Şou-biznes

"Türklər yenə başlayıblar bizi aşağılamağa? Ya süpürgəçi, ya cibgir, ya da..."

14 Sentyabr 2019 14:51
93 Şərh     Baxış: 29 660

Yenə başlayıblar bizi aşağılamağa? Ya süpürgəçi, ya cibgir, ya da ölkəsinə getməmək üçün göz yaşları tökən qızcığaz.

Milli.Az axşam.az-a istinadən bildirir ki, bu sözləri aparıcı Elgiz Əkbər Türkiyədə seriallara çəkilən aktrisalarımızın ünvanına deyib. O, "Kanal 7"də yayımlanan "Yemin" serialında rol alan aktrisa Yağmur Şahbazovanı tənqid edib.

Ekran işində Narin adlı azərbaycanlı obrazını canlandıran aktrisanın "Azərbaycana qayıtmaq istəmirəm" sözlərini dediyi videosuna reaksiya verən Elgiz bunları yazıb:

"Bir zamanlar birlikdə çalışdığım xəbər aparıcısını bu yaxınlarda ev qulluqçusu rolunda gördüm. Məncə, bizimkilərin belə obrazlara çəkilməkdənsə, çəkilməməkləri yaxşıdır. Araşdırmaq lazımdır ki, niyə türk rejissorları bizim aktrisaları normal obrazlarda görmürlər. Türk xalqının gözündə azərbaycanlıların ümumiləşdirilmiş obrazı çox acınacaqlıdır.

Bu yaxınlarda Huysuz Vircin kimi tanınan aktyor İbrahim Tatlısəsə verilişlərdən birində zarafat edirmiş kimi, dedi: "Sən özünə bu geyimin, halın ilə türk demə, de ki, azəriyəm". Bu qədər də yox... Araşdırmaq lazımdır ki, bir azərbaycanlının bu formada gündəmə gətirlimsəi səbəbləri nədən qaynaqlanır. Əslində 2 il İstanbulda yaşadığım üçün müəyyən qədər bilgilərə sahibəm. Yenə də digər səbəbləri öyrənsəm pis olmazdı".

Milli.Az

loading...

Şərh yaz:

93 Şərh:

  • Anonim
    Elece men · 14 Sentyabr 14:576168

    Turkler qeder mundar alcaq millet bir tek ermenidir. ermeni ve turk her ikisi eyni xisletdedir.

    Cavab yaz
    • Anonim
      X · 14 Sentyabr 15:233836

      Senin milletin nedi?

      Cavab yaz
      • Anonim
        Azer · 14 Sentyabr 15:555015

        Onun milleti AZERBAYCANLI. Boyuk, neheng, ugrunda canini verdiyimiz Azerbaycanin Azerbaycanlisi.

        Cavab yaz
        • Anonim
          Emin · 15 Sentyabr 10:27185

          Qardas hansı canı vermisən belə böyük danışırsan torpaqların 20 %düşmən tapdaqı altındadı xocalıda ana bacılarımızın öldüyü yerdə sanatorya tikib kef edirlər.türkiyə bizim tək qardas dövlətimizdi Hansı ki burda türkü söyür o nə öz keçmişini nə tarixini bilir.onu bilin yıxılsaq əlimizdən tutub qaldıran türkiyədir.

          Cavab yaz
          • Anonim
            Ruslan · 15 Sentyabr 13:04143

            Düzdür qardaş türk olmasaydı Azərbaycan deyə bir xalq bir millət olmazdı subutuda 1918 il Nuru paşa xilaskarimiz deyildimi

            Cavab yaz
      • Anonim
        Lezgi. · 14 Sentyabr 21:112221

        Turk Azerbaycani sevirse Qarabaqa ordusun gondersin....Abi abi azeri kardew demekle hiyle lazim deyil bu xalqa.

        Cavab yaz
        • Anonim
          amir · 14 Sentyabr 22:47217

          ruslar turklerden qorxmasalar barmaglariyla ezmisdiler azerbaycani xatirlayin bir nece il bundan qabaq iranin azerbaycana olan tehditlerinde oz qirici teyyarelerini AZERBAYCANA gonderib susturmusdu irani nankor olmayin

          Cavab yaz
          • Anonim
            amir-e · 15 Sentyabr 09:3246

            zavalli adam.sen ozuve ancaq ele teskinlik ver.OK?

            Cavab yaz
            • Anonim
              amir · 15 Sentyabr 16:0842

              zavalli sizsiz ne teskinlik hansi millet bizi sevir? bir millet bele deye bilmezsen ki azerbaycanlilari sevir uzunuze bir turkler baxir onlarida beyenmirsiz

        • Anonim
          men · 15 Sentyabr 13:11153

          senin oz ordun yox? niye oz ordunu Qarabaga gondermirsen?

          Cavab yaz
        • Anonim
          lezgiy'e · 15 Sentyabr 16:15132

          he birde turkler ordu gondersin qarabaga ahahaha oz kisilerimiz moskvada arvad daliyca qacirlar onlarin kisileri muharibe etmelidi bizim ucun gulmelidi niye siz kisiler getmirsiz orduya basqa milletden gozleyirsiz borclari var size???

          Cavab yaz
        • Anonim
          Nara · 16 Sentyabr 08:2520

          Bu mövzu çox genişdi.mənə çox təsir etdi.ilk əvvəla türkiyədə 80 mln əhali yaşayır.bunlar kürtlər ermenilər adların bilmədiyimiz etnik tərkibli türklər bəli onlar bizimkiləri çoxda sevmillər bilisiz niyə bizim millət çox yaltaq yalançı fırıldaq türkiyədə eləcə də rusoyada o qədər fırıldaq maxinaçıya ediblər ki eyni şey rusiyada da edirlər nə qədər qadınlarımız qàdın alverinde türkiyədən gətrilir baxında baxın gözünüzü yaxşı açın 90 illərin əvvələrində nə qədər bizim dırnaq arası iş adamları türk iş adamları pul atıb qaçırdılar bu faktları öz gözlərimlə şahidi olmuşam.Bəli bizim şərəfsiz oğlanlar öz ana baçılarımıza qızlarımıza qiymət versə erməni rusu alıb gəlin edir neçə milyon xalq rusiyada xaricdə müharibə adlyıa ölkəni tərk edib gedib rusları zibilin atır aıçalmağa razıdılar niyə qarabağda döyüşə getmir gedin baxın azərbayanın muğan mil şirvan zonasında bütün kəndlər boşdu kişilərin sayı çox azdı arvadların burda qoyub illərlə tək qalan məşəqqətli həyat keçirən ərsizlikdən pis yola düşən arvadlar

          Cavab yaz
    • Anonim
      Yazmaliydim · 14 Sentyabr 15:244718

      Biz xalqimiz milletleri gec tanidigina göre basimiz hemise çekib ! Türklere abi deyenler fikirlesin sonra gec olar !!!

