma hörmətli oxucuların da bildiyi kimi Peyğəmbər (s.a.a)ın: "... Əsla pozğunluğa düşməyəcəksiniz" sözünü buyurduqdan sonra bu qorxunun heç bir mənası yoxdur. Çünki Peyğəmbər (s.a.a)ın sözü açıqca bunu ifadə etməkdə idi ki, söz mövzusu vəsiyyətnamə onların pozğunluqdan qorunmalarına səbəb olacaqdı.

    Cavab yaz
    • Anonim
      a · 13 Sentyabr 11:34088

      Senin sozunden bele cixir ki Peyqember s.a.v. Risaleti yeni dini tamamliya bilmedi?

      Cavab yaz
      • Anonim
        mən · 13 Sentyabr 13:54890

        Peyğəmbər Qədir-Xumda dini tamamladı.

        Cavab yaz
        • Anonim
          a · 13 Sentyabr 15:100105

          Eger qer xumda din tamam idise demek peyqemberin istedoyi qelem kaqiz vacib bir dini mesele deyildi..razisan menimle.

          Cavab yaz
          • Anonim
            mən · 13 Sentyabr 19:141050

            Yox,mən bilirdim bunu soruşarsan.Bunun o hadisəyə heç bir aidiyyatı yoxdur.Peyğəmbərin nəsə yazmaq istəyinə heç kimin etiraz etməyə ixtiyarı yoxdur.

            Cavab yaz
  • Anonim
    mən · 13 Sentyabr 00:351031

    Buna görə, münafiqlərin eşidəcəkləri şübhə və tərəddüd necə qarışıqlığa səbəb ola bilərdi? Əgər ömər, münafiqlərin vəsiyyətnamənin səhhətində şübhəyə düşmələrindən qorxur idisə, o zaman niyə onun özü bu şübhə və tərəddüd toxumunu onlar üçün əlavə idi? Belə ki Peyğəmbər (s.a.a)ın sözünə etiraz etdi, qələm və kağız gətirilməsinə mane olaraq da: "Peyğəmbər sayıqlayır!" dedi.

    Cavab yaz
    • Anonim
      a · 13 Sentyabr 11:370105

      Ömer Peyqember sayiqlayir yox .Xestelik peyqembere s.a.v e guc geldi dedi.Rafizilerin adetidi ki hadiselere elave ve ixtisar etmekle oz nefislerine uyqun menzere yaratsinlar

      Cavab yaz
  • Anonim
    mən · 13 Sentyabr 00:401040

    ...ömər isə əməllərindən peşman olmuşdur sonradan və belə bir etiraf etmişdir. “Ey kaş bir qoyun olub yaxşı bəslənəydim,yaxşı kökələndən sonra sahibim məni görüşünə gələn bir dostu üçün kəsəydi,ətimdən kabab edib yeyəydilər, amma insan olmayaydım... (İbni-Təyməyinin Minhacus-sünnəti kitabı cild 73 səhifə 131..... İbni-Nəimin Hilyətul-övliya kitabı cild 1 səhifə 52)

    Cavab yaz
    • Anonim
      a · 13 Sentyabr 11:400104

      Ay men niki niye yalan danisib ozuvu yukleyirsen? Sehabeler hamisi teqvali idiler.Gece gunduz aqlayib Allahdan baqislanma isteyirdiler.Peyqember s.a.v de cennete gedeceyini bildiyi halda gece gunduz ibadet edib aqlayirdi.Ali de onun kimi.

      Cavab yaz
      • Anonim
        mən · 13 Sentyabr 13:56960

        Mən hər şeyi mənbəsi ilə yazıram.

        Cavab yaz
    • Anonim
      a · 13 Sentyabr 11:49090

      Ali r.a. demisdir kas ki kaftarlar etimi dideydiler .Kas ki anam meni doqmayaydi.Amma cehennem odunu esitmeyeydim.Sonra basini ellerinin arasina qoyaraq seferim ne uzaqdir.Bu Qiyamet seferine azuqem ne azdir deyerek aqlayardi. (Biharul Anvar cild 43 seh 89) Bu men nikinin aqli ile bu hedise yanassaq demeli Ali ne ise gunah etmisdi ona gore aqlayirdi? Bu hedise yalan demekle rafizi siyesi oz kitabini yalan sayir.

      Cavab yaz
      • Anonim
        mən · 13 Sentyabr 13:59940

        Hər halda biz öz hədislərimizə,Buxarı,Muslim kimi səhih adı verməmişik.Onların səhih hədislərinin yarıdan çoxu yalan və iftiradır,həm Allaha,həm də Peyğəmbərə qarşı.

        Cavab yaz
        • Anonim
          a · 13 Sentyabr 15:12084

          Yuxaridaki hedis sehihdi? Biharul Anvarda.Siye alimleri bunu sehih demisler.Ali niye aqlayirdi? Gunah etmisdi?

          Cavab yaz
          • Anonim
            mən · 13 Sentyabr 19:16841

            Sən gec qanırsan,Mənim yuxarıdakı şərhimi bir də oxu.Buxarinin hədisləri səhih deyil demək istəyirsən?

            Cavab yaz
            • Anonim
              a · 13 Sentyabr 20:26075

              Kunce sixilanda yaxsi firladirsan.))) Biharul Anvarda Ali gunah etmişfi?

          • Anonim
            mən · 13 Sentyabr 20:46780

            Kəbədə dünyaya gələn günah etməz.Özü də Əli (ə) ola.

            Cavab yaz
            • Anonim
              a · 13 Sentyabr 22:14081

              Peyqembere s.a.v. sehabeleri de teqvadan aqlayirdilal Ali kimi.