      Cavab yaz
    • Anonim
      TÜRK · 16 Sentyabr 00:5264

      Bu Elgiz hər kimdi bilmirəm ama yaddan çıxarmaki sənin kimi 1 2 çaqqal yaxşı yaşayır deyə hamı eyni vəzyətdə deyil . Min cür hoqqadan çıxırsız efirdə özünüzü axırıncı yola qoyursuz. Nəyiniz təriflənməlidiki. Millətin yaşayışıda göz qabağındadı. Birdə burda Türk millətinə qarşı pis fikirlər oxudum sadecə onu diyirəmki sizdə o millətdə olan ürəyin cəsarətin kişiliyin yarısı olsa indiyə nəinki Qarabağ ermənistanda alınmış olardı☝

      Cavab yaz
      • Anonim
        AZERBAYCANLI · 16 Sentyabr 15:3150

        CAN AZERBAYCAN !!!

        Cavab yaz
  • Anonim
    Esra Ibrahimli(Samaxi) · 14 Sentyabr 15:1711311

    Düz deyirsiniz Elgiz bey, Hele Nesrin Yasak alma da exlaqsiz nece neferi olduren pis murdar qadin rolundadi Amma biz.Qanli yanvar kinosuna Nebahat Cehreni ana roluna devet edib 1 ton pul verdik ele bil bizde bu rolu oynaya bilen bir xanim yox idi guyaaaa??

    Cavab yaz
    • Anonim
      Esra Xanima · 14 Sentyabr 15:355414

      Esra xanim sehinizle raziyam ! Düz yazdiniz !

      Cavab yaz
      • Anonim
        Esra Ibrahimli(Samaxi) · 14 Sentyabr 15:38347

        Cox saq olun, var olun.

        Cavab yaz
  • Anonim
    Eldəniz · 14 Sentyabr 15:31454

    Yalnız Kənan MM Fox tv də yayımlanan Savaşçı filmindən başqa bizim aktyorlar ya da aktrisaları həmişə alçaldıcı rolda çəkinər və dəvət ediblər. Amma bizimkilər isə yüksək tribunalarda beynəlxalq yarışlarda türk bayraqları ilə çıxıblar.Men demirəm hamısı belədir amma ortada faktlar var gəlin düşünək.Turkiye deyib azca mehsurlasmaqdan ötrü aşağı səviyyəli təhqiredici rollara dəvəti qəbul etməyin qururunuz olsun. Vətənine sevgin varsa belə addım atma...

    Cavab yaz
  • Anonim
    Uzaq · 14 Sentyabr 15:52423

    Türk rüjisorlar yalvarıb çağırırlar bizimkiləri?Çəkilməsinlər.Özlərini yüksək tutub,bəsit rollardan ötrü biabır etməsinlər.Mən hələ quru canımla,həmişə aktrisa olacağımı xəyal edəndə birbaşa baş rollarda oynayacağımı düşünmüşəm)Guya elə ideal bir xarakterəm ki,kimsə məni aşağılayıb əlavə köməkçi rollara çəkə bilməz.Ac toyuq yuxusunda darı görər məsəli)

    Cavab yaz
  • Anonim
    Cewka790 · 14 Sentyabr 15:57383

    Biz hemiwe qraqdan gelene hormet edirik.ozumuzkine yox

    Cavab yaz
  • Anonim
    Zyuma · 14 Sentyabr 15:59358

    Men kimlerise tehqir tenqid etmek fikrinde deyilem Ancaq bur onu demek.isteyirem ki,gorduyum.ewitdiyim oxudugum faktlara esaslanaraq en werefsiz hereketleri ..alcaqliqlari turk milletinde gördüm.Daha neler.etmir onlar?..Bizimkilerinde caninda az yoxdu.Turkiyede filme cekilmek xatirine .neye desen razilawirlar..Yeni seviyyeni duwunmek lazimdi..

    Cavab yaz
  • Anonim
    Azer · 14 Sentyabr 16:02475

    Onlar bizi ozlerinden yuksek tuturlar bize ustden asagi baxirlar. Halbuki bizde her sey onlardan qabaq yaranib, kesf olunub, tikilib , qurulub, bestelenib, yazilib. Yasasin AZERBAYCAN. Bravo Elgiz.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Detektiv · 14 Sentyabr 16:29413

    Bele hallar coxdan var. Xatirlayirsinizsa " Qurdlar Vadisinde" azerilerden malini koruyacaqsin kimi soz islendi. Yeni bizi acgoz kimi qeleme verdiler. " Yahsi Cazibe" komediyasinda Cazibe adli azerbaycanli qiz axirda Turkiyede qalib yasamaq ucun firildaq oynatdi ve s. Azerbaycanda yasayis hec de Turkiyeden pis deyil. Bize ve Vetenimize yuxaridan asagi baxmaq da duzgun deyil. Hemvetenlerimiz xaricde olarken bele seylere diqqet yetirmelidirler. Vetenimizi, xalqimizi alcaldan hereketlere yol vermemelidirler. Bu yaxinlarda sosial sebekede Turkiyede qadinlar arasinda sorgu kecirilirdi. Sual bele idi ki, siz azerbaycanli oglanla aile qurardinizmi? Cavab birmenali olaraq " yox" oldu. Mence bu hallar bizi dusundurmeli ve gelecek addimlarimizi mueyyenlesdirmelidir.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Lmn · 14 Sentyabr 16:44446

    Men sexsen sahid olduqum hadiseni deyirem.oqlumun mualicesi ucun ankaraya baskent universjtetine aparmisdiq.orda 1xanimla aramda mubahise dusdu mene dedjki siz bizim torpaqlar demeyin.evvelden qarabaq ermenilerin olub siz qovmusuz onlari.sonra onlar sizi qovub.turkler bizi qebul elemir.bir deki bize cuska kimi baxirlar.bu hardasa turkiyenin 70faizine aiddi.amma anlamiram.niye.bizim millet cox ureyi temiz milletdi.eliaciq milletdi.teki bizi Allah sevsin

    Cavab yaz
    • Anonim
      Knn · 14 Sentyabr 19:03170

      Hormetli Lmn yeqin o qadin eslen ermeniymis biz ozumuzu onlara zorla qardas edirik ancaq onlar hec bizi sevmir raziyam.sizinle Xanim ya bey olduqunuzu bilmediyimcin muracietimde istifade etmedim o sozu uzr isteyirem buna gore

      Cavab yaz
  • Anonim
    Salamlar · 14 Sentyabr 16:474317

    Birinci hər hansı bir hərəkətə görə kimisə təhqir etmək lazım deyil. Gərək hər bir səhvi özümüzdə tapıb, onu düzəldək. Rusiyada bizi bəyənmirlər-ruslar pisdi, Türkiyədə bizi bəyənmirlər-Türkiyə türkləri pisdi, İranda bizi bəyənmirlər- farslar və orada yaşayan İran türkləri pisdi. Bizimkilər hara alverə, işə gedibsə əksəriyyət orda onlara görə millətə pis ad çıxardıblar. Qaldı aktyorluğa Elğiz nə aparıcıdı, nədə aktyor. Bu sənət elə bir sənətdi ki, bu serialda, yaxud filmdə mənfi obraza çəkilərsən, sonra müsbət obraza. Necə ki, bizim keçmiş mərhum aktyorlarımızın yaratdıqları obrazlar. Amma Elgiz bəy bilməlidir ki, bu cür gündəmdə qalmaq istəyi ilə millətin hessiyatına toxunan ağılına gələn müsahibələr, fikirlər bildirməməlidir. Onun hazırladığı verlişlər və orda səslənən sözlər, xalqın bu verlişlərə münasibəti bəllidir.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Salamlara · 14 Sentyabr 22:251410

      Axşamınız xeyir.bu qədər kommentin içindən sizin kommenti seçdim bəyəndim.obyektivliyinizə yüksək qiymət verirəm.qalan şərhçilər inciməsin:birtərəfli mövqedən çıxış edirlər.niyə həmişə pis tərəfini deyirsiz,yaxşı tərəfini də deyin.el məsəli:bir dəli bir daşı quyuya atdı,yüz ağıllı onu necə çıxartmağı fikirləşdi.məsəli uzaq.mənim Elgiz bəyə hörmətim də var...amma o bir fərd olaraq nədənsə inciyibsə bütöv bir millət haqqında mənfi danışmağı yaraşdırmıram.yerdə qalanlar da ucuzluğa gedib nə gəldi mənfi yazırlar.düzgün deyil.düzdü aktyorluq çox çətin sənətdi.oynadığın rolun böyüklüyü kiçikliyi ilə bərabər gərək o obrazı canlandırmağı bacarasan,buna istedadın ola.bu isyedad da hər adamda olmur.bizimkilər də sənəti bacarığı olmadan baş rola çəkilmək istəyir.bunu istəyənlərdən heç soruşulubmuki hansı sənətinə səni başa çəkək.korifey sənətkarlarımız kiçik epizodlarda çəkiliblər...heç biri incimiyib,təki yaddaşlarda qalaq deyib fəxr ediblər.indikilər isə yuxarıdan dəm vururlar.bax gör sən ona layiqsən yoxsa yox...

      Cavab yaz
      • Anonim
        M · 15 Sentyabr 04:4912

        tekebbürü hardan zapravka eliyirsen?yerini denen belke lazımı olub eliyen oldu.

        Cavab yaz
    • Anonim
      Salamlara · 14 Sentyabr 22:40155

      Qaldı məsələnin ikinci tərəfinə:indiki zamanda dost qardaş millət haqqında belə hədyalar danışmaq düzgün deyil.günahı özümüzdə görək,başqasında axtarmayaq.türkiyəyə gedən dədəsindən anasından xəbərsiz bir paralar orda əlli hoqqadan çıxıb qalanını millətin adına yazırlar.soruşan lazım sən özünü necə tanıyırsan?özünü tanı sonra danış.oraıarda buralarda kiminsə kimləsə nə ədavəti olub,alveri baş tutmayıb və s...bunun millətə nə dəxli.şəxsən mən tanımadığım bir türkə etibar edib qiymətli bir şeyi almaq üçün pul yolladım.o həmin şeyi alıb karqo ilə deyil,özü gətirdi mənə.və çekdə qiymət nədirsə onu göstərdi,1 qəpik belə artıq götürmədi.dedi sizi sevindirdim bu mənə yetər.hətta çay qonaqlığına belə qalmadı.indi insafnan deyin:bizimkilər bunu edərdimi?buna görə də cəmiyyətdəki neqativ hallara görə mənfi auradan səslənmək düzgün deyil.çox yazmıram....əllərinizə sağlıq.şərhinizi bəyənib fikirlərimi azacıq açıqladım.sayğılarla ALEKS@