  • Anonim
    mən · 13 Sentyabr 00:42830

    "Avnul-Bari bi-bəyani mə tədammənahu Şərhus-sünnə lil-imamil -Bərbəhari" kitabı,təxminən 1000 səhifəlik,2 cildlik kitabdır. Müəllif ; Rəbi ibn Hadi Umeyr əl-Mədxəli,Mədinə İslam Universitetinin "Sünnə" fakültəsinin dekanı." Mühsin" nəşriyyatı,cild 2,səh.828.Yaxşı"yaxşı baxın.Sübhənallah.Görün nə deyir və hansı vəziyyətə düşür!? BU ŞƏXS BƏHBƏHARİNİN " ŞƏRHUS-SÜNNƏ " KİTABINDA DEDİYİ CÜMLƏNİ, "ƏGƏR BİR NƏFƏRƏ HƏDİS TƏQDİM ETSƏN VƏ O ADAM ƏVƏZİNDƏ " QURAN TƏQDİM ET" DESƏ,BİL Kİ,O ADAM ZINDIQDIR.-cümləsini izah edir.Nə deyir? "ƏGƏR BİR İNSAN GƏLİB SƏNƏ DESƏ Kİ " ALLAHIN KİTABI BİZƏ YETƏR, ALLAHIN KİTABI BİZƏ KİFAYƏT EDƏR.BİZƏ ANCAQ QURANDAN DƏLİL GƏTİR.QURAN BİZİM ARAMIZDADIR,O NƏYİ HARAM BİLSƏ,ONU HARAM,NƏYİ HALAL BİLSƏ,ONU HALAL BİLƏRİK,O ADAM YA BİDƏTÇİDİR,YA DA ZINDIQ".(ardı var)

    Cavab yaz
    • Anonim
      a · 13 Sentyabr 11:43087

      Ay edebsiz men niki Hedisler Sehabelrin yaninda bas verirdi Omerden cox hedisleri bilen kim vardai?

      Cavab yaz
      • Anonim
        mən · 13 Sentyabr 13:59780

        )))))ömər?

        Cavab yaz
  • Anonim
    mən · 13 Sentyabr 00:44810

    BU ÖMƏRİN SÖZLƏRİDİR.O PEYĞƏMBƏRİN SÖZLƏRİNİ ÖZ QULAQLARI İLƏ BİRBAŞA EŞİDİRDİ,ONUNLA SÜNNƏ ARASINDA VASİTƏ YOX İDİ.BUNA BAXMAYARAQ İNKAR EDİRDİ.İNDİ BUXARİDƏN GƏLƏN HƏDİSƏ NƏZƏT SALAQ.PEYĞƏMBƏRİN AĞRISI ŞİDDƏTLƏNDİYİ VAXT,MƏNƏ BİR VƏRƏQ GƏTİRİN,SİZİN ÜÇÜN ONDAN SONRA ƏSLA AZMAYACAĞINIZ BİR YAZI YAZIM.ÖMƏR DEDİ; "PEYĞƏMBƏRƏ AĞRI GÜC GƏLİB.ALLAHIN KİTABI BİZƏ YETƏR" /DƏHİH BUXARİ, cild 1,səh.60, hədis 114.( Buxaridən gələn 2-ci hədisdə ömərin "Peyğəmbər sayıqlayır"dediyi bildirilir.SƏLƏFİ ALİMİNİN DEDİYİNDƏN BELƏ NƏTİCƏ CIXIR Kİ, ÖMƏR İFTİRAÇI VƏ ZINDIQDIR.

    Cavab yaz
    • Anonim
      a ya · 13 Sentyabr 05:45730

      VehAbilərin səlahiyyətli nümayəndəsi,yalancı a oxu !Sənin Buxarin yazıb.

      Cavab yaz
      • Anonim
        a · 13 Sentyabr 09:37079

        Exlaqli ol.heyli ol cavabin gelecey.sen de diqqetle oxu.ay usaq

        Cavab yaz
    • Anonim
      a · 13 Sentyabr 06:380104

      Sayiqlayi sozunu senin kimi zindiqlar elace etmisdir..

      Cavab yaz
  • Anonim
    a ya cavab · 13 Sentyabr 05:291050

    hemiwe sizin icinizde Eli (e) kin olub. bilirsen niye? cunki tekebburlukden qebul ede bilmirsiz. sizi sizin ele oz kitabinizla sehv cixardiriq. bawqa hec neye ehtiyac yoxdur. bir duz emelli aliminiz yoxdurki cixsun debat elesin. hamisi meymuna benzer mexluqdur. cehennem odunlarindan bawqa bir wey deyiller. senin oz kitabindan sene deliller getirerem onda aglun geler bawiva. sen hara Eli (e) tanimaq hara. senin hec ozuvu tanimaga gucun catmir. yazanda da bax gor ne yazirsan. artiq eskik yazmaq senin kimi werefsizlerin iwidir ele.

    Cavab yaz
    • Anonim
      a · 13 Sentyabr 09:390105

      Sen menim ureyimi bile bilmezsen.Onu Allah bilir.Eger yalan deyirsense Allah sene dunyada bir bela versin.amin

      Cavab yaz
      • Anonim
        mən · 13 Sentyabr 14:08850

        Peyğəmbərin (s) vəfatından 4 gün əvvəl baş vermiş bu hadisəni Buxari "Səhih" kitabında 6 rəvayətlə qeyd edir.O, İbn Abbasdan rəvayət edərək deyir: "Cümə axşamı idi. Elə bir cümə axşamı idi ki, Peyğəmbərin (s) ağrıları şiddətlənmişdi. Bu zaman O (s) dedi: "Mənim üçün qələm-kağız gətirin. Sizin heç vaxt azğınlığa düşməməniz üçün vəsiyyətnamə yazım." Lakin yanında olanlar mübahisə etməyə başladılar. Halbuki, heç bir peyğəmbərin yanında mübahisə etmək olmaz.Ömər ibn Xəttab dedi: "Buna nə olub ki, belə sayıqlayır? Onu başa salın. Onlar Peyğəmbərin (s) sözünü qəbul etmədilər. Peyğəmbər (s) dedi: Məni tərk edin. Mənim olduğum iş sizin də'vət etdiyinizdən xeyirlidir.(Səhihi Buxari. cild 5. Səh. 511 "Məğazi" kitabı. "Mərzun nəbiyy səlləllahu əleyhi və alihi və vəfatuhu" babı.) P.S.səndə kitab var aç oxu,kor.