      Cavab yaz
    • Anonim
      Salamlara · 15 Sentyabr 17:4893

      cox duz yazmisiz.bizimkiler hara gedirse ad cixarir.turkiyede bizimkilere kiraye ev vermirler. deyirler mutleq kimse turk zamin dursun.niye?ona gore ki ele keceni ogurlayirlar,galaninida sindirirlar.insan alveri,ogurluq, banklardan pul goturub gaytarmamaq.hamsini bizimkiler edir.tek turkiyede yox.rusiya, almaniya, amerika, isvec ve s.hara bizimkilerin ayagi deyib her yer de ad cixariblar.i stambulda defelerle taksinan gelende surucu deyirdi.men sizi istediyiniz yerin yaxinliginda duwurdecem.yol tixacdi.niye artiq para odemelisiz.bizim taksi surucusu onu geyer?28may metrosunnan Sahil metrosuna getmek ucun.zigdan firlanib geler ki pulu gelsin

      Cavab yaz
    • Anonim
      Rena · 15 Sentyabr 18:2674

      Cox mənasızca bir düşüncə. Mənasız verlişlər mənasız hərəkətlər. Qaldiki belə çıxır ki süpürgəçiler asaglanmalidi? Nəyisə əldə etmək üçün bir yerdən başlamaq lazımdır

      Cavab yaz
  • Anonim
    Nuru · 14 Sentyabr 18:062511

    Günah bizim millətdədi. Çünki getdikləri yaxin ölkələrdə Türkiyede Rusiyada özlərin pis aparirlar pis işlərlə məşgul olurlar və belə milləti gözdən salirlar. Problem özümüzdədi.

    Cavab yaz
    • Anonim
      lamiye · 14 Sentyabr 20:42812

      Nuruya........siz indi bu deqiqe oz miletimizi pisdeduz"""ozlerini pis aparurlar"""" bu ne demekdi.((((((Iki uzlu olmaq demekdi.Terifleyin turkleri ozumuzkuler ozlerini """apara bilmirler""""deyin.birden pusleyersiniz turkleri buraxmazlar sizi turkuyeye

      Cavab yaz
      • Anonim
        Lamiyeye · 17 Sentyabr 08:2210

        her wey goz qabagindadi. gunde oxuyuruq.insan alverinde gunahlandiran azerbaycan vetendawi turkiyede tutuldi, exlaqsizliq eden azerbaycanli qadin tutuldu.ogurluq ve s.bizim iwbazlar 1-2 defe turklerden mal alnnan sonra 3 defe pullarini bermirler.somra turkiyeye giriwi onlarcun qadaga goyanda.oz soy adlarini deyiwdirib arvadlarinin soy adlarini goturub gedirler alcaqliqlarini davam etmaye.indi kim pisdi?

        Cavab yaz
  • Anonim
    Tənqidçi · 14 Sentyabr 18:11276

    Bir sinif yoldaşım Türkiyəyə işləməyə getdi və qısa müddətdə geri qayıtdı...Dedi mən nifrət etdim onlara...Türklər bizə qarşı çox aqresiv davranırlar...dedi ALLAH Rusun babalarını rəhmət etsin ki,bizə qarşı mehriban davranırlar...yuxarıda ,,Elece men'' adlı şərhçinidə çox dəstəkləyirəm...öz fikrini qısa və məntiqli bildirdi...

    Cavab yaz
  • Anonim
    Samire · 14 Sentyabr 18:321612

    Bir defe Pozner turkler haqqinda bele bir soz ishletdi; "turkler cox heyasiz adamlardir"...Heqiqeten de onlar shovinist milletdir, ozlerinden bashqa hec kimi beyenmirler. Ele bilirler bunlardan yaxshisi yoxdur.

    Cavab yaz
    • Anonim
      f · 15 Sentyabr 00:2057

      bizde turkuy

      Cavab yaz
  • Anonim
    Reşad · 14 Sentyabr 18:382712

    Mən dəfələrlə Türkiyədə olmuşam.Istanbul,Bursa,Konya, Dənizli və başqa şəhərlərdə hər yerdə qonaqpərvər və hörmətlə qarşılanmişıq.Məncə hərə özünə hörmət qoymalıdı.Hərə öz səviyyəsini və əxlaqını gözləməlidi.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Samire · 14 Sentyabr 18:431510

    Hansi ki, turklerin ekseriyyeti cox qanmaz insanlardir. Hem de olduqca savadizdilar.Yene de ele bilirler bunlardan yoxdur.

    Cavab yaz
  • Anonim
    18-53 · 14 Sentyabr 18:53197

    Bir neçə dəfə Türkiyədə olmuşam.Amma mənə yuxarıdan aşağı heç kim baxa bilməyib. Baxan olsaydı da ele baxardım 3 dəfə ondan artıq.Belə görməmiş adamlar bizdə də kifayət qədərdir.Cibinə bir az pul girsin,bir az bahali maşın sürsün.Yerə göyə sığmayacaq.Çox ölkələrdə adamın ağlına qiymət verib hörmət edirlər.Bəzi yerdə isə insanın ağlına yox ayaqqabısına,imkanına baxıb.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Maqa · 14 Sentyabr 18:542562

    Men ozum uzun illerdi Rusiyada yawayiram .Gorurem bizim milletin bezi cavanlari ozlerini neca gormemiw kimi aparirlar .adambaxir nifret edir ve utanir .halaldi ruslara ki dozurler o hereketlere .ve birde ruslarrin coxu bizim adetleri cox beyenirler

    Cavab yaz
  • Anonim
    Samire · 14 Sentyabr 19:07156

    Bizim bir tanish aile bir nece il Turkiyede yashamisdilar. Aileni qizi da ilk defe mektebe orada gedmishdi. Usaqin dediyine gore, muellim onu saymirdi. En axrinci partada eylesdirmishdi. Ozu de qiz cox yaxshi oxuyan, calishqan, aqilli qiz idi. Demek olar ki, muellimi ondan ders sorushmazdi. Ushaq deyirdi ki, muellimi neyin ki, ders sorushmurdu, hec uzune de baxmirdi. Sonra o aile Azerbaycana kocub geldiler.O qiz indi hal hazirda Bakida universtidet bitiribdi. Nece iller kecmeyine baxmayaraq hemin qiz, o muellimin ona qarshi olan pis reftarini hele de unuda bilmir.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Asif · 14 Sentyabr 19:13228

    Buralara kommentleri yazib dolduranlar hec fikirlesmirsizmi bu veziyyeti yaradanlar ele ermenilerin ozleridir.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Asif-ə · 14 Sentyabr 20:23218

      Bircə Türkiyəynən əlaqəni pozmaq çatmır ki,qalaq tək-tənha səhradakı kimi.Hər tərəfimizdə də düşmən.O vaxt Türkiyə olmasaydı, indi şaumyanın ...........