        Cavab yaz
  • Anonim
    a · 13 Sentyabr 13:36086

    Rafizi siyeler .Men kimin movlasiyamsa Ali de onun movlasidir..hedisini Alinin Peyqemberden s.a.v. sonra xelife olmasina delil getirir.Rafizilerin iddiasina gore ..Men kimin movlasiyamsa Ali de onun movlasidir.....sozlerinin menasi Alinin xelife olmasi demekdir..Cun ki burda movla sozu vali yeni itaeti vacib eden aqa menasina gelir.Goresen bu sozleri Peyqemberin s.a.v. Aliye demesine ne sebeb olmusdur.? Rafizilerin iddiasina gore Peyqember s.a.v. qizmar istide Cuhfe erazisinde yerleşen Qedr Xumda .Men kimin movlasiyamsa Ali de onun movlasidir...fikirini catdirmaq ucun yuz minden cox insani bu yerde dayandirmisdir.Onlar bu hedise elaveler etmekle meseleni bele qeleme verirler.Doqru reye gore ise bu hedisin iki sebebi var....ardi var

    Cavab yaz
  • Anonim
    a · 13 Sentyabr 13:44086

    Birinci..Bureyde ibn el Huseyyib deyir .Xalid ibn el Valid xums payini ayirmaq ucun bir neferin gonderilmesi haqqinda Peyqembere s.a.v. xeber catdirir.Ali gelib xums payini ayirir ve sonra xumus payindan ozune bir keniz secib ona yaxinliq edir.Bureyde deyir Men Aliye nifret edirdim.O artiq qusul almisdi.Men Xalide dedin Sen bir buna bax.? Biz Peyqemberi yanina geldikde bu haqda on xeber verdim.Peyqember s.a.v ise mene dedi Ey Bureyde Sen Aliye nifret edirsen? Men dedim beli.Peyqember s.a.v. dedi Ona nifret etme onun xumusde ondan artiq payi var....ardi var.

    Cavab yaz
  • Anonim
    a · 13 Sentyabr 13:58087

    İkinci.Beyheqi Ebu Seidden revayet edir ki Ali onlara sedeqe malindan olan develeri minmeyi qadaqan edir.Onlarin uzerinde bir basci teyin edib ozu Peyqemberin s.a.v .yanina gedir.Ali onlarla yolda rastlasdiqda teyin etdiyi bascinin develeri minmesine icaze verdiyini gordu.Ali onlari tenqid edib onlara hirslendi. Abu Seid deyir ki biz Peyqemberi s.a.v. gordukde Aliden cekdiklerimizi ona xeber verdik.Peyqember s.a.v. Dedi Ey Seid qardasin Ali haqqinda dediklerin barede bir az telesme.Allaha and olsun sen onun Allah yolunda yaxsi calisdiqini bilirsen.Peyqember s.a.v gorduku insanlar Ali haqqinda cox dedi qodu edirler ve Peyqember hecc emellerini yerine yetirib Medineye qayidar ken Qedr Xum deyilen yerde dayanib insanlara vezz verdi.Vezzin esas movzusu Alinin meziyyetlerini qeyd etmekden ve onun haqqinda musbet fikirler soylemekden ibaret idi.Ekser insanlarin qelbinde Aliye qarsi yaranmis kin kudureti aparmaq ucun onun feziletleri qeyd olunurdu. (El Bidaye ven Nihaye5/95) ardi var

    Cavab yaz
  • Anonim
    mən · 13 Sentyabr 14:0810745

    Başqa bir rəvayətdə isə İbn Abbas deyir: "Peyğəmbər (s) can üstə idi və evdə bir neçə nəfər kişi də var idi. Peyğəmbər (s) dedi: - Gəlin ətrafıma cəm olun. Sizin azğınlığa düşməməyiniz üçün vəsiyyətnamə yazım.Ömər ibn Xəttab dedi: "Peyğəmbərin (s) ağrıları ona üstün gəlib. Axı sizin əlinizdə Qur'an var. Allahın kitabı bizə kifayətdir. Bu zaman evdə olanların arasında ixtilaf düşərək bir-birlərilə mübahisə etməyə başladılar. Onların bə'zisi "Azğınlığa düşməməniz üçün qoyun sizin üçün vəsiyyətnamə yazsın" deyir, bə'zisi isə başqa söz deyirdi. İxtilaf və boş-boş söhbətlər qızışarkən Peyğəmbər (s) onlara dedi:“Durun gedin” Übeydullah deyir: "İbn Abbas dedi:Rüsvayçılıq bunda idi ki, onların ixtilaf və yersiz hərəkətləri Peyğəmbərin (s) vəsiyyətnamə yazmasına mane oldu". (Səhih Buxari. Cild 5. Səh.512. "məğazi" kitabı. "Mərəzun nəbiyy səlləllahu əleyhi və alihi və vəfatutu" babı.)

    Cavab yaz
  • Anonim
    mən · 13 Sentyabr 14:10890

    Üçüncü dəfə rəvayətdə İbn Abbas deyir: "Peyğəmbər (s) can üstə idi. Evdə bir neçə kişi var idi. Ömər ibn Xəttabda onlarla idi. Peyğəmbər (s) dedi:Ətrafıma cəm olun. Azğınlığa düşməməniz üçün vəsiyyətnamə yazacağam. Ömər dedi: "Peyğəmbərə (s) ağrıları üstün gəlib. Sizin ki, əlinizdə Qur'an var. Allahın kitabı bizə kifayətdir. Bu zaman evdə olanların arasında ixtilaf düşərək bir-birlərilə mübahisə etməyə başladılar. Onların bə'zisi azğınlığa düşməməniz üçün qoyun sizin üçün vəsiyyətnamə yazsın deyir, bə'zisi isə Ömərin dediyi sözü deyirdi. İxtilaf və boş-boş söhbətlər qızışarkən Peyğəmbər (s) onlara dedi: "Durun gedin". Übeydullah deyir: İbn Abbas dedi: "Rüsvayçılıq bunda idi ki, onların ixtilaf və yersiz hərəkətləri Peyğəmbərə (s) vəsiyyət yazmaqda mane oldu. (Səhih Müslüm. "Əl vəsiyyə" kitabı, "Tərkul vəsiyyə limən ləysələhu şəyun yusa fihi" babı. Cild 4. Səh 175. )

    Cavab yaz
  • Anonim
    mən · 13 Sentyabr 14:11950

    Müslüm də "Səhih" kitabında səhabələrin cavabının bu cür olduğunu qeyd etmişdir: Onlar dedilər: "Peyğəmbər (s) sayıqlayır". Başqa rəvayətdə isə deyilir: "Ömər bir söz dedi. Onunda mə'nası bu idi ki, ağrılar Peyğəmbərə (s) üstün gəlib. Ömər sonra dedi: Bizim əlimizdə Qur'an var. Allahın kitabı bizə kifayətdir". (Əbu Bəkr Cövhəri "Səqifə" kitabı.) Gördüyün kimi "sayıqlayır" sözü başqa rəvayətdə daha mədəni şəkildə olmaq üçün "ağrı" sözü ilə əvəz olunub.