      Cavab yaz
  • Anonim
    incə sənət · 14 Sentyabr 19:34114

    Biz sovetlər dövründə və indi də çox filimlərdə baş rollarda gürcüləri,erməniləri,rusları,türkləri (və sairə) baş rollara və müsbət rollara çəkmişik. Bir gürcü,erməni,rus filminə bizi baş rola dəvət edən olub ? Özü də hələ o zaman güçlü və çox istedadli aktyorlarımız olduğu bir zamanda.İndidən danışdıqda isə hansı sevimli aktyorlarımız yetışıb ? Hansı güclü film çəkə bilmışik ki,türklər də ona biz türkün filminə,serialına baxdığımiz kimi baxıblar? Ona görə də bizı 3-4-cü dərəcəli filmlərə dəvət edirlər.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Afa (yeraz) · 14 Sentyabr 19:43285

    Pis obraz yaratmağımızın səbəbi özümüzük. İki gündən bir eşidirik ki, Türkiyədə insan alveri ilə məşğul olan Azərbaycan qadınları həbs olunub. Birdə bizə yuxarıdan aşağı baxan türk deyil, türk adı daşıyan ermənidi.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Avropadan · 14 Sentyabr 19:4588

    Samire men serhinle raziyam Samire xanim men sizin serhinen raziyam

    Cavab yaz
  • Anonim
    Rəssam · 14 Sentyabr 20:01124

    Mən Türkiyədə çox olmuşam,bəzən hətta aylarla,həmişə də hörmət görmüşəm onlardan. Ancaq o KVN-də deyire, türklərin də, rusların da...

    Cavab yaz
  • Anonim
    Deyirəm; · 14 Sentyabr 20:1355

    Şeyx Şamilin həyatını və necə lider olaraq formalaşdığını bilənlər binin səbəbini daha yaxşı anlayarlar. Görüb tanıdığın böyük müəssisələrdə eyni vəzifədə çalışan əcnəbi mütəxəssis(konkret olaraq Türkiyəli) bir neşə dəfə şox əməkhaqqı verilir.

    Cavab yaz
  • Anonim
    lamiye · 14 Sentyabr 20:30714

    sagol Elgiz!!!!!turkler bizi hec vaxt RESPECT etmirler.Amma bezi AZERILER onlarun kinolarina ele baxurlar ki

    Cavab yaz
    • Anonim
      Rəssam · 15 Sentyabr 10:3020

      Salam,xanım. İlk və sonuncu dəfə türk filmi olaraq, ,,Çalı quşu" serialına baxmışam, 1989-cu ildə rus kanalında,özü də rus dilində)

      Cavab yaz
    • Anonim
      K · 15 Sentyabr 19:4302

      Sənin nəyini "respekt "etsinlər.birşeyki öz "hörmət"sözündən xoşum gəlmir.

      Cavab yaz
      • Anonim
        h · 16 Sentyabr 14:3300

        hormet deyil.menasi beyenmekdi o sozun

        Cavab yaz
  • Anonim
    1245 · 14 Sentyabr 20:39183

    A kisi bir az da ozunuzden danisin. Elgiz ozu ne gunde verilislerle cixirdi camaatin qabagina. Gunahi ozumuzde axtaraq belke., Ne oldu eeee bize Turkiye pis oldu, Rusiya pis oldu, Iran pis oldu.. Bele cixir ki bir yaxsi ele ozumuzuk hee. Guya Rusiyada ya Iranda hormetimiz var? Amerikani da korlayiriq az qalib. Dostum yasayir Kaliforniyada deyir bu statda MDB olkeleri icerisinde masin alverile mesgul olan en coxu Azerbaycandan gelenlerdir. Ele omur boyu alver olub de bizimkilerin isi.. Yoxsa Rusiyada "torqasii" demirler bize, bu da yalandir? Elgizkimileri bir az da donub ozlerine baxsinn..

    Cavab yaz
  • Anonim
    Azeri · 14 Sentyabr 20:40202

    Eziz werhciler turkleri asib kesdiniz. Deyirsiz ki onlar bize yuxaridan awagi baxirlar. Hec indiye qeder ewitmisiniz ki, turk qadinlari Azerbaycanda exlaxsizliqla mewgul olsunlar. Amma bizim bezi namussuz qadinlarimiz turkiyede ne iwle mewgul olurlar hamimiz yaxwi bilirik. Adimiza sanimiza xelel getirenlerle mubarize aparmaq lazimdir, ozumuz ozumuze hormet qoymuruqsa ister turk olsun, ister rus olsun ve yaxud her hansi bir millet olsun onlardan hormet gozlemeyin. Niye qadinlarimizi dedim, tebii ki bu hamiya aid deyil, bizim qeyretli, namuslu qadinlarimiz var, ona gore dedimki exlaqsiz qadin qeyretsiz, satqin ogullar, namussuz qizlar dunyaya getirecekler. Coxda qeyretden dem vurmayin.

    Cavab yaz
    • Anonim
      ƏSİ. · 14 Sentyabr 21:3860

      Nikinizi”Azərbaycanlı”deyə yazsaydınız keşkə...Düzdür yazdıqlarınızın hamısı.Təəssüf ki,düzdür.Kişilərin münasibətindən,qadınların sərt mühakiməsindən.Təəssuratları çox pisdir.:(((Bölgələrimiz belə tanınır orda,adladı.Çox pis haldı bu...