    Cavab yaz
  • Anonim
    a · 13 Sentyabr 14:11094

    Demek Peyqemberin s.a.v. hemin hedisde Ali haqqinda o sozleri demesinin sebebi bu idi.Peyqember bu sohbeti Mekkede , Minada ve ya Erafadavolarken demedi.Eksine Medineye qayitmasini gozledi.Goresen bunun sebebi ne idi? Cun ki bu mesele yalniz Medine camaatina aid idi.Ali haqqinda danisanlar onunla birlikde qosunda olan Medineliler idi.Qedir Xum Mekkeden 250 kilometr uzaqdadi.Bu yerin hecilerin yol ayrici olduqunu deyen kimse yalancidir.Cun ki hecilerin topıanan ve ayrilan yeri Mekkedir.Hec vaxt hecilerin ayrildiqi yer Mekkeden 250 kilometr uzaqda ola bilmez.Heccini yekunlasdiran her kes oz olkesine qayidir.Peyqemberle s.a.v. yalniz Medineliler ve yolu Medinedn kecen heciler qalmisdi.Peyqember s.a.v. vezini onlara etmis ve demisdi ...Men kimin movlasiyamsa Alide onun movlasidir...Ehli Sunne ile Rafizi siyeler arasinda olan fikir ayriliqibu sozun doqru veya yalan olmasinda deyil, bu sozlerin mefhumundadir....ardi var

    Cavab yaz
  • Anonim
    mən · 13 Sentyabr 14:12950

    Həqiqətəndə bu hadisədən belə mə'lum olur ki, şəkksiz Peyğəmbərin (s) şəxsiyyətinə istehza olunub. Bu hadisəni bildikdən sonra mənim üçün böyük qəlb yarasına çevrildi. Bu məsələ böyük əhəmiyyət kəsb etməsinə baxmayaraq, sünnilərin əksəriyyəti bu hadisədən xəbərsizdirlər. Mən, bu ürək yandırıcı hadisəni çoxlarına eşitdirərkən inanmırdılar. Hətta bə'ziləri çox müdhiş andlar edərək deyirdilər ki, əgər həqiqətəndə bu hadisə Səhihi-Buxaridə varsa, bundan sonra onun rəvayət etdiyi heç bir hədisə inanmayacaq. Bə'ziləri isə bu rəvayəti təsdiqləyirdilər. Lakin biləndə ki, Peyğəmbərə (s) ilk dəfə "sayıqlayan" sözünü Xəlifə Ömər demişdir, dərhal qəzəblənərək onu təsdiqləməyi rədd edirdilər. Hətta belə qərara gəlmişdilər ki, səhabəyə ləkə gətirən bu cür hədisləri rəvayət edən Buxariyə və ya hər hansı hədis kitabına inanmasınlar.

    Cavab yaz
    • Anonim
      a · 13 Sentyabr 18:26083

      Yalanci .ehli sunneye bohtan atan azmaqa layiqdi.

      Cavab yaz
  • Anonim
    mən · 13 Sentyabr 14:14840

    Bütün bunlara baxmayaraq, Buxari "Səhih" kitabında İbn Abbasdan rəvayət edərək deyir ki, Peyğəmbər (s) vəsiyyət etməmiş ölmədi: Peyğəmbər (s) dedi: Məni tərk edin. Mənim olduğum iş, sizin də'vət etdiyinizdən xeyrlidir". Peyğəmbər (s) onlara üç şeyi vəsiyyət edərək deyir: Müşrükləri Ərəbistan yarımadasından çıxarın, gələn nümayəndələrlə mən necə davrandımsa, sizdə o cür davranın və üçüncü vəsiyyətdə isə susdu və yaxud dedi ki, onu unutmuşam." (Səhihi Buxari. Cild 5. Səh. 511. "Məğazi" kitabı. "Mərəzun nəbiyy və vəfatuhu" babı.) Mə'lumdur ki, Peyğəmbər (s) vəsiyyəti ailə üzvləri və bə'zi qohumlarının hazır olduğu bir məclisdə etmişdir. O qohumlardan biri də onun əmisi oğlu Abdullah ibn Abbas idi. Bu hadisə "cümə axşamı müsibəti"ndən sonrakı günlərin birində baş vermişdir. Lakin qəribədir, Buxarinin dediyinə görə İbn Abbas üçüncü vəsiyyəti demək istəyibmiş. Hər halda, şiələr, Əhli Beytdən (ə) rəvayət olunan hədislərə əsasən söyləyirlər ki, unudulan və yaxud susulan vəsiyyət Əlinin (ə) xilafətə tə'yin olunmas

    Cavab yaz
    • Anonim
      a · 13 Sentyabr 18:28095

      Yene yalan.bedbexte bele olur

      Cavab yaz
      • Anonim
        mən · 13 Sentyabr 20:49891

        Sən buxarinin hədis kitablarını görmüsən?

        Cavab yaz
  • Anonim
    mən · 13 Sentyabr 14:31850

    Həmin hadisə birinci xəlifənin ölümü ilə nəticələnən xəstəliyində də təkrar olundu və o, xilafəti Ömərə verdi və vəsiyyət edərkən huşdan getdi, lakin Ömər birinci xəlifənin sayıqladığını iddia etmədi. Halbuki, vəsiyyətin yazıldığı zaman huşdan getmişdi, lakin Peyğəmbər (s) mə᾿sum və onun duyğu üzvləri öz yerində idi.(Rövzətus-səfa, 2-ci cild, səh-260

    Cavab yaz
  • Anonim
    mən · 13 Sentyabr 14:33830

    O, kefi istəyəni danışmır...Onu çox qüvvətli olan (Cəbrail) öyrətdi. { 53.Nəcm surəsi, 3-5 } Peyğəmbər sizə nəyi əmr edirsə, əməl edin; nəyi qadağan edirsə, ondan əl çəkin.{ 59.Həşr sürəsi, 7 }

    Cavab yaz
  • Anonim
    mən · 13 Sentyabr 14:34830

    Bu Qur'an (Allah dərgahında) çox möhtərəm olan bir elçinin gətirdiyi kəlamdır. Elə bir elçi ki çox qüvvətlidir; ərşin sahibi yanında çox hörmətli, izzətlidir. Elə bir elçi ki itaət ediləndir, həm də e'tibarlı müvəkkildir. (Ey Məkkə əhli!) Həqiqətən, sizin dostunuz (heç də müşriklərin dediyi kimi) divanə deyildir! { 81.Təkvir surəsi, 19-22

    Cavab yaz
  • Anonim
    mən · 13 Sentyabr 14:38830

    Bəs əbubekr huşsuz olanda nəəcəb sayıqlamırdı??? Bəs Qurani Kərimi sayıqlayan bir şəxs (neuzu billah) gətirib çatdıra bilər bilzərə? Bu müqəddəs kitabı?!!!!. Peyğəmbər (S) deyəndə ki, kağız qələm gətirin sizin hidayet olunmanız üçün kömek olsun, sayıqlayırdı??? Bes bu peyğəmbərin şəxsiyyətinə istehza etmək deyil?? "Peyğəmbərin (s) qəzəblənərək onları məclisdən qovmasına səbəb oldu. Peyğəmbər (s) onlara dedi: "Durun məni tərk edin".

    Cavab yaz
    • Anonim
      a · 13 Sentyabr 18:31086

      Ay yalanci yalsn ayaq tutar amma yerimez.Abu Bekr Xelife teyin edende hussuz olmamisdir.Omer ise xelife teyin etmemiş bu isi muselmanlarin şurasi etmisdir.Omer emirlik herisi olsaydi Oqlu Abdulla ibn Omeri secmeye icaze vererdi.O bunu etmedi.Alıah yalancilara lenet etsin

      Cavab yaz
    • Anonim
      a · 13 Sentyabr 19:09076

      İbn Abbas deyir ki Peyqember.s.a.v. olum ayaqinda olarken evde bir cox insanlar var idi.Omerde onlarin arasinda idi.Peyqember s.a.v. dedi Grlin size bir yazi yazim ki bundan sonra yolunuzu azmayasiniz.....Omer dedi Peyqemberin aqrilari coxalib .Qoran movcuddur.Allahin kitsbi bize yeterlidir....Evde olanlar bu meselede fikir ayriliqina dusduler..Bezileri dedi ki getifin yazsin, bezileri Omerin dediyini deyirdiler.Onlar Peyqemberin s.a.v. huxurunda cox ixtilaf etdikde Peyqember d.a.v. dedi cixin bayira. (Buxari Muslim 114.1627) Rafiziler bu hedisi Sehabelere tene etmek ucun deyir ki Guya Omer deyib ki Allahin elcidi sayiqlayir... (Bu soxlerin muellifi Ticani dir.Buxarinin adindan uydyrmusdur.Feselu Ehlez Zikr 144 179 seh)

      Cavab yaz
    • Anonim
      a · 13 Sentyabr 19:24064

      Bu is Omerin adindan uydurulmus aq yalandir.İki sehih kitabda vd digerilerinde revayet olunan hedislerde Omer bele demisdir...Peyqemberin s.a.v. aqrilari coxalmisdir..Hemin zaman Pryqemberin s.a.v. olum qabaqi aqrilari siddetlenmisdi.Aise r.a. dediyi deyilenleri aciqlayir.Bele ki Peyqember s.a.v. huşunu itirendrn sonra ozune grldikde dedi ...Camaat namaz qildimi..?..Aişe dedi .ey Allahin elcisi onlar seni gozleyir...Peyqember s.a.v. su istedi ona su verdiler .Peyqember.s.a.v. yuyunduqdan sonra ayaq durub namaza getmek istedikde huşunu itirib yere yixildi.Daha sonra ozune gelfikde dedi Camaat namaz qildimi.? ONA dediler Cammat seni gozleyir.O yene su istedi ona su teqdim etdiler.Yuyunduqdan sonra yene huşunu itirdi.Bu hadise uc defe tekrar oldu.Ucuncu defe ozune gelfikde dedi Cammaat namaz qildimi? Dediler ki seni gozleyirler.Onda Peyqember s.a.v. dedi Abu Bekre deyin camaata namaz qildirsin. (Buxaru Muslim 418)

      Cavab yaz
  • Anonim
    mən · 13 Sentyabr 14:40760

    يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آَمَنُوا أَطِيعُوا اللَّهَ وَأَطِيعُوا الرَّسُولَ "Ey iman gətirənlər, Allah və Rəsuluna itaət edin" Ömer Rəsulullaha (savv) itaət etdi?

    Cavab yaz
  • Anonim
    mən · 13 Sentyabr 14:43790

    Bu hədislər əlbəttə ki, sünniləri çıxılmaz vəziyyətə salır. 1. hədisi sehih qəbul etmeəlidirlər, çünki Buxari kitabina salib. 2. sehih gebul etsələr, Ömərin sünnətin Ilahi menbeden oldughunu inkar edenlerden, Peygəmberin her dediyi sözün Allahdan olmadighina inanan bir insan oldughunu qebul etmelidirler. chünki, ancaq bele insan xestelik aninda sayiqliya biler.

    Cavab yaz
    • Anonim
      a · 13 Sentyabr 20:02075

      İmam Ehmedin ..Musned...kitabinda Alinin bele dediyi revayet olunur. Biz Peyqember s.a.v. yanindaydiq.Birden o mene ummetinin ozunden sonra azmamasi ucun yazi yazmaqa bi sey istedi.Ali deyir Men onun hemin vaxt erzinde vefat edeceyinden qorxub dedim..Ey Allahin elcisi men yaxsi ezberliyirem.Peyqember s.a.v. dedi Men size namaz ve zekati davamiyyetli oımaqa , itaetinizde olan kolelere qarşi xoş davranmanizi tovsiye edirem. (Musned 2..161 655.) Peyqemberin s.a.v. yazmaq ucun qelem kaqiz getirmek telebini yerine yetirmemekvbir nece sebebe gore eyib sayilmir.....

      Cavab yaz
      • Anonim
        mən · 13 Sentyabr 20:55900

        Hə,bilirəm,vəhhabilərin çıxış yolu.Sən burda dediklərini Allahın hüzurunda deyə bilərsən? Niyə haqqı qəbul etmədin sualına nə cavab verərsən? Sənə haqq yol göstərilib axı.Nə cavab verərsən?

        Cavab yaz
        • Anonim
          a · 14 Sentyabr 00:00097

          Senin yadzqlarin haqq olsaydi Vallahi qebul ederdim.Tessuf ki sen batil uzerindesen.