      Cavab yaz
    • Anonim
      f · 15 Sentyabr 00:2446

      bilirsen niye onlarin qadinlari burda exlaqsizliqla mesgul olmurlar??cunku onlarin olkesinde exlaqsizliq serbestdi.heckim deyib dolasmir ona gore butun exlaqsizlar o olkeye yigisir.bizde ama ele deyil

      Cavab yaz
      • Anonim
        Məlahət · 15 Sentyabr 06:0037

        Get gedə buranı döndərirlər Türkiyəyə Əxlaqsızlıq günü güngən artır Dönüb bir ötən illərə baxsaq fərqi görərik

        Cavab yaz
  • Anonim
    ƏSİ. · 14 Sentyabr 20:53138

    Türkiyə türklərinin çoxunun dünyagörüşü,savadı sıfıra bərabərdir.Onlar heç öz tarixlərini belə bilmirlər,o da olsun bizim haqqımızda fikir yürütsünlər.Sadəcə biz özümüz özümüzə hörmət qoymağı öyrənməli,məlumatlanmalı,lazım gələndə söz deyəni yerinə oturtmağı bilməliyik.Elə bu yaxınlarda ali savadlı bir türklə mübahisəmiz düşdü.Mövzu tarix və din mövzusu idi.Öz tarixləri haqqında ona danışdıqca ağzı açıq baxırdı.Sonunda pərt halda söhbəti bağladı...İkinci isə,bizim üzümüzü”ağardanlar”ın üzü ağ olsun.Çox biabırçı şəkildə adımızı batırmasalar türklər qələt edər bizə yuxarıdan aşağı baxar.Hara fırlatsan günah bizim özümüzdədi...

    Cavab yaz
    • Anonim
      Rəssam · 14 Sentyabr 21:0575

      Axşamınız xeyir, doktor. Onların savadı barəsində çox düzgün dediniz. Kimya sahəsinin alimləri ümumiyyətlə sıfırdır onlarda. Bizim şagirdlərimiz onların alimlərindən üstündür hər sahədə

      Cavab yaz
      • Anonim
        ƏSİ. · 14 Sentyabr 21:4485

        Salam,Rəssam.Nikimlə müraciət etsəniz çox sevinərəm☺️çox xahiş edirəm:).Düzdür,desəm ki elə o sahəni bitirmişdi həmsöhbətimiz:).Yoldaşı da özü də Kimyaçı idilər.Savad barədə isə həqiqətən bizdən çox geridədilər..Bu dəqiqə onların irəlidə olduğu tək sahə Din sahəsidir.Bərbad bir vəziyyətdir.

        Cavab yaz
        • Anonim
          Rəssam · 14 Sentyabr 23:5135

          Həkim oldugunuzu oxumuşdum bir dəfə,ona görə belə müraciət etdim). Özləri kimi savadsız millət yoxdu. Amma onların mügənniləri istedadlı olur düzü. Məsələn, Ebru Gündeşə elə-mügənni kimi baxırıq,amma onun oxudugu mahnının bir cümləsini nəinki oxumaq,cümlə kimi deməyə belə adamın nəfəsi çatmır. Onların nə dini var,nə imanı)

          Cavab yaz
  • Anonim
    canli meyitler · 14 Sentyabr 21:1086

    Bizim bezi qizlar ozlerin okdurur turke ere gedmeye,bizim bezi geri qalmiwlar 50 neferde olsa 1 dene turk olsun bawlacaqlar abi abu oyle boyle deye gucene gucene turk diliyle daniwmaqa.omur boyu turk guya bize yaxshidi kimi oznu gosterir amma her yerde ozne xeyir ucun istifade edir.bunu butun dunyani gezmiwem gormiwem

    Cavab yaz
  • Anonim
    F.S.D. · 14 Sentyabr 21:27115

    Ay Elgiz maraqlıdır Azərbaycanın məşhur müğənnisi, jurnalisti gedib Amerikada kafedə qabyuyan işləyir onda Amerika Azərbaycanı aşağlamır demirsiniz. Yağmur aktrisadır burda da orda da seçdiyi sənətində işləyir rolundan asılı olmayaraq. Rolun böyük kiçik olmaq şərt deyil əsas rolu məharətlə oynamaq lazımdırkı oxuduğu məktəbə sağ ol deyizdirə bilsin. Mən biləni heç bizim özümüzdə baş rola özümüzküləri çəkmirlər. Onda kimdən incimək lazımdır???

    Cavab yaz
  • Anonim
    EShGİN · 14 Sentyabr 21:3763

    Bos bos xeberlər, təki mövzu olsun, siz də gundemde olasiz...

    Cavab yaz
  • Anonim
    1245 · 14 Sentyabr 21:3871

    Ay Milli az Rafiq Huseynov (82kq) Nur Sultanda kecirilen gules uzre Dunya Cempionatinda finala cixib. Bir az da bele igidlerden xeber verin bu Elgizkimilerin dediyini az siriyin bu millete. Ne vaxt operativ xeber olacaq bizde, ele hokmen basqa olkenin xeberlerinde izlemeliyik de..,

    Cavab yaz
  • Anonim
    Sinir · 14 Sentyabr 21:3982

    Heç dəxlisi var. Yəni bütün özünə hörmət edən aktrisalar ancaq xanım rollarında olmalıdırlar? Bir aktrisa bir rolunda qatildə ola bilər, başqa rolda mömində ola bilər. Nəsə mənə bu söhbət heç çatmadı. Nə rol olursa olsun aktrisa onu canlandırmalıdı. Türklərin fanatı deyiləm, amma bu söhbət çox yersiz söhbətdi.