          Cavab yaz
          • Anonim
            mən · 14 Sentyabr 14:20620

            Qəbul edə bilməzsən.Sən artıq azmısan.Allah səni hidayət etsə,haqqı taparsan.

            Cavab yaz
            • Anonim
              a · 14 Sentyabr 18:04160

              Sende aqil olsa bir az fikirleşersen ki Allaha ve rasuluna bohtan atan sen, Dinin tamanlanmadiqini deyen sen, İslamin bayraqini dunyanin serqine ve qerbine yayan sehabeleri soyen sen, Allahin oz kitabi Qurani deyisildiyine izn verdi deyen sen.Sehabelerin dor veya besini cixmaqla yuz minden cox sehabenin murted olduqunu deyen sen, Peyqemberin s.a.v. arvadlarini kafir , exlaqsiz deyen sen, ele bilirsen ki haqq yoldasan? Ozuve qiraqdan bax gor ne gundesen.Ehli Sunne Alini de sevir Abu Bakri da.Onlara hormet ile yanaşir.Sehabeler arasinda olan fikir ayriliqlarina qarismir.Onlarin hamisina hormet edir onlari soyub haqqina girmir.Senden daha cox kim azalb..Ayib olsun sene.

    • Anonim
      a · 13 Sentyabr 20:17088

      1) Ele hemin hedisde Ali deyir Men onun vefat edeceyinden qorxub dedim..Ey Allahin elcisi men yaxsi ezberleyir ve basa dusurem.Peyqember s.a.v. dedi Men size namaz ve zekata davamli olmaqi ve itaetinizde olan kolelere qarsi xoş davranmaqi tovsiye edirem. ....Demek Peyqember s.a.v. bu hedisde ozunun ne yazmaq istediyini dili ile demişdir...Hemin vaxt Alide kaqiz qelem getirmedi oz dediyi sebebe gore.. 2) Peyqemberin s.a.v. yazmaq istediyibonun ucun vacib yaxud musteheb idi? Eger yazilacaq sozler vacib olduqun deseler bu zaman Peyqemberin s.a.v. şerieti tam şekilde catdirmadiqini demis olurlar.Bu ise Peyqembere s.a.v. boyuk bir lekedir.Bu sozleri deyen eyni vaxtda Allaha iftira atmiş olur.Bele ki Allah buyurur..Bu gun dininizi sizin ucun kamil etdim.Eger yazilacaq şey mustehebdirse o zaman bu bizim hamimizin meqbul reyi sayilir.3) Eshabelerin etirazi Peyqembere s.a.v. olan asilikden deyil , ona olan Şefqetden idi...

      Cavab yaz
      • Anonim
        V|V · 15 Sentyabr 22:12034

        Men bir weyi bawa duwmurem bu qeder beyenmeyen insanlar kimdi?))) Hedisde Eli nin soyledikleri yazilib axi))

        Cavab yaz
  • Anonim
    Aloe · 13 Sentyabr 14:56080

    Allah, din adamlarına baxda. İslam budur, Əli belə gəldi, Ömər belə getdi, Ayşə gözvurdu.. Əlini, Öməri, Əbubəkiri neynirsiniz? Quranınız var yaşayında. Sizə görə nifrət edirəm dinlərə.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Aloye ye · 13 Sentyabr 15:51740

      Sen bize gore dine gelirsense get bashqasina gore dini oyren,behane eleme sen canin.

      Cavab yaz
      • Anonim
        N▪ · 13 Sentyabr 22:51720

        Sabah da "kaktus" bir bəhanəylə gələr...

        Cavab yaz
        • Anonim
          n e · 13 Sentyabr 23:42440

          LIKE!!!!!!)))

          Cavab yaz
          • Anonim
            N▪ · 13 Sentyabr 23:57400

            ☺☺☺

            Cavab yaz
  • Anonim
    a · 13 Sentyabr 17:13086

    Rafizi siyeler deyir ki .Men kimin movlasiyamsa Alide onun movlasidir...sozlerinin menasi ..Men kimin rehberiyemse Ali de onun rehberidir..demekdir..Ehli Sunnenin mefhumuna gore ise Peyqrmberin s.a.v. ..Men kimin movlasiyamsa Ali de onun movlasidir...sozlerinde deyilen movla ifadesinin menasi dusmencilik sozunun antonimi olub komek ve sevgi menasini dasiyir.Bu menani soylemeye bir nece esas var....ardi var

    Cavab yaz
  • Anonim
    a · 13 Sentyabr 17:20088

    1) Bezi elm adamlari sehih saydiqlari bu elave movla sozunu aciqlayir.Hedisde Peyqember s.a.v. deyir .Allahim onu dost tutani Sen de dost tut , ona dusmen kesilene ise Sen de dusmen kesil....Burada deyilen dost ve dusmen sozleri ..Ali de onun movlasidir...ifadesini aciqayir..Bu soz Ali ibn Abu Talibin insanlar terefinden sevilmesi ucun deyilen sozlerdir...

    Cavab yaz
  • Anonim
    a · 13 Sentyabr 17:27086

    Ali bundan da artiqina layiqdir, amma Peyqember s.a.v. bu yerde Aliye gore dayanmamisdi.Peyqemberin s.a.v. bu yerde dayanmasinda meqsed istirahet idi.Mekkeden Medineye getmek uzaq sefer sayilir.Bunun ucun bes ve ya yeddi gun lazimdir.Ona gore Peyqember s.a.v.sefer esnasinda bir nece defe istirahet eedirdi.Hemin yerde de Peyqember s.a.v. insanlara Allahin kitabini ve ozunun ehli beytini xatirlatdi.Onlara hormetle yanasmaqi nesihet etdi.Daha sonra Ali baresinde behs edilen meqamlara toxundu ve dedi Men kimin movlasiyamsa Ali de onun movlasidir....ardi var

    Cavab yaz
  • Anonim
    a · 13 Sentyabr 17:34085

    Ereb dilinde ..Movla..sozunun delalet etdiyi menalar. Bu sozun komek ve sevgi menasinda olmasini gosterir.İbn el Əsir deyir...Movla...sozu Allah, mulk sahibi, nemet veren, komek eden, sevilen, and baqlayan, esaretde olan ve ya azad olunan kole , emi oqlu ve kureken menalarinda islenir. (En Niheye fi qeribil hedis5/228) Demek ereblerMovla sozunu butun bu menalarda istifade edirler..ardi var

    Cavab yaz
  • Anonim
    a · 13 Sentyabr 17:49083

    4) HedisdeElinin rehberliyine delalet eden hec bir mena yoxdur.Eger Peyqember s.a.v. bu hedisde Alinin xelife olmasini beyan etmek isteseydi o zaman ozunde bir nece mena dasiyan sozle bunu ifade etmezdi.Onun bele demesi daha doqru olardi..Menden sonra Ali menim xelifemdir.Yaxud Menden sonra Alini esidib itaet edin...Amma Peyqember s.a.v. aciq askar mena dasiyan ve fikir ayriliqina son qoyan bu ifadelerin hec birini işletmemişdir.Eksine Peyqember s.a.v. bu sozle kifayetlenmişdir.Men kimin movlasiyamsa Ali de onun movlasidir.. (Siyelerin boyuk alimi en Nuri et Tebersi deyir.Qedr Xum dunu Peyqember s.a.v. ozunden sonra Alinin xelife olmasini aciq aşkar bir soz qeyd etmemişdir.O bunu umumi mena dasiyan ve bir nece menalarda muşterek olan bir ifade ile vurqulamisdir.Bu ifadenin hansi menaya delalet etmesini arasdirib teyin etmek lazimdir.Faslul Xitab 205.206.) Ardi var

    Cavab yaz
  • Anonim
    a · 13 Sentyabr 17:53088

    Allah teala deyir ..Bu gun artiq ne sizden ne de kafirlerden hec bir fidye qebul olunmaz.Meskeniniz Cehennemdir.Sizin Movlaniz odur.Ora nece pis siqinacaqdir. (Hedid 15) Bu ayede Allah kafirlere daha yaxin ve sıx unsiyyetde olan cehennemi Movla adlandirir...ardi var

    Cavab yaz
    • Anonim
      A ya · 13 Sentyabr 18:04690

      Senin yazdiqlarin bosh yer tutur,zehmet olmasa izn vererdin kimse de sozunu desin,haqqa girme!

      Cavab yaz
      • Anonim
        a · 13 Sentyabr 22:53062

        Zehmet olmasa isinle mesqul ol.Avtobus deyil senede yer catar...

        Cavab yaz
    • Anonim
      mən · 13 Sentyabr 19:32820

      Sən bu nağıllarınla kimə nə sübut etmək istəyirsən? Özünə və əqidənə bir əl gəzdir.Zatən biz hər şeyi gözəl bilirik və fəxr edirik ki, Əli (ə) şiəsiyik.YA ƏLİ (Ə)

      Cavab yaz
      • Anonim
        a · 13 Sentyabr 20:55080

        Haqqi seven adam olsan oxuyub qerar verersen ay meherrem.

        Cavab yaz
        • Anonim
          mən · 13 Sentyabr 21:10780

          Məhərrəm deyiləm.Sənin əqidən sənə yalan deməyi,böhtan atmağı öyrədib.İftiraçı olma.Məni özün kimi əqidəsiz bilmə.Allaha niyə and içmirsən ki.mən Muhərrəməm? Kişisən,and iç.

          Cavab yaz
          • Anonim
            a · 13 Sentyabr 22:25074

            Gozuvim icine qeder yalan deyirsen sen meherremsen.senin kimileri cox gormuşem ay usaq.

            Cavab yaz
            • Anonim
              mən · 14 Sentyabr 14:26370

              Vəhhabilər belə and içir?

          • Anonim
            a · 13 Sentyabr 22:56075

            Sen anda inanan deyilsen meherem.Bu qeder niklerin altinda gizlenen normal adam deyil.

            Cavab yaz
            • Anonim
              a ya · 13 Sentyabr 23:44780

              and ic ki,tek men dir yazan,bashqasi da var .Yalan deme.

  • Anonim
    a · 13 Sentyabr 18:02074

    5) Allah İbrahim eleyhisalsmin tayfasi haqqinda deyir..Subhesiz ki insanlarin İbrahime rn yaxin olani onun ardinca gedenler , Bu Peyqember ve ona iman getirenlerdir.Allah mominlerin dostudur. (Ali İmran 68) Ayede adi cekilenlerin İbrahime yaxin olmalari onun uzerine aqaliq etmrleri menasina gelmir.Eksine İbrahim onlsra basci ve rehber sayilir....

    Cavab yaz
  • Anonim
    a · 13 Sentyabr 18:09078

    6) İmam Şafi Zeyd ibn Erqemin hedisi barede deyir. Bu hedis Peyqember s.a.v. İslam dostluüunu nezerde tutur.Oxsar bir meqamda Allah buhurur...Ona gore ki Allah iman getirenlerin dostudur.Kafirlerin ise dostu yoxdur. (Mehemmed 11)(en Niheye fi Garub el Hedis 5/228) Hedis Alinin Peyqemberden sonra xelife olmasina delalet etmir.Eksine hedis Alinin Allah dostlarindsn biri olduqunu gosterir.

    Cavab yaz
  • Anonim
    a · 13 Sentyabr 18:10070

    Oxu ey men niki.sonra fikir bildir.edebsizlik eleme.

    Cavab yaz
    • Anonim
      mən · 13 Sentyabr 20:57840

      Sənin yazdığın cəfəngiyat mənə heç lazım deyil.Orda oxunası bir şey yoxdur.

      Cavab yaz
      • Anonim
        a · 13 Sentyabr 22:27079

        Men sene demirem sunnu ol.Qorxma oxu sonra fikirivi bildir zehmet olmasa.

        Cavab yaz
  • Anonim
    a · 13 Sentyabr 18:42057

    Moderator xaiş edirem şerhlerin hamisini ver.

    Cavab yaz
  • Anonim
    mən · 13 Sentyabr 20:00720

    XÜSUSİ OLARAQ aKİMİLƏR ÜÇÜN.TANINMIŞ SÜNNİ ALİMLƏRİNİN ƏSƏRLƏRİNDƏ. 1. Hakim Nişaburi ( 405 h.q) “əl-Mustədrək ələs-Səhihəyn” əsərində deyir: Çoxsaylı hədislərdə nəql edilib ki, Əsəd qızı Fatimə Əmirəl-Möminin Əlini (ə) Kəbənin içində dünyaya gətirib.