    Cavab yaz
  • Anonim
    orbet. · 14 Sentyabr 21:46243

    Səmimi danışsaq, bəzi"qıjı-mıjı" görməmiş kimi özünü aparanlara görə ümümilikdə kütləni aşağılamaq doğru deyil, bəzi türklər də avropa ölkələrinə və amerikaya gedəndə onlar da özlərini buraxırlar sanki cənnətə düşüblər görməmişlik edirlər, bunun dəfələrlə şahidi olmuşam, almaniyada ümumiyyətlə türklərə nifrət edirlər, səbəbini sadə kütlədən soruşmuşam yalan fırıldaqlarına görə deyiblər. Gərək hər bir xalqın nümayəndəsi özünü harda olur olsun səviyyəsiz görməmiş aparmasın, fırıldaqbaz yalançı olmasın, bizimkilər guya rusdili olublar türkiyədə öz dilində yox rus dilində danışıblar, bir-birini türklərə satanları da görmüşəm və.s kimi pis hallar,amma bu türklərə əsas vermir ki ümumilikdə hər kəsi səviyyəsiz bilib, hörmətsizlik etsinlər. Türkiyədə yaşayanların da hər biri türk deyil, tarix boyu çoxlu qaçqınlar digər xalqın nümayəndələri köç edib, I dünya müharibəsində 3 milyondan çox yəhudiləri yerləşdiriblər və.s . Qısa olaraq ümümilikdə kütlə pislənməməlidir, qurunun oduna yaş da yanmamalıdır.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Bu halda · 14 Sentyabr 22:1032

      Yanmalıdı !!!

      Cavab yaz
  • Anonim
    amir · 14 Sentyabr 22:5073

    sehvi ozunuzde axtarin karsa geden azerbaycanlilar niye gedir bir googlda yazin gorun neler cixar qarsiniza neyinki turkiye baxin gorun ruslar bizlere nece nifret edir

    Cavab yaz
  • Anonim
    amir · 14 Sentyabr 23:0363

    Azerbaycanlilari niye pis taniyirlar ??? meselen NAZ adi size neyi xatirladir ?evlenmek ucun getmisdi ele hereketler etmisdiki instagram sehvesini baglamisdi daha sonra pervin abdullayeva orda qalmaq ucun turk muxbirlere rop. verende Azerbaycan kisilerini pislemisdi !! biz ozumuz ozumuze qiymet vermirik niye turkden rusdan iranlidan hormet gozluyuruk

    Cavab yaz
  • Anonim
    Samire · 14 Sentyabr 23:2532

    Her bir insan gerek özü- özüne hörmet qoysun. Öz terbiyesini,seviyyesini, medeniyyetini,etik normasını, menliyini qoruyub saxlaya bilsin. Her yerde bu reayet etmeliyik. Eger özümüz özümüze hörmet qoymasaq, heç kim bize hörmet qoymayacaq ve gözlemeyek de heç başqalarından özümüze hörmeti. Düzdür, bizim bezi insanlar da az aşın duzu deyiller. Özlerini pis,seviyyesiz, vulqar aparırlar Türkiyede ve başqa ölkelerde.Çox utanc verici haldır bu. Bunu semimi etiraf edirem. Amma türkler de ağ etmesinler.

    Cavab yaz
  • Anonim
    M · 14 Sentyabr 23:3820

    ne yaxşı insan var,ne de yaxşı millet.insan insanın düşmenidir,millet de milletin.müharibeler özü mene şahiddir.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Məlahət · 15 Sentyabr 05:4551

    Məncə həmin rejissorların damarlarında erməni qanı axır Türklərin bizləri bizim musiqiləri milli mətbəximizi nə qədər sevdiklərinin də az şahidi olmamışıq

    Cavab yaz
  • Anonim
    Dindar · 15 Sentyabr 06:4571

    Vaxti ile Lutfeli Abdullayeve, "Arsin mal alan" filminde ki, pambal roluna gore Stalin ordeni verilib. 4 terefden dusmen ehatesindeyik. Birdefelik yadinizda saxlayin. Bizlerin, bizlerden basqa dostumuz yoxdur. Mohkem olun. Tanri komeyimiz olsun.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Duzelis · 15 Sentyabr 10:2003

      "hambal roluna gore". Dindar.

      Cavab yaz
    • Anonim
      Dindar · 15 Sentyabr 11:5351

      "Bizlerin,ozumuzden basqa, hec kimimiz yoxdur". Isinizi bilin. Turkiyede de olmusam, Rusiyada da.

      Cavab yaz
  • Anonim
    Fərhad · 15 Sentyabr 06:4715

    Bəli düz mövzuya toxunmusuz Məlahət xanımı götürək həmin bu aktrisa Rasim Balayev kimi tərəf müqabili ilə oynayan aktrisa və türk vətəndaşı ilə ailə quran bir aktrisamız illərdi Türkiyədə yaşamış bir xanımı qulluqçu roluna çəkiblər bilirsiz çox maraqlı di mən bu türk rejissorlarinda günah görmürəm mən bu rola təklif almış bizim aktyorlarmizda günahı görürəm ki niyə özünüzü bu qədər ucuz tutursunuz bəli bizim aktyorlarımız türk seriallarının yaxşı yerində görünmür amma bizim millət olsa türkü baş rola cəkər

    Cavab yaz
  • Anonim
    Aysa · 15 Sentyabr 06:5159

    Елгиз лап дуз дейир.саг ол Елгиз

    Cavab yaz
  • Anonim
    E · 15 Sentyabr 07:3243

    Azərbaycanlı ssenarini oxuyanda rolu bilir oymasın o rolda. Doğru fikirdi. Həmişə harda yararsız rol var onu verirlər. Halbuki Azərbaycan xalqı hamıdan öndədi

    Cavab yaz
  • Anonim
    seva · 15 Sentyabr 09:3069

    türklər bizi heç sevmirlər.Mən İstanbulda bir daha bunun şahidi oldum.Amma ruslar,ukraynalılar üçün ölürlər.Azərbaycanca nə soruşursansa cavab belə vermirlər.Sonradan mən də rus dilində danışmağa başladım.Gördüm ki,nə qədər fərq var.Bizim milləti ancaq aşağılayırlar.

    Cavab yaz
  • Anonim
    insan · 15 Sentyabr 10:5587

    Düşünülməmiş,ağlsız fərdi şərhə yol vermək lazım deyil. Tarixə nəzər salaq, kimliyimizi, dostumuzu, düşmənimizi ayıraq. Tək-tək epizodlara söykənən belə şərhlərdən düşmənlərimiz bəhrələnirlər. Onsuz da düşmənlərimizin gözündə biz pisik. Gəlin heç olmazsa dostumuzu pisləməyək.

    Cavab yaz
  • Anonim
    F.S.D. · 15 Sentyabr 13:0146

    Bu kino haqqında ağıllı bir inasandan soruşdum. Dediki o qızı görəndə əvvəl qorxfum ki pis işləri olar. Amma əksinə təmiz işi heç kimi aldatmır hətta heç onların çayını bəyənmir, roldakı türk qızlarının hamısından gözəldir və xoşuna gələn o qıza görə azəri mahniların səslənməsidir. Rolun böyüyü kiçiyi olmur rəmiz adını saxlaya bilir və öz sənəti üzrədə işləyir. Bizim xalq artisti adını verduklərimizi heç kim dəvət etmir. Dəvət etsələr elə Elgiz qarışıq hamısı qaçaraq gedib kinoya çəkilərlər.dəvət etmirlər paxıllıq bu milləti öldürəcək. Bu qız əxlaqsız rolda deyilki qınanılsın. Həm qəşəngdir həmdə rolunu yaxşı oynayır. Gələcəkdə baş rolada çəkiləcəyinə adlı sanlı aktirisa olacağına inanırıq buna yalnız sevinmək lazımdır paxıllıq etmək lazım deyil. Nöqsanı özümüzdə axtarmalıyıq.

    Cavab yaz
  • Anonim
    VT · 15 Sentyabr 14:4945

    Türk-Azəri eyni millətdir kimi qəbul etmək olar burda söhbət gedən məsələ tatamən başqadır elqizdən xoşum heç yoxdur, ama sözün əsl mənasında bu səfər düz söhbət edib məsələn Kurtlar vadisində bir türmədə satqın varini adını unutmuşam oda azərbaynalı idi nəsə burda axmaqlığa yol verirlər (kinolarda)

    Cavab yaz
    • Anonim
      14:49 · 15 Sentyabr 18:02114

      onlar gorduklerini cekibler. azerbaycanlilar ora gedende ne oyunlardan cixirlar.muqaise edin turkler ozlerini Azerbaycanda nece aparir.bizimkiler Turkiyede nece

      Cavab yaz
  • Anonim
    K · 15 Sentyabr 19:5070

    Türkiyədə MÜBARİZ İBRAHİMOV zirvəsi var,dizilərdə onun qəhrəmanlığı anlaşılır.Şəmistan ən məhşur dizilərinə ozan,ağsaqqal roluna dəvət olunub.ay elgiz beyinlilər.mən rejissor olsam elgiz ancaq bir rola dəvət edərəm onuda utanıram deməyə.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Əli · 15 Sentyabr 20:0241

    Türkler bizim aktrisalarmıza niye normal obraz vermirlər?Bunu bilməyə nə varki?Çünki onlar millətini sevən insanlardır.Bizimkimi yaltat,vəzifəyə,pula millətini satan deyillər.Şərhlərin birində yazıldıqı kimi.Onlar erməni xasiyyətli insanlardı. Bəli!!!Amma bu o demək deyilki Türklər pis adamdırlar!Kaş bizdə onlarkimi millətpərəst olaydıq.Millətpərəstlik çox yaxşı şeydir.Heyifki biz hələdə ola bilmirik çox heyif!

    Cavab yaz
  • Anonim
    Cavid · 15 Sentyabr 23:3131

    Turkler gelib bizim sirketlerde 4-5min maasa isleyende bizimkiler onun elinin altinda 4-5yuz manat maas alanda nece olmalidiki burdan goturde uzaga getme niye gedirsenki oz olkenden danisde

    Cavab yaz
  • Anonim
    M · 15 Sentyabr 23:5731

    azerbaycan-türkiye münasibetleri dövlet seviyyesinde necedirse hele de var.burdakı ekser qeyri peşekar şerhlerin heç bir ehemiyyeti yoxdur.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Xəyalə Əlizadə · 16 Sentyabr 01:0690

    Teqsirleri yoxdur ki ,bizi aşagilamaqda.Duz eleyirler de.Qiz gelinlerimiz Turkiyeye ne ucun gedibler ???Hansi yolla pul qazanirlar ??Öz kişilerimiz ise düşüb ermeni ,rusun dalina.Torpagi 20 faizi işqalda olan xalqi aşagilayarlar da.Baxin gorun de onlar ne qeder şehid verirler , gedib tankin altinda uzaniar ,amma torpaq vermirler . Özumuz özymuzu aşagilayandan sonra ,başqasina ne gelib ki...

    Cavab yaz
  • Anonim
    Nara · 16 Sentyabr 08:3451

    Türkün fərqi odur ki özünbsevir yüksək tutur aşşalamır arvadın ailısi inun üçün müqqəsdir.qaldı ki siyasi məsılərə burdakılar böyük danışmasın türk hər an hazır qoşun yeritməyə anma tərflədiyiniz rusya öz qoşunlarıyla hər zaman hazır erməniyə könəyə xristian siz bilin ki dini ayrı olan xristian hec vatx türkü sevə bilməz biz türk millətiyik.ama heyif ki genofonumuzu 1905 ildə dəyişdilər rus qanı ilə birləşdilər onlardan olan övlad nə vətənpərvər olacaq düşünün yaponiyada orduya hətta nəslində belə əxlaqsız oğru olanı belə orduya götürmür ki gəlcəkdə xəyanət etməsin hər şey genlər tez gec özün göstərir.ona görə tarixə baxsaq içimizdə çox piss vərdşlər satqıçcılıq yaltaqlıq olub bunları da heç vaxt tərkidəmk olmaz olayacaqda ona görə gəlin çatışmanazlıqları başqasında deyil özümüzdə axtaraq ki tərbiyə edək ki baqa millətdə bizə pis nəzərlə baxmasın

    Cavab yaz
  • Anonim
    Nazilə · 21 Sentyabr 22:3101

    Düzdü Türklər bizi bəyənmir həmişədə aşaqılayırlar.Mən Elğiz bəyin fikiri ilə şərikəm.

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ

Copyright © 2019 Milli.Az

Saytdakı materialların istifadəsi zamanı istinad edilməsi vacibdir. Məlumat
internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink vasitəsi ilə istinad mütləqdir.