    Cavab yaz
  • Anonim
    mən · 13 Sentyabr 20:01720

    2.Şah Vəliyyulah Dehləvi (1176 h.q) “İzalətul-xəfa ən xilafətul-xuləfa” əsərində deyir: Əli ibni Əbi-Talibin (ə) fəzilətlərindən biri onun Kəbə içində dünyaya gəlməsidir.

    Cavab yaz
  • Anonim
    mən · 13 Sentyabr 20:01780

    3.Sibt ibni-Couzi (654 h.q) “Təzkirətul-Xəvass” əsərində deyir: Əsəd qızı Fatimə hamilə ikən Kəbə evi ətrafında təvaf edirdi ki, onu sancı tutanda Kəbə evinin qapıları onun üzünə açıldı. O, içəri daxil olaraq, Əlini (ə) dünyaya gətirdi.

    Cavab yaz
  • Anonim
    mən · 13 Sentyabr 20:02580

    4.Tanınmış tarixçi Məsudi (346 h.q) “Murəvvicuz-Zəhəb” əsərində deyir: Əlinin (ə) doğum məkanı Kəbədir.

    Cavab yaz
  • Anonim
    mən · 13 Sentyabr 20:03570

    5.Gənci Şafei (658 h.q) “Kifayətut-Talib” əsərində deyir: Əmirəl-Möminin Əli ibni Əbu-Talib (ə) Məkkədə Allahın evi olan Kəbənin içində dünyaya gəlib və bu rəcəbin 13-ü cümə gününə təsadüf edir. Ondan öncə və sonra heç kim bu məqama nail olmayıb.

    Cavab yaz
  • Anonim
    mən · 13 Sentyabr 20:03530

    6.İbni Səbbağ Maliki (855 h.q) “əl-Fusul əl-Muhimmə” əsərində yazır: Əli (ə) Kəbənin içində doğulub. Ondan öncə və sonra heç kəs bu şərəfə nail olmayıb. Allah onu əzizləmək və xüsusi olduğunu bildirmək üçün bunu edib.

    Cavab yaz
  • Anonim
    mən · 13 Sentyabr 20:04550

    7.Məşhur tarixçi Əli ibni Burhaniddin əl-Hələbi (1044 h.q) “Sirətul-Hələbiyyə” əsərində deyir: Çünki o, (ə) peyğmbərdən (s) 30 il sonra Kəbə evində dünyaya gəlib.

    Cavab yaz
  • Anonim
    mən · 13 Sentyabr 20:07560

    Əlauddin əl-Bosnəvi, Muhadaratul-avail və musaməratul-avaxir, səh.79; "Matbaatul-amiriyyə", Misir

    Cavab yaz
  • Anonim
    mən · 13 Sentyabr 20:15540

    Əhli-sünnə alimi Şeyx Əbu Zəkəriyyə Əl-Əzdi yazır: وكان ولد في الكعبة ولم يولد فيها خليفة غير أمير المؤمنين علي بن أبي طالب عليه السلام . Əli ibn Əbu Talib Kəbədə dünyaya gəlmişdir. Orada möminlərin əmiri Əli ibn Əbu Talibdən başqa heç bir xəlifə dünyaya gəlməmişdir./Əbu Zəkəriyyə Əl-Əzdi, “Tarixu-Mausil”, 13-cü kitab, səh.58. /Əgər kimsə desə ki, müəllif Hz.Əlinin adından sonra - əleyhissəlam - ifadəsini işlədib və bu da şiələrin işlətdiyi sözdür, onlara cavab olaraq sələifi (vəhhabi) saytında bu kitabı yükləyə bilərlər. Əlavə olaraq bildiririk ki, hətta Buxari və Müslimin kitablarında da Əhli-beyt üzvlərinin adından sonra - əleyhissəlam - sözləri yazılıb. Onda gərək onları da şiə elan edəsiniz.

    Cavab yaz
  • Anonim
    mən · 13 Sentyabr 20:18550

    ...yaraşa bilərdi! Hər şeyi öz yerində qərar verən və hökm edənlərin ən biliklisi olan Allah necə də pakdır!/Mahmud əl-Alusi, Şərhul-xəridətil-ğeybiyyə fi qəsidətil-eyniyyə, səh.3 və 15

    Cavab yaz
    • Anonim
      mən · 13 Sentyabr 21:14740

      Milii,mənim şərhlərimi verin,əhli-sünnə alimlərinin Əlinin(ə) Kəbədə dünyaya gəlməsi haqda təsdiqlərini qoy vəhhabi bilsin.20-dən artıq alimin dedikləridi.Qoy a niki bilsin ki,Allah istədiyi bəndəyə Kəbəni a nikinin dediyi kimi "roddom" da edə bilər.

      Cavab yaz
  • Anonim
    mən · 13 Sentyabr 21:22940

    Gələn səhifələrdə inşəallah sənə əbubəkr,ömər haqda gözəl hədislər yazacağam.Özünü daha da yaxşı tanıyasan.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Mən nikinə · 13 Sentyabr 21:59740

      Cox sag olun.Dogrusunu sizdən öyrenirik.Allah həqiqəti yazan alımlərdən hədisçilərdən razı olsun.

      Cavab yaz
      • Anonim
        a · 13 Sentyabr 22:30045

        Haqq yolu tutub gedenlere salam olsun..Her kesin fikirine hormet edirem.Amma kecmişde yasayib dine xidmrt edenleri tehüir etmek muselmana yaraşmaz.

        Cavab yaz
      • Anonim
        mən · 14 Sentyabr 14:33340

        21:59,siz də sağ olun.

        Cavab yaz
  • Anonim
    a · 14 Sentyabr 12:35082

    Peyqember s.a.v .demisdir. Allaha and olsun , Allaha ve cennete yaxinlaşdiran elə bir əmel yoxdur ki , onun haqqinda size melumat vermeyim.Allahin emr etdiyi ele bir şey qalmamişdir ki size onu emr etmeyim.Allahi qadaqan etdiyi ele bir sey qalmamişdir ki sizi ondan çekindirmeyim.(silsiletil Ehedis es Sehihe 4/417, 1890 hedis) Allah rasulu aciq qeyd edir ki Risaleti yeni dini tamamlayib.Amma rafizi şiyesi bunun eksini iddia edir.

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ

Copyright © 2015 Milli.Az

Saytdakı materialların istifadəsi zamanı istinad edilməsi vacibdir. Məlumat
internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink vasitəsi ilə istinad mütləqdir.